Kun miehen lapset tunkeutuvat

Anonyymi

joulunameille, on taas kaikki systeemit sekaisin. Ei voida käydä hautuumaalla kun autoon ei mahdu,, ja jos jättää kakart tänne siksi aikaa kun me käymme niin koko talo on sekasin ja ruuat syöty ja lahjat avattu. Kaikki pitäs olla lukkojen tkana,joko koto koti tai lapst. Jos ne jättää ulos niin sekään ei ole kiva, olen sentään kiva ihminen.
Piyääkö vuokraa hautuumaareissulle pakettiauto vai kävellenkö mennään 15 km? Hiihtäen, juosten.
Äitnsä pääsee taas helpolla, me joudutaan käymään uudelleen kaupassa, että saatais nälkäiset pennut ruokittua. Mies ei välitä vaan tekee niinkuin exä sanoo. Äitipuolena raivostuttaa kun minulta ei kysytä koskaan mitään, luullaan ett mulle käy kaikki. Minä olen päällikkö jolta kysellään toimintaa ja menoja. Mutta korvausta en saa, menoja tulee. Joulu on perhe juhla ja olisi kiva kun voisimme viettää sen mun lasten kanssa jotka sentään asuu täällä suuren osa ajasta.
Miehen pennut on jo lähdes kakskymmpisiä mutta ovat kuin lapsia.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On aikoihin eletty että exät alkaa määrää mitä miehen uudessa perheessä tehdään. Ei ole enää eksän juttu määrätä uutta äitiä ja lapsia ja meistä, sen tekee uusi äiti joka on nyt lasten äiti ja vastuunkantaja.
      Jos uusi äiti sanoo ettei tulla jouluna sillon ei mennä. Jos uusi äiti sanoo että laspet tulee maanantaina pariksi tunniksi niin sillon se on mentävä eikä vasaväitteitä.-
      Kummallisia ne entisen naiset, kun yrittää tunkeutua uuden äidin elämään jossa hän ahertaa lasten takia palkatta kaiken aikaa. Parempaa äitiä ei lapsille mies voi saada kuin ottamalla uuden äidin heille. Entiset ovat menneitä eikä heillä ole sananvaltaa missään asiassa.

      • Anonyymi

        On aikoihin eletty että exät alkaa määrää mitä miehen ja naisen uudessa perheessä tehdään. Ei ole enää exien juttu määrätä uutta äitiä ja isää ja lapsia ja meistä, sen tekee uusi äiti ja isä joka on nyt lasten äiti ja isä vastuunkantajija
        Jos uusi isä sanoo ettei tulla jouluna sillon ei mennä. Jos uusi isä sanoo että laspet tulee maanantaina pariksi tunniksi niin sillon se on mentävä eikä vasaväitteitä.-
        Kummallisia ne entisen naiset ja miehet kun yrittää tunkeutua uuden isän elämään jossa hän ahertaa lasten takia palkatta kaiken aikaa. Parempaa isää ei lapsille nainen voi saada kuin ottamalla uuden isän heille. Entiset ovat menneitä eikä heillä ole sananvaltaa missään asiassa.


