Tästä kysyisin. Miksi minun WhatsApp aina väittää, että salasana on väärä?
Olenko siis itse tehnyt virheen? Olen yrittänyt korjata sitä laittamalla varmasti oikean puhelin-numeruni ja sen kuusi numeroisen koodin. jota se kysyy, mutta aina vastaus on sama. "salasana on väärä . Salasanan vaihtaminenkaan onnistu.
En myöskään pysty kokonaan poistamaan Whats Appia, Miksi?
WhatsApp olisi minulle hyvin tärkeä.
Kiitos.
4
1614
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei kysy salasanaa.
- Anonyymi
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta?Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
Aivan. Kyllä se jo heräsi henkiin. Kiitos vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1886345Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1033468Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.112772Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1192358Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain1651822- 1131645
En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131534- 1291267
- 161216
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk301211