Missä ja miten Hän viettää joulua, tiedätkö?

Anonyymi

Hoi sinä siellä jolla on ihastuksen tai rakkauden kohde, mutta ei vielä omanasi. Tiedätkö missä hän viettää joulua ja millä lailla? Tapaatko kenties Häntä joulun aikaan?

9

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän hyvinkin, olemme jutelleet joulun vietosta. Valitettavasti en kuulu hänen jouluunsa tänäkään vuonna. "Näemme" seuraavan kerran tammikuussa ..

    • Anonyymi

      Tiedän koska kysyin. Hänkin kysyi suunnitelmistani, taisi olla vain kohtelias vastakysymys. Eihän tästä mitään tule, kunhan teeskentelen itselleni romanssin puutteessa. Teen uuden vuoden lupauksen siirtyä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan, kun ei ole enää mitään kontaktia. Pohdin juuri tänään miltäköhän tuntuisi tavata hänet näin pitkän ajan jälkeen, olisiko se tunne vielä olemassa vai olisiko tapaaminen kiusallista tai neutraalia. Mahdotonta tietää, tuntuu kuin se olisi tapahtunut jossain toisessa elämässä. Luulen ettei hän enää muistele koko asiaa, koska ei ole lähettänyt edes hyvän joulun toivotusta.

      • Anonyymi

        Oletko sinä lähettänyt? Ehkä ajattelee samoin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä lähettänyt? Ehkä ajattelee samoin sinusta.

        En ole lähettänyt. Voi ajatellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lähettänyt. Voi ajatellakin.

        No vielä ehdit.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä en, ei olla nähty pitkään aikaan. Todella pitkään aikaan. En tiedä mitä hänen elämäänsä kuuluu. Ehkä vielä tapaamme, jollei muualla niin prideilla sitten joskus kun normaali elämä jatkuu..

      • Anonyymi

        Eläpä luovuta, kun tiedät varmasti hänenkin tunteet. Jos olet Hän, niin tiedät. Muussa tapauksessa en sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä luovuta, kun tiedät varmasti hänenkin tunteet. Jos olet Hän, niin tiedät. Muussa tapauksessa en sano mitään.

        Samoja ajatuksia välistä koen. En luovuta hänen suhteensa. Se ei tule kysymykseenkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe