Kokemuksia Anniina Pohjolasta?

Anonyymi

Oletteko käyttäneet asianajaja Anniina Pohjolan Pohjola Saldana consulting palveluita? Suositteletteko?

26

6584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omasta kokemuksesta voin sanoa vain sen, että hommat ei hoidu kyseiseltä asianajajalta ja omat tuttavani ovat sanoneet samaa.

• Anonyymi

En minäkään todellakaan suosittele ikävä kyllä

• Anonyymi

Erittäin heikkoa ammatillista osaamista ja myöhästyy yleensä aina sovituista tapaamisista.

• Anonyymi

Hän valehtelee käräjäikeudessa ollessaan todistajana, ja jää kiinni siitä. Täysin puolueellinen asianhoitaja, joka ei vastaa viesteihin etc. Uskomaton ämmä.

• Anonyymi

Omien kokemusten perusteella en voi suositella.

• Anonyymi

Eikö saanut syyllisestä syytöntä?

• Anonyymi

Pidetään tämä tärkeä aike kätevästi näkyvillä tässä ensimmäisellä sivulla

• Ehkä myöhässä alkuperäisestä viestistä mut älkää ikinä palkatko kyseistä firmaa!! 5v sitten Isäni kuoli Espanjassa ja pienessä shokissa palkkasin kyseisen firman. Mitään ei tapahtunut ja matkustin jopa Fuengirolaan... Juoksutettiin turhaan ja pyydettiin toimittamaan papereita pankistajotka olin jo toimittanut. Lopulta oli pakko palata Suomeen ja palkkasin toisen asianajotoimiston hoitamaan asiat. Homma hoitui heti!!! Tein myös Googleen arvostelun ja satuin mainitsemaan erään ihmisen nimeltä niin tuli myös 6kk myöhemmin puhelu että nostetaan syyte kunnianloukkauksesta jos en poista arvosteluani. Poistin arvosteluni mutta nyt haluan että kaikki tietää mikä firma on kyseessä

• Anonyymi

Nostetaan keskustelua, niin pysyy listan kärjessä

• Anonyymi

Lisää kokemuksia vaan peliin, niin pysyy keskustelu ensimmäisellä sivulla

• Anonyymi

Olen ollut tyytyväinen asiakas useiden vuosien ajan ja aina on asiat hoituneet hyvin. Joskus on ollut viiveitä tapaamisessa, mutta täällä Esp. kaikki asiat eri virastoissa eivät hoidu minuutilleen. Viiveestä hän on ilmoittanut heti viiveen ilmaannuttua ja asiat ovat hoituneet silti mallikkaasti eteenpäin. Olen saanut myös osaavaa konsultointia ja taustojen selvitystä esiin tuleviin juttuihin.

• Anonyymi

Espanjaa taitavana hoidan itse asiat, jos laki ym. apua tarviin, niin käytän espanjalaisia toimistoja, en suomalaisia. Toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia, mutta takana on myös 40 vuotta rannikolla asumista :)

• Anonyymi

Kyllä. Mutta ei missään tapauksessa suorittele käyttämään

• Anonyymi

Pidetään tämä varoittava aihe ajankohtaisena

• Anonyymi

Omasta puolestani voin ikävä kyllä myös sanoa että useita tuhansia rahasti meiltä eikä mitään tapahtunut, eikä pyynnöstä edes saatu enää virallisia papereita takaisin. Kiertäkää kaukaa

• Anonyymi

Omat kokemukseni...ei missään tapauksessa kannata palkata.

• Anonyymi

Selventäkää hyvät ihmiset miksi ei kannata palkata, tämä keskustelu vaikuttaa vahvasti Anniinan kilpailijoiden tehtailemalle

• Anonyymi

Yksi ja samako täällä haukkuu vuodesta toiseen? Minä olen käyttänyt Anniinaa pari kertaa ja hommat hoitui normaalisti.

• Anonyymi

Epäluotettavaa palvelua.

• Anonyymi00022
    • Anonyymi00023
    • Anonyymi00024

En suosittele millään muotoa. Hänen piti hoitaa avioeroprosessini omistukste ja toimeksiannon myötä hän veloitti palvelustaan, jonka jälkeen en ole häntä saanut kuin kerran kiinni ja asiat kesken. Ei vastaa vietseihin eikä puheluihin. Valitettavasti ei hoida hommiaan.

• Anonyymi00025

Tietääkö kukaan mistä tämän muijan nyt löytää? Pitäisi saada perittyä takaisin lähes puoli miljoonaa euroa..

• Anonyymi00026

Onneksi on tämä palsta. Täältä saat kaiken avun.

• Anonyymi00027

Ikävä kyllä minulla sama kokemus kuin monella muullakin täällä. Rahat meni ja asiat jäi kesken…

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe