Cititörsä on taas ryöstänyt miljarditolkulla asumis- ja toimeentulotukea veronmaksajien taskuista. Cititörsällä on rahaa pelastaa maailman pakolaiset, veronmaksajilla ei ole.
Taas on vuosi kulunut
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tonttujen jouluyö hesassaSäveltäjä: Vilhelm SefveSanat: Alfred Smedberg
Spaddut sammuu, kaikki hesalaiset nukkuu, väki nukkuu.
Fattan varjoon työn into hukkuu, into hukkuu.
Tip-tap, tip-tap, tipe, tipe, tip-tap, tip, tip, tap.
Hesanjoukko silloin varpahillaan, varpahillaan,varovasti laske jätteet mereen alta sillan, alta sillan.Tip-tap ...
Jouluruokaa tarjoo kunnon komiooden väki, kunnon väki. Kelan-yksiöstään sen jo hesalainen näki, heesalainen näki.Tip-tap ...
Pöydän päälle veittikaiset rientää, veitikkaiset,syövät paistia ja juovat lientä, juovat lientä.Tip-tap ...
Herkkua on siinä monenlaista, monenlaista.Kuiske kuuluu: ”Mitä ruoka maksaa, ruoka maksaa?”Tip-tap ...
Sitten leikitellään että itse maksaa , makaillaan kohta pöydän alla, kunnes darra koittaa aamuhalla, aamuhallaa.Tip-tap ..
.Hiljaa hiipii hesanjoukko varpahillaan, varpahillaan,kotikoloihinsa kustantaa sen kela, alle kelan.Tip-tap ...- Anonyymi
Tuosta saat plussan!
- Anonyymi
Kelan kassa on tyhjä. Citytörsät on törsinyt kaiken...
- Anonyymi
Mut ei oo rahhaa ruokaan. Noh....tärkeysjärjestys se olla pitää. Ensihin viina.
- Anonyymi
Kun mikään ei riitä...
- Anonyymi
Viimeisiä viedään....
- Anonyymi
Cititörsä vie tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi
Varastaminen on väärin.
- Anonyymi
miksi pitää varastaa?
- Anonyymi
Cititörsät on pantava vastuuseen varastamisestaan. Kelan korvaukset pitää maksaa takaisin.
- Anonyymi
Ilman muuta joutuu maksamaan takaisin. Vastikkeettomat tuet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta joutuu maksamaan takaisin. Vastikkeettomat tuet.
Vastikkeettomat tuet pitää maksaa takaisin veronmaksajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastikkeettomat tuet pitää maksaa takaisin veronmaksajille.
Jostain lukenut että vastikkeettomia tukia on jaeltu noin 17 miljardin edestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain lukenut että vastikkeettomia tukia on jaeltu noin 17 miljardin edestä.
Torell rivoo varastamist.
- Anonyymi
8 miljaardia.
- Anonyymi
Taloussanomat julkaisi maanantaina (25.1.) laajan selvityksen, josta selviää, mitkä yhtiöt, yhteisöt ja yhdistykset ovat viime vuosina laskuttaneet eniten valtion ja kuntien kassoista verorahaa. Listoista näkee yhteensä yli 8 miljardin euron laskutukset vuosilta 2018 ja 2019 sekä vielä alkuvuodelta 2020.
8 MILJARDIA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloussanomat julkaisi maanantaina (25.1.) laajan selvityksen, josta selviää, mitkä yhtiöt, yhteisöt ja yhdistykset ovat viime vuosina laskuttaneet eniten valtion ja kuntien kassoista verorahaa. Listoista näkee yhteensä yli 8 miljardin euron laskutukset vuosilta 2018 ja 2019 sekä vielä alkuvuodelta 2020.
8 MILJARDIA8 miljardia on 8 tuhatta miljoonaa.
- Anonyymi
8 000 000 000€
- Anonyymi
Raskas kivireki!
- Anonyymi
Lestajopa hyväksyy.
- Anonyymi
Pastori kertoi toruuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastori kertoi toruuden.
Täälä Pohjantähren alla- trilokia kertoo papiista kans tottuuen, aika wittumaisia ovat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161