    • Anonyymi

      Kun naiseni lapset on aina meillä , on taas kaikki systeemit sekaisin , kun minunkin lapset tulee. Ei voida käydä hautuumaalla kun autoon ei mahdu,, ja jos jättää lapset tänne siksi aikaa kun me käymme niin koko talo on sekasin ja ruuat syöty ja lahjat avattu. Kaikki pitäs olla lukkojen tkana,joko koto koti tai lapst. Jos ne jättää ulos niin sekään ei ole kiva, olen sentään kiva ihminen.
      pitääkö vuokraa hautuumaareissulle pakettiauto vai kävellenkö mennään 15 km? Hiihtäen, juosten ISÄNSÄ pääsee taas helpolla, me joudutaan käymään uudelleen kaupassa, että saatais nälkäiset pennut ruokittua. Nainen ei välitä vaan tekee niinkuin hänen ex äijä sanoo. Isäpuolena raivostuttaa kun minulta ei kysytä koskaan mitään, luullaan ett mulle käy kaikki. Minä olen päällikkö jolta kysellään toimintaa ja menoja. Mutta korvausta en saa, menoja tulee. Joulu on perhe juhla ja olisi kiva kun voisimme viettää sen mun lasten kanssa jotka ei edes asu täällä ,vaan ovat äitillä suuren osa ajasta.
      Naiseni pennut on jo lähdes kakskymmpisiä mutta ovat kuin lapsia, mutta ryypätä ja röökata osataan.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä nosto. Mielestäni voisitte mennä hiihtäen hautuumaalle Se tuo hyvän joulumielen ja muistuttaa meitä isoäidin äidin lapsuuden jjouluista. Paras keino välttää lahjojen ennakkoon avaaminen on avata ne itse, mutta jos haluaa päästä helpommalla, niin kannattaa jättää lahjat paketoimatta kokonaan. Se olisi myös luontoa vähiten kuormittava vaihtoehto. Olethan huolehtinut tarpeeksi alkoholia jouluksi. Pieni pään turruttaminen ja tyhjääminen vuoden loppuun kuuluu asiaan. Me kaikki olemme sen ansainneet.

      • Anonyymi

        Viinakset on jo juotu, naiseni kaksikymppiset joi ne, mutta ei hätää Alkot on vielä auki ,ostan satsin ja minä ,muijani ja minun lapseni juomme ne , kun naiseni juopot lapset on lähteneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinakset on jo juotu, naiseni kaksikymppiset joi ne, mutta ei hätää Alkot on vielä auki ,ostan satsin ja minä ,muijani ja minun lapseni juomme ne , kun naiseni juopot lapset on lähteneet.

        Onneksi äitipuolet yleensä vahtaa lasten viinan käyttöä, takavarikoi ne itselleen, näin saavat ilmaiset janojumat. Lapsille kuuluu jäätelöt tai limut, oli ikä mikä tahansa.
        Mun mies on ihana etten tajuu miiten se on semmosen akan kansa tehny kakaroita, vamraan nainen pakotti salaa. Jos olis mun kanssa tehny lapsia, niin ne olisivatkin upeita lapsia. Mut mulla on jo viisi omaa joten en haluu uusia, kun mies kuitenkin maksaa heidänkin ruuat. Mä kun oon duunaton, ei ole ei, ei täällä ole mulle töitä. Ihan hyvä ettei ole. Kivampi kun mies maksaa kaiken, ja mä voi olla vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi äitipuolet yleensä vahtaa lasten viinan käyttöä, takavarikoi ne itselleen, näin saavat ilmaiset janojumat. Lapsille kuuluu jäätelöt tai limut, oli ikä mikä tahansa.
        Mun mies on ihana etten tajuu miiten se on semmosen akan kansa tehny kakaroita, vamraan nainen pakotti salaa. Jos olis mun kanssa tehny lapsia, niin ne olisivatkin upeita lapsia. Mut mulla on jo viisi omaa joten en haluu uusia, kun mies kuitenkin maksaa heidänkin ruuat. Mä kun oon duunaton, ei ole ei, ei täällä ole mulle töitä. Ihan hyvä ettei ole. Kivampi kun mies maksaa kaiken, ja mä voi olla vaan.

        Onneksi ISÄPUOLET yleensä vahtii lasten viinan käyttöä, takavarikoi ne itselleen, näin saavat ilmaiset juomat . Lapsille kuuluu jäätelöt tai limut, oli ikä mikä tahansa.
        Mun naiseni on ihana etten tajuu miiten se on semmosen ukon kansa tehny kakaroita, varmaan mies pakotti salaa. Jos olis mun kanssa tehny lapsia, niin ne olisivatkin upeita lapsia. Mut mulla on jo pari omaa joten en haluu uusia, kun naiseni kuitenkin maksaa heidänkin ruuat. Mä kun oon eläkeläinen , ei ole ei, ei täällä ole eläkeläiselle töitä . Ihan hyvä ettei ole. Kivampi kun naiseni nuorempana ja varakkaana maksaa kaiken, ja mä voi olla vaan.


    • Anonyymi

      On se nyt kumma kun ei tämä kehityksestä jäljessä oleva kirjoittaja ei osaa kirjoittaa. :DDD

      • Anonyymi

        Ei se riitpu siitä vaan ihmisen tunnetilasta! Kun ihminen on tarpeeksi vihainen tai jonkun tunnekuohun vallassa, niin ei siinä ehdi ja viitsi virheitä korjailla. Ihan naamakkinkin tulee sanottua sanoja joita ei sano oikein tai huutaa ja karjuu... kirjoittaessa kun on tarpeeksi vihainen niin sitä vaan kirjoittaa eikä ehdi korajailla.

        Mutta kyllä tuosta selvän saa, sinäkin kun huomasit ne virheet. Kyllä sinäkin osaat lukea näemmä virheellistä tekstiä, mutta leikit vaan fiksua. Harmillista ettei näe sitä omaa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se riitpu siitä vaan ihmisen tunnetilasta! Kun ihminen on tarpeeksi vihainen tai jonkun tunnekuohun vallassa, niin ei siinä ehdi ja viitsi virheitä korjailla. Ihan naamakkinkin tulee sanottua sanoja joita ei sano oikein tai huutaa ja karjuu... kirjoittaessa kun on tarpeeksi vihainen niin sitä vaan kirjoittaa eikä ehdi korajailla.

        Mutta kyllä tuosta selvän saa, sinäkin kun huomasit ne virheet. Kyllä sinäkin osaat lukea näemmä virheellistä tekstiä, mutta leikit vaan fiksua. Harmillista ettei näe sitä omaa toimintaa.

        Älä selittele , olet kehityksestä pahasti jäljessä.


      • Anonyymi

        Kyllä munkin mielestä meihen lastdten kuuluu tutustua hyvin uuteen äitiin. Näin voi lapsista kasvaa tasapainoisia ja normaalia ihmisiä joille aikanaan elämä hymyilee. uudet idit antavat uusia eväitä ja karsii lasten suuret onkelmat pois ennenkuin tulee vielä suurempia ongelmia. Äitipuolista on pelkkää iloa ja he ovat rikkauus miehem lapsille joiden omat äidit kateroituva kun kaikki jättää. Mutta yleensä se on äitien oma vika kun kiusaa miestään. Jos mies läytää uuden naisen, niin olisivat ezät onnellisia ja kunnioittaisiva lastensa uutta äitipuults eikä olisi myrtsejä, se on vahingollista.
        uudet äidit kuitenkin ksavattaa ja nauvoo ja määrää kun ovat siihen hommaat otettu. Ajatelkaa miten onnellisia lapet ovat kun saivat uuden äidin.
        Minusta pitäisi vielä olla uusille äideille palkka lasten kavattamisesta. Jos exät maksaisi vikka 700 e ja mies 700 niin se varmaan riittäisi siihen että joku kasvattaa tostem lapsia.


    • Anonyymi

      No jos pennut on noin vanhoja, niin luulisi jo tuntevan tavat.(Hyvät tavat.)

      • Anonyymi

        Kyllä miehen lapset on aina vähä ölysiä, se johtuu kun äiti ei ole osannut heitä kasvttaa. Nytkun äitipuoli joutuu sen tekemään niin siinä mennee monta vuotta että lapset tulevat normaaleiksi. Onneksi on äitipuoli joka osaa hoitaa hommat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen lapset on aina vähä ölysiä, se johtuu kun äiti ei ole osannut heitä kasvttaa. Nytkun äitipuoli joutuu sen tekemään niin siinä mennee monta vuotta että lapset tulevat normaaleiksi. Onneksi on äitipuoli joka osaa hoitaa hommat.

        Kyllä naiseni lapset on aika vähä- älyisiä , se johtuu siitä , kun niiden isäkin on ja ei ole osannut heitä kasvattaa . Nyt ,kun isäpuoli joutuu sen tekemään niin siinä mennee monta vuotta ,että lapset tulevat normaaleiksi, tai sitten ei .Onneksi on isäpuoli joka osaa hoitaa hommat.


    • Anonyymi

      Hei,
      Mullakin on vähän samanlainen ongelma. En voi sietää puolisoni lapsia. Heillä ei mitään tapoja. Otan avioeron.

      • Anonyymi

        Minä tulen puolisoni tyttären kanssa paremmin toimeen kuin itse vaimon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulen puolisoni tyttären kanssa paremmin toimeen kuin itse vaimon.

        Jep, ja minä tulen poikapuoleni kanssa paremmin toimeen , kun hänen isänsä kanssa.
        Isänsä jo vanha kubbe ja poika vähän samaa ikäluokkaa, kun minä.


    • Anonyymi

      Nyhverö ukko varmaan muissakin asioissa...jätä se ja anna sekoilla kersojensa kanssa keskenäån.Itse olen mieluummin yksin kun huonossa suhteessa.

    • Anonyymi

      Miksi pitää miehen raahaa lapset uuteen onnelliseen perheeseen vaikka tietää ettei ne osaa käyttäytyä eikä kunnioittaa uutta äitiä? En jaksa ummrtää.
      Miehn pitää sanoa heille että nyt tehdään kuin uusi äiti sanoo eikä melksata koko päivää, mutta kun ei mene perille. Teen kaikkeni muuttta kelloei soi heillä että osaisivat mitään. Lähden pois. Okoot sitten.

      • Anonyymi

        Miksi pitää naisten aina roudata lapset uuteen onnelliseen perheeseen vaikka tietää ettei ne osaa käyttäytyä eikä kunnioittaa uutta isäpuolta ? En jaksa ymmärtää jättäis ne kersat ex miehelleen .
        Naisen pitää sanoa heille että nyt tehdään kuin uusi isäpuoli sanoo eikä melskata koko päivää, mutta kun ei mene perille. Teen kaikkeni muutta kellot soi heillä että osaisivat mitään. Lähden pois. Okoot sitten.


    • Anonyymi

      Olipa sekavaa.

    • Anonyymi

      Ihme kitinää miehen ex vaimolta ja ex lapsilta. Ei tajuu yhtään mitään miten kunnioitetaan uutta äitiä ja miten häntä puhutellaan. En sieä huutamista ja valituksia enkä vastalauseita. Kasvatan miehen lapset ymmärtämään että heidän tehtävä on tehdä kuin äitipuoli sanoo, muuten ei saa tarrraa.

      Meillä eksä yrittää aina tulla meille, mutta meille ei saa tulla koska minä en pääse niiden kotiin. Hoidan kakarat ja hoitasin exän rha asiatkin mutta itsekäs eon eikä anna mulle raha asioita hoitoon. Kummallista.

      • Anonyymi

        Ihme kitinää naiseni ex äijältä ja ex lapsilta. Ei tajuu yhtään mitään miten kunnioitetaan uutta isukkia ja miten häntä puhutellaan. En siedä huutamista ja valituksia enkä vastalauseita. Kasvatan eukkoni lapset ymmärtämään että heidän tehtävä on tehdä kuin isäpuoli sanoo, muuten ei saa rahaa .

        Meillä muijan exä yrittää aina tulla meille, mutta meille ei saa tulla koska minä en pääse niiden kotiin. Hoidan kakarat ja hoitasin exän asiatkin mutta itsekäs se on eikä anna mulle asioita hoitoon. Kummallista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe