Häntä hoitaneen henkilön kertomaa.
-Kastelee usein vuoteensa
-itkiessä lohduttomasti huutaa äitiään
-yritti osoittaa harjoiteltuja tunteen viestinnän taitoja heti rakkaudentunnustuksella lähes tuntematonta vankia kohtaan, mutta tuli torjutuksi. Hoitoon tuli takapakkia.
Anteeksi, minun ei pitänyt jakaa näitä kuten lupasin, kun luin Eerikan kirjan, en voinut enää pitää salaisuutta.
Sirpa Laamanen vankilassa
Anonyymi
4
621
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yllätä. Kunpa hän kärsisi mahdollisimman paljon omatuntonsa kanssa, eikä persoonallisuushäiriö suojaisi häntä.
- Anonyymi
Toivotaan että kärsii mahdollisimman paljon,omaatuntoa tuskin sillä hirviöllä on ollenkaan.
- Anonyymi
Kyllä tietää miten tuolle käy kun joskus vapautuu
- Anonyymi
Varmasti on saanut paljon osumaa. Tai joka kerta kun se vaan on ollut mahdollista.
Hämeenlinnassa istuu paljon romaneja jotka ovat usein kantaväestöä väkivaltaisenpia. Kyllä Vilja Erikan tapaus niin kammottava oli että kumpaakaan, Laamasta eikä Tarkkia voi IKINÄ päästää vapaalle🤢😭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741