Ulkoministeriön sankarit Puustisen johdolla marssivat median eteen kertomaan miten he vapauttivat kaksi Isis-naista ja kuusi lasta Al_Holin terroristileiriltä Suomeen ja suomalaisten verovaroin.
Tieddottamisen irvikuva.
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettellen mitä hyvää ja korvaamatonta näissä muutamissa haetuissa ihmisissä on ? Samanlaisia eläjiä on lähi-itä täynnä joten miksi jokaista heistä Haavisto/ Ohensalo ei tuota tänne . Rasistista toimintaa ulkoministeriltä .
- Anonyymi
Mamutulva toi 35 000 samanlaista ja virta on jatkunut tasaisen vuolaana siitä asti!
- Anonyymi
Kysymyksessä oli ulkoministeri Haaviston junailema propagandatilaisuus. Huonosti se kuitenkin onnistui. Kansa ei syttynyt huonojen propagandistien sanomalle.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=WExMnjVKu44&feature=youtu.be
Jakakaa tämä video kaikkialla missä pystytte. Totuuden on tultava julki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165