Hienoa toimintaa eilen. Neljä kertaa viidestä olisi tuollaisessa tilanteessa palanut koko talo. Myös evakuoinnit ensiluokkaisia. Kuin myös sivullisten toiminta.
Hienoa toimintaa
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittavan ikävä tulipalo,juuri joulun alla,onko ko,rivitalo ns.omistus osake ja vai kunnan omistama.??
- Anonyymi
Talon omistaa vielä toistaiseksi Kuhmoisten Vanhustentaloyhdistys. Asunnot ovat olleet vuokralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon omistaa vielä toistaiseksi Kuhmoisten Vanhustentaloyhdistys. Asunnot ovat olleet vuokralla.
Tosi hienoa,ettei tullut henkilö vaurioita,vaarallinen rivitalo palo ollut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hienoa,ettei tullut henkilö vaurioita,vaarallinen rivitalo palo ollut??
Tilanne oli hiuskarvan varassa, että palo havaittiin "ajoissa" ja selvittiin vain isoilla omaisuusvahingoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne oli hiuskarvan varassa, että palo havaittiin "ajoissa" ja selvittiin vain isoilla omaisuusvahingoilla.
Tosi hyvä,kun ei tullut henkilö vahinkoja.materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä,kun ei tullut henkilö vahinkoja.materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on.
"materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on"
Kuhmoinen: Hiljaiseloa eurojen päällä
https://yle.fi/uutiset/3-6297959 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on"
Kuhmoinen: Hiljaiseloa eurojen päällä
https://yle.fi/uutiset/3-6297959Suomessa olevat n.Nuoriso säätiöt,Vanhusten talo yhdistykset,jne ovat hieman epäselviä.Ketkä kuuluvat.omistavat. kestävätkö rehellistä päivänvaloa 24/7???
- Anonyymi
Tosi harvoin kukaan omaa ,omilla rahoillaan ostanutta kotiaan polta,tuhoa,riko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556