"Olet uneni kaunein"

"...Näen mielessäni hymysi ja äänes kuulen..."
Mitä haluaisit hänelle nyt sanoa?

467

3625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levollisia unia ihanainen ❤️🌹

      • Anonyymi

        Kiitos rakas ☺ ❤. On vähän työt kesken !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas ☺ ❤. On vähän työt kesken !!!

        Tämä eoet:n ei varmasti ollu sulle🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä eoet:n ei varmasti ollu sulle🤪

        😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä eoet:n ei varmasti ollu sulle🤪

        Mistäs sen tiedät? Ehkäpä tämä onkin 💋🐾❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät? Ehkäpä tämä onkin 💋🐾❤

        Just sinulle rakas ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä eoet:n ei varmasti ollu sulle🤪

        "Kohde" tietää 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Kohde" tietää 😉

        Niin tiedän 😍😘💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän 😍😘💕

        Väärä kohde LUULEE Tietävänsä 😁😁😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Kohde" tietää 😉

        MiNÄ tiedän , oot ❤😘


    • Anonyymi

      Kauniita unia, oman kullan kuvia.

    • Anonyymi

      Voi rakas, kadun kaikkia niitä säikähtäneitä sanoja ja päätöksiä, jotka veivät minut kauemmas luotasi.. Uskoin niin, että tämä olisi ollut vuotemme, jolloin vihdoin pääsisin viereesi, ja olisimme yhdessä siinä intohimossa, jonka jaamme toisiamme kohtaan.. En tiedä, tiedätkö kuinka monella tapaa olen vuosien varrella luoksesi matkaa hapuillut.. Ja kuinka pienimmätkin yksityiskohdat, jotka ovat elämässäni matkaani tarttuneet, ovat kuin sinua varten. Ne saavat epätodellisen todellisella tavalla merkityksensä sinun kauttasi ja ovat mielekkäitä vain suhteessa sinuun. Tuntuu kuin olisin tehnyt kaiken sinun vuoksesi, kuin minun elämäni olisi sidottu sinun elämääsi, kohtaamisiin kanssasi.. Vaikka minulla oli monta syytä olla siellä missä olin, sinä olit se tärkein ja ne muut syyt vain johdattivat minut luoksesi.. Kaiken teen vuoksesi, että voisimme olla yhtä. Sielunsisko.

      • Anonyymi

        🙋🏻‍♀️Minä jaksoin! Tuossa on ainekset isoihin sydän suruihin tai hienoon rakkaustarinan! Tuntemattomalle toivotan onnea, että olisi jälkimmäinen!


      • Toivottavasti ensi vuosi on sitten se teijän vuotenne ja pääset vihdoin hänen, sielunsiskosi viereen 😉


      • Anonyymi

        Säikähditkö omia tunteitasi? Voisitko vielä korjata asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikähditkö omia tunteitasi? Voisitko vielä korjata asian?

        Menneisyyttä ja tilannetta, ehkä tunteiden voimakkuutta myös..


      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus ja toivoisin että tämä olisi just mulle, silloin olisi vielä toivoa.
        Itse en ole säikkynyt, päin vastoin. Silti en ole ollut niin rohkea kuin olisin halunnut olla. Se oli niin lähellä, silloin kesällä ja alkusyksystä, mutta tuhlasin tilaisuuksia ja sitten niitä ei enää tullut.

        Nyt tuntuu että olemme henkisesti etääntyneet, koronasta, etätyöstä yms johtuen., ei tuntuisi enää luontevalta kertoa mitä oikeasti sinusta ajattelen, mitä oikeasti tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus ja toivoisin että tämä olisi just mulle, silloin olisi vielä toivoa.
        Itse en ole säikkynyt, päin vastoin. Silti en ole ollut niin rohkea kuin olisin halunnut olla. Se oli niin lähellä, silloin kesällä ja alkusyksystä, mutta tuhlasin tilaisuuksia ja sitten niitä ei enää tullut.

        Nyt tuntuu että olemme henkisesti etääntyneet, koronasta, etätyöstä yms johtuen., ei tuntuisi enää luontevalta kertoa mitä oikeasti sinusta ajattelen, mitä oikeasti tunnen.

        Niinkö, ei minusta. Hän on aina lähelläni, mukanani, sielussani.. Tunnen niin voimakkaan siteen, moninkertaisen punoksen ympärillämme.. Hän tietää sen. Sen vuoksi kaikki on luontevaa.


      • Anonyymi

        Kaksoisliekkini ❤


    • Anonyymi

      Ikävä sua! Kunpa näkisin sut tänään❤️

    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä sut ja puhua niistä tunteista, joita meillä molemmilla on. Tämä on ainoa elämämme, ei hukata enää aikaa.

      • Anonyymi

        Noin sanoisin itsekin hänelle.


      • Anonyymi

        Niin minäkin, mutta sinä et halua puhua. Et luota minuun.


      • Anonyymi

        Kun tiedät että tunteet on molemminpuolisia, mikset ota oikeasti yhteyttä? Älä hukkaa sitä aikaa yhtään enempää vaan tee se nyt!


    • Haluaisin tulla sun viereen. Mulla on kauhea ikävä sua 😔

      • Anonyymi

        Samoin RAKAS ❤


      • Anonyymi

        Minä haluan kohdata hänen katseensa ja sen että hän lähestyy minua kaikki kaipaus kasvoillaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin RAKAS ❤

        Mikäs se nyt on kun tullee vähän joka toiseen kommenttiin täällä kaikille rakasta ja sydäntä. Vaikka eipä tuossa sinällään mittään pahaa ole 😉 Ikävöiviä tuntuu olevan paljon...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs se nyt on kun tullee vähän joka toiseen kommenttiin täällä kaikille rakasta ja sydäntä. Vaikka eipä tuossa sinällään mittään pahaa ole 😉 Ikävöiviä tuntuu olevan paljon...

        Ilmeisesti 😁😁😁, sinun aina ja ikuisesti ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti 😁😁😁, sinun aina ja ikuisesti ❤

        No kyllä mie tiiän kuinka ikävä sekottellee päätä, niin jotta lähtee tunnustuksia ja luppauksiaki ihan mihkä sattuu 😁 Vaan ite en ole nuin kelleen viälä luvannut, mutta saattasinpa tuon ehkä joskus vielä tehhä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan kohdata hänen katseensa ja sen että hän lähestyy minua kaikki kaipaus kasvoillaan..

        Minä kaipaan häntä syvästi.
        Haluaisin ottaa selvää jos vain edes hiukan pääsisin omasta riittämättömyyden tunteesta eteenpäin.
        En ole ennen kohdannut ketään joka ensinäkemältä sai mut palavasti ihastumaan. Kenenkään katse ei ole koskaan mua niin vanginnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kaipaan häntä syvästi.
        Haluaisin ottaa selvää jos vain edes hiukan pääsisin omasta riittämättömyyden tunteesta eteenpäin.
        En ole ennen kohdannut ketään joka ensinäkemältä sai mut palavasti ihastumaan. Kenenkään katse ei ole koskaan mua niin vanginnut.

        Tunnen samoin häntä kohtaan. Kaipaan. Jos olet hän, ei ole mitään syytä tuntea riittämättömyyttä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kyllä mie tiiän kuinka ikävä sekottellee päätä, niin jotta lähtee tunnustuksia ja luppauksiaki ihan mihkä sattuu 😁 Vaan ite en ole nuin kelleen viälä luvannut, mutta saattasinpa tuon ehkä joskus vielä tehhä...

        Eoet sylini on vapaa sinulle jos ihastuksesi kanssa ei onnistu😉🤗😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eoet sylini on vapaa sinulle jos ihastuksesi kanssa ei onnistu😉🤗😘

        Miksi ei onnistuisi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei onnistuisi ?

        Minulla on sylini täynnä häntä ❤. Tietenkin saa TAAsSSSSS väliin tulla, vapaa maailma ☺. Mutta jos tällä kertaa sitten rehellisyydellä !!! ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei onnistuisi ?

        Eikös pakit jo kerran tullut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pakit jo kerran tullut...

        Kolmien pakkien jälkeen vasta luovuttaa jos on tosi kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmien pakkien jälkeen vasta luovuttaa jos on tosi kyseessä

        Olenkos mä jo kolmeni käyttänyt? Viime vuosi on osaksi sumua mielessäni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmien pakkien jälkeen vasta luovuttaa jos on tosi kyseessä

        Onkos tuo semmonen kirjoittamaton ja nyt kertaalleen kirjotettu sääntö vai löytyykö tämä jostaki pykäläviidakosta, vaikkapa lehvästön numero 506 alta? 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei onnistuisi ?

        Näistäpä ei tiiä. Jotku jutut onnistuu kerta rysäyksellä, toiset vaatii toistoa ja kolmannet kolmannen kerran kiellon päälle. Osa jää onnistumatta, vaikka yrittäs kuinka monta kertaa. Kyllä mie oon monesti uskonu kerrasta jos sanotaan, mutta aika usseesti oon pyytänyt toistamaan jos ei ole menny ekalla perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eoet sylini on vapaa sinulle jos ihastuksesi kanssa ei onnistu😉🤗😘

        Kiva kuulla 😁
        Toivottavasti saat "sylin täytettä" itsellesi sopivalla, vinhalla tai verkkasemmalla vauhilla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pakit jo kerran tullut...

        Syystä .....??? Valheilla on lyhyet jäljet kuitenkin 😙. TOTUUS ei pala tulessakaan !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syystä .....??? Valheilla on lyhyet jäljet kuitenkin 😙. TOTUUS ei pala tulessakaan !!!

        Mikäs se täällä käryvää? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pakit jo kerran tullut...

        😁minä en ole pakkeja saanut, aina saan kun haluan ☺. Ja on ihan molemminpuolista 😁❤💥, et sori 😱


    • Anonyymi

      Nuku hyvin ihana!

      • Anonyymi

        Kiitos, hän on uneni kaunein..


    • Anonyymi

      "Minä olen miettinyt sinua paljon
      Paljon enemmän kuin ketään muuta
      Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
      Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita
      Minä olen muistanut sinut hyvin
      Niin paljon paremmin kuin ketään muuta
      Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina
      Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita
      Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain, valona yössä vain
      Minä olen valvonut tuhat yötä
      Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
      Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
      Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin
      Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain, valona yössä vain
      Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain, valona yössä vain"


      💔

      • Anonyymi

        Tämä kappale viiltää, kaipaus hänen katseensa luokse..


    • Anonyymi

      Olet rakas. Ikävä!

      • Anonyymi

        Tunnen samoin!


    • Just nyt en tahtois sanoa mitään, vaan haluaisin tulla sun eteen, ottaa sua lanteilta hellästi kiinni, työntää seinää vasten ja suudella sua 😘

      • Anonyymi

        Samoin , uuh ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin , uuh ❤

        Samoin tunnen yhtä naista kohtaan. Mut haaveeksi vaan kai jää 💔

        Jonain päivänä näen hänen kävelevän rakkain vierellään

        Hän ansaitsee parasta ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen yhtä naista kohtaan. Mut haaveeksi vaan kai jää 💔

        Jonain päivänä näen hänen kävelevän rakkain vierellään

        Hän ansaitsee parasta ❤️

        Miks se et vois olla sie joka hänen rinnallaan jonain päivänä kävelee ja on parasta hälle? Onko sulla joku syy miksi haaveilet vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen yhtä naista kohtaan. Mut haaveeksi vaan kai jää 💔

        Jonain päivänä näen hänen kävelevän rakkain vierellään

        Hän ansaitsee parasta ❤️

        Hän saa parasta , kiitos 😁


    • Suukko 😘 poskellesi. Kauniita unia ihanainen ❤️

      • Anonyymi

        Sua kohti. . ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua kohti. . ,

        No luultavasti ei mua, mutta jotakuta toista kohti kuitenkin. Toivottavasti pääset perille 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No luultavasti ei mua, mutta jotakuta toista kohti kuitenkin. Toivottavasti pääset perille 😉

        Just sinua tarkoitin kulta


      • Anonyymi

        Kiitos 🙂❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No luultavasti ei mua, mutta jotakuta toista kohti kuitenkin. Toivottavasti pääset perille 😉

        Niin ehkä hän pääsee, toivottavasti mekin, sinä & minä =me ❤😁🙂


    • No johan on villiksi mennyt ketjun jutut 😁😆

      • Anonyymi

        Niin näyttää menneen.. Siulle Eoet näyttäs löytyvän seuraa oikeelta jos vasemmalta😉😊 Minnes päin aiot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin näyttää menneen.. Siulle Eoet näyttäs löytyvän seuraa oikeelta jos vasemmalta😉😊 Minnes päin aiot?

        No voihan sitä näinkin aikaansa kuluttaa, ihteään hauskuuttaa ja siinä sivussa muitakin 😁 Mua ainakin hymyilyttää itekseni välillä siihen malliin, jotta joku sanos ehkä heikkopäiseks 😅 Kummallakaan puolella ei näy kettään, eikä allakaan tuntus, kun epäilen että tuntus jos olis.


      • Anonyymi

        😁😁😁 , jos haluaa villiä ? Ni sitäkin saa, kesyttämätöntä 🙂😈😇💥💥, ihan vaan tunteella ja himolla ❤😘💥


      • Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁 , jos haluaa villiä ? Ni sitäkin saa, kesyttämätöntä 🙂😈😇💥💥, ihan vaan tunteella ja himolla ❤😘💥

        Kyllähän sitä villi saa olla jos tahtoo 😁 Mie luen just yhtä kirjaa josta vinkattiin ja joka tuntus ihan just lähtevän sinne villimpään suuntaan (missä kertaalleen jo aiemmin kävi) 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁 , jos haluaa villiä ? Ni sitäkin saa, kesyttämätöntä 🙂😈😇💥💥, ihan vaan tunteella ja himolla ❤😘💥

        Kuulostaa täydelliseltä toi tunne ja himo.. Missä miun ihastus oikeen viipyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa täydelliseltä toi tunne ja himo.. Missä miun ihastus oikeen viipyy?

        Kukas hän on? Miksi odottelet?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllähän sitä villi saa olla jos tahtoo 😁 Mie luen just yhtä kirjaa josta vinkattiin ja joka tuntus ihan just lähtevän sinne villimpään suuntaan (missä kertaalleen jo aiemmin kävi) 😅

        Kertaalleen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertaalleen ?

        Ai niin tänään , eiku eilen 😁


    • Anonyymi

      Onko kaikki täällä roikkumassa yhden EI osaavan joka EI tunne lahkeessa 😜

      • Anonyymi

        No siltä vaikuttaa 😁 😁😁


      • Anonyymi

        Saatte pitää hänet, oon kiinnostunut lesboseurasta;)


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole.
        Vain yks ihana erityinen täältä elämästä on mielessä. 😍❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatte pitää hänet, oon kiinnostunut lesboseurasta;)

        Jaha, se on näemmä yöllä jaettu täällä lupakirjoja ja melekeen lentoonki lähetty lisenssien kanssa 😁
        Miepä se vejin suoralla lennolla höyhensaarille. Pehmeetä oli rannan unihiekka ja sammahin samantein kun sain vähän lehviä alle ja päälle.

        Vaan aamuyöstä alko sitte painamaan joku muu ku käpy selän alla. Mie kierähin siinä sitte kertaalleen ja sieltä makuulehvien seasta löyty rumpukapulat. No tunnistinha mie ne sitte samantein. Siinähän oli Tuulispään setti, mikä lähti lentoon joulukuun alussa (rekeen ja Punakuonoon liittyvässä episodissa). Muut hiippalakkien soittimethan tulivat tuolloin nätisti alas, mutta kapulat olivat saaneet niin hyvät vauhit, jotta jäivät kuulemma pyörimään kiertoradalle.
        Höyhensaarilla oli ollu sitte mänössä justiinsa Madagaskarin kolmososan kuvvaukset, vaan oli osa rekvisiitasta joutunu idän pikajunnaan. Alkutekstien jälkeen piti olla kohtaus, missä Alex soittaa viidakkorumpua, mutta olivat kapulat siällä junassa.
        Joku satelliitti oli sitte laulanu, jotta täällä pyörii vinhasti ja viälä kaksin kappalein ja Tuulispään kapulat oli vejetty viivana alas. Hienosti olivat sitte viidakkorumpua soittaneet, vaikka olikin tullu tuurauskeikka noin nopialla aikataululla. Kuvausten päätyttyä olivat niin kiireellä roudanneet kamat toiseen paikkaan, jotta unohtivat roudata kapulat oikeeseen osotteeseen.
        No myö vietettiin sitte kapuloijen kanssa loppuosa aamuyöstä vierekkäin ja palattiin maisemiin aamusella yhessä. Nyt ovat kapulat jo takasin Tuulispään hellässä huomassa.
        Vaan sitä mie vähän mietin, jotta kuinka käy kun Madagaskarin ensi-ilta koittaa... Viekö se sillon Tuulispään kapuloijen tie takasin tähtiin 🌟🌟


      • Kukaan ei oo lahkeessa, hihassa tai muuallakaan roikkunu 😁 Moni täällä jotakuta live-elämän ihastustaan kaipailee ja haikailee ja niin oon tuota itekin tehny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatte pitää hänet, oon kiinnostunut lesboseurasta;)

        Sama "vika"😅, mutta vain erään tietyn neitokaisen seurasta 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sama "vika"😅, mutta vain erään tietyn neitokaisen seurasta 😉

        Vai neitokaisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai neitokaisen?

        No erään ihteäni nuoremman ihanaisen kaunokaisen seurasta sitte ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No erään ihteäni nuoremman ihanaisen kaunokaisen seurasta sitte ☺️

        Eipä minua ole neitokaiseksi pitkään aikaan kutsuttu.. Kaipaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minua ole neitokaiseksi pitkään aikaan kutsuttu.. Kaipaus.

        Voihan sitä kauniimminkin kutsua, niinkuin mie tahtosin nyt häntä kutsua...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voihan sitä kauniimminkin kutsua, niinkuin mie tahtosin nyt häntä kutsua...

        No miten ?🙂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voihan sitä kauniimminkin kutsua, niinkuin mie tahtosin nyt häntä kutsua...

        Tottahan sitä kaivata saa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten ?🙂

        Rakkaaksi, jonka haluaisin nyt pyytää vierelleni 🌹 ❤️ 😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Rakkaaksi, jonka haluaisin nyt pyytää vierelleni 🌹 ❤️ 😔

        Sen haluan kuulla. Sen pyynnön luoksesi. Kutsun rakkaaksi 🌹❤😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minua ole neitokaiseksi pitkään aikaan kutsuttu.. Kaipaus.

        Antaisin verbaalisen selkäsaunan sille joka sanois neitokaiseks🙉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin verbaalisen selkäsaunan sille joka sanois neitokaiseks🙉

        No onneks en oo sua sanonu, niin ei viuhdottu sanoilla turpiin 😁 Vaan enpä ole häntäkään tainnu neitokaiseksi kuttua, monilla muilla "nimillä" kyllä. Tänne tuo lipsahti, kun olin uppoutunut vissiin ajattelemaan taas haaveissani tuota ihanaa ja suloista mesimarjaa 😍☺️ Nyt hyvää yötä tännekin ketjuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen haluan kuulla. Sen pyynnön luoksesi. Kutsun rakkaaksi 🌹❤😍

        Toivottavasti vielä kuulet, vaikkapa kuiskauksena tänä yönä unessasi kauniissa ☺️ Hyvää yötä 🌹💤


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No onneks en oo sua sanonu, niin ei viuhdottu sanoilla turpiin 😁 Vaan enpä ole häntäkään tainnu neitokaiseksi kuttua, monilla muilla "nimillä" kyllä. Tänne tuo lipsahti, kun olin uppoutunut vissiin ajattelemaan taas haaveissani tuota ihanaa ja suloista mesimarjaa 😍☺️ Nyt hyvää yötä tännekin ketjuun.

        Ps. https://youtu.be/c0vhczsMtKM
        😉🌹


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No onneks en oo sua sanonu, niin ei viuhdottu sanoilla turpiin 😁 Vaan enpä ole häntäkään tainnu neitokaiseksi kuttua, monilla muilla "nimillä" kyllä. Tänne tuo lipsahti, kun olin uppoutunut vissiin ajattelemaan taas haaveissani tuota ihanaa ja suloista mesimarjaa 😍☺️ Nyt hyvää yötä tännekin ketjuun.

        Millaisia haaveita näet unissasi? Minä näen meidät yhdessä monella tapaa kuten "Kaikki tiet vievät Roomaan". Nopeasti tai hitaasti, ihan kuinka vain haluat.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. https://youtu.be/c0vhczsMtKM
        😉🌹

        Minusta olisi ihanaa olla hänen neitokaisensa, vanhojen aikojen kunniaksi 💘 💫 Minut saa kiinni, olen kiinni hänessä ja tanssin niin kuin hän haluaa.. Kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia haaveita näet unissasi? Minä näen meidät yhdessä monella tapaa kuten "Kaikki tiet vievät Roomaan". Nopeasti tai hitaasti, ihan kuinka vain haluat.

        😁 Ehinpäs tuota muutaman sivun äänikirjaa kuuntelemmaan. Vaan nyt on pakko jo mennä untenmaille. Sitäpä ei tiiä mimmosia kuvia ne yöunet mukanaan tuo, vaikka on mulla toiveita niitten suhteen, muuten ei ehkä niinkään.
        Nyt vaakaan 💤😴
        https://youtu.be/SWdOOEG9EZc


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Ehinpäs tuota muutaman sivun äänikirjaa kuuntelemmaan. Vaan nyt on pakko jo mennä untenmaille. Sitäpä ei tiiä mimmosia kuvia ne yöunet mukanaan tuo, vaikka on mulla toiveita niitten suhteen, muuten ei ehkä niinkään.
        Nyt vaakaan 💤😴
        https://youtu.be/SWdOOEG9EZc

        Odottelen asemalla valveunia nähden, kun nukahdin oikiat unet jo alkuillasta.. Unitoiveille ja muille myös. Sydän.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin ? Olen jo vieressäsi pysynyt pitkään ❤ ja pysyn ☺❤

        Eikä ole minun ongelmani, kun tuuliviiriniä liehut 😁, kaikki tavallaan ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole minun ongelmani, kun tuuliviiriniä liehut 😁, kaikki tavallaan ☺

        Mikäs viiri 🚩 se täällä heiluu? Uuven vuuen kunniaks vai muuten vaan? 😅 Täällä paukkuu pataa ja rakettia ♠ 🚀


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs viiri 🚩 se täällä heiluu? Uuven vuuen kunniaks vai muuten vaan? 😅 Täällä paukkuu pataa ja rakettia ♠ 🚀

        Jes, ja muuten uuden vuoden kunniaksi voin vielä toivottaa hyvää ystävän päivää, minä en niistä päivistä niin välitä, kun ne on kuitenkin joka päivä, jos on ystävä ❤. Mut itsehän saa valita , tietty ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jes, ja muuten uuden vuoden kunniaksi voin vielä toivottaa hyvää ystävän päivää, minä en niistä päivistä niin välitä, kun ne on kuitenkin joka päivä, jos on ystävä ❤. Mut itsehän saa valita , tietty ☺❤

        Pannaanko muutki päivät nippuun... Pääsiäisestä kun päästiin ikuiseen vappuun, juhannuksesta itsenäisinä joulun kautta joutuin uuteen vuoteen. Ja mitä näitä nyt oli 😁🌹


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pannaanko muutki päivät nippuun... Pääsiäisestä kun päästiin ikuiseen vappuun, juhannuksesta itsenäisinä joulun kautta joutuin uuteen vuoteen. Ja mitä näitä nyt oli 😁🌹

        😁😁😁, no sopii. Mut sen verran nyt pitää vielä kirjottaa, kun minä typerä en ymmärtänyt mitä ystävyys on... ilmeisesti minä minä minä ja minulle heti kaikki, minun vaan pitää saada. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, kun olen niin tyhmä☺. Mut kai minäkin opin pikku hiljaa ,tällänen sinisilmä ❤. No minun ei tarvitse kuin oikeat ihmiset 😈😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁, no sopii. Mut sen verran nyt pitää vielä kirjottaa, kun minä typerä en ymmärtänyt mitä ystävyys on... ilmeisesti minä minä minä ja minulle heti kaikki, minun vaan pitää saada. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, kun olen niin tyhmä☺. Mut kai minäkin opin pikku hiljaa ,tällänen sinisilmä ❤. No minun ei tarvitse kuin oikeat ihmiset 😈😇

        Siis saada ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁, no sopii. Mut sen verran nyt pitää vielä kirjottaa, kun minä typerä en ymmärtänyt mitä ystävyys on... ilmeisesti minä minä minä ja minulle heti kaikki, minun vaan pitää saada. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, kun olen niin tyhmä☺. Mut kai minäkin opin pikku hiljaa ,tällänen sinisilmä ❤. No minun ei tarvitse kuin oikeat ihmiset 😈😇

        Eikös ne sano, jotta koskaan ei oo liian myöhästä, vaan nopiampi tsirppi nappaa hittaamman öylätit ja vettää viinit päälle, ihteäsä tai jonkun muun eli tuosta päästään siihen, että eipä auta hötkyillä jottei viini hölsky. Tai jotennii näin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös ne sano, jotta koskaan ei oo liian myöhästä, vaan nopiampi tsirppi nappaa hittaamman öylätit ja vettää viinit päälle, ihteäsä tai jonkun muun eli tuosta päästään siihen, että eipä auta hötkyillä jottei viini hölsky. Tai jotennii näin.

        Ihtesä, kun iski painovirhe👿


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös ne sano, jotta koskaan ei oo liian myöhästä, vaan nopiampi tsirppi nappaa hittaamman öylätit ja vettää viinit päälle, ihteäsä tai jonkun muun eli tuosta päästään siihen, että eipä auta hötkyillä jottei viini hölsky. Tai jotennii näin.

        Anna mun rakastaa sua. En pidä kiirettä mutta haluan ehtiä, olla ajoissa. ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna mun rakastaa sua. En pidä kiirettä mutta haluan ehtiä, olla ajoissa. ♥️

        No nyt on kyllä kosahtanu vene taas väärään rantaan 😁 mutta ei kai tuo ole niin tarkkaa. Hyvää tätä vuotta!


    • No johan se nyt on, kun viälä tässä valvottaa 🙄 Siepä se mun mielessäni taas olet. Nyt en ennää pyytele tai tillaa, vaan laitan Matille käskyn. Toivottavasti tulet uneeni kaunein 🌹💕😌

      • Anonyymi

        Samoin tunnen ❤👑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen ❤👑

        No näin mie ajattelin, etten varmaan ainoa ole joka tuolleen nyt tahtois. Eiköhän meitä ole monta kaipaavaa 😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No näin mie ajattelin, etten varmaan ainoa ole joka tuolleen nyt tahtois. Eiköhän meitä ole monta kaipaavaa 😔

        Kauniita unia, haleja ja unipusuja ;x


      • Anonyymi

        "Kuinka kanssas toteudun.."
        Kauniita unia🌻Sinä vain ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuinka kanssas toteudun.."
        Kauniita unia🌻Sinä vain ❤

        Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!

        Kiitos tämän ihanan biisin jakamisesta, fiilistelin sitä jo päivällä😍 Veit taas sanat suustani, nämä olivat niin kauniit💕 Hyvää unien jatkoa💕💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!

        Kiitos, päivä ollut mukava, toivottavasti sinullakin ?❤ AINA Sinun 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, päivä ollut mukava, toivottavasti sinullakin ?❤ AINA Sinun 😘

        No, mikäpä tässä elämää pidentäessä 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!

        Ihana, minun magneettini, siltani, juoneni ❤ Taisteluväsymystä pukkaa, vaikka vannonkin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, minun magneettini, siltani, juoneni ❤ Taisteluväsymystä pukkaa, vaikka vannonkin..

        Kyllä se tässä kohtaa iltaa alakaa jo vähän väsyttämmään.


      • Anonyymi

        Miten hitossa sinä löydät nää kaikki biisit ? RAKKAUTENI ❤☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hitossa sinä löydät nää kaikki biisit ? RAKKAUTENI ❤☺

        Mitkä nää kaikki? 😁 Mä kuuntelen aika paljon musaa. Töitä tehdessä on monesti radio auki tai Spotify laulaa, autossa kuuntelen ajaessa ja iltasin on ussein luurit päässä. Lenkillä en yleensä kuuntele eli en kuulu niihin jotka mennee kävellessä kuulokkeet päässä. Sillon mie yleensä juttelen jos on seuraa ja jos ei oo niin sitten kuuntelen ympäristön ääniä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitkä nää kaikki? 😁 Mä kuuntelen aika paljon musaa. Töitä tehdessä on monesti radio auki tai Spotify laulaa, autossa kuuntelen ajaessa ja iltasin on ussein luurit päässä. Lenkillä en yleensä kuuntele eli en kuulu niihin jotka mennee kävellessä kuulokkeet päässä. Sillon mie yleensä juttelen jos on seuraa ja jos ei oo niin sitten kuuntelen ympäristön ääniä.

        Kiitos selityksestä ☺. Osaat antaa minulle ne oikeat ❤


      • Anonyymi

        Ihana tämä Railon rakkaus ❤💧"Katoaa järki ja kohtuus..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä Railon rakkaus ❤💧"Katoaa järki ja kohtuus..."

        Älä viitsi, tiedät sen itsekkin, että hetkittäin järki menee, se kuuluu asiaan ja on onneksi vain hetkellinen mielenhäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä Railon rakkaus ❤💧"Katoaa järki ja kohtuus..."

        Just , ME❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, tiedät sen itsekkin, että hetkittäin järki menee, se kuuluu asiaan ja on onneksi vain hetkellinen mielenhäiriö.

        Sinulla nyt tuntuu tuo mielenhäiriö jatkuvan läpi koko elämäsi, mut so 😁, kaikki tavallaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla nyt tuntuu tuo mielenhäiriö jatkuvan läpi koko elämäsi, mut so 😁, kaikki tavallaan 😂

        Mikäpä se nyt laaksossa tämmöstä nostattaa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä se nyt laaksossa tämmöstä nostattaa?

        Hm....ehkä noi kaiken tietävät ja osaavat ☺


    • Sie sekotit taas mun päätä tännään ja oikeastaan molemmilla tavoilla eli hyvällä ja huonolla. Nyt meen taas ajatuksieni kanssa... Ja ikävöin 😔


      • Anonyymi

        Hengitys huurtaa pakkaseen kuiskauksen, "rakastan sinua".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hengitys huurtaa pakkaseen kuiskauksen, "rakastan sinua".

        Vaan matkallaan jäätyivät ilmaan kai sanat...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vaan matkallaan jäätyivät ilmaan kai sanat...

        Eivätkö ne löytyneetkään kirjaimina tuoreen lumen pinnasta? ❄❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö ne löytyneetkään kirjaimina tuoreen lumen pinnasta? ❄❤

        Pyörre se kävi hankien yllä
        Villisti kiersi kirjainten päällä
        Ilmaan ne nosti, mukanaan vei
        Hangelle jättänyt mitään tuo ei.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pyörre se kävi hankien yllä
        Villisti kiersi kirjainten päällä
        Ilmaan ne nosti, mukanaan vei
        Hangelle jättänyt mitään tuo ei.

        😔💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😔💔

        Voi ei, rakas, yritän uudelleen, hieman lähempää ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä kuvastaa hieman mun tunnelmia.
        https://youtu.be/S_sZQDpsl_4
        Hyvää yötä ja kauniita unia ihanainen 🌹💘

        Täytän sinut rakkaudellani, niin kuin olen aina halunnut ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytän sinut rakkaudellani, niin kuin olen aina halunnut ❤

        Eipä tuo haittais yhtään, jos hän niin tahtos tehhä tai tekiskin. Kyllä mie yhen rakkauven "ähkyn" kestäsin, vaikka muuten ei parane itelleen semmosta hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö ne löytyneetkään kirjaimina tuoreen lumen pinnasta? ❄❤

        Löytyi, vain timantteja näkyi ☺. Oot RAKAS 😢❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytän sinut rakkaudellani, niin kuin olen aina halunnut ❤

        Täytät RAKAS ❤. On vaan niin paljon , eiköhän tää tästä 😢


      • Anonyymi

        Kaksoisliekkini ❤. Halataan kohta 😍


      • Anonyymi

        "Ja aina uudestaan toisensa sydämet tunnistaa.. ja se toi sun luo" Hänen biisinsä ovat olleet minun suosikkejani, kuten "Salainen puutarha", jonka täällä jo aiemmin jaoit. "Sinne löydänkö takaisin?"

        Kauniille unille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja aina uudestaan toisensa sydämet tunnistaa.. ja se toi sun luo" Hänen biisinsä ovat olleet minun suosikkejani, kuten "Salainen puutarha", jonka täällä jo aiemmin jaoit. "Sinne löydänkö takaisin?"

        Kauniille unille!

        Onks täällä kaikki yhtä sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekkini ❤. Halataan kohta 😍

        Ihanaa, liekilleni hali ❤🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks täällä kaikki yhtä sekaisin?

        Olen 😍😍😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks täällä kaikki yhtä sekaisin?

        En tiedä muista, mutta ite oon sekaisin aika ajoin ja nyt tuntuu taas siltä kuin Erinin biisissä
        "Mun sydäntä sydäntä särkee..." 😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiedä muista, mutta ite oon sekaisin aika ajoin ja nyt tuntuu taas siltä kuin Erinin biisissä
        "Mun sydäntä sydäntä särkee..." 😔

        Joo tuo biisi kuvastaakin olotilaani just tällä hetkellä. Oikeastaan mun pidempään jatkunutta olotilaa. Heräsin äsken omaan itkuuni kun kyyneleet vaan valui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo biisi kuvastaakin olotilaani just tällä hetkellä. Oikeastaan mun pidempään jatkunutta olotilaa. Heräsin äsken omaan itkuuni kun kyyneleet vaan valui.

        😔
        Mie en muista, että olisin itkuuni herännyt, mutta kuivuneet kyyneleet poskilla oon kyllä ainakin muutaman kerran nukahtanu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja aina uudestaan toisensa sydämet tunnistaa.. ja se toi sun luo" Hänen biisinsä ovat olleet minun suosikkejani, kuten "Salainen puutarha", jonka täällä jo aiemmin jaoit. "Sinne löydänkö takaisin?"

        Kauniille unille!

        Mie oon tykästynyt tähän Kokkoseen, mutta kuten yhessä toisessa ketjussa jo virkoin, niin oonkin aivan onneton tykästyjä ja viä monella tavalla 😅 Nyt oon löytänyt myös CMX:n uuvestaan ja siihenkin tykästynyt. Yrjänän sanoitukset eivät ole sillä tavalla helpoimmasta päästä ja siitä justiinsa tykkään, mutta tykkään mie semmosista helpomminkin tulkittavista...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😔
        Mie en muista, että olisin itkuuni herännyt, mutta kuivuneet kyyneleet poskilla oon kyllä ainakin muutaman kerran nukahtanu.

        Voi sinua, voimia 🙌 Minunkin sydämessä on ollut särkyä, itkua päivin illoin.. Herännyt sentään en muista koskaan itkuuni olleeni. Nyt on pitkästä aikaa uskoa, että voimme tehdä sen ❤


      • Anonyymi

        Kiitos samoin ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin ❤

        Kiitoskiitos ☺️ En kyllä yhtään muista oliko kauniit vai vähemmän kauniit unet.


      • Anonyymi

        En ole tähtiä sammuttanut, en lintuja nukuttanut, vielä valvon.. Tunnen tammet toivomaan ja perhot kieppumaan.. Kuuntelin kaiun.. Kuiskaa, mutta älä hämärässä, vaan ääneen minulle, sillä rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tähtiä sammuttanut, en lintuja nukuttanut, vielä valvon.. Tunnen tammet toivomaan ja perhot kieppumaan.. Kuuntelin kaiun.. Kuiskaa, mutta älä hämärässä, vaan ääneen minulle, sillä rakastan.

        Tähdet näkyvät täällä kirkkaina. Niitä kanssasi tahtoisin yhdessä katsella. Siitä kerran puhuimmekin. Odotan muuttolintuja, merkkejä vielä syvästi uinuvasta keväästä. Ehkä tiedätkin, se on minun vuodenaikaani. Tarvitsen sinua ja kaipaan aina vaan enemmän. Vastaparini, nainen joka minun epäkohtiani ymmärrät, minua täydennät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähdet näkyvät täällä kirkkaina. Niitä kanssasi tahtoisin yhdessä katsella. Siitä kerran puhuimmekin. Odotan muuttolintuja, merkkejä vielä syvästi uinuvasta keväästä. Ehkä tiedätkin, se on minun vuodenaikaani. Tarvitsen sinua ja kaipaan aina vaan enemmän. Vastaparini, nainen joka minun epäkohtiani ymmärrät, minua täydennät.

        Tähdet näkyivät todella eilen kirkkaina, vaikka lumisen maan valkoisuus häikäisee.. Kevät on hänen väreissään.. Tunnen samoin, kaipaan ja rakastan. Olet puuttuva palani, joonka muotoja tunnustelen, miten minuun muovaudut, miten muotoudumme..


    • Nyt ei pellaa tuo muisti tähän aikaan enää ollenkaan, jotta en muista onko tämä kappale jo tullu ketjuihin jaettua. Mutta laitan nyt silti, kun on mun mielestä yks kauneimmista ❤️biiseistä.
      Hyvää yötä 🌹💞
      https://youtu.be/yg57rqUkezo

      • Anonyymi

        Ihana kaunis biisi ❤️


      • Anonyymi

        Ihana❤ En ole tätä kaikkea aiemmin kuullut, en täällä enkä muuallakaan. En mene pois, vaan tiukemin kietoudun.. Ymmärrän taas enemmän ja tunnen itseni turvallisemmaksi💗 Kiitos ☀

        Rauhallisia unia suudelmin 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana❤ En ole tätä kaikkea aiemmin kuullut, en täällä enkä muuallakaan. En mene pois, vaan tiukemin kietoudun.. Ymmärrän taas enemmän ja tunnen itseni turvallisemmaksi💗 Kiitos ☀

        Rauhallisia unia suudelmin 💕

        turvallisemmaksi? Mistä?


      • Anonyymi

        Ikävä sinua 😢❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä sinua 😢❤

        Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.

        Tulee !!! LUOTA ❤😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee !!! LUOTA ❤😘

        Perun, juu ei tule mitään !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perun, juu ei tule mitään !!!

        No näin mie vähän pelkään käyvän...mutta minkäs sille asialle sitten voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turvallisemmaksi? Mistä?

        Ymmärrän itseäni ja häntä paremmin.. Se tuo turvan tunnetta ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.

        Mitä tulevista viikoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulevista viikoista?

        Kaipausta ja alakuloa varmaan lähinnä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.

        Tunnen samaa ikävää ja turhautumista. Yritän löytää ratkaisua ensimmäiseen.. Miten voimme olla yhdessä siinä? Sitoutunut olen vain häneen ❤


    • Anonyymi

      Kaunotar kaupungilla, olet saanut pääni kääntymään muutamaan kertaan. Toivottavasti törmätään vielä jossain enkä hukannut sua. 😁😘

      • Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

        "Tähän pienen lammikon rantaan polkusi vie. Oli heillä kahdella sinne salainen tie. He täällä tanssivat ja toisistaan humaltuivat. Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat." ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

        "Tähän pienen lammikon rantaan polkusi vie. Oli heillä kahdella sinne salainen tie. He täällä tanssivat ja toisistaan humaltuivat. Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat." ❤

        Sieltäpä sitten haet kaunottaresi 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltäpä sitten haet kaunottaresi 😁

        Ei taija olla haettavissa ja itekään ei luokse tule.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

        "Tähän pienen lammikon rantaan polkusi vie. Oli heillä kahdella sinne salainen tie. He täällä tanssivat ja toisistaan humaltuivat. Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat." ❤

        Ihana, juuri tuota satua lapsilleni luin pari iltaa sitten ensimmäistä kertaa ;) Mistä lienee lainauksesi peräisin?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei taija olla haettavissa ja itekään ei luokse tule.

        Minä olen luokseni pyytänyt ☺. Eipä ole näkynyt, "vähään" aikaan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen luokseni pyytänyt ☺. Eipä ole näkynyt, "vähään" aikaan ❤

        Tietty jos sitä taottavaa rautaa vielä kovasti löytyy, niin älä tule ☺. Täällä sitä ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan . Vain sinä ❤ : mmessäni. Ollut pitkääääääääään ja tulet olemaan . Rakkaudella ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, juuri tuota satua lapsilleni luin pari iltaa sitten ensimmäistä kertaa ;) Mistä lienee lainauksesi peräisin?

        Dingon biisistähän nämä sanat.
        Ja Nipa Neumannin kynästä myös "Rakkaalleen hän viestin laittaa
        Haukan siivet sitä kantaa
        Yli kasvojeni ohi mastojeni naiselleni."🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen luokseni pyytänyt ☺. Eipä ole näkynyt, "vähään" aikaan ❤

        Miksi tuon mun kommenttiini nakkasit... 🙄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Dingon biisistähän nämä sanat.
        Ja Nipa Neumannin kynästä myös "Rakkaalleen hän viestin laittaa
        Haukan siivet sitä kantaa
        Yli kasvojeni ohi mastojeni naiselleni."🌹

        Ihana, olet mun DJ, paras sellainen ☺😍💕


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miksi tuon mun kommenttiini nakkasit... 🙄

        Miksen olisi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty jos sitä taottavaa rautaa vielä kovasti löytyy, niin älä tule ☺. Täällä sitä ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan . Vain sinä ❤ : mmessäni. Ollut pitkääääääääään ja tulet olemaan . Rakkaudella ☺❤

        Sait " hyvät " neuvot " tietäjältä" , ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella omaa SYDÄNTÄ, tietää parhaiten 😙❤. ☺☺☺☺❤❤💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen luokseni pyytänyt ☺. Eipä ole näkynyt, "vähään" aikaan ❤

        Miten olet pyytänyt?
        Lähettänyt viestiä vai pyytänyt kasvotusten vai jollain muulla tapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet pyytänyt?
        Lähettänyt viestiä vai pyytänyt kasvotusten vai jollain muulla tapaa?

        Viestini näet. Olen pyytänyt, et tule vaikka kahvilla käymään ☺. En pelkästään vit**tuile , aika rankasti sitä kyllä 😕. Mut...RAKKAUDESTA se kuulemma hevonenkin potkii..tai jotai sellasta 😇. Öö ..😁❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty jos sitä taottavaa rautaa vielä kovasti löytyy, niin älä tule ☺. Täällä sitä ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan . Vain sinä ❤ : mmessäni. Ollut pitkääääääääään ja tulet olemaan . Rakkaudella ☺❤

        Ei ole rautaa jäljellä, vain kultaa ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait " hyvät " neuvot " tietäjältä" , ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella omaa SYDÄNTÄ, tietää parhaiten 😙❤. ☺☺☺☺❤❤💥

        On totta. Ensimmäisen hämmentävä ristiriita vain liukastaa pidon jalkojen alla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini näet. Olen pyytänyt, et tule vaikka kahvilla käymään ☺. En pelkästään vit**tuile , aika rankasti sitä kyllä 😕. Mut...RAKKAUDESTA se kuulemma hevonenkin potkii..tai jotai sellasta 😇. Öö ..😁❤

        Ihanaa et olet hänelle suoraan puhunut ja pyytänyt.
        Minä taidan elämäni vain haaveilla tästä yhdestä naisesta. Oon yksin mieluummin jos en häntä saa tai jos meitä ei ole tässä elämässä tarkoitettu yhteen.
        Hänet muistan ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rautaa jäljellä, vain kultaa ❤

        Rakas, ihana, upein, kaunein, naiseuteni, kauneuteni,ihanuuteni, RAKKAUTENI 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta. Ensimmäisen hämmentävä ristiriita vain liukastaa pidon jalkojen alla..

        Hämmennystä tosiaankin, väritystä kaikennäköstä 😁, mut nautintonsa kullakin ??? Kuka mistäkin tyydytyksensä saa, asioitansa ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, olet mun DJ, paras sellainen ☺😍💕

        Jospa nyt lopettaisit ton apinoinnin, ihan vapaasti minun puolestani saat olla ihmisten hyväksikäyttäjä, mutta älä enää KOSKAAN käytä minua välikappaleenasi !!!!! 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nyt lopettaisit ton apinoinnin, ihan vapaasti minun puolestani saat olla ihmisten hyväksikäyttäjä, mutta älä enää KOSKAAN käytä minua välikappaleenasi !!!!! 😈

        Suosittelen nyt ! lämpimästi ☺, mut...jos ei lopu, saattaa kylmentyy !💀🖐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen nyt ! lämpimästi ☺, mut...jos ei lopu, saattaa kylmentyy !💀🖐

        Mitä apinointia tarkoitat? En hyväksikäytä ketään.


      • Anonyymi

        Ihana 🌹Saisinpa nähdä sinut, ottaa kasvosi käsiini ja suudella hiljaa..


      • Anonyymi

        Läpi sellaisen pimeän sun sydäntäsi hellästi kannan sitä suojellen ❤


    • Mie haluaisin sanoa sulle nyt, etten enää tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä tämmönen vähän tuhmempi tuutulaulu siulle ihanainen 💕
        Kauniita unia 🌹💘
        https://youtu.be/da3ftLxtCdE

        Paljon asiaa, niin kuin on.. Mä kävelen, sun luo kävelen.. ..toivottavasti vielä ensimmäisen kerran..😉😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon asiaa, niin kuin on.. Mä kävelen, sun luo kävelen.. ..toivottavasti vielä ensimmäisen kerran..😉😘

        Semmonen unilaulu sitte tällä kertaa. Olishan niitä ollu "pahempiakin", kun tässä vaan keinahdeltiin ja vähän teki mieli nuolla kaulaa😌


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä tämmönen vähän tuhmempi tuutulaulu siulle ihanainen 💕
        Kauniita unia 🌹💘
        https://youtu.be/da3ftLxtCdE

        Aivan varmasti ❤😘


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Semmonen unilaulu sitte tällä kertaa. Olishan niitä ollu "pahempiakin", kun tässä vaan keinahdeltiin ja vähän teki mieli nuolla kaulaa😌

        Se on ihana juuri niin.. Kaipaan turvaa ympärilleni, suudelman.


      • Anonyymi

        Tämä oli ihana kappale. Itkin ja kuuntelin monta kertaa ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli ihana kappale. Itkin ja kuuntelin monta kertaa ❤

        "Tuuli maalaa värin uuden, ..aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää.." "Mene edeltä, kyllä se jää kantaa.." Menen..


      • Anonyymi

        Kiitos, kun jaoit! Täälläkin herkistyttiin, koira kainalossa🤧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kun jaoit! Täälläkin herkistyttiin, koira kainalossa🤧

        Minkä värinen koira?


    • Anonyymi

      Hän on jäänyt joka päiväisiin ja öisiin ajatuksiini viime kesästä lähtien...
      Tiedostaen ja ymmärtäen et en koskaan tule kuulumaan hänen elämäänsä

      💔

      • Anonyymi

        Miksi viime kesästä?


      • Anonyymi

        Miksi et kuuluisi? Mikä on väärin? Miten sen voi korjata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viime kesästä?

        Viime kesästä kun ensimmäisen kerran hänet näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesästä kun ensimmäisen kerran hänet näin

        Mikä hänessä säväytti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä säväytti?

        Lempeys, iloinen olemus, herkkä katse, kaunis hymy, kokonaisuus


      • Anonyymi

        ❤️💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️💔

        Näinhän se on 😢💕 Nämä sanat ovat totta.. Itseni kanssa taistelen siitä miten olen..

        Levollisia unia ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❤️💔

        Keepperiä jälkimmäiseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on 😢💕 Nämä sanat ovat totta.. Itseni kanssa taistelen siitä miten olen..

        Levollisia unia ❤

        Mulle on pari kertaa heitetty täällä ikkäänkuin, jotta "kenen elämää sä elät". Omaani kai.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Keepperiä jälkimmäiseen...

        Mieluummin kuin jeesusteippiä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kuin jeesusteippiä 😉

        Laastaria näihin kai ylleensä käytetään, mutta en tiiä onko suositeltava tapa tai keino. Teipillä oon korjannu monta juttua, et ehkä uskoiskaan jos kertosin 😁 Mie koin jonkin sortin elämyksen muutama vuos sitten, kun hokasin kaupassa (liekö oli Motonetti tai Biltema), jotta tuota sun mainitsemaasi teippiä saapi mustana ja vaikka missä väreissä. Olin elänyt siinä luulossa, että tätä saapi vaan hoppeena. Vaan eihän tuo hopiakaan ole häppee, niinku sanovat ja aika paljolti luulossa olen elänyt monen muunkin asian suhteen ja taijan ellää edelleen 😅😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Laastaria näihin kai ylleensä käytetään, mutta en tiiä onko suositeltava tapa tai keino. Teipillä oon korjannu monta juttua, et ehkä uskoiskaan jos kertosin 😁 Mie koin jonkin sortin elämyksen muutama vuos sitten, kun hokasin kaupassa (liekö oli Motonetti tai Biltema), jotta tuota sun mainitsemaasi teippiä saapi mustana ja vaikka missä väreissä. Olin elänyt siinä luulossa, että tätä saapi vaan hoppeena. Vaan eihän tuo hopiakaan ole häppee, niinku sanovat ja aika paljolti luulossa olen elänyt monen muunkin asian suhteen ja taijan ellää edelleen 😅😉

        Voihan olla, että sitä teippiä kultaisenakin valmistetaan :) Kultaa haluaisin kullalleni tietysti antaa :) Aurinkoleijonalleni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla, että sitä teippiä kultaisenakin valmistetaan :) Kultaa haluaisin kullalleni tietysti antaa :) Aurinkoleijonalleni..

        Kyllä sitä näköjään kultaisenakin valmistetaan, mie googlasin. Saa myös semmosena, jottei nävy mittään tai voipi kahtoa läpi.
        Tuosta kulta sanasta lähti tämmönen vähän vanhempi ralli soimaan 🎵👍
        https://youtu.be/O6doyvrglFQ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla, että sitä teippiä kultaisenakin valmistetaan :) Kultaa haluaisin kullalleni tietysti antaa :) Aurinkoleijonalleni..

        Perhana, mie yritin vettää vaakaan kun ramas, mutta nyt ei taija tulla mittään 😅 Miksi sie tahtosit sille jellonallesi kultaista teippiä antaa? Onko se niin vikuroiva "poni", jotta meinasit pyytää sitä punomaan itelleen pannan ja talutushihnan, siitä teipistä nääs, jottei se pääsisi käpälämäkkeen? Vai aattelitko sie ite taitella siitä teipistä, vaikkapa jottain rinkulan muotosta origamia, jota sie sitten tarjoat hänen käpälään?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Perhana, mie yritin vettää vaakaan kun ramas, mutta nyt ei taija tulla mittään 😅 Miksi sie tahtosit sille jellonallesi kultaista teippiä antaa? Onko se niin vikuroiva "poni", jotta meinasit pyytää sitä punomaan itelleen pannan ja talutushihnan, siitä teipistä nääs, jottei se pääsisi käpälämäkkeen? Vai aattelitko sie ite taitella siitä teipistä, vaikkapa jottain rinkulan muotosta origamia, jota sie sitten tarjoat hänen käpälään?

        Että on väsynyttä läppää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että on väsynyttä läppää

        Tämäpä ei ollukaan mikkään maksava juttu, jotta kovin paljon ei voi vaatia 😁 Läppä on aivan heittäjänsä näköstä, eikä tuo kauheesti piä. Kai sitäkin vois kuhtua jonkun näköseksi läppäviaksi.
        Löytyskö anonyymilta pirteämpää materiaalia? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että on väsynyttä läppää

        Musta tää oli ihana😻💕 oon vaan vähän omissa maailmoissani ollut🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta tää oli ihana😻💕 oon vaan vähän omissa maailmoissani ollut🐾

        No enpä tuosta tiiä oliko niin ihana. Ihan hauska kyllä, vaikka aika lyhkänen, kun vaan neljä sannaa, vaan ei onneks neljää sammaa. Loppumerkki tuosta tietty myös puuttu, mutta eipä se oo niin pilkun tai ees pisteen päälle.

        Mimmonen se sun oma maalimasi ompi missä oot nyt ollu, jos saan kysyä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Perhana, mie yritin vettää vaakaan kun ramas, mutta nyt ei taija tulla mittään 😅 Miksi sie tahtosit sille jellonallesi kultaista teippiä antaa? Onko se niin vikuroiva "poni", jotta meinasit pyytää sitä punomaan itelleen pannan ja talutushihnan, siitä teipistä nääs, jottei se pääsisi käpälämäkkeen? Vai aattelitko sie ite taitella siitä teipistä, vaikkapa jottain rinkulan muotosta origamia, jota sie sitten tarjoat hänen käpälään?

        Voi kun kaiken tuon osaisin siitä kullanvärisestä kutoa ja vaikka linnankin rakentaa 😻🐾 Omatahtoiseltahan tuo vaikuttaa, että sais ne tassut oikeeseen suuntaan kulkemaan, niin jotain käpälään varmaan tarvittaisiin💘Häkkiä en oo kyllä suunnitellut, enkä noita hihnojakaan, vaikka sellaista kultaista kaulakorua olenkin ihastellut hän mielessäni ❤


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä tuosta tiiä oliko niin ihana. Ihan hauska kyllä, vaikka aika lyhkänen, kun vaan neljä sannaa, vaan ei onneks neljää sammaa. Loppumerkki tuosta tietty myös puuttu, mutta eipä se oo niin pilkun tai ees pisteen päälle.

        Mimmonen se sun oma maalimasi ompi missä oot nyt ollu, jos saan kysyä?

        Ps. Kun kirijottaa sammaan aikaan, niin ei Suomikaksnelonenkaan tiiä kumpi oli eka tai vika.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämäpä ei ollukaan mikkään maksava juttu, jotta kovin paljon ei voi vaatia 😁 Läppä on aivan heittäjänsä näköstä, eikä tuo kauheesti piä. Kai sitäkin vois kuhtua jonkun näköseksi läppäviaksi.
        Löytyskö anonyymilta pirteämpää materiaalia? 😉

        Minä tuota läppävikaa vuosi sitten ittelläni kans epäilin 😆😂😂, kun sydän herätteli yöllä miten sattui, mutta eipä onneksi ollut mitään muuta vikaa kuin 💘 ja ei kai sitä nyt viaksi voi kutsua 😍❤ Ylempääkin on tutkittu yhtä sun toista 😆 mutta läppä ei hellitä vaikkei aivan tuolla tasolla mennäkään. Sinun sydänläpät taitaa olla toivottavasti vahvempaa tekoa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä sitä näköjään kultaisenakin valmistetaan, mie googlasin. Saa myös semmosena, jottei nävy mittään tai voipi kahtoa läpi.
        Tuosta kulta sanasta lähti tämmönen vähän vanhempi ralli soimaan 🎵👍
        https://youtu.be/O6doyvrglFQ

        Joo vastataas nyt vielä tähänkin kun aloitin 💫 taas väärästä päästä nämä jutut😂 Muutapa en kunnialla onnistukaan tekemään, enkä sillä oo mitään tehnytkään enkä semmosella tee mitään.. Kultaa en ole aiemmin löytänyt, mutta nyt kun semmoinen lämmittävä tuli kunnolla vastaan, niin eipä enää muu kiinnostakaan❤ja ehkä sitten hieman muutakin kultaa mukaan voisi tulla💫 Oikea unelmani ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuota läppävikaa vuosi sitten ittelläni kans epäilin 😆😂😂, kun sydän herätteli yöllä miten sattui, mutta eipä onneksi ollut mitään muuta vikaa kuin 💘 ja ei kai sitä nyt viaksi voi kutsua 😍❤ Ylempääkin on tutkittu yhtä sun toista 😆 mutta läppä ei hellitä vaikkei aivan tuolla tasolla mennäkään. Sinun sydänläpät taitaa olla toivottavasti vahvempaa tekoa?

        Rinnan kohalta on tutkittu pariinkin kertaan. Mittään isompaa vikkaa eivät löytäneet, vaikka sydän tuppaa täällä(kin) vetelemmään omia tahtejaan. Välillä tykyttellee ihan hiljakseen, sitte yhtäkkiä kauheella tempolla ja toisinaan jättää sävelen jos toisenkin välistä. Rinnan yläpualelta (yläpäätä) on tutkittu vaan valikoiden 😅 Alapäätä vähän enemmän 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun kaiken tuon osaisin siitä kullanvärisestä kutoa ja vaikka linnankin rakentaa 😻🐾 Omatahtoiseltahan tuo vaikuttaa, että sais ne tassut oikeeseen suuntaan kulkemaan, niin jotain käpälään varmaan tarvittaisiin💘Häkkiä en oo kyllä suunnitellut, enkä noita hihnojakaan, vaikka sellaista kultaista kaulakorua olenkin ihastellut hän mielessäni ❤

        Mie lueskelin tännään siitä jesarista, kun kerran aloin googlettammaan. Ihan uusia uutisia olivat, vaikka olen kyllä omien kokemusten perusteella tuon hyvinkin päteväksi todennut ja tiennyt. Kuuleman mukkaan ovat korjanneet jesarilla niin autoa kuin lentokonettakin ja Apollo kolmentoista väkiki oli sillä jonkun laitteen avaruuvessa paikannu 😅 Kyllä tuommosesta varmasti yhen linnanki rakentaa käden käänteessä. Liekö löytys kaavat netistä...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Kun kirijottaa sammaan aikaan, niin ei Suomikaksnelonenkaan tiiä kumpi oli eka tai vika.

        Mulla taitaa puuttua jotain tästä keskustelunymmärryksestä 😜 kun tosiaan tarkoitin, että ei ole minusta mitään väsynyttä kommenteissasi Eoet, vaan tosiaan tykkäsin jutuistasi ja eri mieltä sen nelisanaisen kommentin kanssa olin 😀

        Minun maailmoissa haikailen jo eteenpäin ihan liikaa enkä jaksaisi hiihtolomaan mitään odotella.. Pesänrakennusvietti on pahasti päällä 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vastataas nyt vielä tähänkin kun aloitin 💫 taas väärästä päästä nämä jutut😂 Muutapa en kunnialla onnistukaan tekemään, enkä sillä oo mitään tehnytkään enkä semmosella tee mitään.. Kultaa en ole aiemmin löytänyt, mutta nyt kun semmoinen lämmittävä tuli kunnolla vastaan, niin eipä enää muu kiinnostakaan❤ja ehkä sitten hieman muutakin kultaa mukaan voisi tulla💫 Oikea unelmani ❤

        Sama se on mistä päästä täällä alottaa, vaikka joissain muissa asioissa onki hyvä pittää se järjestys 😁 Ei ole kunnian kukko täälläkään päin laulanu, vaan enpä mie tuo kiekumisista niin välitä, kun tuppaavat alottammaan viä aika varhain ja mie olen aika aamu-uninen. Mitäpä sitä pienillä hipuilla, vaikka sanovat ne tuossa manihommassaki, jotta penni on miljoonan alku. Sentikshä sekin vaihtu, eikä penneillä tee ennää mittään. Vaan kunnon kultakimpaleen ❤️ kun löytää, niin siitä kannattaa pittää kiinni jos ei muuten meinaa pysyä. Ja siis vaikka kaksin käsin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taitaa puuttua jotain tästä keskustelunymmärryksestä 😜 kun tosiaan tarkoitin, että ei ole minusta mitään väsynyttä kommenteissasi Eoet, vaan tosiaan tykkäsin jutuistasi ja eri mieltä sen nelisanaisen kommentin kanssa olin 😀

        Minun maailmoissa haikailen jo eteenpäin ihan liikaa enkä jaksaisi hiihtolomaan mitään odotella.. Pesänrakennusvietti on pahasti päällä 😀

        Ei puutu mittään, vaan kaikki on ihan kohillaan, jotta älä huoli 😉 Niin se oon miekin tässä omassa "maalimassani" haikaillut. Loppujen lopuksi aika mennee itekseen ja muutenkin niin hurjaa vauhtia, ettei sen päälle kannata ennää ite hötkyillä. Nyt oon niin naatti, jotta tuli päähän oikeen erityisen väsyny juttu 😁 Tuli siis mieleen, että aatteleppa kun tuon pesänrakennusvietin kylkeen pukkais viä valeraskauven (nallella) 😅 Nyt lopetan joikaamisen ja lähen sänkyyn... Hyvää yötä 💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei puutu mittään, vaan kaikki on ihan kohillaan, jotta älä huoli 😉 Niin se oon miekin tässä omassa "maalimassani" haikaillut. Loppujen lopuksi aika mennee itekseen ja muutenkin niin hurjaa vauhtia, ettei sen päälle kannata ennää ite hötkyillä. Nyt oon niin naatti, jotta tuli päähän oikeen erityisen väsyny juttu 😁 Tuli siis mieleen, että aatteleppa kun tuon pesänrakennusvietin kylkeen pukkais viä valeraskauven (nallella) 😅 Nyt lopetan joikaamisen ja lähen sänkyyn... Hyvää yötä 💤

        Näinhän tuo nykyään aika on haipakkaa, pitäis vaan jotain saada aikaiseksikin.. Erityisesti kun milloin vain voisi kattoa siirtää.. Tuo valeraskaus on vielä kokematta, ruoka on kyllä alkanut jo hieman maistumaan😳😆 Ei ole kyllä raskaudesta pienintäkään vaaraa, ellei nyt aivan hengestä sikiä 😄 Kehoon vatsan seudulle koskee kyllä kosketuksen kaipuu ❤🔥💋 Hyvää yötä 💕


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sama se on mistä päästä täällä alottaa, vaikka joissain muissa asioissa onki hyvä pittää se järjestys 😁 Ei ole kunnian kukko täälläkään päin laulanu, vaan enpä mie tuo kiekumisista niin välitä, kun tuppaavat alottammaan viä aika varhain ja mie olen aika aamu-uninen. Mitäpä sitä pienillä hipuilla, vaikka sanovat ne tuossa manihommassaki, jotta penni on miljoonan alku. Sentikshä sekin vaihtu, eikä penneillä tee ennää mittään. Vaan kunnon kultakimpaleen ❤️ kun löytää, niin siitä kannattaa pittää kiinni jos ei muuten meinaa pysyä. Ja siis vaikka kaksin käsin.

        Voi, kun tätä löytämääni kultakimpaletta ajattelen, niin todellakin kiinni aion pitää 😍 kaksin käsin 🐾 Hän on niin ihana ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämäpä ei ollukaan mikkään maksava juttu, jotta kovin paljon ei voi vaatia 😁 Läppä on aivan heittäjänsä näköstä, eikä tuo kauheesti piä. Kai sitäkin vois kuhtua jonkun näköseksi läppäviaksi.
        Löytyskö anonyymilta pirteämpää materiaalia? 😉

        Mä voisin näistä kyllä maksaakin, miten nyt sovitaan 😚😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin näistä kyllä maksaakin, miten nyt sovitaan 😚😉

        Mie luulen, jotta jos tienata tahtos, niin parempi tienesti tulis sillä, että mie olisin hiljakseen ja kirjottamati. Luultavasti parikin tyyppiä olis siitä hyvästä valmiita aukomaan kukkaronsa nyörit ja huutasivat viä hurraata päälle 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän tuo nykyään aika on haipakkaa, pitäis vaan jotain saada aikaiseksikin.. Erityisesti kun milloin vain voisi kattoa siirtää.. Tuo valeraskaus on vielä kokematta, ruoka on kyllä alkanut jo hieman maistumaan😳😆 Ei ole kyllä raskaudesta pienintäkään vaaraa, ellei nyt aivan hengestä sikiä 😄 Kehoon vatsan seudulle koskee kyllä kosketuksen kaipuu ❤🔥💋 Hyvää yötä 💕

        Ei ole täälläkään minkäänlaista "vaaraa" oikiasta raskaudesta. Miehiin en oo koskenu muutoin kuin mitä nyt yhteen on saattanut vahingossa kroppa hipasta kiireellä ohittaessa. Nekin kerrat on kyllä tosi harvassa, vaikka kämppä paikotellen ahas onkin ohitusta tehhä. Niin ja vaatteet päällä nekin osumat eli ei niistä paljon sikiä kuin korkeintaan riitaa. Ikä alkaa olla itellä myös sen näkönen, jotta kovin moni ei tässä iässä ennää raskauvu. Ei vaikka tulis osumia ilman vaatteita 24/7.
        Siitä en tiiä, onko tuossa valeraskauvessa ikärajjaa, enkä muutenkaan asiaa oikein tunne. Joskus oon kuullu jonkun koiralla semmosta olleen eli en ees tiiä voipiko naisihmiselle tuommonen tulla 😁
        Hyvä että sulle jo ruoka maittaa, niin se on mullekin nyt maistunut. Mistä tulikin miäleen, jotta tarttis varmaan jottain hotkasta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kun tätä löytämääni kultakimpaletta ajattelen, niin todellakin kiinni aion pitää 😍 kaksin käsin 🐾 Hän on niin ihana ❤

        Eli hän on siis hieman vikuri kultakimpale, kun ei pysy pitämättä 😁 Ei tuota kultasta sitten suu sanallisesti saa pysymään aloillaan? Tai jonkin sortin silittelyllä? Oon miekin tuommosiin vikuroiviin törmänny, joita oon sitten pyydellyt, käskenyt ja joskus joutunu ihan ottehinkin pitämään paikallaan, kun eivät oo muuten hepuleissaan pysyneet...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sama se on mistä päästä täällä alottaa, vaikka joissain muissa asioissa onki hyvä pittää se järjestys 😁 Ei ole kunnian kukko täälläkään päin laulanu, vaan enpä mie tuo kiekumisista niin välitä, kun tuppaavat alottammaan viä aika varhain ja mie olen aika aamu-uninen. Mitäpä sitä pienillä hipuilla, vaikka sanovat ne tuossa manihommassaki, jotta penni on miljoonan alku. Sentikshä sekin vaihtu, eikä penneillä tee ennää mittään. Vaan kunnon kultakimpaleen ❤️ kun löytää, niin siitä kannattaa pittää kiinni jos ei muuten meinaa pysyä. Ja siis vaikka kaksin käsin.

        Mee säkin vaan siivoushommiin niin saat muuta ajateltavaa..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie luulen, jotta jos tienata tahtos, niin parempi tienesti tulis sillä, että mie olisin hiljakseen ja kirjottamati. Luultavasti parikin tyyppiä olis siitä hyvästä valmiita aukomaan kukkaronsa nyörit ja huutasivat viä hurraata päälle 😁

        Kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee säkin vaan siivoushommiin niin saat muuta ajateltavaa..

        Delegoitu, ei tartte 😁 Muutenkin tuppaan siivoilemmaan lähinnä viikonloppuisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Silti löysit ihtes (taas) tänne mun tekemään ketjuun ja kävit (ainaki) kahesta kohasta kurkkimassa 😁 Meinaakko polokasta ihtes vauhtiin? 😉 Mie polkasen nyt jääkaapin kautta suihkuun. Ps. Mulle ei sitten käy Mobilepay😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie luulen, jotta jos tienata tahtos, niin parempi tienesti tulis sillä, että mie olisin hiljakseen ja kirjottamati. Luultavasti parikin tyyppiä olis siitä hyvästä valmiita aukomaan kukkaronsa nyörit ja huutasivat viä hurraata päälle 😁

        Menisit sinäkin itse vaan ”oikeisiin töihin” vaikka siivoamaan eikä tuommoisia hämärähommia lahjusrahoilla...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eli hän on siis hieman vikuri kultakimpale, kun ei pysy pitämättä 😁 Ei tuota kultasta sitten suu sanallisesti saa pysymään aloillaan? Tai jonkin sortin silittelyllä? Oon miekin tuommosiin vikuroiviin törmänny, joita oon sitten pyydellyt, käskenyt ja joskus joutunu ihan ottehinkin pitämään paikallaan, kun eivät oo muuten hepuleissaan pysyneet...

        Eipä ole minulla tämmöisestä kullasta vielä aiempaa kokemusta, joten aivan amatöörinä mennään.. Jospa hän olisi vielä kuulolla niin silitellä kyllä voisin 😘


    • Anonyymi

      Sain kohdata hänet unessani... ❤️
      Muuten en koskaan... 💔

      • Jospa se oli enneuni 😉 Heitän sulle täältä keepperiä 🖍️ lankaa 🧵ja laastaria 🩹 niin saat tuon toisen ❤️:n kassaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jospa se oli enneuni 😉 Heitän sulle täältä keepperiä 🖍️ lankaa 🧵ja laastaria 🩹 niin saat tuon toisen ❤️:n kassaan.

        Ja minää toivotan vakaata kättä ja tarkkaa otetta kauniiden unien lisäksi ❤😴💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minää toivotan vakaata kättä ja tarkkaa otetta kauniiden unien lisäksi ❤😴💕

        Meinaatko, jotta iliman ehottoman vakkaata kättä ja tarkkaa otetta lähteepi ompelutarvikkeet sun muut tykötarpeet lentämään väärään suuntaan (niinku mun kenkäni kävi 🙄)? Sillähän se suora reittilento muuttu ikkäänkuin elämysmatkaks...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meinaatko, jotta iliman ehottoman vakkaata kättä ja tarkkaa otetta lähteepi ompelutarvikkeet sun muut tykötarpeet lentämään väärään suuntaan (niinku mun kenkäni kävi 🙄)? Sillähän se suora reittilento muuttu ikkäänkuin elämysmatkaks...

        Juu, näinhän tuo on, että huolellista otetta kaivataan.. Sydän on sen verran herkkä kapistus ja haluaa kaiken..


      • Anonyymi

        No joo voin tulla vastaan, harmi vaan et olen " pannut" ja huorannut koko tän idiootin kaupunkin läpi . Sori, et olet käynyt väliin !!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo voin tulla vastaan, harmi vaan et olen " pannut" ja huorannut koko tän idiootin kaupunkin läpi . Sori, et olet käynyt väliin !!!!!!!!

        Jaa mitenkä, siis oot jättäny mut välliin vai olen käynyt välliin. Jos tuota jälkimmäistä, niin hyvä että olin kerrankin johki sopiva ja jos ensimmäistä, niin ei haittaa, olen tottunut tuohon 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo voin tulla vastaan, harmi vaan et olen " pannut" ja huorannut koko tän idiootin kaupunkin läpi . Sori, et olet käynyt väliin !!!!!!!!

        Kirjoitetaan kaupungin (ei kaupunkin).


      • Anonyymi

        Enpä huomannut tätä hyvänyön laulua eilen nukkumaan mennessäni. Nythän tuo tänään soi pariin otteeseen soittimissani :) Ihana biisi, tulisipa hän vastaan ja ojentaisi kätensä. Lähemmäksi olen kyllä matkalla, ensi viikolla oman katon alle pääsen.. Kaipauksella häntä mietin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo voin tulla vastaan, harmi vaan et olen " pannut" ja huorannut koko tän idiootin kaupunkin läpi . Sori, et olet käynyt väliin !!!!!!!!

        Minulla ei ainakaan ruusupeltoa ole ollut kasvamassa, enkä ole ruusuja hoidellut.. Yhtä ihanaa olen vain ajatellut..


    • Sen tiesi kettu, sen tiesi Pikku prinssi, mutta minä en sitä tiennyt 😔
      Nyt tiedän.
      Kauniita unikuvia rakas 🌹❤️

      • Anonyymi

        Tiesi mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesi mitä?

        No olihan siellä useampikin "opetus" mm. ystävyydestä ja rakkaudesta, jotka kolahti, mutta tämä yks kolahti oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No olihan siellä useampikin "opetus" mm. ystävyydestä ja rakkaudesta, jotka kolahti, mutta tämä yks kolahti oikein kunnolla.

        No mikäs niistä nyt kolahti?



    • Anonyymi

      Ei ole mitään sanottavaa kenellekään.

      • Anonyymi

        Minulla on sanottavaa sinulle rakas ❤ Jos otan askeleen molemmilla jaloilla samaan aikaan, hyppään.. Ojennatko kätesi etten kaadu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sanottavaa sinulle rakas ❤ Jos otan askeleen molemmilla jaloilla samaan aikaan, hyppään.. Ojennatko kätesi etten kaadu?

        Nämä on kyllä mielenkiintoisia. Mistä tiiät, jotta oot hyppäämässä oikiaan sylliin 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nämä on kyllä mielenkiintoisia. Mistä tiiät, jotta oot hyppäämässä oikiaan sylliin 😅

        No, vain Hän saa kehoni näin eloon ja mieleni myös 💕 Hän on kaikki😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, vain Hän saa kehoni näin eloon ja mieleni myös 💕 Hän on kaikki😚

        Juu, kyllä mie tuon ymmärrän 😁 Lähinnä tarkotin tuota viestin kohennusta, mutta eipä se ole niin tarkkaa ollenkaan 😉 Mie en ole vielä "päässy" siihen tilanteeseen että hän olis kaikki ja kuuleman mukkaan se ei ole suositeltavaakaan. Vaan sekaisin on pää monet kerrat ollu ja kroppa kipinöissä ☺️⚡🔥


    • Anonyymi

      Mistäs nyt löydän puoleksikaan yhtä ihanaa naista kuin hän.
      Miksi aina väärät naiset jahtaa ja haluaa leikkiä prinsessasatuja? 😁🤫😅

      • Anonyymi

        No millaisen sadun sinä haluat?


    • Anonyymi

      Luovun toivostani. Haaveilin viime kesästä lähtien.
      Miks ihmees hänet näin, hän minut niin sekaisin sai.

      • Anonyymi

        Älä luovu toivostasi. Voit vielä saada hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovu toivostasi. Voit vielä saada hänet.

        Kyl mä tätä elämää suoritan mut elämänintoa ei enää ole.
        Kieriskelen negatiivisuudessa mut musta ei oo parempaan. Oma valintani toki. Ilman apua en usko enää nousevani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä tätä elämää suoritan mut elämänintoa ei enää ole.
        Kieriskelen negatiivisuudessa mut musta ei oo parempaan. Oma valintani toki. Ilman apua en usko enää nousevani.

        Hyvä, kun tiedät ja myönnät olotilasi.

        Se on edistystä

        Sinun pitää nyt saada apua


        Pyydäthän

        Olen henkisenä tukenasi. Olet jo osa elämääni, vaikea olisi luopua vapaaehtoisesti

        Mutta en halua vaikeuksia takiasi , niitä on ollut riittämiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tiedät ja myönnät olotilasi.

        Se on edistystä

        Sinun pitää nyt saada apua


        Pyydäthän

        Olen henkisenä tukenasi. Olet jo osa elämääni, vaikea olisi luopua vapaaehtoisesti

        Mutta en halua vaikeuksia takiasi , niitä on ollut riittämiin

        Puhutte umpimähkään ja kuitenkin kuin tuntisitte toisenne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tiedät ja myönnät olotilasi.

        Se on edistystä

        Sinun pitää nyt saada apua


        Pyydäthän

        Olen henkisenä tukenasi. Olet jo osa elämääni, vaikea olisi luopua vapaaehtoisesti

        Mutta en halua vaikeuksia takiasi , niitä on ollut riittämiin

        Rakkaudellisen parisuhteen haluan elämääni.. Haluan sellaisia asioita elämääni, jotka tekevät sen mahdolliseksi. Satun uskomaan, että kun arki on rakkaudellista ja oikein, myös teot ulkomaailmaan päin ovat oikeita tekoja ja tekevät maailmasta paremman paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudellisen parisuhteen haluan elämääni.. Haluan sellaisia asioita elämääni, jotka tekevät sen mahdolliseksi. Satun uskomaan, että kun arki on rakkaudellista ja oikein, myös teot ulkomaailmaan päin ovat oikeita tekoja ja tekevät maailmasta paremman paikan.

        Voi kun ihanaa

        Siis haluat

        Ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tiedät ja myönnät olotilasi.

        Se on edistystä

        Sinun pitää nyt saada apua


        Pyydäthän

        Olen henkisenä tukenasi. Olet jo osa elämääni, vaikea olisi luopua vapaaehtoisesti

        Mutta en halua vaikeuksia takiasi , niitä on ollut riittämiin

        Mitä tarkoitat, ettet halua vaikeuksia? Millaisessa tilanteessa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tiedät ja myönnät olotilasi.

        Se on edistystä

        Sinun pitää nyt saada apua


        Pyydäthän

        Olen henkisenä tukenasi. Olet jo osa elämääni, vaikea olisi luopua vapaaehtoisesti

        Mutta en halua vaikeuksia takiasi , niitä on ollut riittämiin

        Pimeydessä
        astun askel kerrallaan.
        Hitaasti,
        kuten hän joskus neuvoi.
        En tiedä miten
        astun varjoista aurinkoon.
        Tai milloin aamu koittaa.

        Oletko loistavani,
        valoni,
        liekkini pimeydessä?
        Valaisetko varjoisen polkuni?
        Kuljetko kanssani
        hetken jos toisen?
        Valonani,
        meidät aurinkoon tuoden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeydessä
        astun askel kerrallaan.
        Hitaasti,
        kuten hän joskus neuvoi.
        En tiedä miten
        astun varjoista aurinkoon.
        Tai milloin aamu koittaa.

        Oletko loistavani,
        valoni,
        liekkini pimeydessä?
        Valaisetko varjoisen polkuni?
        Kuljetko kanssani
        hetken jos toisen?
        Valonani,
        meidät aurinkoon tuoden?

        Ihan kiva varmaan, en tajunnut runosta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva varmaan, en tajunnut runosta mitään.

        Vai että tällaistä tänään.. Minulla on ja oli oikeasti vaikeuksia kognitiivisissa kyvyissä rakastumisen johdosta. Hänelllä en sellaista huomannut. Hän on loistava siinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että tällaistä tänään.. Minulla on ja oli oikeasti vaikeuksia kognitiivisissa kyvyissä rakastumisen johdosta. Hänelllä en sellaista huomannut. Hän on loistava siinäkin.

        Sinulta tahdon iloa

        Parempaa elämääni

        En huonompaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva varmaan, en tajunnut runosta mitään.

        Joskus voi jättää vaikka sanomatta jos ei ole mitään sanottavaa.. mielestäni runo oli kaunis ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva varmaan, en tajunnut runosta mitään.

        Mikäs se tässä niin ohitte meni? Matkalla pimeydestä valoisampaan tuossa kertoman mukaan oltiin ja kaivattiin kanssakulkijaa, jottei tarttis itekseen tallustaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs se tässä niin ohitte meni? Matkalla pimeydestä valoisampaan tuossa kertoman mukaan oltiin ja kaivattiin kanssakulkijaa, jottei tarttis itekseen tallustaa.

        Tunnen itteni nollaksi, eikä nuo sunkaan sanomiset mieltä nostata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen itteni nollaksi, eikä nuo sunkaan sanomiset mieltä nostata

        Ikävää että tunnet noin, koska et sellainen satavarmana ole. Mun sanomiset voit viskata toisesta ulos, jos sattui toisesta sissään menemään.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs se tässä niin ohitte meni? Matkalla pimeydestä valoisampaan tuossa kertoman mukaan oltiin ja kaivattiin kanssakulkijaa, jottei tarttis itekseen tallustaa.

        En tajuannut. Runon mielikuva ei vaan auennut. En haluaisi olla mikään roihu pimeässä metsässä, enkä kävellä aurinkoon kärventymään. Sori, tämä on vain minun mielipide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajuannut. Runon mielikuva ei vaan auennut. En haluaisi olla mikään roihu pimeässä metsässä, enkä kävellä aurinkoon kärventymään. Sori, tämä on vain minun mielipide

        No mitäs sitten haluaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajuannut. Runon mielikuva ei vaan auennut. En haluaisi olla mikään roihu pimeässä metsässä, enkä kävellä aurinkoon kärventymään. Sori, tämä on vain minun mielipide

        No mitäs sitten haluaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sitten haluaisit?

        Turhaa kirjoittaa, sitä en tulisi sinulta saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa kirjoittaa, sitä en tulisi sinulta saamaan.

        Ei ole turhaa kirjoittaa. Kerro❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa kirjoittaa, sitä en tulisi sinulta saamaan.

        Ei ole turhaa kirjoittaa. Saat mitä haluat. On sun myöhästyneen toivelahjan vuoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole turhaa kirjoittaa. Saat mitä haluat. On sun myöhästyneen toivelahjan vuoro.

        Muutin mieleni, ihan hyvä se on. Toi loppu vaan oli turhan passiivinen, että toinen yksin kuljettaa teidät molemmat valoon. Ei onnistu, suhde tehdään yhdessä tai unoha koko homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutin mieleni, ihan hyvä se on. Toi loppu vaan oli turhan passiivinen, että toinen yksin kuljettaa teidät molemmat valoon. Ei onnistu, suhde tehdään yhdessä tai unoha koko homma

        Se on totta, että passiiviseltahan tuo kuulostaa, kiitos huomiosta. Välistä näin pimeän keskellä yksin, tarvitsee ja kaipaa liikaa tukea. Kyllä se tästä. Uskon itseeni. Suhde on kahden kauppa.

        Lisäksi enpä ole auringonpalvoja kummasti enää itsekään. Enemmän varjoissa viihdyn. Hän on kyllä valoni ollut. Uskomattoman kauan.


      • Se on taas Suomikaksnelonen kenkulla päällä, kun ei ensin taho ottaa ollenkaan vastaan ja sitte ottaa tuplana. No tulipa ainakin tämä selväksi, jotta lahjahan tuo elämä on.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on taas Suomikaksnelonen kenkulla päällä, kun ei ensin taho ottaa ollenkaan vastaan ja sitte ottaa tuplana. No tulipa ainakin tämä selväksi, jotta lahjahan tuo elämä on.

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on taas Suomikaksnelonen kenkulla päällä, kun ei ensin taho ottaa ollenkaan vastaan ja sitte ottaa tuplana. No tulipa ainakin tämä selväksi, jotta lahjahan tuo elämä on.

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on taas Suomikaksnelonen kenkulla päällä, kun ei ensin taho ottaa ollenkaan vastaan ja sitte ottaa tuplana. No tulipa ainakin tämä selväksi, jotta lahjahan tuo elämä on.

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset


      • Anonyymi

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset


      • Anonyymi

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä tunnu lahjalta.
        Anteeks mun masentavat ajatukset

        😔 Ei tartte anteeksi pyydellä ja eihän se aina siltä tunnu, ainakaan vastoinkäymisten aikaan ja sydänsuruja potiessa.


    • Anonyymi

      Hyvä on. Leivotaan ilolla🎂
      T: Iloleipuri

    • Anonyymi

      Hyvä on. Leivotaan ilolla 🎂
      T: Iloleipuri

    • Anonyymi

      Väkisin mun pitää saada hänet mielestäni pois. Unohda en koskaan.
      Toivottavasti en näe häntä enää 💔

      • Anonyymi

        Miksi sanot noin, ettet halua nähdä häntä? Entä jos hän tulee luoksesi? Tai tapaat hänet jossain vahingossa? Entä jos hän osoittaa kiinnostustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot noin, ettet halua nähdä häntä? Entä jos hän tulee luoksesi? Tai tapaat hänet jossain vahingossa? Entä jos hän osoittaa kiinnostustaan?

        Koska tiedän etten ole hänen arvoisensa.
        Voi kunpa hän löytäisi rakkaansa tai mistä minä tiedän onko hänellä jo erityisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tiedän etten ole hänen arvoisensa.
        Voi kunpa hän löytäisi rakkaansa tai mistä minä tiedän onko hänellä jo erityisensä.

        Tarkoitin etten ansaitse häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin etten ansaitse häntä

        Ei rakkautta ansaita, se vain annetaan. Pyyteettömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkautta ansaita, se vain annetaan. Pyyteettömästi.

        Niin... En usko et minua voi rakastaa kun en hyväksy enkä siedä itseäni. Minussa ei ole kuin vikoja. Teen aina pelkkiä virheitä vaikka pohdin asioita kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... En usko et minua voi rakastaa kun en hyväksy enkä siedä itseäni. Minussa ei ole kuin vikoja. Teen aina pelkkiä virheitä vaikka pohdin asioita kauan.

        Minustakin tuntuu monesti tuolta. Rakkaus on kuitenkin parasta, ei siinä ihmisen ominaisuuksia, tekoja tai vikoja muuten punnita, kunhan ne ovat rakkaudella tehtyjä. En etsi parhautta, saatika täydellisyyttä, vaan rakkautta. Hänen kanssaan, hänen lähellään, häntä kohtaan olen sitä kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... En usko et minua voi rakastaa kun en hyväksy enkä siedä itseäni. Minussa ei ole kuin vikoja. Teen aina pelkkiä virheitä vaikka pohdin asioita kauan.

        Ei tarvitse itseään hyväksyä, eikä itseään rakastaa, kunhan rakastaa toista ja ottaa hänen antamansa rakkauden vastaan. Se on rakkautta, että on epätäydellinen itsensä ja toisen kanssa. Että hyväksyy oman ja toisen epätäydellisyyden ja on sitä mitä on. Rakkaudella .


      • Anonyymi

        En tarvitse helminauhoja, hän riittää 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse helminauhoja, hän riittää 💗

        Enkä tarvitse ylisanoja . Tiedän olevani normi ihminen

        Turvallinen halisuhde riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tarvitse ylisanoja . Tiedän olevani normi ihminen

        Turvallinen halisuhde riittää

        Millainen on turvallinen halisuhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on turvallinen halisuhde?

        Itse ihmettelen mikä on ylisana. Sehän kuin yliterve ihminen tai ylikaunis sää. Täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ihmettelen mikä on ylisana. Sehän kuin yliterve ihminen tai ylikaunis sää. Täysin mahdotonta.

        Oisko superlatiivit tai super-liite kaikkien sanojen eteen? Ihastuneena se ihastus on kyllä superlatiivien ympäröimä. Eikö kommentin kirjoittaja halua olla ihastuksen kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on turvallinen halisuhde?

        Ei saksittelua tai suuseksiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko superlatiivit tai super-liite kaikkien sanojen eteen? Ihastuneena se ihastus on kyllä superlatiivien ympäröimä. Eikö kommentin kirjoittaja halua olla ihastuksen kohde?

        Useimmissa suhteissa alisanat lienevät ongelma eikä ylisanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmissa suhteissa alisanat lienevät ongelma eikä ylisanat.

        Nimenomaan tympii, jos toinen ei koskaan enää sano mitään kaunista. Vähemmästäkin menee kaverilliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useimmissa suhteissa alisanat lienevät ongelma eikä ylisanat.

        Oon samaa mieltä, "alisanat" ja puhumattomuus tuo varmasti enemmän ongelmia. Kyllä mä ainakin tykkäisin, jos toinen edes aika ajoin sanois jotakin kivaa, vaikka ei nyt siirappia tarttekaan koko ajan valutella.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, "alisanat" ja puhumattomuus tuo varmasti enemmän ongelmia. Kyllä mä ainakin tykkäisin, jos toinen edes aika ajoin sanois jotakin kivaa, vaikka ei nyt siirappia tarttekaan koko ajan valutella.

        Joo, eihän suhde pääse alkuunkaan jos ei ilmaise rakkauttaan. Eikä ainakaan pitkään jatku. Asiat pitää sanoa selvästi niin, ettei toiselle jää miettimisen varaa.


    • Anonyymi

      Paljastella haluan
      Sieluni
      Mieleni
      Kehoni

      Yksinoikeudella
      Vain rakkaalleni ❤

      • 👍 Näin


      • Nautinnollisen aistikkaita hetkiä,
        Viettäkää

        Täyttyen


      • Anonyymi

        😢❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ vain sinun ❤


      • Anonyymi

        Jään hänen luokseen. Vain häntä olen etsinyt.. Vain hänen luokseen haluan, olen aina halunnut ❤
        "..on kaikki niin kuin ennen, kun me hetki jutellaan, taas kahdestaan.."

        Hyvää yötä 💕


    • Toivottavasti tulet tänä yönä uneeni ja saan sut viereeni 💕 Päiväunissani sut näin...

      • Anonyymi

        Joo näin on käynyt viime öinä... Hän tulee uniini ja näen painajaisia et toiveeni ei koskaan käy toteen 💔
        Jääkö tää vaan ikuiseksi unelmoinniksi 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on käynyt viime öinä... Hän tulee uniini ja näen painajaisia et toiveeni ei koskaan käy toteen 💔
        Jääkö tää vaan ikuiseksi unelmoinniksi 💔

        Onni on sitä, että todellisuus vastaa unelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni on sitä, että todellisuus vastaa unelmia

        Onpa kiva


      • Anonyymi

        Kaikissa unissani näen vain hänet, aamullakin heräsin sellaiseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa unissani näen vain hänet, aamullakin heräsin sellaiseen..

        Niin...
        Hänen katseesta tulkitsin että älä katso enää koskaan. Voi olla et oon ihan sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...
        Hänen katseesta tulkitsin että älä katso enää koskaan. Voi olla et oon ihan sekasin.

        Silloin kun ajat sitten hänet viimeksi näin, tilanne oli vaikea, enkä osannut toimia.. Ei kuitenkaan pidä paikkaansa kohdallani, vain hänen katseensa ja hänet haluan ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun ajat sitten hänet viimeksi näin, tilanne oli vaikea, enkä osannut toimia.. Ei kuitenkaan pidä paikkaansa kohdallani, vain hänen katseensa ja hänet haluan ❤

        Sama juttu. En tiedä miksi niin epäonnistun just tässä asiassa.
        Oon saanut tilanteen itse itselleni jotenkin vaikeaksi.
        Uskon ja luotan silti tulevaan ja hänen kohtaamiseen.


      • Anonyymi

        Tämän olen halunnut kauan kuulla. Tämän kaiken juuri häneltä. Ei ole ristiriitaista eikä kieroutunutta. Tarvitsen ja haluan aina, tiedän sen, koska olet sinä. Olet ikuinen liekkini, lämpö. Ja aina jään, minäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän olen halunnut kauan kuulla. Tämän kaiken juuri häneltä. Ei ole ristiriitaista eikä kieroutunutta. Tarvitsen ja haluan aina, tiedän sen, koska olet sinä. Olet ikuinen liekkini, lämpö. Ja aina jään, minäkin.

        Tuon "aina minä jään" toivoisin niin kuulevani, mutta tiiän etten sitä ikinä kuule 😔 Pelännyt olen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuon "aina minä jään" toivoisin niin kuulevani, mutta tiiän etten sitä ikinä kuule 😔 Pelännyt olen.

        Tämä on ollut suurin pelkoni, jäädyttänyt sanat huulillani, hymyn kasvoillani, liikkeen varmuuden lähemmäksi..

        Nojaan vasemman reiteni parvekkeen reunaan tukea tunnustellen kuun loisteesta uskoa hakien.. Että hän sanoisi näin.

        Sen tiedän, että hänen luokseen aina minä jään. Siitä ei ole pienintä epäilystäkään. Ihan aina minä jään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ollut suurin pelkoni, jäädyttänyt sanat huulillani, hymyn kasvoillani, liikkeen varmuuden lähemmäksi..

        Nojaan vasemman reiteni parvekkeen reunaan tukea tunnustellen kuun loisteesta uskoa hakien.. Että hän sanoisi näin.

        Sen tiedän, että hänen luokseen aina minä jään. Siitä ei ole pienintä epäilystäkään. Ihan aina minä jään.

        😌 Sanoisipa hänkin noin. Mut pelko on saanut siihen tilaan, että en osaa enää samalla tavalla iloita hyvistä hetkistä. Pelko ja ikävät ajatukset valtaavat mielen usein.
        Toivottavasti saat kuulla häneltä nuo sanat...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😌 Sanoisipa hänkin noin. Mut pelko on saanut siihen tilaan, että en osaa enää samalla tavalla iloita hyvistä hetkistä. Pelko ja ikävät ajatukset valtaavat mielen usein.
        Toivottavasti saat kuulla häneltä nuo sanat...

        Sama...
        Olen viimeajat ollut mieli maassa ja surullinen...
        Kun sitten näin hänet yllättäen pitkästä aikaa siinä mielen tilassa. Olin kuin sumussa sillä hetkellä. Tuli jälkeenpäin heti niin surullinen olo omasta käyttämisestä siinä tilanteessa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😌 Sanoisipa hänkin noin. Mut pelko on saanut siihen tilaan, että en osaa enää samalla tavalla iloita hyvistä hetkistä. Pelko ja ikävät ajatukset valtaavat mielen usein.
        Toivottavasti saat kuulla häneltä nuo sanat...

        Niin minullakin on ollut näin viime aikoina hyvien hetkien kanssa.. Se tekee surulliseksi. Pelko on kyllä on mukanani hänet tavattuani, joskus hän viittasi jotain että olenhan menetyksiä muulloinkin kohdannut ja se jäi mieleeni.. Niin kuin hän lähtisi milloin vain..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😌 Sanoisipa hänkin noin. Mut pelko on saanut siihen tilaan, että en osaa enää samalla tavalla iloita hyvistä hetkistä. Pelko ja ikävät ajatukset valtaavat mielen usein.
        Toivottavasti saat kuulla häneltä nuo sanat...

        Toivottavasti sinäkin rakkaaltasi nuo sanat kuulet.

        Joskus näin täällä viestin, että on vain yksi asia mikä voi erottaa. Näin tunnen häntä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullakin on ollut näin viime aikoina hyvien hetkien kanssa.. Se tekee surulliseksi. Pelko on kyllä on mukanani hänet tavattuani, joskus hän viittasi jotain että olenhan menetyksiä muulloinkin kohdannut ja se jäi mieleeni.. Niin kuin hän lähtisi milloin vain..

        Ymmärrän, että tuomonen viittaus tai tokaisu jää kyllä varmasti mieleen eikä sen kanssa ole kiva mennä 😔 Voihan tässä elämässä tapahtua millon vaan ja mitä vaan, mutta kyllä sitä tietyistä asioista haluais olla varma, kuten esim. toisen tunteista. Vaikka eiväthän ne tunteetkaan välttämättä ikuisesti samanlaisina pysy.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ymmärrän, että tuomonen viittaus tai tokaisu jää kyllä varmasti mieleen eikä sen kanssa ole kiva mennä 😔 Voihan tässä elämässä tapahtua millon vaan ja mitä vaan, mutta kyllä sitä tietyistä asioista haluais olla varma, kuten esim. toisen tunteista. Vaikka eiväthän ne tunteetkaan välttämättä ikuisesti samanlaisina pysy.

        Niin, tulkitsin sen jotenkin, että hän niin halutessaan jättää minut milloin vain.. Se on syönyt luottamustani tilanteessa, joka on luottamusta vaatinut. Ehkä tulkitsin sen väärin, ehkä hän tarkoitti vain sitä.. Mutta sitten tuli tämä aika, mikä ei ole meidän käsissämme.. Mutta luottamus siihen, että mikäli asia on meidän käsissämme, emme luovuta..

        Minun tunteeni häntä kohtaan pysyvät, ja hän on aina minuun yhtä voimakkaasti vaikuttanut, tunteeni eivät muutu.. Rakkauteeni häneen luotan enemmän kuin mihinkään asiaan maailmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tulkitsin sen jotenkin, että hän niin halutessaan jättää minut milloin vain.. Se on syönyt luottamustani tilanteessa, joka on luottamusta vaatinut. Ehkä tulkitsin sen väärin, ehkä hän tarkoitti vain sitä.. Mutta sitten tuli tämä aika, mikä ei ole meidän käsissämme.. Mutta luottamus siihen, että mikäli asia on meidän käsissämme, emme luovuta..

        Minun tunteeni häntä kohtaan pysyvät, ja hän on aina minuun yhtä voimakkaasti vaikuttanut, tunteeni eivät muutu.. Rakkauteeni häneen luotan enemmän kuin mihinkään asiaan maailmassa.

        Tässä kohtaa täytyy sanoa, jotta toivon sun tulkintasi menneen pieleen ja ettei hän ole tuommosta tarkoittanut. Mä ite oon monessa asiassa aika epävarma ja epäileväinen ja kuulun ehottomasti semmosiin tyyppeihin, joille olis tärkeää se, että toinen tekee kunnolla selväksi tunteensa, jos sellaisia on. Eikä tämä tarkota sitä, jotta pitäs koko ajan hokea rakkauksia, vaan olis kiva kun toinen tekis semmosia pieniä kivoja juttuja, joilla niitä tunteita voipi muulla tavalla osoittaa. Oon ite aika paljon semmonen kyljessä kyhnääjä, silittelijä, pussailija ja vähän hipelöiväkin 😅 koska mun on yksinkertaisesti hankala pitää näpit erossa sillon, kun oon rakastunut. En todellakaan laittas pahitteeksi jos toinenkin semmonen olis...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä kohtaa täytyy sanoa, jotta toivon sun tulkintasi menneen pieleen ja ettei hän ole tuommosta tarkoittanut. Mä ite oon monessa asiassa aika epävarma ja epäileväinen ja kuulun ehottomasti semmosiin tyyppeihin, joille olis tärkeää se, että toinen tekee kunnolla selväksi tunteensa, jos sellaisia on. Eikä tämä tarkota sitä, jotta pitäs koko ajan hokea rakkauksia, vaan olis kiva kun toinen tekis semmosia pieniä kivoja juttuja, joilla niitä tunteita voipi muulla tavalla osoittaa. Oon ite aika paljon semmonen kyljessä kyhnääjä, silittelijä, pussailija ja vähän hipelöiväkin 😅 koska mun on yksinkertaisesti hankala pitää näpit erossa sillon, kun oon rakastunut. En todellakaan laittas pahitteeksi jos toinenkin semmonen olis...

        Nyt en tiiä oliko tuo loppu suomea ollenkaan 😅 (liekö alkukaan), mutta meinasin siis, jotta en pistäs pahakseni tai hernettä nenään jos toinen kyhnäis vähän enemmänkin...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt en tiiä oliko tuo loppu suomea ollenkaan 😅 (liekö alkukaan), mutta meinasin siis, jotta en pistäs pahakseni tai hernettä nenään jos toinen kyhnäis vähän enemmänkin...

        Juu sellaista suhdetta kaikkine hellimisineen kaipaan, ja juuri nuo rakkaudella osoitetut huomioinnit ovat ihania😍 Mulla on niissä opittavaa omalta puoleltani, kun sellaista ei ole ennen ollut. Nyt olen pelkojen vuoksi jäätynyt, nmutta en enää.. Luottamuksella rakkauttani haluan hänelle antaa ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu sellaista suhdetta kaikkine hellimisineen kaipaan, ja juuri nuo rakkaudella osoitetut huomioinnit ovat ihania😍 Mulla on niissä opittavaa omalta puoleltani, kun sellaista ei ole ennen ollut. Nyt olen pelkojen vuoksi jäätynyt, nmutta en enää.. Luottamuksella rakkauttani haluan hänelle antaa ❤

        Turha se jäihin on pistää muuta ku kuohuva. Ei kai tänne oo pelkäämään tultu eli rohkeasti vaan sitä kohti mitä kaipaat. Mie kaipaisin tähän elämään vielä sitä yhtä, vakavaa ja kestävää suhdetta, jossa olis paljon läheisyyttä ja rakkautta. Hänet haluaisin, mutta olen tällä hetkellä aika epävarma monen asian suhteen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Turha se jäihin on pistää muuta ku kuohuva. Ei kai tänne oo pelkäämään tultu eli rohkeasti vaan sitä kohti mitä kaipaat. Mie kaipaisin tähän elämään vielä sitä yhtä, vakavaa ja kestävää suhdetta, jossa olis paljon läheisyyttä ja rakkautta. Hänet haluaisin, mutta olen tällä hetkellä aika epävarma monen asian suhteen.

        Sellaisen suhteen minäkin haluan juuri noilla tavoin.. Hitaammin tai miten vain sopii yhteiseen pirtaan.. Hän on tärkein ja sovin elämäni kanssa tapaa olemaan.. Kunnioitan ympärillä olevia, mutta myös omia tarpeitani, että jaksan olla läsnä ja hyvä tärkeille ihmisille. Sitä en ole jaksanut olla vuosiin..

        Millaisten asioiden suhteen olet epävarma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen suhteen minäkin haluan juuri noilla tavoin.. Hitaammin tai miten vain sopii yhteiseen pirtaan.. Hän on tärkein ja sovin elämäni kanssa tapaa olemaan.. Kunnioitan ympärillä olevia, mutta myös omia tarpeitani, että jaksan olla läsnä ja hyvä tärkeille ihmisille. Sitä en ole jaksanut olla vuosiin..

        Millaisten asioiden suhteen olet epävarma?

        Ymmärtääköhän hän, että hän voi tuoda niin paljon hyvää elämääni ja samalla myös muille ihmisille..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääköhän hän, että hän voi tuoda niin paljon hyvää elämääni ja samalla myös muille ihmisille..

        Se on hankala mennä sanomaan, jotta mitä tai miten kukin ymmärtää. Oisko tuo puhumisen paikka.


    • Anonyymi

      Hän vaikuttaa et pääsee kaikesta yli...
      Itse en koskaan haluaisi luovuttaa hänen suhteen. Mut hän on selkeästi päästänyt irti

      • Anonyymi

        En ole päässyt tunteistani yli, en häntä kohtaan koskaan pääse. Hän on aina sydämmessäni, sielussani ja elämääni hänet haluan nyt kovemmin kuin koskaan. En luovuta. Taistelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole päässyt tunteistani yli, en häntä kohtaan koskaan pääse. Hän on aina sydämmessäni, sielussani ja elämääni hänet haluan nyt kovemmin kuin koskaan. En luovuta. Taistelen.

        Millä tavalla taistelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole päässyt tunteistani yli, en häntä kohtaan koskaan pääse. Hän on aina sydämmessäni, sielussani ja elämääni hänet haluan nyt kovemmin kuin koskaan. En luovuta. Taistelen.

        Sydämessä ei sydämmessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämessä ei sydämmessä!

        Kyllä just näin, tärkeä huomio. Onneksi korjasit, kukaan ei olisi muuten ymmärtänyt mitä tässä tarkoitetaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä just näin, tärkeä huomio. Onneksi korjasit, kukaan ei olisi muuten ymmärtänyt mitä tässä tarkoitetaan....

        Juu, enkä minä kerro sitä klassikkovitsiä, kun täällä ei sarkastista vitsin heittoa selkeästikään arvosteta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, enkä minä kerro sitä klassikkovitsiä, kun täällä ei sarkastista vitsin heittoa selkeästikään arvosteta..

        Kerro vaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä just näin, tärkeä huomio. Onneksi korjasit, kukaan ei olisi muuten ymmärtänyt mitä tässä tarkoitetaan....

        Kielipoliisi vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielipoliisi vauhdissa.

        😋haluutko raudat


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kerro vaan 😁

        No kyllähän sitä luulisi jo olevan täällä kaikille selvä, että sydämessä on vain yksi nainen :) kauniisti sanottuna ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sitä luulisi jo olevan täällä kaikille selvä, että sydämessä on vain yksi nainen :) kauniisti sanottuna ;)

        Jep, yhen sinne sanovat vaan mahtuvan, mutta kyllä mulla on ainaki kaks.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, yhen sinne sanovat vaan mahtuvan, mutta kyllä mulla on ainaki kaks.

        Mites sulla kaksi sielt löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites sulla kaksi sielt löytyy?

        Helposti, vaikka ei se aina helppoa ole 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Helposti, vaikka ei se aina helppoa ole 😉

        Nyt tipahdin kärryiltä 😳 Millaisetkos kaksi naista siellä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tipahdin kärryiltä 😳 Millaisetkos kaksi naista siellä on?

        No, tämä toinen on semmonen aikuinen nainen, johon mulla on vahvat ❤️ tunteet ja toinen semmonen pienempi nainen, joka asustaa mun kanssa samaa taloutta ja johon mulla on äidilliset ❤️tunteet ☺️ Selvensikö ja ei kai sua sattunu kun tipahit? 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No, tämä toinen on semmonen aikuinen nainen, johon mulla on vahvat ❤️ tunteet ja toinen semmonen pienempi nainen, joka asustaa mun kanssa samaa taloutta ja johon mulla on äidilliset ❤️tunteet ☺️ Selvensikö ja ei kai sua sattunu kun tipahit? 😉

        No nämä suloiset äidilliset tunteet selvensivät asiaa :) Minun sydämessäni onkin sitten kaksi pikkuista naista lisää sen ikuisen aikuisen naisihastuksen lisäksi :) Miten voikaan yksi nainen olla vaan niin kaikkien muiden yläpuolella?!

        "Tipahtelemaan" oon tottunut hänen kyydissään, mutta vielä hengissä ollaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😋haluutko raudat

        No riippuu poliisin kuumuudesta. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nämä suloiset äidilliset tunteet selvensivät asiaa :) Minun sydämessäni onkin sitten kaksi pikkuista naista lisää sen ikuisen aikuisen naisihastuksen lisäksi :) Miten voikaan yksi nainen olla vaan niin kaikkien muiden yläpuolella?!

        "Tipahtelemaan" oon tottunut hänen kyydissään, mutta vielä hengissä ollaan ;)

        No hyvä, jotta tuli selväksi tämä homma ☺️Kyllä miekin aika ajoin kärryiltä tipahtelen. Erityisesti täällä, kun näitä palstatekstejä lukee 😅 Lähellä oli myös pulkasta suistuminen, kun tämän aikuisen naisen ❤️ kanssa yks päivä mäkeä mentiin. Mutta mikäpä siinä olis suistuessa jos sais vaikka hyvässä lykyssä kapsahtaa hankeen päällekkäin ☺️ Alkopa tehhä mieli taas mäenlaskuun...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä, jotta tuli selväksi tämä homma ☺️Kyllä miekin aika ajoin kärryiltä tipahtelen. Erityisesti täällä, kun näitä palstatekstejä lukee 😅 Lähellä oli myös pulkasta suistuminen, kun tämän aikuisen naisen ❤️ kanssa yks päivä mäkeä mentiin. Mutta mikäpä siinä olis suistuessa jos sais vaikka hyvässä lykyssä kapsahtaa hankeen päällekkäin ☺️ Alkopa tehhä mieli taas mäenlaskuun...

        Kiva tilanne sulla jos ootte noin läheisissä tekemissä rakkaan naisesi kanssa kun mäkeäkin laskette pulkalla yhdessä. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riippuu poliisin kuumuudesta. 😄

        Olen sellainen vähän viileämpi tapaus 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tilanne sulla jos ootte noin läheisissä tekemissä rakkaan naisesi kanssa kun mäkeäkin laskette pulkalla yhdessä. 😇

        No meillä on ollu kyllä ihan mukavia hetkiä yhdessä, ainakin mun mielestä ja oletan, jotta hän on ainakin jokseenkin samaa mieltä ☺️ Mikäpä siinä on asioita tehhessä, kun seura on ❤️ Vaan kauanko me enää asioita yhessä tehdään, siitä en tiiä. Hänellä on haaveita semmosista asioista, jotta mun on tässä nykyisessä elämäntilanteessa mahdotonta olla niissä sillä tavalla mukana 😔 Pitää vain koittaa mennä päivä kerrallaan ja yrittää iloita niistä hyvistä hetkistä, vaikka hieman vaikeaa se on kun ei ees lähiaikojen tulevasta tiiä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä, jotta tuli selväksi tämä homma ☺️Kyllä miekin aika ajoin kärryiltä tipahtelen. Erityisesti täällä, kun näitä palstatekstejä lukee 😅 Lähellä oli myös pulkasta suistuminen, kun tämän aikuisen naisen ❤️ kanssa yks päivä mäkeä mentiin. Mutta mikäpä siinä olis suistuessa jos sais vaikka hyvässä lykyssä kapsahtaa hankeen päällekkäin ☺️ Alkopa tehhä mieli taas mäenlaskuun...

        Kuulostaa tutulta tuo suistuminen näissä "mäissä".. Minun mielessäni on ollut hän, kun olen pulkkamäessä viimeviikolla vauhtia ihan oikealla lumella kokeillut.. Sellainen pehmeä punainen lumipatja on vielä siinä isommassa seurassa kokeilematta, siihen kun luvataan kahden aikuisen sopivan ;) Sillä saa lempeän lennokkaat kyydit :D Hankeen sillä ei hevin suistu, ellei kyydistä tipu, mutta suuntaa se helposti vaihtaa ja tyyli on patjalla muutenkin aika vapaa ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riippuu poliisin kuumuudesta. 😄

        Eipä ole raudoista kokemusta, mutta Hänen rautoihin saattaisin suostua ja ainakin jos toinen puoli oisi hänessä kiinni ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta tuo suistuminen näissä "mäissä".. Minun mielessäni on ollut hän, kun olen pulkkamäessä viimeviikolla vauhtia ihan oikealla lumella kokeillut.. Sellainen pehmeä punainen lumipatja on vielä siinä isommassa seurassa kokeilematta, siihen kun luvataan kahden aikuisen sopivan ;) Sillä saa lempeän lennokkaat kyydit :D Hankeen sillä ei hevin suistu, ellei kyydistä tipu, mutta suuntaa se helposti vaihtaa ja tyyli on patjalla muutenkin aika vapaa ;D

        Niin, hän on kyllä suistanut mut myös muutaman kerran ainakin puolittain raiteilta, hyvällä tavalla, mutta myös sillä toisella tavalla. Oon ollu todella onnellinen ja iloinen hänen vierellään, mutta niitä hetkiä kun olemme erossa on paljon paljon enemmän ja toisinaan ne ovat yhtä tuskaa ja kaipuu vierelle on kova 😔 Pelkään, että mikäli asiat menevät tietyllä tavalla, niin suistun kokonaan raiteilta. Haluaisin olla hänen kanssaan, mennä hänen mukanaan, pysyä vierellä... Mutta se on mahdotonta tällä hetkellä. Olen erittäin tiukasti ja monella tavalla kiinni tässä nykyisessä maantieteellisessä sijainnissa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, hän on kyllä suistanut mut myös muutaman kerran ainakin puolittain raiteilta, hyvällä tavalla, mutta myös sillä toisella tavalla. Oon ollu todella onnellinen ja iloinen hänen vierellään, mutta niitä hetkiä kun olemme erossa on paljon paljon enemmän ja toisinaan ne ovat yhtä tuskaa ja kaipuu vierelle on kova 😔 Pelkään, että mikäli asiat menevät tietyllä tavalla, niin suistun kokonaan raiteilta. Haluaisin olla hänen kanssaan, mennä hänen mukanaan, pysyä vierellä... Mutta se on mahdotonta tällä hetkellä. Olen erittäin tiukasti ja monella tavalla kiinni tässä nykyisessä maantieteellisessä sijainnissa.

        Tuommonen patja on kokeilematta. Mie tykkään kyllä tuosta pulkkahommasta, koska siinä täytyy istua hyvin tiiviisti ja kiinni toisessa jotta mahtuu ☺️ Kun saapi vielä laittaa kädet ympärille, niin mikäs siinä on mennessä 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, hän on kyllä suistanut mut myös muutaman kerran ainakin puolittain raiteilta, hyvällä tavalla, mutta myös sillä toisella tavalla. Oon ollu todella onnellinen ja iloinen hänen vierellään, mutta niitä hetkiä kun olemme erossa on paljon paljon enemmän ja toisinaan ne ovat yhtä tuskaa ja kaipuu vierelle on kova 😔 Pelkään, että mikäli asiat menevät tietyllä tavalla, niin suistun kokonaan raiteilta. Haluaisin olla hänen kanssaan, mennä hänen mukanaan, pysyä vierellä... Mutta se on mahdotonta tällä hetkellä. Olen erittäin tiukasti ja monella tavalla kiinni tässä nykyisessä maantieteellisessä sijainnissa.

        Millainenkas välimatka teillä sitten on?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuommonen patja on kokeilematta. Mie tykkään kyllä tuosta pulkkahommasta, koska siinä täytyy istua hyvin tiiviisti ja kiinni toisessa jotta mahtuu ☺️ Kun saapi vielä laittaa kädet ympärille, niin mikäs siinä on mennessä 😉

        Juu pulkka on kyllä klasikko, vaikken muista aikuisten kesken sellaisessa koskaan olleenikaan. Hänen kanssaan kun sellaiseen pääsisi😍🔥


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, hän on kyllä suistanut mut myös muutaman kerran ainakin puolittain raiteilta, hyvällä tavalla, mutta myös sillä toisella tavalla. Oon ollu todella onnellinen ja iloinen hänen vierellään, mutta niitä hetkiä kun olemme erossa on paljon paljon enemmän ja toisinaan ne ovat yhtä tuskaa ja kaipuu vierelle on kova 😔 Pelkään, että mikäli asiat menevät tietyllä tavalla, niin suistun kokonaan raiteilta. Haluaisin olla hänen kanssaan, mennä hänen mukanaan, pysyä vierellä... Mutta se on mahdotonta tällä hetkellä. Olen erittäin tiukasti ja monella tavalla kiinni tässä nykyisessä maantieteellisessä sijainnissa.

        Millä tavalla suistut kyydistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sellainen vähän viileämpi tapaus 😀

        Anna mä vähän viritän sua🤣


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, hän on kyllä suistanut mut myös muutaman kerran ainakin puolittain raiteilta, hyvällä tavalla, mutta myös sillä toisella tavalla. Oon ollu todella onnellinen ja iloinen hänen vierellään, mutta niitä hetkiä kun olemme erossa on paljon paljon enemmän ja toisinaan ne ovat yhtä tuskaa ja kaipuu vierelle on kova 😔 Pelkään, että mikäli asiat menevät tietyllä tavalla, niin suistun kokonaan raiteilta. Haluaisin olla hänen kanssaan, mennä hänen mukanaan, pysyä vierellä... Mutta se on mahdotonta tällä hetkellä. Olen erittäin tiukasti ja monella tavalla kiinni tässä nykyisessä maantieteellisessä sijainnissa.

        Luulen, että rakkaasi ymmärtää asian ja korjaa vauhtia ja toiveitaan, uskoen rakkauden voimaan. Itse ainakin tekisin niin.

        Itselläni on ainakin uudessa tilanteessa hankaluuksia nähdä mikä on mahdollista ja mikä ei, ja missä vaiheessa. Unelmat siivittelee välistä liikaakin, niin että reaalitodellisuus meinaa unohtua. Oma elämäni ei ole niin yksinkertaisessa vaiheessa ja suojaa ja turvaa tarvitsen onnistuakseni siinä ja tunteakseni itseni turvalliseksi. Rakkauttakin haluan turvallisesti. Voisin hyvin suunnitella sellaista pidemmälläkin aikavälillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainenkas välimatka teillä sitten on?

        Tällä hetkellä semmonen välimatka, joka kestää neljällä renkaalla n. puol tuntia, mutta pelkään, jotta pian paljon pidempi, niin pitkä, että asiat menevät mahdottomiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla suistut kyydistä?

        Pää ja mieli suistuu raiteilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että rakkaasi ymmärtää asian ja korjaa vauhtia ja toiveitaan, uskoen rakkauden voimaan. Itse ainakin tekisin niin.

        Itselläni on ainakin uudessa tilanteessa hankaluuksia nähdä mikä on mahdollista ja mikä ei, ja missä vaiheessa. Unelmat siivittelee välistä liikaakin, niin että reaalitodellisuus meinaa unohtua. Oma elämäni ei ole niin yksinkertaisessa vaiheessa ja suojaa ja turvaa tarvitsen onnistuakseni siinä ja tunteakseni itseni turvalliseksi. Rakkauttakin haluan turvallisesti. Voisin hyvin suunnitella sellaista pidemmälläkin aikavälillä.

        Niin, tämä on aika kakspiippunen juttu. Toisaalta haluisin totta kai hänet "pitää" ja olla vierellä.. "niin kauan kunnes..."
        Mutta haluaisitko sä, että rakkaasi "korjaisi" vauhtiaan tai toiveitaan sun takiasi, vai haluaisitko, että hän menee ja tekee asioita haaveidensa mukaisesti? Ei helppoa. Toisaalta kun en halua, että hän jättää yhtään mahdollisuutta käyttämättä, ainakaan sen vuoksi etten voi mennä hänen mukanaan nyt. Me eletään hänen kanssaan hyvin erilaisia elämänvaiheita, iästä johtuen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, tämä on aika kakspiippunen juttu. Toisaalta haluisin totta kai hänet "pitää" ja olla vierellä.. "niin kauan kunnes..."
        Mutta haluaisitko sä, että rakkaasi "korjaisi" vauhtiaan tai toiveitaan sun takiasi, vai haluaisitko, että hän menee ja tekee asioita haaveidensa mukaisesti? Ei helppoa. Toisaalta kun en halua, että hän jättää yhtään mahdollisuutta käyttämättä, ainakaan sen vuoksi etten voi mennä hänen mukanaan nyt. Me eletään hänen kanssaan hyvin erilaisia elämänvaiheita, iästä johtuen.

        Niin, haaveet ovat itse kullakin vaikea juttu. Että kyllähän sitä haaveilee kaikenlaista ja pilvilinnoja rakentelee liikaakin.. Se mikä sitten on itselle mahdollista ja järkevää tässä hetkessä alkaa tavoitella on toinen juttu. Niiden asioiden kanssa pitää tehdä itse työ ja käsitellä asiaa, jotta voi sitten tavoitella oikeita realistisia asioita ja suhteita. Sitten voi sitoutua niihin tavoitteisiin ja alkaa toiminaan niiden mukaisesti.

        Haaveet on hyviä suunnan näyttäjiä ja pitkän tähtäimen toiveita, mitä tavoitella. Joskus sitten huomaa että vähempikin, se mitä on riittää ja on tyytyväinen siihen sellaisenaan. Maadoittuu.. On tyytyväinen tarjolla oleviin mahdollisuuksiin tanssien niiden kanssa, jotka vetävät puoleensa. Oikeiden ihmisten kanssa. Se on mielestäni paljon enemmän kuin haavelinnat, todelliset ihmiset siinä ympärillä.

        Onoa sekava sepustus mun teksti. Mutta ehkä se sunkin ihastus maadoittuu..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, tämä on aika kakspiippunen juttu. Toisaalta haluisin totta kai hänet "pitää" ja olla vierellä.. "niin kauan kunnes..."
        Mutta haluaisitko sä, että rakkaasi "korjaisi" vauhtiaan tai toiveitaan sun takiasi, vai haluaisitko, että hän menee ja tekee asioita haaveidensa mukaisesti? Ei helppoa. Toisaalta kun en halua, että hän jättää yhtään mahdollisuutta käyttämättä, ainakaan sen vuoksi etten voi mennä hänen mukanaan nyt. Me eletään hänen kanssaan hyvin erilaisia elämänvaiheita, iästä johtuen.

        Kunnes erosta siitä miehestä... Jota ei tapahdu koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes erosta siitä miehestä... Jota ei tapahdu koskaan

        Eroat*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eroat*

        Niinkuin mä olen täällä jo aiemminkin todennut, ero miehestä olisi jo tapahtunut aikoja sitten jos "pelissä" ei olisi muitakin henkilöitä. Ero tapahtuu vielä, siitä olen varma ja niin voit siekin olla, vaikka ei se sun elämääsi liikuta tai siihen vaikuta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinkuin mä olen täällä jo aiemminkin todennut, ero miehestä olisi jo tapahtunut aikoja sitten jos "pelissä" ei olisi muitakin henkilöitä. Ero tapahtuu vielä, siitä olen varma ja niin voit siekin olla, vaikka ei se sun elämääsi liikuta tai siihen vaikuta.

        Miksi pitäisi erota miehestä? Eikös voisi sopia avoimesta suhteesta hänen kanssaan? Etsiä sitten suhteen naisen kanssa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=tKc_ATU8sfU

        Sanotuksella, ei videolla :)

        Katsoin varmaan jonkun version läppärillä tuosta ensin jakamastani videosta jonka puhelimella jaoin, sillä siinä ei ollut tuota suurkaupunkiosiota lainkaan.. Enpä kyllä tiedä haluaisko niitylle tai metsään kokonaan asustamaan, lähellä niitä on kiva olla, hiljaisuudessa :), eikä ainakaan suurkaupunkiin..


      • Anonyymi

        Olipa biisi, en ole Eriksonia ennen tällaisena kuullut..
        Mitenköhän näitä sanotuksia tulkitsisi?

        "Mä uskon sinuun - uskon meihin
        Ja se on paljon - rakkauden ateistilta
        Ja jos ne taivaanportit eivät aukene meille
        Mennään sinne missä valo maatuu teille
        Ja Jumalan kasvot on hiekkaan hiiltyneet"

        "Ja jos loppuu tää
        En pysty käsittään
        Luodit ruostuu lippaaseen
        Jos osu en nyt oikeeseen
        Ja jos jatkuu tää
        No sekin hämmentää
        Yhtä matkaa Tuonelaan
        Vaan hullu lähtee kulkemaan
        Mut mennään vaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa biisi, en ole Eriksonia ennen tällaisena kuullut..
        Mitenköhän näitä sanotuksia tulkitsisi?

        "Mä uskon sinuun - uskon meihin
        Ja se on paljon - rakkauden ateistilta
        Ja jos ne taivaanportit eivät aukene meille
        Mennään sinne missä valo maatuu teille
        Ja Jumalan kasvot on hiekkaan hiiltyneet"

        "Ja jos loppuu tää
        En pysty käsittään
        Luodit ruostuu lippaaseen
        Jos osu en nyt oikeeseen
        Ja jos jatkuu tää
        No sekin hämmentää
        Yhtä matkaa Tuonelaan
        Vaan hullu lähtee kulkemaan
        Mut mennään vaan"

        En halua lopettaa mitään, vaan jatkaa Tuonelaan asti hänen kanssaan keinolla jos toisella hänen kanssaan sopien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa biisi, en ole Eriksonia ennen tällaisena kuullut..
        Mitenköhän näitä sanotuksia tulkitsisi?

        "Mä uskon sinuun - uskon meihin
        Ja se on paljon - rakkauden ateistilta
        Ja jos ne taivaanportit eivät aukene meille
        Mennään sinne missä valo maatuu teille
        Ja Jumalan kasvot on hiekkaan hiiltyneet"

        "Ja jos loppuu tää
        En pysty käsittään
        Luodit ruostuu lippaaseen
        Jos osu en nyt oikeeseen
        Ja jos jatkuu tää
        No sekin hämmentää
        Yhtä matkaa Tuonelaan
        Vaan hullu lähtee kulkemaan
        Mut mennään vaan"

        En mäkään ollut Annaa aivan tämmöisenä aiemmin kuullut, mutta oon iloinen että nyt tähän biisiin törmäsin ja kuulin. Kuuntelin koko albumin, jolla tämä biisi on ja sanottava on, jotta tykkäsin paljon. Suosittelen kuuntelemaan. Erityisesti tämä linkittämäni biisi ja "jos mulla olisi sydän" iskivät kovaa.
        Sanoituksia voi tulkita aina monilla tavoin (tän albumin kaikki biisit on muuten säveltänyt ja sanoittanut Anna itse 👍) mutta mulle tää oli vähän samanlainen kuin Yön "vie mut minne vaan", vaikkakin hyvin erilainen tunnelmaltaan...


    • Anonyymi

      Se paikka
      Ne hetket
      en saanut rakkauttani sinuun
      avoimesti osoittaa

      Tuntenut olin
      huumaavan
      kaiken hyväksyvän
      rakkauden.

      Sinä siinä
      Minä tässä
      Tullut kotiin

      Halunnut vain viereesi ikuisesti
      Vielä kysyn rakas
      Kuinka?

    • Taas mua viiään ja kovaa viedäänkin 😅 mutta eipä tuo haittaa, kun viejänä ompi semmonen ihanainen kuin sie olet 😍 😘

      • Anonyymi

        Onko sama nainen kuin toissa kesänä? (2020)


        Vai ootko siekin sellainen joka aina vaan ihastuu uuteen...
        Mie oon "toivoton". Mulla on aina vaan yksi sydämessä. En kenestäkään muusta oo kiinnostunut..


      • Anonyymi

        aha, no joo kovasti syrämmii ❤❤❤



      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama nainen kuin toissa kesänä? (2020)


        Vai ootko siekin sellainen joka aina vaan ihastuu uuteen...
        Mie oon "toivoton". Mulla on aina vaan yksi sydämessä. En kenestäkään muusta oo kiinnostunut..

        Ei ole sama nainen kuin tuolloin.



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole sama nainen kuin tuolloin.

        Noniin. Seuraavaa naisihastusta odotellessa. Tuohon tahtiin niitä taitaa ehtiä tulla elämän aikana aika monta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 No osimoilleen vai kuin tämä meni 💘

        Heh, hassu mutta söpöä tuollanen ihastuminen. Tunneihminen? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noniin. Seuraavaa naisihastusta odotellessa. Tuohon tahtiin niitä taitaa ehtiä tulla elämän aikana aika monta.

        Onhan tässä jo muutama ollu, sen jälkeen kun tämä naisiin ihastuminen vähän yli 10 v. sitten todenteolla alko.


      • Suatana kirjoitti:

        Heh, hassu mutta söpöä tuollanen ihastuminen. Tunneihminen? :)

        Oli ehkä "söpöä" joskus, sillon kun osasin viä pittää läppäni kiinni ja olla hiljakseen näistä ihastumisista, enkä hakeutunut tilanteisiin, vaan ne ihastukset hyppi puskista.
        Tunneihminen olen kyllä ja vahvasti, vaikka toisin nimmarissa lukeekin. Itken ja nauran herkästi. Järkipuoli onkin sitten jättänyt vähän puolitiehen...mutta ainahan voi toivoa, että löytäs vielä perille.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oli ehkä "söpöä" joskus, sillon kun osasin viä pittää läppäni kiinni ja olla hiljakseen näistä ihastumisista, enkä hakeutunut tilanteisiin, vaan ne ihastukset hyppi puskista.
        Tunneihminen olen kyllä ja vahvasti, vaikka toisin nimmarissa lukeekin. Itken ja nauran herkästi. Järkipuoli onkin sitten jättänyt vähän puolitiehen...mutta ainahan voi toivoa, että löytäs vielä perille.

        No ehkä se on kuitenkin hyväkin, että osaa avautua etkä patoa itseesi ja lopulta posahda halki mietteinesi ja tunteinesi? Minäkin läpötän varmasti liiankin avoimesti asioitani ja tuntemuksiani, mutta se on samalla terapeuttista.

        Rehellistä ja inhimillistä, että kaikenlaisia tunteita tulee ja kokee, läpi käy.

        Nuo ihastumiset on sitä kaipausta mitä meissä on. Tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi on ihan normaalia. Relax. :'D

        Eikä ihastuttaviin ihmisiin ihastumista ole helppoa ohjailla, se on vähän kun ripuli tulee vaan vaik kuinka koittaa puristaa pakaroita yhteen estää. Joku vaan säväyttää. Mut ilouutinen, olet elossa kun kykenet tuntemaan. :' D

        Parempi purkaa, kun padota sisäänsä ja tukehtua patoutumaansa?

        Kyllä siellä sun päässä varmasti järkeäkin on. Tunne vaan tahtoo elää ja liehua.


      • Suatana kirjoitti:

        No ehkä se on kuitenkin hyväkin, että osaa avautua etkä patoa itseesi ja lopulta posahda halki mietteinesi ja tunteinesi? Minäkin läpötän varmasti liiankin avoimesti asioitani ja tuntemuksiani, mutta se on samalla terapeuttista.

        Rehellistä ja inhimillistä, että kaikenlaisia tunteita tulee ja kokee, läpi käy.

        Nuo ihastumiset on sitä kaipausta mitä meissä on. Tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi on ihan normaalia. Relax. :'D

        Eikä ihastuttaviin ihmisiin ihastumista ole helppoa ohjailla, se on vähän kun ripuli tulee vaan vaik kuinka koittaa puristaa pakaroita yhteen estää. Joku vaan säväyttää. Mut ilouutinen, olet elossa kun kykenet tuntemaan. :' D

        Parempi purkaa, kun padota sisäänsä ja tukehtua patoutumaansa?

        Kyllä siellä sun päässä varmasti järkeäkin on. Tunne vaan tahtoo elää ja liehua.

        Jep, tottahan tuota pääosin turiset.
        En mä mikkään patoamisen kannattaja ole, vaikka joissain tapauksissa niidenkin pystyttäminen ompi tarpeellista.
        Liehunut on tunne viime vuosina ja oon ollu vähän semmonen liehuva liekinvarsi, niinku kuvasta näkyy ja Timppa laulussaan tavas.
        Posahtanut ja kuohunut oon monta kertaa (niinku kuohari osaamattoman avatessa) näiden tuntemuksieni kanssa.
        Tuolla läppävialla viittasin siihen, jotta ennen pidin ihastumiset omana tietona eli "pimitin" kohteelta. Läpän kanssa on ollu kyllä muunkinlaista vikaa, ja se on ollu nähtävissä myös täällä Suomikaksnelosessa, jopa siinä määrin, että asiasta on "muutamia" kertoja huomauteltu 😁
        Onkos sulle Suatana tullut paljon näitä osumia, vai onko Amorin "sihti" ollu pielessä ja vetäny nuolet ohitte? Yks sulla tais ainakin olla tiukasti kiinni (jostain päin Suomea olin näkevinäni, jotta ei olis ennää nalkissa)?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No ehkä se on kuitenkin hyväkin, että osaa avautua etkä patoa itseesi ja lopulta posahda halki mietteinesi ja tunteinesi? Minäkin läpötän varmasti liiankin avoimesti asioitani ja tuntemuksiani, mutta se on samalla terapeuttista.

        Rehellistä ja inhimillistä, että kaikenlaisia tunteita tulee ja kokee, läpi käy.

        Nuo ihastumiset on sitä kaipausta mitä meissä on. Tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi on ihan normaalia. Relax. :'D

        Eikä ihastuttaviin ihmisiin ihastumista ole helppoa ohjailla, se on vähän kun ripuli tulee vaan vaik kuinka koittaa puristaa pakaroita yhteen estää. Joku vaan säväyttää. Mut ilouutinen, olet elossa kun kykenet tuntemaan. :' D

        Parempi purkaa, kun padota sisäänsä ja tukehtua patoutumaansa?

        Kyllä siellä sun päässä varmasti järkeäkin on. Tunne vaan tahtoo elää ja liehua.

        Nimenomaan tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi.
        Vaan onpi mennyt koko elämäni niin että vain minä olen rakastanut. Pidemmän päälle se sattuu niin ettei henkeä saa, niin heikko olen. Ne muut ovat rakastaneet jotain toista


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, tottahan tuota pääosin turiset.
        En mä mikkään patoamisen kannattaja ole, vaikka joissain tapauksissa niidenkin pystyttäminen ompi tarpeellista.
        Liehunut on tunne viime vuosina ja oon ollu vähän semmonen liehuva liekinvarsi, niinku kuvasta näkyy ja Timppa laulussaan tavas.
        Posahtanut ja kuohunut oon monta kertaa (niinku kuohari osaamattoman avatessa) näiden tuntemuksieni kanssa.
        Tuolla läppävialla viittasin siihen, jotta ennen pidin ihastumiset omana tietona eli "pimitin" kohteelta. Läpän kanssa on ollu kyllä muunkinlaista vikaa, ja se on ollu nähtävissä myös täällä Suomikaksnelosessa, jopa siinä määrin, että asiasta on "muutamia" kertoja huomauteltu 😁
        Onkos sulle Suatana tullut paljon näitä osumia, vai onko Amorin "sihti" ollu pielessä ja vetäny nuolet ohitte? Yks sulla tais ainakin olla tiukasti kiinni (jostain päin Suomea olin näkevinäni, jotta ei olis ennää nalkissa)?

        Nojuu, ei se huonokaan taito ole osaa pitää itselläänkin. On tietysti tilanteita, että parempi olla hissunkissun kun rääkästä ääneen. Huulta purren vaikka. :)

        Mutta noin yleisesti itse en näkisi tuossa olevan mitään pahaakaan, jos kerrot ääneen ihastuneesi. Ehkä jos ihastuminen ajaisi pakkomielteisesti jahtaamaan keinolla millä hyvänsä, vaikka vastentahtoista, sitten se olisi huono juttu. Eikä enää hyväntahtoista ja söpöä tunnetta.

        Noin kun sen ilmaiset, se näyttäytyy kauniisti.

        Hehheh, jaaa sellainen läppävika sulla. :'' D

        No sano vaan, että jonkun sekin pesti on hoidettava. Jotta suut poikki. :D

        Ei ole amor minua nuolilla ampuillut tai harvoin on osunut, mutta kun osuu onkin pirun tiukassa ja syvällä lihassa nuoli sitten. Heikompata hirvittää ne roihut ja tunteilut.

        Ihastus tuossa oli ja kyllä sen voi sanoa menneenkin. Päässyt siitä yli niin ettei enää kurkkua kurista, kun nimen kuulee.

        Varattuhan minä oon, vaikka välillä mietin että mitähän tästäkin tulee. Välillä näyttää että ollaan vanhasta tottumuksesta yhdessä, joskus käy tunteetkin näytillä. Tiedä sitten miksi näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi.
        Vaan onpi mennyt koko elämäni niin että vain minä olen rakastanut. Pidemmän päälle se sattuu niin ettei henkeä saa, niin heikko olen. Ne muut ovat rakastaneet jotain toista

        Keljua, miten ne on sinun kohdalle sattuneet kaikki muita rakastavat? :'(

        Ei ole kiva juttu. Tuntuu kurjalta sun tilanne.


      • Suatana kirjoitti:

        Nojuu, ei se huonokaan taito ole osaa pitää itselläänkin. On tietysti tilanteita, että parempi olla hissunkissun kun rääkästä ääneen. Huulta purren vaikka. :)

        Mutta noin yleisesti itse en näkisi tuossa olevan mitään pahaakaan, jos kerrot ääneen ihastuneesi. Ehkä jos ihastuminen ajaisi pakkomielteisesti jahtaamaan keinolla millä hyvänsä, vaikka vastentahtoista, sitten se olisi huono juttu. Eikä enää hyväntahtoista ja söpöä tunnetta.

        Noin kun sen ilmaiset, se näyttäytyy kauniisti.

        Hehheh, jaaa sellainen läppävika sulla. :'' D

        No sano vaan, että jonkun sekin pesti on hoidettava. Jotta suut poikki. :D

        Ei ole amor minua nuolilla ampuillut tai harvoin on osunut, mutta kun osuu onkin pirun tiukassa ja syvällä lihassa nuoli sitten. Heikompata hirvittää ne roihut ja tunteilut.

        Ihastus tuossa oli ja kyllä sen voi sanoa menneenkin. Päässyt siitä yli niin ettei enää kurkkua kurista, kun nimen kuulee.

        Varattuhan minä oon, vaikka välillä mietin että mitähän tästäkin tulee. Välillä näyttää että ollaan vanhasta tottumuksesta yhdessä, joskus käy tunteetkin näytillä. Tiedä sitten miksi näin.

        Tuo taito on kyllä ihan hyvä ja omista taidoista saattasin sanoa, jotta ehkä jopa se kaikkein paras 😁
        En mie jahdissa ole ollut minkäänlaisessa. En semmosessa joka "pikku purkin" vastakohdaksi mielletään, enkä naisia metästämässä, vaikka joskus läppävikasena oonkin täällä 24:ssa virkkanu, jotta puuma 🧢 päässä metsässä menen. Polut (ja marjat) ne on kun mettään vetävät, ei naiset, vaikka yks ois semmonen ihanainen tällä hetkellä, jonka antaisin perässä vettääkin, eikä paikalla ois niin väliä, että minne 😅
        Ai se kuulut siekin niihin tiukkalihaisiin, mutta joista myös syvyyttä löytyy, kun nuolet nuin kovassa ovat? Mulla ne jämähtää kans aika tiukalle, mutta näyttää myös siltä, jotta kun irti saa tai kiskotaan, niin seuraava on jo matkalla ja ihan just osumassa.
        Tottumus vaikuttaa monessa asiassa. Monesti on esimerkiksi aivan sama, jotta menneekö sitä lähiAlepaan voiko kylän suurimpaan sittariin, koria koristaa kuitenkin kassalla samat kamat...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo taito on kyllä ihan hyvä ja omista taidoista saattasin sanoa, jotta ehkä jopa se kaikkein paras 😁
        En mie jahdissa ole ollut minkäänlaisessa. En semmosessa joka "pikku purkin" vastakohdaksi mielletään, enkä naisia metästämässä, vaikka joskus läppävikasena oonkin täällä 24:ssa virkkanu, jotta puuma 🧢 päässä metsässä menen. Polut (ja marjat) ne on kun mettään vetävät, ei naiset, vaikka yks ois semmonen ihanainen tällä hetkellä, jonka antaisin perässä vettääkin, eikä paikalla ois niin väliä, että minne 😅
        Ai se kuulut siekin niihin tiukkalihaisiin, mutta joista myös syvyyttä löytyy, kun nuolet nuin kovassa ovat? Mulla ne jämähtää kans aika tiukalle, mutta näyttää myös siltä, jotta kun irti saa tai kiskotaan, niin seuraava on jo matkalla ja ihan just osumassa.
        Tottumus vaikuttaa monessa asiassa. Monesti on esimerkiksi aivan sama, jotta menneekö sitä lähiAlepaan voiko kylän suurimpaan sittariin, koria koristaa kuitenkin kassalla samat kamat...

        Heh, nonnih sulla on sitten sellanen taito hallussa, jota meikäläisen on vielä opeteltava. :P

        Itseäni välillä muistuttelen, vaikka ikään kuin näyttäisi että muita. ;D

        Sulla on puuma päässä, mulla jaloissa. Tämän saa kuulostamaan hurjalta. Mutta mehtään meet sinäkin mielelläsi?

        No se yks on sitten onnistunut livahtamaan ihastuskutkus keskukseesi, ne on peijjakkaat ovelia, silleen varkain pesii mieleen ja voimaan hassusti. :)

        Juu, olen. Jonkun mielestä se on ikävä ominaisuus, harvempi on ilahtunut ettei musta tahdo päästä eroon. :'D

        Kuulostipa kauheelta. Joo en vainoa, en ahdistele, en tuppaudu, pitää sen verran oikaista. Mutta sitkeesti sitä jaksaa sydämiä singottaa, kun menee ihastumaan. Se on aika tunnekuormakin. Etenkin jos vastakaikua ei saa tai siihen ei voi vastata.

        Silloin se nirhaa kipeitä kohtia ja ne ei ole mukavia.

        No niihän se on. Hyvä vertaus tuo alepa/sittari. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No ehkä se on kuitenkin hyväkin, että osaa avautua etkä patoa itseesi ja lopulta posahda halki mietteinesi ja tunteinesi? Minäkin läpötän varmasti liiankin avoimesti asioitani ja tuntemuksiani, mutta se on samalla terapeuttista.

        Rehellistä ja inhimillistä, että kaikenlaisia tunteita tulee ja kokee, läpi käy.

        Nuo ihastumiset on sitä kaipausta mitä meissä on. Tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi on ihan normaalia. Relax. :'D

        Eikä ihastuttaviin ihmisiin ihastumista ole helppoa ohjailla, se on vähän kun ripuli tulee vaan vaik kuinka koittaa puristaa pakaroita yhteen estää. Joku vaan säväyttää. Mut ilouutinen, olet elossa kun kykenet tuntemaan. :' D

        Parempi purkaa, kun padota sisäänsä ja tukehtua patoutumaansa?

        Kyllä siellä sun päässä varmasti järkeäkin on. Tunne vaan tahtoo elää ja liehua.

        Olen muettinyt myös, että ihastumiset opettavat. Millaisia asioita minä arvostan, pidän tärkeinä jne. Lisäävät itsetuntemustani sillä tavoin. Nyt ei ole vielä uutta ja edellinen laimeni. Kun yllätys - ei ollutkaan semmoinen ihminen, mitä ajattelin hänen olevan ennen kuin tunsin paremmin. Ja sillä stoorilla ei muistakaan syistä voisi olla tulevaisuutta.

        Nyt seuraavaa odotellessa 😭🙏😬😃


      • Suatana kirjoitti:

        Heh, nonnih sulla on sitten sellanen taito hallussa, jota meikäläisen on vielä opeteltava. :P

        Itseäni välillä muistuttelen, vaikka ikään kuin näyttäisi että muita. ;D

        Sulla on puuma päässä, mulla jaloissa. Tämän saa kuulostamaan hurjalta. Mutta mehtään meet sinäkin mielelläsi?

        No se yks on sitten onnistunut livahtamaan ihastuskutkus keskukseesi, ne on peijjakkaat ovelia, silleen varkain pesii mieleen ja voimaan hassusti. :)

        Juu, olen. Jonkun mielestä se on ikävä ominaisuus, harvempi on ilahtunut ettei musta tahdo päästä eroon. :'D

        Kuulostipa kauheelta. Joo en vainoa, en ahdistele, en tuppaudu, pitää sen verran oikaista. Mutta sitkeesti sitä jaksaa sydämiä singottaa, kun menee ihastumaan. Se on aika tunnekuormakin. Etenkin jos vastakaikua ei saa tai siihen ei voi vastata.

        Silloin se nirhaa kipeitä kohtia ja ne ei ole mukavia.

        No niihän se on. Hyvä vertaus tuo alepa/sittari. :)

        No tuota, voisi sanoa, että ei se enää hallussa ole tai jos on, niin sitten se on ruosteessa, niinku Railion ankkuri ⚓ Millähän tuo lähtis parhaiten, rapsuttamalla ehkä, vai pitäskö vaan kerrata jos sitten tulis mestari?
        Kyllä mä mehtään meen mielellään. Joskus menee mehtään kyllä silläkin tavoin, jotta ei olis tarvetta eikä tilausta 😉
        Ei menny varkain tai livahtaen tämä tällä kertaa. Reippaasti pidin ovea auki, niin siitä tuli 🔥 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen muettinyt myös, että ihastumiset opettavat. Millaisia asioita minä arvostan, pidän tärkeinä jne. Lisäävät itsetuntemustani sillä tavoin. Nyt ei ole vielä uutta ja edellinen laimeni. Kun yllätys - ei ollutkaan semmoinen ihminen, mitä ajattelin hänen olevan ennen kuin tunsin paremmin. Ja sillä stoorilla ei muistakaan syistä voisi olla tulevaisuutta.

        Nyt seuraavaa odotellessa 😭🙏😬😃

        Kyllä se niin on, että nämäkin opettaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tuota, voisi sanoa, että ei se enää hallussa ole tai jos on, niin sitten se on ruosteessa, niinku Railion ankkuri ⚓ Millähän tuo lähtis parhaiten, rapsuttamalla ehkä, vai pitäskö vaan kerrata jos sitten tulis mestari?
        Kyllä mä mehtään meen mielellään. Joskus menee mehtään kyllä silläkin tavoin, jotta ei olis tarvetta eikä tilausta 😉
        Ei menny varkain tai livahtaen tämä tällä kertaa. Reippaasti pidin ovea auki, niin siitä tuli 🔥 😍

        Jaa milläkö ruoste lähtis? Kulmahiomakoneella ja siihen tirvaset teräs kuppilaikan. Kyllä meinaan lähtee ruosteet pölisten. ;D

        Jostain syystä tuli mieleen laulunsanat, jos metsään tahdot mennä nyt, niin takuulla yllätyt. On siellä puuma päässä, en tunne en tiedä nyt. :'D

        Sinä siis ihan itte kutsuit tämän tapauksen peremmälle? Rohkea veto. Tietääkö tämä kutsuvieras tilanteen? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen muettinyt myös, että ihastumiset opettavat. Millaisia asioita minä arvostan, pidän tärkeinä jne. Lisäävät itsetuntemustani sillä tavoin. Nyt ei ole vielä uutta ja edellinen laimeni. Kun yllätys - ei ollutkaan semmoinen ihminen, mitä ajattelin hänen olevan ennen kuin tunsin paremmin. Ja sillä stoorilla ei muistakaan syistä voisi olla tulevaisuutta.

        Nyt seuraavaa odotellessa 😭🙏😬😃

        Kyllä ne opettaa. Mulle opetti myös sen, että jos mieli on pitkään sekaisin ja ilosta suruun vaihdellen käy tunneskaalaa, niin se käy myös oikeasti pumpun päälle. Takotsubo on mahdollinen seuraus.

        Opin senkin, että naisiin ihastuminen on tunnepitoisempaa, kun miehiin. Ihan hurjaa ja laittaa sekaisin perusteellisesti. Koko kroppa käy läpi vaikka mitä. Naisiin ihastuminen on siinä määrin vaarallisempaa, saa vakavempia oireita aikaan.


      • Suatana kirjoitti:

        Jaa milläkö ruoste lähtis? Kulmahiomakoneella ja siihen tirvaset teräs kuppilaikan. Kyllä meinaan lähtee ruosteet pölisten. ;D

        Jostain syystä tuli mieleen laulunsanat, jos metsään tahdot mennä nyt, niin takuulla yllätyt. On siellä puuma päässä, en tunne en tiedä nyt. :'D

        Sinä siis ihan itte kutsuit tämän tapauksen peremmälle? Rohkea veto. Tietääkö tämä kutsuvieras tilanteen? :)

        Sie oot Suatana täysvalmis riimintekijä 😁👍🏻 Pitäskö sun kokkeilla seuraavaksi vaikkapa venettä? Jos siitä tullee vahingossa jahti ⛵ niin mie ilmoittaudun peränaiseksi.

        Jotenkin arvasin, jotta sulta jos keltä löytyy ohjeet tähänkin (mahdolliseen) ruosteongelmaan 😁 Mietin vaan jottei lähe se taitoki siinä samalla ku ruoste, kun on noin järeät aseet? Ja sitten mie sitä, jotta kun peittelytaidostahan tässä oli kyse, niin oisko se parempi vaan vettää päälle jollakin maalilla? Tuleehan ne "kukat" kohta sieltä taas läpi, mutta pysyy tuo taito paremmin tallella, kun kertaa ja peittelee jatkumona. Vai mitä sie oot mieltä, Suatana?
        Luultavasti sulla alkaa siellä pikkusen pinna jo mennä tähän mun luritukseen ja tekkee mieles jo huutaa (ei hoosiannaa) vaan, jotta "ota nyt suatana se kulmahiomari kättees ja paa laulaen." Osuinko oikiaan? 😅 No jos näin on, niin siehän se sitten ne mun ruosteeni hoijat 🙈
        Kutsuvieras tietää tunteideni tilan ja tietää tilanteen (joka ei ole helppo) muutenkin...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sie oot Suatana täysvalmis riimintekijä 😁👍🏻 Pitäskö sun kokkeilla seuraavaksi vaikkapa venettä? Jos siitä tullee vahingossa jahti ⛵ niin mie ilmoittaudun peränaiseksi.

        Jotenkin arvasin, jotta sulta jos keltä löytyy ohjeet tähänkin (mahdolliseen) ruosteongelmaan 😁 Mietin vaan jottei lähe se taitoki siinä samalla ku ruoste, kun on noin järeät aseet? Ja sitten mie sitä, jotta kun peittelytaidostahan tässä oli kyse, niin oisko se parempi vaan vettää päälle jollakin maalilla? Tuleehan ne "kukat" kohta sieltä taas läpi, mutta pysyy tuo taito paremmin tallella, kun kertaa ja peittelee jatkumona. Vai mitä sie oot mieltä, Suatana?
        Luultavasti sulla alkaa siellä pikkusen pinna jo mennä tähän mun luritukseen ja tekkee mieles jo huutaa (ei hoosiannaa) vaan, jotta "ota nyt suatana se kulmahiomari kättees ja paa laulaen." Osuinko oikiaan? 😅 No jos näin on, niin siehän se sitten ne mun ruosteeni hoijat 🙈
        Kutsuvieras tietää tunteideni tilan ja tietää tilanteen (joka ei ole helppo) muutenkin...

        Heheh, tuolla toisaalla mulle vinoillaan seksinovelleista, runoista ja riimeistä ei sentäs. Välillä olen äitynyt eroottissävyistä kerrontaa harrastamaan ja se on seksinovelleja joidenkin mielestä. :'D

        Viimeksi vertasin rintoja pyramideihin ja perhana, että siitä huomauteltiin. Ja minä niin yritin vaan olla muusani myötä luova. :P

        Vai jahti?! Kas kun ei valtamerilaiva! Toki pääset peränaiseksi, vaikka mää kyllä yleensä tykkään olla se peräpään pitäjä. ;D

        Jos nämä työkalut tuntuu liika järeiltä, niin otetaan hiomapaperilla minkä saahaan veks, putsataan ja vetästää Mastonia pintaan.

        Jossain laulussa kyllä sanottiin, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Eli maalia päälle vaan. :)


        Äää, mulla hermo noin pienestä mee. Jaa mää vai? :''D

        Mulleko pestin langetit? Helkkari.

        Jotakin olen ketjuista lukenut ja käsittänytkin vissiin. Että puun ja kuoren välissä meinaat olla. Eihän nuo kivoja tilanteita ole. Mutta rakkaus, välittäminen niin nehän tahtoo toisen parasta, eikö? Mikä toiselle on hyvä, sitä tahtoo toiselle antaa, vaikka se voi tarkoittaa että itse kärsii.

        Mäkin ajattelen omasta ihastuksestani, että kunhan hänellä on hyvä olla, missä ikinä onkin ja kenen kanssa, olen onnellinen. Vaikka se hänen hyvä olo ei liity minuun mitenkään.

        Mitenkään muuten, kuin että olen onnellinen kun hänkin on. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Heheh, tuolla toisaalla mulle vinoillaan seksinovelleista, runoista ja riimeistä ei sentäs. Välillä olen äitynyt eroottissävyistä kerrontaa harrastamaan ja se on seksinovelleja joidenkin mielestä. :'D

        Viimeksi vertasin rintoja pyramideihin ja perhana, että siitä huomauteltiin. Ja minä niin yritin vaan olla muusani myötä luova. :P

        Vai jahti?! Kas kun ei valtamerilaiva! Toki pääset peränaiseksi, vaikka mää kyllä yleensä tykkään olla se peräpään pitäjä. ;D

        Jos nämä työkalut tuntuu liika järeiltä, niin otetaan hiomapaperilla minkä saahaan veks, putsataan ja vetästää Mastonia pintaan.

        Jossain laulussa kyllä sanottiin, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Eli maalia päälle vaan. :)


        Äää, mulla hermo noin pienestä mee. Jaa mää vai? :''D

        Mulleko pestin langetit? Helkkari.

        Jotakin olen ketjuista lukenut ja käsittänytkin vissiin. Että puun ja kuoren välissä meinaat olla. Eihän nuo kivoja tilanteita ole. Mutta rakkaus, välittäminen niin nehän tahtoo toisen parasta, eikö? Mikä toiselle on hyvä, sitä tahtoo toiselle antaa, vaikka se voi tarkoittaa että itse kärsii.

        Mäkin ajattelen omasta ihastuksestani, että kunhan hänellä on hyvä olla, missä ikinä onkin ja kenen kanssa, olen onnellinen. Vaikka se hänen hyvä olo ei liity minuun mitenkään.

        Mitenkään muuten, kuin että olen onnellinen kun hänkin on. :)

        Miepä en vinoillut, vaan ihan suoraan sanoin ja riimejäsi kehuin ja se on kuulens aika paljon savolaiselta, joka on nykysellään istutettu etelään 😅
        Helposti siinä saattaa niin käyvä, että kun laittaa omasta mielestään eroottista, niin lukijan mielestä onkin silkkaa pornoa. Täällä palstoilla ainakin saa helposti kuulla kunniansa jos on liian rohkea sanavalinnoissaan. Omasta historiasta muistan mm semmosen kun käytin sanaa kuuma "väärässä yhteydessä" eli naisen kera, niin johan olin aika 🐷


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miepä en vinoillut, vaan ihan suoraan sanoin ja riimejäsi kehuin ja se on kuulens aika paljon savolaiselta, joka on nykysellään istutettu etelään 😅
        Helposti siinä saattaa niin käyvä, että kun laittaa omasta mielestään eroottista, niin lukijan mielestä onkin silkkaa pornoa. Täällä palstoilla ainakin saa helposti kuulla kunniansa jos on liian rohkea sanavalinnoissaan. Omasta historiasta muistan mm semmosen kun käytin sanaa kuuma "väärässä yhteydessä" eli naisen kera, niin johan olin aika 🐷

        Et niin. Olet piristävä poikkeus, savolaiseksikin. ;D

        Etelään, mihin päin etelään?

        Silleen siinä vähän kävi, että pornoilijaksi toiset ajatteli. Pikkusieviä miehiä vieläpä. :'D

        Estoiset muulit!

        Kuuma kuumempi kuumin. ;' D

        https://youtu.be/XEvGEzsfbq0


      • Suatana kirjoitti:

        Et niin. Olet piristävä poikkeus, savolaiseksikin. ;D

        Etelään, mihin päin etelään?

        Silleen siinä vähän kävi, että pornoilijaksi toiset ajatteli. Pikkusieviä miehiä vieläpä. :'D

        Estoiset muulit!

        Kuuma kuumempi kuumin. ;' D

        https://youtu.be/XEvGEzsfbq0

        No kiitosta vaan 😁 Mäkimontussa tuntuu asustavan kohteliasta porukkaa (jostain ketjusta luin, jotta sieltä olet).
        Mä olen tosiaan valahtanut Suomineidon haarovälistä tänne alemmas ja nykysellään tanssahtelen neidon varpahilla, kun on myös tanssitaito ruosteessa ja hieman kömpelö olen.


      • Anonyymi

        Olitkos sinäkin vielä suhteessa miehen kanssa tai ainakin lapses isän kanssa saman katon alla asutte.?
        Onko sun ihastuksella ja sulla tunteet molemminpuolisia? Missä sä oot tavannut näitä naisia? Ihan siis esim töiden kautta jne? Vai miten löydät arkielämässä muitakin naisista kiinnostuneita?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiitosta vaan 😁 Mäkimontussa tuntuu asustavan kohteliasta porukkaa (jostain ketjusta luin, jotta sieltä olet).
        Mä olen tosiaan valahtanut Suomineidon haarovälistä tänne alemmas ja nykysellään tanssahtelen neidon varpahilla, kun on myös tanssitaito ruosteessa ja hieman kömpelö olen.

        Ole hyvä vaan. :)

        Joo Lahdesta tällä hetkellä. Päijät-Hämeessä olen asunut eri puolilla, välillä uudellamaallakin. Leukavaa porukkaa täällä Lahdessa. Cheek esimerkkinä, kun leukoja tehtiin. :D

        Äkkiä se tanssitaito palautuu, kun antaa mennä vaan. Tyyli on vapaa, pääasiat että on hauskaa. Naurattaa ja tuntuu mukavalle.

        Mäkin tanssin hyvin luovasti. Vähän kuin hän.

        https://youtu.be/8DPcXHMGMBc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitkos sinäkin vielä suhteessa miehen kanssa tai ainakin lapses isän kanssa saman katon alla asutte.?
        Onko sun ihastuksella ja sulla tunteet molemminpuolisia? Missä sä oot tavannut näitä naisia? Ihan siis esim töiden kautta jne? Vai miten löydät arkielämässä muitakin naisista kiinnostuneita?

        Kyllä, jälkikasvun ja edellämainitun isän kanssa saman katon alla asun, edelleen. Parisuhteessa en ole kokenut olevani enää monen moneen vuoteen eli ilman erotiikkaa ja romantiikkaa on menty jo pitkään. Tunteita mulla ei miestä kohtaan ole. Ihastukset naisiin ovat kohdistuneet enimmäkseen heteroihin 😅 Tällä hetkellä ei-heteroon ja tunne on molemminpuolinen. Naisiin/ihastuksiini olen tutustunut mm töiden ja somen kautta.


      • Suatana kirjoitti:

        Ole hyvä vaan. :)

        Joo Lahdesta tällä hetkellä. Päijät-Hämeessä olen asunut eri puolilla, välillä uudellamaallakin. Leukavaa porukkaa täällä Lahdessa. Cheek esimerkkinä, kun leukoja tehtiin. :D

        Äkkiä se tanssitaito palautuu, kun antaa mennä vaan. Tyyli on vapaa, pääasiat että on hauskaa. Naurattaa ja tuntuu mukavalle.

        Mäkin tanssin hyvin luovasti. Vähän kuin hän.

        https://youtu.be/8DPcXHMGMBc

        Siepä oot ollu ehtiväinen 😁 Mä oon jämähtänyt tänne Uudellemaalle tuon alas valahtamiseni jälkeen. Toiveissa ois tulevaisuudessa karauttaa vielä jonnekin pikkusen syrjemmälle, mutta aika näyttää...
        Ps. Ei ollu Beanin tyylissä mitään vikaa 👍🏻😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siepä oot ollu ehtiväinen 😁 Mä oon jämähtänyt tänne Uudellemaalle tuon alas valahtamiseni jälkeen. Toiveissa ois tulevaisuudessa karauttaa vielä jonnekin pikkusen syrjemmälle, mutta aika näyttää...
        Ps. Ei ollu Beanin tyylissä mitään vikaa 👍🏻😁

        Huomenta. :)

        Onhan tässä ollut 45 vuotta aikaa muutella. Mutta nyt on jo useampi vuosi nökötetty näillä mailla. Ja näillä näkyminen tulee täällä vietettyä vielä vuosia, lasten kasvaessa. Vanhoilla päivilläni sain tytöt, niin nyt kun muilla on ikäisilläni aikuisia lapsia. Mulla on vasta alakoulu ja eskari ikäiset. :)

        Bean ainakin kehtaa ja minä myös, kiitos. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Huomenta. :)

        Onhan tässä ollut 45 vuotta aikaa muutella. Mutta nyt on jo useampi vuosi nökötetty näillä mailla. Ja näillä näkyminen tulee täällä vietettyä vielä vuosia, lasten kasvaessa. Vanhoilla päivilläni sain tytöt, niin nyt kun muilla on ikäisilläni aikuisia lapsia. Mulla on vasta alakoulu ja eskari ikäiset. :)

        Bean ainakin kehtaa ja minä myös, kiitos. :)

        Huomenta päivää

        Ois mullakin aikaa ollu muutella ja vähän pidemmällekin, pari vuotta vanhempi kun sua olen 🙃 mutta tänne Uudellemaalle oon jääny. Aika samanlaista elämänvaihetta elän kuin siekin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huomenta päivää

        Ois mullakin aikaa ollu muutella ja vähän pidemmällekin, pari vuotta vanhempi kun sua olen 🙃 mutta tänne Uudellemaalle oon jääny. Aika samanlaista elämänvaihetta elän kuin siekin.

        Jeps. :)


    • Anonyymi

      Sain kuulla että hän on suhteessa. Huomasin etten oikeastaan tunne asiaan liittyen mitään. Tiedän että hän ei olisi sopiva kumppani mulle, tunnepuolella syviä aukkoja, ehkä jollekin toiselle riittää.

      • Anonyymi

        Hm.... ai taas joku saanut kuulla jotain, ootko varma kuulemastasi ????!!! Ihan vaan aattelin,.et kaikki kuultu tai luettu, ei välttis oo TOTTA !!!!! hm....ehkä joskus kantsis miettii...🤔. Mut 😵😵😵😵😵😲😨😲😨😲😨 😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm.... ai taas joku saanut kuulla jotain, ootko varma kuulemastasi ????!!! Ihan vaan aattelin,.et kaikki kuultu tai luettu, ei välttis oo TOTTA !!!!! hm....ehkä joskus kantsis miettii...🤔. Mut 😵😵😵😵😵😲😨😲😨😲😨 😂😂😂😂😂😂😂😂

        Älä mesoa, se on trolli vaan


    • Anonyymi

      Sormetatteko itseänne näissä sokkotreffeissänne vai onko lelut käytössä?
      🔥💗💗💓💞💥💥

      • Anonyymi

        Naiset ja niiden ajatuksilla itsensä kiimaan kehittäminen.
        Pornotytöt. 😂


      • Anonyymi

        Helvetin hyvä jos oot saanu välil jotai viileempää !!!!!! OON IHAN VITUN KUUMANS NYT, en kyllä vitusta johtuen !!!! Susta aina tietty kuumana 😘


      • Anonyymi

        No jaa... keksisit jo jotain uutta ja tuaretta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa... keksisit jo jotain uutta ja tuaretta.

        Kenenkä tässä pitäs keksiä ja mitä?


    • Lakasuharja on käyny taas. Alku näky, vaan polku ei johtanu mihkään 😅

      • Anonyymi

        Tykkääks oikeasti tästä musasta 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääks oikeasti tästä musasta 🥴

        Olet vaan kateellinen kun Suatanalla on nätti naama 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen kun Suatanalla on nätti naama 🥴

        Tykkään tästä biisistä. 👍☺️ Kaunis nainen Suatana on, vaik nimimerkist en pidä kauheest.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääks oikeasti tästä musasta 🥴

        Tykkään. Linkitän vain sellaista musiikkia mistä pidän. :)


    • Anonyymi

      Jumaln antamista unista ei ole aihe.

      • Anonyymi

        Miksei... mutta miestäkö tässä nyt eniten kaipaat 😅
        Ja siis tottakai julkinen biisivalinta on viesti 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei... mutta miestäkö tässä nyt eniten kaipaat 😅
        Ja siis tottakai julkinen biisivalinta on viesti 👍🏼

        Sanat voi jättää huomioimatta, niillä ei ole mitään merkitystä. Biisi on vaan kivasti mixattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei... mutta miestäkö tässä nyt eniten kaipaat 😅
        Ja siis tottakai julkinen biisivalinta on viesti 👍🏼

        Tässä taas niillä sanoilla on merkitystä. Muutenhan tuota ei kuuntelis sikakaan vinkumatta.

        https://youtu.be/z8yCIJPJP5I


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Tässä taas niillä sanoilla on merkitystä. Muutenhan tuota ei kuuntelis sikakaan vinkumatta.

        https://youtu.be/z8yCIJPJP5I

        Sen lisäksi että oot ärsyttävä, oot myös paskanpuhuja


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Tässä taas niillä sanoilla on merkitystä. Muutenhan tuota ei kuuntelis sikakaan vinkumatta.

        https://youtu.be/z8yCIJPJP5I

        Mä tykkään biisistä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäksi että oot ärsyttävä, oot myös paskanpuhuja

        Ettet vaan ite puhunu nyt pashaa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäksi että oot ärsyttävä, oot myös paskanpuhuja

        Älä tyrkytä tapojas. :)


    • Anonyymi

      Mä haluisin sanoa,
      näen sen
      Sen tunteen,
      Sinussa

      Samaa ilmaa hengittäen,
      samaa kaunista haluten.
      Vain sinut
      En mitään muuta

      • Anonyymi

        Myönnän olen rakkaudennälkäinen. Suurin osa syliin pyrkijöistä ei vain ole makuuni, pitkäksi aikaa.


    • Voutilaisen sanoin "sä olet mulle enemmän" 🔥❤️

    • Nätisti kirjoitat mielitietyllesi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe