Tanssiin ei kukaan suostu

Anonyymi

Nyt ei tarvitse mennäkään mutta jos ne lavat vielä aukeaisi.
Mutta kukaan ei suostu kun haen eikä minua haeta.
Olen kuullut syyksi lyhyyteni. Olen 175 senttinen mies eli olen yleensä kaikista lyhin varsinkin meistä 30-35 vuotiasta. Ulkonäköä on kyllä kehuttu selän takana. Itse siitä en tiedä.
Onko muita joilla ei tärppää?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2014 tehdyn tutkimuksen mukaan lyhyet miehet harrastivat seksiä jopa kolme kertaa enemmän VIIKOSSA , pitkiin miehiin verrattuna.

      Eli jos olisin lyhyt, vaimoni antaisi minulle KOLME KERTAA viikossa enemmän, nyt en saa kertaakaan.
      Olen 185cm hoikka mies.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä tuon tutkimuksen tehnyt tiedemies oli?


      • Anonyymi

        Kolme kertaa nolla on nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä tuon tutkimuksen tehnyt tiedemies oli?

        Se siis oli lyhyenläntä tiedemies? Tätä taustaa vasten ajateltuna tulosta on saatettu jopa hieman kaunistella: nimittäin mikäli tutkimuksen kenttätyötekijä olisi ollut hemaiseva tiedenainen...


    • Anonyymi

      Olet auttamatta liian lyhyt. Olet jopa 4 senttiä keskimittaa pienempi ja onnen ovat ansainneet vain 177-182 pitkät ihmiset.

      • Anonyymi

        Voi ei ! Olet todellakin 4 cm suomalaisten miesten keskimittaa lyhyempi.
        Anna suutarin laittaa tuon verran korkoa kenkiisi niin alkaa naiset kilvan hakea parketille.


    • Anonyymi

      Tässä vuosi pari oli suomalainen tutkimus, lähes kahdestasadasta, toko naisesta. Alle 170 cm nainen elää konaisuudessa terveemmän elämä ja lisäksi yli 5 vuotta pidemmän terveen vanhuuden.

      Ite olen ollut 174 cm, nyt 170 cm aamulla. Ei mitään vaivoja, koko elämän aikana. En ymmärrä selkävaivoja, hartiajumeja ja niitä pillerimääriä joita on jo alta kuuskymppisillä.

      Olen 78v, En ole koskaan syönyt terveellisesti. Yli puolet kaloreista taitaa tulla vehnäjauhoista ja valkoisesta sokerista. Mitään mausteita en käytä, nyt ostin varmaan ekan sinappituubin tänävuonna ja sitä laitan jouluna, kun teen kinkun broilerileikkeistä. Teen tiukan paketin, laitan paistopussiin ja 2-3 dl oliiviöljyä. Tuon keitän vedessä kypsäksi. Se on mun kinkku. En ole yksinäinen.

      • Anonyymi

        Kyllä se loppupeleissä ratkaisee mitä puhuu ja ne puhumiset vaikuttaa siihen paljonko tulee euroja.


    • Anonyymi

      Niin tanssi on pirunmoista pyörintää tavoitellut tavaran ympärillä heh

    • Anonyymi

      Oletko kokeillut laskea kuumaa kaasua hakualueella?

      • Anonyymi

        Hiljaisuus on myöntämisen merkki, joten lienee syytä todeta, että: ethän enää kokeile kertaakaan laske kuumia kaasuja hakualueillakaan nimittäin yhdessä vaiheessa ajattelin, että kysymys olisi ollut hammashygienisistä puutteistasi, mutta kuumat kaasut lienevät sittenkin pääsyynä.


    • Anonyymi

      Kunnon mies sano koskaan ei
      https://youtu.be/pLq5IINQaTk
      Kuusen tuoksua, kynttilän lämpöä, hyvää mieltä <3 Niistä on joulu tehty.
      Terkuin tontut

      p.s. Teimme lahjoituksen Invalidiliitto ry:lle

    • Anonyymi

      Naiset pitävät pitkistä harteikkaista pikkasen bodatuista miehistä, joilla on kulmikas maskuliininen leukaperä.

      Pituudellesi et voi mitään. Osalle naisista olet pituutesi vuoksi ilmaa. Hae pienempiä naisia tai naisia, jotka myös viihtyvät kääpiömiesten kanssa. Hae naisia jotka viihtyvät miesten seurassa, jotka ovat kaltaisiasi.

      Iän myötä ryhtisi on parempi kuin pitkillä miehillä. Sinulla on myös vanhempana vähemmän nilkka polvi lonkka ja selkävaivoja.

    • Anonyymi

      Et ole lyhyt.. ja minulle olisit kokosi puolesta oikein hyvä pari. Itse oken 160. Liian pitkien kanssa hankalaa tanssia. Jos osaa tanssia hyvin voi mies tanssia hyvin myös itseään pidempien naisten kanssa. Opettele tanssia kotona ja hae itse rohkeasti tuntetuntemattomia niin saat tanssikavereita!☺

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe