Aihe

"Olet uneni kaunein"

"...Näen mielessäni hymysi ja äänes kuulen..."
Mitä haluaisit hänelle nyt sanoa?

212

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levollisia unia ihanainen ❤️🌹

• Anonyymi

Kiitos rakas ☺ ❤. On vähän työt kesken !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas ☺ ❤. On vähän työt kesken !!!

Tämä eoet:n ei varmasti ollu sulle🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen tiedät? Ehkäpä tämä onkin 💋🐾❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen tiedät? Ehkäpä tämä onkin 💋🐾❤

Just sinulle rakas ❤

• Anonyymi kirjoitti:

"Kohde" tietää 😉

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

"Kohde" tietää 😉

Niin tiedän 😍😘💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedän 😍😘💕

Väärä kohde LUULEE Tietävänsä 😁😁😁

• Anonyymi

"Kohde" tietää 😉

MiNÄ tiedän , oot ❤😘

• Anonyymi

Kauniita unia, oman kullan kuvia.

• Anonyymi

Voi rakas, kadun kaikkia niitä säikähtäneitä sanoja ja päätöksiä, jotka veivät minut kauemmas luotasi.. Uskoin niin, että tämä olisi ollut vuotemme, jolloin vihdoin pääsisin viereesi, ja olisimme yhdessä siinä intohimossa, jonka jaamme toisiamme kohtaan.. En tiedä, tiedätkö kuinka monella tapaa olen vuosien varrella luoksesi matkaa hapuillut.. Ja kuinka pienimmätkin yksityiskohdat, jotka ovat elämässäni matkaani tarttuneet, ovat kuin sinua varten. Ne saavat epätodellisen todellisella tavalla merkityksensä sinun kauttasi ja ovat mielekkäitä vain suhteessa sinuun. Tuntuu kuin olisin tehnyt kaiken sinun vuoksesi, kuin minun elämäni olisi sidottu sinun elämääsi, kohtaamisiin kanssasi.. Vaikka minulla oli monta syytä olla siellä missä olin, sinä olit se tärkein ja ne muut syyt vain johdattivat minut luoksesi.. Kaiken teen vuoksesi, että voisimme olla yhtä. Sielunsisko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

🙋🏻‍♀️Minä jaksoin! Tuossa on ainekset isoihin sydän suruihin tai hienoon rakkaustarinan! Tuntemattomalle toivotan onnea, että olisi jälkimmäinen!

• Toivottavasti ensi vuosi on sitten se teijän vuotenne ja pääset vihdoin hänen, sielunsiskosi viereen 😉

• Anonyymi

Säikähditkö omia tunteitasi? Voisitko vielä korjata asian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säikähditkö omia tunteitasi? Voisitko vielä korjata asian?

Menneisyyttä ja tilannetta, ehkä tunteiden voimakkuutta myös..

• Anonyymi

Ihana kirjoitus ja toivoisin että tämä olisi just mulle, silloin olisi vielä toivoa.
        Itse en ole säikkynyt, päin vastoin. Silti en ole ollut niin rohkea kuin olisin halunnut olla. Se oli niin lähellä, silloin kesällä ja alkusyksystä, mutta tuhlasin tilaisuuksia ja sitten niitä ei enää tullut.

Nyt tuntuu että olemme henkisesti etääntyneet, koronasta, etätyöstä yms johtuen., ei tuntuisi enää luontevalta kertoa mitä oikeasti sinusta ajattelen, mitä oikeasti tunnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kirjoitus ja toivoisin että tämä olisi just mulle, silloin olisi vielä toivoa.
        Itse en ole säikkynyt, päin vastoin. Silti en ole ollut niin rohkea kuin olisin halunnut olla. Se oli niin lähellä, silloin kesällä ja alkusyksystä, mutta tuhlasin tilaisuuksia ja sitten niitä ei enää tullut.

Nyt tuntuu että olemme henkisesti etääntyneet, koronasta, etätyöstä yms johtuen., ei tuntuisi enää luontevalta kertoa mitä oikeasti sinusta ajattelen, mitä oikeasti tunnen.

Niinkö, ei minusta. Hän on aina lähelläni, mukanani, sielussani.. Tunnen niin voimakkaan siteen, moninkertaisen punoksen ympärillämme.. Hän tietää sen. Sen vuoksi kaikki on luontevaa.

• Anonyymi

Kaksoisliekkini ❤

• Anonyymi

Ikävä sua! Kunpa näkisin sut tänään❤️

• Anonyymi

Haluaisin nähdä sut ja puhua niistä tunteista, joita meillä molemmilla on. Tämä on ainoa elämämme, ei hukata enää aikaa.

• Anonyymi

Noin sanoisin itsekin hänelle.

• Anonyymi

Niin minäkin, mutta sinä et halua puhua. Et luota minuun.

• Anonyymi

Kun tiedät että tunteet on molemminpuolisia, mikset ota oikeasti yhteyttä? Älä hukkaa sitä aikaa yhtään enempää vaan tee se nyt!

• Haluaisin tulla sun viereen. Mulla on kauhea ikävä sua 😔

• Anonyymi

Samoin RAKAS ❤

• Anonyymi

Minä haluan kohdata hänen katseensa ja sen että hän lähestyy minua kaikki kaipaus kasvoillaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin RAKAS ❤

Mikäs se nyt on kun tullee vähän joka toiseen kommenttiin täällä kaikille rakasta ja sydäntä. Vaikka eipä tuossa sinällään mittään pahaa ole 😉 Ikävöiviä tuntuu olevan paljon...

• Anonyymi

Mikäs se nyt on kun tullee vähän joka toiseen kommenttiin täällä kaikille rakasta ja sydäntä. Vaikka eipä tuossa sinällään mittään pahaa ole 😉 Ikävöiviä tuntuu olevan paljon...

Ilmeisesti 😁😁😁, sinun aina ja ikuisesti ❤

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti 😁😁😁, sinun aina ja ikuisesti ❤

No kyllä mie tiiän kuinka ikävä sekottellee päätä, niin jotta lähtee tunnustuksia ja luppauksiaki ihan mihkä sattuu 😁 Vaan ite en ole nuin kelleen viälä luvannut, mutta saattasinpa tuon ehkä joskus vielä tehhä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan kohdata hänen katseensa ja sen että hän lähestyy minua kaikki kaipaus kasvoillaan..

Minä kaipaan häntä syvästi.
        Haluaisin ottaa selvää jos vain edes hiukan pääsisin omasta riittämättömyyden tunteesta eteenpäin.
        En ole ennen kohdannut ketään joka ensinäkemältä sai mut palavasti ihastumaan. Kenenkään katse ei ole koskaan mua niin vanginnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaipaan häntä syvästi.
        Haluaisin ottaa selvää jos vain edes hiukan pääsisin omasta riittämättömyyden tunteesta eteenpäin.
        En ole ennen kohdannut ketään joka ensinäkemältä sai mut palavasti ihastumaan. Kenenkään katse ei ole koskaan mua niin vanginnut.

Tunnen samoin häntä kohtaan. Kaipaan. Jos olet hän, ei ole mitään syytä tuntea riittämättömyyttä.

• Anonyymi

No kyllä mie tiiän kuinka ikävä sekottellee päätä, niin jotta lähtee tunnustuksia ja luppauksiaki ihan mihkä sattuu 😁 Vaan ite en ole nuin kelleen viälä luvannut, mutta saattasinpa tuon ehkä joskus vielä tehhä...

Eoet sylini on vapaa sinulle jos ihastuksesi kanssa ei onnistu😉🤗😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei onnistuisi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei onnistuisi ?

Minulla on sylini täynnä häntä ❤. Tietenkin saa TAAsSSSSS väliin tulla, vapaa maailma ☺. Mutta jos tällä kertaa sitten rehellisyydellä !!! ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei onnistuisi ?

Eikös pakit jo kerran tullut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmien pakkien jälkeen vasta luovuttaa jos on tosi kyseessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkos mä jo kolmeni käyttänyt? Viime vuosi on osaksi sumua mielessäni..

• Anonyymi kirjoitti:

Onkos tuo semmonen kirjoittamaton ja nyt kertaalleen kirjotettu sääntö vai löytyykö tämä jostaki pykäläviidakosta, vaikkapa lehvästön numero 506 alta? 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei onnistuisi ?

Näistäpä ei tiiä. Jotku jutut onnistuu kerta rysäyksellä, toiset vaatii toistoa ja kolmannet kolmannen kerran kiellon päälle. Osa jää onnistumatta, vaikka yrittäs kuinka monta kertaa. Kyllä mie oon monesti uskonu kerrasta jos sanotaan, mutta aika usseesti oon pyytänyt toistamaan jos ei ole menny ekalla perille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla 😁
        Toivottavasti saat "sylin täytettä" itsellesi sopivalla, vinhalla tai verkkasemmalla vauhilla 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syystä .....??? Valheilla on lyhyet jäljet kuitenkin 😙. TOTUUS ei pala tulessakaan !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Syystä .....??? Valheilla on lyhyet jäljet kuitenkin 😙. TOTUUS ei pala tulessakaan !!!

Mikäs se täällä käryvää? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁minä en ole pakkeja saanut, aina saan kun haluan ☺. Ja on ihan molemminpuolista 😁❤💥, et sori 😱

• Anonyymi

Nuku hyvin ihana!

• Anonyymi

Kiitos, hän on uneni kaunein..

• Anonyymi

"Minä olen miettinyt sinua paljon
      Paljon enemmän kuin ketään muuta
      Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
      Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita
      Minä olen muistanut sinut hyvin
      Niin paljon paremmin kuin ketään muuta
      Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina
      Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita
      Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain, valona yössä vain
      Minä olen valvonut tuhat yötä
      Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
      Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
      Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin
      Suruna sielussain, valona yössä vain
      Suruna sielussain, valona yössä vain"

💔

• Anonyymi

Tämä kappale viiltää, kaipaus hänen katseensa luokse..

• Anonyymi

Olet rakas. Ikävä!

• Anonyymi

Tunnen samoin!

• Just nyt en tahtois sanoa mitään, vaan haluaisin tulla sun eteen, ottaa sua lanteilta hellästi kiinni, työntää seinää vasten ja suudella sua 😘

• Anonyymi

Samoin , uuh ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin , uuh ❤

Samoin tunnen yhtä naista kohtaan. Mut haaveeksi vaan kai jää 💔

Jonain päivänä näen hänen kävelevän rakkain vierellään

Hän ansaitsee parasta ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ansaitsee parasta ❤️

Miks se et vois olla sie joka hänen rinnallaan jonain päivänä kävelee ja on parasta hälle? Onko sulla joku syy miksi haaveilet vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ansaitsee parasta ❤️

Hän saa parasta , kiitos 😁

• Suukko 😘 poskellesi. Kauniita unia ihanainen ❤️

• Anonyymi

Sua kohti. . ,

• Anonyymi kirjoitti:

Sua kohti. . ,

No luultavasti ei mua, mutta jotakuta toista kohti kuitenkin. Toivottavasti pääset perille 😉

• Anonyymi

No luultavasti ei mua, mutta jotakuta toista kohti kuitenkin. Toivottavasti pääset perille 😉

Just sinua tarkoitin kulta

• Anonyymi

Kiitos 🙂❤

• Anonyymi

Niin ehkä hän pääsee, toivottavasti mekin, sinä & minä =me ❤😁🙂

• No johan on villiksi mennyt ketjun jutut 😁😆

• Anonyymi

Niin näyttää menneen.. Siulle Eoet näyttäs löytyvän seuraa oikeelta jos vasemmalta😉😊 Minnes päin aiot?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin näyttää menneen.. Siulle Eoet näyttäs löytyvän seuraa oikeelta jos vasemmalta😉😊 Minnes päin aiot?

No voihan sitä näinkin aikaansa kuluttaa, ihteään hauskuuttaa ja siinä sivussa muitakin 😁 Mua ainakin hymyilyttää itekseni välillä siihen malliin, jotta joku sanos ehkä heikkopäiseks 😅 Kummallakaan puolella ei näy kettään, eikä allakaan tuntus, kun epäilen että tuntus jos olis.

• Anonyymi

😁😁😁 , jos haluaa villiä ? Ni sitäkin saa, kesyttämätöntä 🙂😈😇💥💥, ihan vaan tunteella ja himolla ❤😘💥

• Anonyymi kirjoitti:

😁😁😁 , jos haluaa villiä ? Ni sitäkin saa, kesyttämätöntä 🙂😈😇💥💥, ihan vaan tunteella ja himolla ❤😘💥

Kyllähän sitä villi saa olla jos tahtoo 😁 Mie luen just yhtä kirjaa josta vinkattiin ja joka tuntus ihan just lähtevän sinne villimpään suuntaan (missä kertaalleen jo aiemmin kävi) 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa täydelliseltä toi tunne ja himo.. Missä miun ihastus oikeen viipyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa täydelliseltä toi tunne ja himo.. Missä miun ihastus oikeen viipyy?

Kukas hän on? Miksi odottelet?

• Anonyymi

Kyllähän sitä villi saa olla jos tahtoo 😁 Mie luen just yhtä kirjaa josta vinkattiin ja joka tuntus ihan just lähtevän sinne villimpään suuntaan (missä kertaalleen jo aiemmin kävi) 😅

Kertaalleen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertaalleen ?

Ai niin tänään , eiku eilen 😁

• Anonyymi

Onko kaikki täällä roikkumassa yhden EI osaavan joka EI tunne lahkeessa 😜

• Anonyymi

No siltä vaikuttaa 😁 😁😁

• Anonyymi

Saatte pitää hänet, oon kiinnostunut lesboseurasta;)

• Anonyymi

Ei todellakaan ole.
        Vain yks ihana erityinen täältä elämästä on mielessä. 😍❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Jaha, se on näemmä yöllä jaettu täällä lupakirjoja ja melekeen lentoonki lähetty lisenssien kanssa 😁
        Miepä se vejin suoralla lennolla höyhensaarille. Pehmeetä oli rannan unihiekka ja sammahin samantein kun sain vähän lehviä alle ja päälle.

Vaan aamuyöstä alko sitte painamaan joku muu ku käpy selän alla. Mie kierähin siinä sitte kertaalleen ja sieltä makuulehvien seasta löyty rumpukapulat. No tunnistinha mie ne sitte samantein. Siinähän oli Tuulispään setti, mikä lähti lentoon joulukuun alussa (rekeen ja Punakuonoon liittyvässä episodissa). Muut hiippalakkien soittimethan tulivat tuolloin nätisti alas, mutta kapulat olivat saaneet niin hyvät vauhit, jotta jäivät kuulemma pyörimään kiertoradalle.
        Höyhensaarilla oli ollu sitte mänössä justiinsa Madagaskarin kolmososan kuvvaukset, vaan oli osa rekvisiitasta joutunu idän pikajunnaan. Alkutekstien jälkeen piti olla kohtaus, missä Alex soittaa viidakkorumpua, mutta olivat kapulat siällä junassa.
        Joku satelliitti oli sitte laulanu, jotta täällä pyörii vinhasti ja viälä kaksin kappalein ja Tuulispään kapulat oli vejetty viivana alas. Hienosti olivat sitte viidakkorumpua soittaneet, vaikka olikin tullu tuurauskeikka noin nopialla aikataululla. Kuvausten päätyttyä olivat niin kiireellä roudanneet kamat toiseen paikkaan, jotta unohtivat roudata kapulat oikeeseen osotteeseen.
        No myö vietettiin sitte kapuloijen kanssa loppuosa aamuyöstä vierekkäin ja palattiin maisemiin aamusella yhessä. Nyt ovat kapulat jo takasin Tuulispään hellässä huomassa.
        Vaan sitä mie vähän mietin, jotta kuinka käy kun Madagaskarin ensi-ilta koittaa... Viekö se sillon Tuulispään kapuloijen tie takasin tähtiin 🌟🌟

• Kukaan ei oo lahkeessa, hihassa tai muuallakaan roikkunu 😁 Moni täällä jotakuta live-elämän ihastustaan kaipailee ja haikailee ja niin oon tuota itekin tehny.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama "vika"😅, mutta vain erään tietyn neitokaisen seurasta 😉

• Anonyymi

Sama "vika"😅, mutta vain erään tietyn neitokaisen seurasta 😉

Vai neitokaisen?

• Anonyymi kirjoitti:

Vai neitokaisen?

No erään ihteäni nuoremman ihanaisen kaunokaisen seurasta sitte ☺️

• Anonyymi

No erään ihteäni nuoremman ihanaisen kaunokaisen seurasta sitte ☺️

Eipä minua ole neitokaiseksi pitkään aikaan kutsuttu.. Kaipaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä kauniimminkin kutsua, niinkuin mie tahtosin nyt häntä kutsua...

• Anonyymi

No miten ?🙂

• Anonyymi

Tottahan sitä kaivata saa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

No miten ?🙂

Rakkaaksi, jonka haluaisin nyt pyytää vierelleni 🌹 ❤️ 😔

• Anonyymi

Rakkaaksi, jonka haluaisin nyt pyytää vierelleni 🌹 ❤️ 😔

Sen haluan kuulla. Sen pyynnön luoksesi. Kutsun rakkaaksi 🌹❤😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin verbaalisen selkäsaunan sille joka sanois neitokaiseks🙉

• Anonyymi kirjoitti:

Antaisin verbaalisen selkäsaunan sille joka sanois neitokaiseks🙉

No onneks en oo sua sanonu, niin ei viuhdottu sanoilla turpiin 😁 Vaan enpä ole häntäkään tainnu neitokaiseksi kuttua, monilla muilla "nimillä" kyllä. Tänne tuo lipsahti, kun olin uppoutunut vissiin ajattelemaan taas haaveissani tuota ihanaa ja suloista mesimarjaa 😍☺️ Nyt hyvää yötä tännekin ketjuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen haluan kuulla. Sen pyynnön luoksesi. Kutsun rakkaaksi 🌹❤😍

Toivottavasti vielä kuulet, vaikkapa kuiskauksena tänä yönä unessasi kauniissa ☺️ Hyvää yötä 🌹💤

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No onneks en oo sua sanonu, niin ei viuhdottu sanoilla turpiin 😁 Vaan enpä ole häntäkään tainnu neitokaiseksi kuttua, monilla muilla "nimillä" kyllä. Tänne tuo lipsahti, kun olin uppoutunut vissiin ajattelemaan taas haaveissani tuota ihanaa ja suloista mesimarjaa 😍☺️ Nyt hyvää yötä tännekin ketjuun.

Ps. https://youtu.be/c0vhczsMtKM
        😉🌹

• Anonyymi

Millaisia haaveita näet unissasi? Minä näen meidät yhdessä monella tapaa kuten "Kaikki tiet vievät Roomaan". Nopeasti tai hitaasti, ihan kuinka vain haluat.

• Anonyymi

Ps. https://youtu.be/c0vhczsMtKM
        😉🌹

Minusta olisi ihanaa olla hänen neitokaisensa, vanhojen aikojen kunniaksi 💘 💫 Minut saa kiinni, olen kiinni hänessä ja tanssin niin kuin hän haluaa.. Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisia haaveita näet unissasi? Minä näen meidät yhdessä monella tapaa kuten "Kaikki tiet vievät Roomaan". Nopeasti tai hitaasti, ihan kuinka vain haluat.

😁 Ehinpäs tuota muutaman sivun äänikirjaa kuuntelemmaan. Vaan nyt on pakko jo mennä untenmaille. Sitäpä ei tiiä mimmosia kuvia ne yöunet mukanaan tuo, vaikka on mulla toiveita niitten suhteen, muuten ei ehkä niinkään.
        Nyt vaakaan 💤😴
        https://youtu.be/SWdOOEG9EZc

• Anonyymi

😁 Ehinpäs tuota muutaman sivun äänikirjaa kuuntelemmaan. Vaan nyt on pakko jo mennä untenmaille. Sitäpä ei tiiä mimmosia kuvia ne yöunet mukanaan tuo, vaikka on mulla toiveita niitten suhteen, muuten ei ehkä niinkään.
        Nyt vaakaan 💤😴
        https://youtu.be/SWdOOEG9EZc

Odottelen asemalla valveunia nähden, kun nukahdin oikiat unet jo alkuillasta.. Unitoiveille ja muille myös. Sydän.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin ? Olen jo vieressäsi pysynyt pitkään ❤ ja pysyn ☺❤

Eikä ole minun ongelmani, kun tuuliviiriniä liehut 😁, kaikki tavallaan ☺

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole minun ongelmani, kun tuuliviiriniä liehut 😁, kaikki tavallaan ☺

Mikäs viiri 🚩 se täällä heiluu? Uuven vuuen kunniaks vai muuten vaan? 😅 Täällä paukkuu pataa ja rakettia ♠ 🚀

• Anonyymi

Mikäs viiri 🚩 se täällä heiluu? Uuven vuuen kunniaks vai muuten vaan? 😅 Täällä paukkuu pataa ja rakettia ♠ 🚀

Jes, ja muuten uuden vuoden kunniaksi voin vielä toivottaa hyvää ystävän päivää, minä en niistä päivistä niin välitä, kun ne on kuitenkin joka päivä, jos on ystävä ❤. Mut itsehän saa valita , tietty ☺❤

• Anonyymi kirjoitti:

Jes, ja muuten uuden vuoden kunniaksi voin vielä toivottaa hyvää ystävän päivää, minä en niistä päivistä niin välitä, kun ne on kuitenkin joka päivä, jos on ystävä ❤. Mut itsehän saa valita , tietty ☺❤

Pannaanko muutki päivät nippuun... Pääsiäisestä kun päästiin ikuiseen vappuun, juhannuksesta itsenäisinä joulun kautta joutuin uuteen vuoteen. Ja mitä näitä nyt oli 😁🌹

• Anonyymi

Pannaanko muutki päivät nippuun... Pääsiäisestä kun päästiin ikuiseen vappuun, juhannuksesta itsenäisinä joulun kautta joutuin uuteen vuoteen. Ja mitä näitä nyt oli 😁🌹

😁😁😁, no sopii. Mut sen verran nyt pitää vielä kirjottaa, kun minä typerä en ymmärtänyt mitä ystävyys on... ilmeisesti minä minä minä ja minulle heti kaikki, minun vaan pitää saada. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, kun olen niin tyhmä☺. Mut kai minäkin opin pikku hiljaa ,tällänen sinisilmä ❤. No minun ei tarvitse kuin oikeat ihmiset 😈😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😁😁, no sopii. Mut sen verran nyt pitää vielä kirjottaa, kun minä typerä en ymmärtänyt mitä ystävyys on... ilmeisesti minä minä minä ja minulle heti kaikki, minun vaan pitää saada. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, kun olen niin tyhmä☺. Mut kai minäkin opin pikku hiljaa ,tällänen sinisilmä ❤. No minun ei tarvitse kuin oikeat ihmiset 😈😇

Siis saada ☺

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne sano, jotta koskaan ei oo liian myöhästä, vaan nopiampi tsirppi nappaa hittaamman öylätit ja vettää viinit päälle, ihteäsä tai jonkun muun eli tuosta päästään siihen, että eipä auta hötkyillä jottei viini hölsky. Tai jotennii näin.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Eikös ne sano, jotta koskaan ei oo liian myöhästä, vaan nopiampi tsirppi nappaa hittaamman öylätit ja vettää viinit päälle, ihteäsä tai jonkun muun eli tuosta päästään siihen, että eipä auta hötkyillä jottei viini hölsky. Tai jotennii näin.

Ihtesä, kun iski painovirhe👿

• Anonyymi

Anna mun rakastaa sua. En pidä kiirettä mutta haluan ehtiä, olla ajoissa. ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Anna mun rakastaa sua. En pidä kiirettä mutta haluan ehtiä, olla ajoissa. ♥️

No nyt on kyllä kosahtanu vene taas väärään rantaan 😁 mutta ei kai tuo ole niin tarkkaa. Hyvää tätä vuotta!

• No johan se nyt on, kun viälä tässä valvottaa 🙄 Siepä se mun mielessäni taas olet. Nyt en ennää pyytele tai tillaa, vaan laitan Matille käskyn. Toivottavasti tulet uneeni kaunein 🌹💕😌

• Anonyymi

Samoin tunnen ❤👑

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin tunnen ❤👑

No näin mie ajattelin, etten varmaan ainoa ole joka tuolleen nyt tahtois. Eiköhän meitä ole monta kaipaavaa 😔

• Anonyymi

No näin mie ajattelin, etten varmaan ainoa ole joka tuolleen nyt tahtois. Eiköhän meitä ole monta kaipaavaa 😔

Kauniita unia, haleja ja unipusuja ;x

• Anonyymi

"Kuinka kanssas toteudun.."
        Kauniita unia🌻Sinä vain ❤

• Anonyymi kirjoitti:

"Kuinka kanssas toteudun.."
        Kauniita unia🌻Sinä vain ❤

Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!

• Anonyymi

Kiitos, unet oli ihan kauniit ☺️ Läks tuosta kommentistasi taas biisit soimaan. Ei Tauski sentään 😅 vaan tämä https://youtu.be/-2A8wDIehP8
        Mukavaa päivää!

Kiitos tämän ihanan biisin jakamisesta, fiilistelin sitä jo päivällä😍 Veit taas sanat suustani, nämä olivat niin kauniit💕 Hyvää unien jatkoa💕💤

• Anonyymi

Mukavaa päivää!

Kiitos, päivä ollut mukava, toivottavasti sinullakin ?❤ AINA Sinun 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, päivä ollut mukava, toivottavasti sinullakin ?❤ AINA Sinun 😘

No, mikäpä tässä elämää pidentäessä 😁

• Anonyymi

Mukavaa päivää!

Ihana, minun magneettini, siltani, juoneni ❤ Taisteluväsymystä pukkaa, vaikka vannonkin..

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana, minun magneettini, siltani, juoneni ❤ Taisteluväsymystä pukkaa, vaikka vannonkin..

Kyllä se tässä kohtaa iltaa alakaa jo vähän väsyttämmään.

• Anonyymi

Miten hitossa sinä löydät nää kaikki biisit ? RAKKAUTENI ❤☺

• Anonyymi kirjoitti:

Miten hitossa sinä löydät nää kaikki biisit ? RAKKAUTENI ❤☺

Mitkä nää kaikki? 😁 Mä kuuntelen aika paljon musaa. Töitä tehdessä on monesti radio auki tai Spotify laulaa, autossa kuuntelen ajaessa ja iltasin on ussein luurit päässä. Lenkillä en yleensä kuuntele eli en kuulu niihin jotka mennee kävellessä kuulokkeet päässä. Sillon mie yleensä juttelen jos on seuraa ja jos ei oo niin sitten kuuntelen ympäristön ääniä.

• Anonyymi

Mitkä nää kaikki? 😁 Mä kuuntelen aika paljon musaa. Töitä tehdessä on monesti radio auki tai Spotify laulaa, autossa kuuntelen ajaessa ja iltasin on ussein luurit päässä. Lenkillä en yleensä kuuntele eli en kuulu niihin jotka mennee kävellessä kuulokkeet päässä. Sillon mie yleensä juttelen jos on seuraa ja jos ei oo niin sitten kuuntelen ympäristön ääniä.

Kiitos selityksestä ☺. Osaat antaa minulle ne oikeat ❤

• Anonyymi

Ihana tämä Railon rakkaus ❤💧"Katoaa järki ja kohtuus..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi, tiedät sen itsekkin, että hetkittäin järki menee, se kuuluu asiaan ja on onneksi vain hetkellinen mielenhäiriö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just , ME❤❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi, tiedät sen itsekkin, että hetkittäin järki menee, se kuuluu asiaan ja on onneksi vain hetkellinen mielenhäiriö.

Sinulla nyt tuntuu tuo mielenhäiriö jatkuvan läpi koko elämäsi, mut so 😁, kaikki tavallaan 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla nyt tuntuu tuo mielenhäiriö jatkuvan läpi koko elämäsi, mut so 😁, kaikki tavallaan 😂

Mikäpä se nyt laaksossa tämmöstä nostattaa?

• Anonyymi

Mikäpä se nyt laaksossa tämmöstä nostattaa?

Hm....ehkä noi kaiken tietävät ja osaavat ☺

• Sie sekotit taas mun päätä tännään ja oikeastaan molemmilla tavoilla eli hyvällä ja huonolla. Nyt meen taas ajatuksieni kanssa... Ja ikävöin 😔

• Anonyymi

Hengitys huurtaa pakkaseen kuiskauksen, "rakastan sinua".

• Anonyymi kirjoitti:

Hengitys huurtaa pakkaseen kuiskauksen, "rakastan sinua".

Vaan matkallaan jäätyivät ilmaan kai sanat...

• Anonyymi

Vaan matkallaan jäätyivät ilmaan kai sanat...

Eivätkö ne löytyneetkään kirjaimina tuoreen lumen pinnasta? ❄❤

• Anonyymi kirjoitti:

Pyörre se kävi hankien yllä
        Villisti kiersi kirjainten päällä
        Ilmaan ne nosti, mukanaan vei
        Hangelle jättänyt mitään tuo ei.

• Anonyymi

Pyörre se kävi hankien yllä
        Villisti kiersi kirjainten päällä
        Ilmaan ne nosti, mukanaan vei
        Hangelle jättänyt mitään tuo ei.

😔💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😔💔

Voi ei, rakas, yritän uudelleen, hieman lähempää ❤

• Anonyymi

Tämä kuvastaa hieman mun tunnelmia.
        https://youtu.be/S_sZQDpsl_4
        Hyvää yötä ja kauniita unia ihanainen 🌹💘

Täytän sinut rakkaudellani, niin kuin olen aina halunnut ❤

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo haittais yhtään, jos hän niin tahtos tehhä tai tekiskin. Kyllä mie yhen rakkauven "ähkyn" kestäsin, vaikka muuten ei parane itelleen semmosta hankkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyi, vain timantteja näkyi ☺. Oot RAKAS 😢❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytät RAKAS ❤. On vaan niin paljon , eiköhän tää tästä 😢

• Anonyymi

Kaksoisliekkini ❤. Halataan kohta 😍

• Anonyymi

"Ja aina uudestaan toisensa sydämet tunnistaa.. ja se toi sun luo" Hänen biisinsä ovat olleet minun suosikkejani, kuten "Salainen puutarha", jonka täällä jo aiemmin jaoit. "Sinne löydänkö takaisin?"

Kauniille unille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja aina uudestaan toisensa sydämet tunnistaa.. ja se toi sun luo" Hänen biisinsä ovat olleet minun suosikkejani, kuten "Salainen puutarha", jonka täällä jo aiemmin jaoit. "Sinne löydänkö takaisin?"

Kauniille unille!

Onks täällä kaikki yhtä sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksoisliekkini ❤. Halataan kohta 😍

Ihanaa, liekilleni hali ❤🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 😍😍😍

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä muista, mutta ite oon sekaisin aika ajoin ja nyt tuntuu taas siltä kuin Erinin biisissä
        "Mun sydäntä sydäntä särkee..." 😔

• Anonyymi

En tiedä muista, mutta ite oon sekaisin aika ajoin ja nyt tuntuu taas siltä kuin Erinin biisissä
        "Mun sydäntä sydäntä särkee..." 😔

Joo tuo biisi kuvastaakin olotilaani just tällä hetkellä. Oikeastaan mun pidempään jatkunutta olotilaa. Heräsin äsken omaan itkuuni kun kyyneleet vaan valui.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo tuo biisi kuvastaakin olotilaani just tällä hetkellä. Oikeastaan mun pidempään jatkunutta olotilaa. Heräsin äsken omaan itkuuni kun kyyneleet vaan valui.

😔
        Mie en muista, että olisin itkuuni herännyt, mutta kuivuneet kyyneleet poskilla oon kyllä ainakin muutaman kerran nukahtanu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kauniille unille!

Mie oon tykästynyt tähän Kokkoseen, mutta kuten yhessä toisessa ketjussa jo virkoin, niin oonkin aivan onneton tykästyjä ja viä monella tavalla 😅 Nyt oon löytänyt myös CMX:n uuvestaan ja siihenkin tykästynyt. Yrjänän sanoitukset eivät ole sillä tavalla helpoimmasta päästä ja siitä justiinsa tykkään, mutta tykkään mie semmosista helpomminkin tulkittavista...

• Anonyymi

😔
        Mie en muista, että olisin itkuuni herännyt, mutta kuivuneet kyyneleet poskilla oon kyllä ainakin muutaman kerran nukahtanu.

Voi sinua, voimia 🙌 Minunkin sydämessä on ollut särkyä, itkua päivin illoin.. Herännyt sentään en muista koskaan itkuuni olleeni. Nyt on pitkästä aikaa uskoa, että voimme tehdä sen ❤

• Anonyymi

Kiitos samoin ❤

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin ❤

Kiitoskiitos ☺️ En kyllä yhtään muista oliko kauniit vai vähemmän kauniit unet.

• Anonyymi

En ole tähtiä sammuttanut, en lintuja nukuttanut, vielä valvon.. Tunnen tammet toivomaan ja perhot kieppumaan.. Kuuntelin kaiun.. Kuiskaa, mutta älä hämärässä, vaan ääneen minulle, sillä rakastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tähtiä sammuttanut, en lintuja nukuttanut, vielä valvon.. Tunnen tammet toivomaan ja perhot kieppumaan.. Kuuntelin kaiun.. Kuiskaa, mutta älä hämärässä, vaan ääneen minulle, sillä rakastan.

Tähdet näkyvät täällä kirkkaina. Niitä kanssasi tahtoisin yhdessä katsella. Siitä kerran puhuimmekin. Odotan muuttolintuja, merkkejä vielä syvästi uinuvasta keväästä. Ehkä tiedätkin, se on minun vuodenaikaani. Tarvitsen sinua ja kaipaan aina vaan enemmän. Vastaparini, nainen joka minun epäkohtiani ymmärrät, minua täydennät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähdet näkyvät täällä kirkkaina. Niitä kanssasi tahtoisin yhdessä katsella. Siitä kerran puhuimmekin. Odotan muuttolintuja, merkkejä vielä syvästi uinuvasta keväästä. Ehkä tiedätkin, se on minun vuodenaikaani. Tarvitsen sinua ja kaipaan aina vaan enemmän. Vastaparini, nainen joka minun epäkohtiani ymmärrät, minua täydennät.

Tähdet näkyivät todella eilen kirkkaina, vaikka lumisen maan valkoisuus häikäisee.. Kevät on hänen väreissään.. Tunnen samoin, kaipaan ja rakastan. Olet puuttuva palani, joonka muotoja tunnustelen, miten minuun muovaudut, miten muotoudumme..

• Nyt ei pellaa tuo muisti tähän aikaan enää ollenkaan, jotta en muista onko tämä kappale jo tullu ketjuihin jaettua. Mutta laitan nyt silti, kun on mun mielestä yks kauneimmista ❤️biiseistä.
      Hyvää yötä 🌹💞
      https://youtu.be/yg57rqUkezo

• Anonyymi

Ihana kaunis biisi ❤️

• Anonyymi

Ihana❤ En ole tätä kaikkea aiemmin kuullut, en täällä enkä muuallakaan. En mene pois, vaan tiukemin kietoudun.. Ymmärrän taas enemmän ja tunnen itseni turvallisemmaksi💗 Kiitos ☀

Rauhallisia unia suudelmin 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana❤ En ole tätä kaikkea aiemmin kuullut, en täällä enkä muuallakaan. En mene pois, vaan tiukemin kietoudun.. Ymmärrän taas enemmän ja tunnen itseni turvallisemmaksi💗 Kiitos ☀

Rauhallisia unia suudelmin 💕

turvallisemmaksi? Mistä?

• Anonyymi

Ikävä sinua 😢❤

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä sinua 😢❤

Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.

• Anonyymi

Tuota on liikkeellä. Tulevat viikot painaa myös pään painuksiin 😔💔 En tiiä tulleeko tästä koskaan mitään. En haluaisi kaivata.

Tulee !!! LUOTA ❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee !!! LUOTA ❤😘

Perun, juu ei tule mitään !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Perun, juu ei tule mitään !!!

No näin mie vähän pelkään käyvän...mutta minkäs sille asialle sitten voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

turvallisemmaksi? Mistä?

Ymmärrän itseäni ja häntä paremmin.. Se tuo turvan tunnetta ❤

• Anonyymi

Mitä tulevista viikoista?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulevista viikoista?

Kaipausta ja alakuloa varmaan lähinnä.

• Anonyymi

Tunnen samaa ikävää ja turhautumista. Yritän löytää ratkaisua ensimmäiseen.. Miten voimme olla yhdessä siinä? Sitoutunut olen vain häneen ❤

• Anonyymi

Kaunotar kaupungilla, olet saanut pääni kääntymään muutamaan kertaan. Toivottavasti törmätään vielä jossain enkä hukannut sua. 😁😘

• Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

"Tähän pienen lammikon rantaan polkusi vie. Oli heillä kahdella sinne salainen tie. He täällä tanssivat ja toisistaan humaltuivat. Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat." ❤

• Anonyymi

Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

"Tähän pienen lammikon rantaan polkusi vie. Oli heillä kahdella sinne salainen tie. He täällä tanssivat ja toisistaan humaltuivat. Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat." ❤

Sieltäpä sitten haet kaunottaresi 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sieltäpä sitten haet kaunottaresi 😁

Ei taija olla haettavissa ja itekään ei luokse tule.

• Anonyymi

Jos ei ala kaunotarta muuten ennää näkymään, niin kipase polkua pitkin rantaan. Sieltä sun kaunottaresi löyvät 😉

Ihana, juuri tuota satua lapsilleni luin pari iltaa sitten ensimmäistä kertaa ;) Mistä lienee lainauksesi peräisin?

• Anonyymi

Ei taija olla haettavissa ja itekään ei luokse tule.

Minä olen luokseni pyytänyt ☺. Eipä ole näkynyt, "vähään" aikaan ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietty jos sitä taottavaa rautaa vielä kovasti löytyy, niin älä tule ☺. Täällä sitä ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan . Vain sinä ❤ : mmessäni. Ollut pitkääääääääään ja tulet olemaan . Rakkaudella ☺❤

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana, juuri tuota satua lapsilleni luin pari iltaa sitten ensimmäistä kertaa ;) Mistä lienee lainauksesi peräisin?

Dingon biisistähän nämä sanat.
        Ja Nipa Neumannin kynästä myös "Rakkaalleen hän viestin laittaa
        Haukan siivet sitä kantaa
        Yli kasvojeni ohi mastojeni naiselleni."🌹

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuon mun kommenttiini nakkasit... 🙄

• Anonyymi

Dingon biisistähän nämä sanat.
        Ja Nipa Neumannin kynästä myös "Rakkaalleen hän viestin laittaa
        Haukan siivet sitä kantaa
        Yli kasvojeni ohi mastojeni naiselleni."🌹

Ihana, olet mun DJ, paras sellainen ☺😍💕

• Anonyymi

Miksi tuon mun kommenttiini nakkasit... 🙄

Miksen olisi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietty jos sitä taottavaa rautaa vielä kovasti löytyy, niin älä tule ☺. Täällä sitä ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan . Vain sinä ❤ : mmessäni. Ollut pitkääääääääään ja tulet olemaan . Rakkaudella ☺❤

Sait " hyvät " neuvot " tietäjältä" , ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella omaa SYDÄNTÄ, tietää parhaiten 😙❤. ☺☺☺☺❤❤💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet pyytänyt?
        Lähettänyt viestiä vai pyytänyt kasvotusten vai jollain muulla tapaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet pyytänyt?
        Lähettänyt viestiä vai pyytänyt kasvotusten vai jollain muulla tapaa?

Viestini näet. Olen pyytänyt, et tule vaikka kahvilla käymään ☺. En pelkästään vit**tuile , aika rankasti sitä kyllä 😕. Mut...RAKKAUDESTA se kuulemma hevonenkin potkii..tai jotai sellasta 😇. Öö ..😁❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole rautaa jäljellä, vain kultaa ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait " hyvät " neuvot " tietäjältä" , ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella omaa SYDÄNTÄ, tietää parhaiten 😙❤. ☺☺☺☺❤❤💥

On totta. Ensimmäisen hämmentävä ristiriita vain liukastaa pidon jalkojen alla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestini näet. Olen pyytänyt, et tule vaikka kahvilla käymään ☺. En pelkästään vit**tuile , aika rankasti sitä kyllä 😕. Mut...RAKKAUDESTA se kuulemma hevonenkin potkii..tai jotai sellasta 😇. Öö ..😁❤

Ihanaa et olet hänelle suoraan puhunut ja pyytänyt.
        Minä taidan elämäni vain haaveilla tästä yhdestä naisesta. Oon yksin mieluummin jos en häntä saa tai jos meitä ei ole tässä elämässä tarkoitettu yhteen.
        Hänet muistan ikuisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole rautaa jäljellä, vain kultaa ❤

Rakas, ihana, upein, kaunein, naiseuteni, kauneuteni,ihanuuteni, RAKKAUTENI 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On totta. Ensimmäisen hämmentävä ristiriita vain liukastaa pidon jalkojen alla..

Hämmennystä tosiaankin, väritystä kaikennäköstä 😁, mut nautintonsa kullakin ??? Kuka mistäkin tyydytyksensä saa, asioitansa ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana, olet mun DJ, paras sellainen ☺😍💕

Jospa nyt lopettaisit ton apinoinnin, ihan vapaasti minun puolestani saat olla ihmisten hyväksikäyttäjä, mutta älä enää KOSKAAN käytä minua välikappaleenasi !!!!! 😈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa nyt lopettaisit ton apinoinnin, ihan vapaasti minun puolestani saat olla ihmisten hyväksikäyttäjä, mutta älä enää KOSKAAN käytä minua välikappaleenasi !!!!! 😈

Suosittelen nyt ! lämpimästi ☺, mut...jos ei lopu, saattaa kylmentyy !💀🖐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen nyt ! lämpimästi ☺, mut...jos ei lopu, saattaa kylmentyy !💀🖐

Mitä apinointia tarkoitat? En hyväksikäytä ketään.

• Anonyymi

Ihana 🌹Saisinpa nähdä sinut, ottaa kasvosi käsiini ja suudella hiljaa..

• Anonyymi

Läpi sellaisen pimeän sun sydäntäsi hellästi kannan sitä suojellen ❤

• Mie haluaisin sanoa sulle nyt, etten enää tiedä mitä tehdä.

• Anonyymi

Tässä tämmönen vähän tuhmempi tuutulaulu siulle ihanainen 💕
        Kauniita unia 🌹💘
        https://youtu.be/da3ftLxtCdE

Paljon asiaa, niin kuin on.. Mä kävelen, sun luo kävelen.. ..toivottavasti vielä ensimmäisen kerran..😉😘

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon asiaa, niin kuin on.. Mä kävelen, sun luo kävelen.. ..toivottavasti vielä ensimmäisen kerran..😉😘

Semmonen unilaulu sitte tällä kertaa. Olishan niitä ollu "pahempiakin", kun tässä vaan keinahdeltiin ja vähän teki mieli nuolla kaulaa😌

• Anonyymi

Tässä tämmönen vähän tuhmempi tuutulaulu siulle ihanainen 💕
        Kauniita unia 🌹💘
        https://youtu.be/da3ftLxtCdE

Aivan varmasti ❤😘

• Anonyymi

Semmonen unilaulu sitte tällä kertaa. Olishan niitä ollu "pahempiakin", kun tässä vaan keinahdeltiin ja vähän teki mieli nuolla kaulaa😌

Se on ihana juuri niin.. Kaipaan turvaa ympärilleni, suudelman.

• Anonyymi

Tämä oli ihana kappale. Itkin ja kuuntelin monta kertaa ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli ihana kappale. Itkin ja kuuntelin monta kertaa ❤

"Tuuli maalaa värin uuden, ..aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää.." "Mene edeltä, kyllä se jää kantaa.." Menen..

• Anonyymi

Kiitos, kun jaoit! Täälläkin herkistyttiin, koira kainalossa🤧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, kun jaoit! Täälläkin herkistyttiin, koira kainalossa🤧

Minkä värinen koira?

• Anonyymi

Hän on jäänyt joka päiväisiin ja öisiin ajatuksiini viime kesästä lähtien...
      Tiedostaen ja ymmärtäen et en koskaan tule kuulumaan hänen elämäänsä

💔

• Anonyymi

Miksi viime kesästä?

• Anonyymi

Miksi et kuuluisi? Mikä on väärin? Miten sen voi korjata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi viime kesästä?

Viime kesästä kun ensimmäisen kerran hänet näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kesästä kun ensimmäisen kerran hänet näin

Mikä hänessä säväytti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hänessä säväytti?

Lempeys, iloinen olemus, herkkä katse, kaunis hymy, kokonaisuus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      626
      30447
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      309
      22735
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14136
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11269
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8369