Tästä kysyisin. Miksi minun WhatsApp aina väittää, että salasana on väärä?
Olenko siis itse tehnyt virheen? Olen yrittänyt korjata sitä laittamalla varmasti oikean puhelin-numeruni ja sen kuusi numeroisen koodin. jota se kysyy, mutta aina vastaus on sama. "salasana on väärä . Salasanan vaihtaminenkaan onnistu.
En myöskään pysty kokonaan poistamaan Whats Appia, Miksi?
WhatsApp olisi minulle hyvin tärkeä.
Kiitos.
4
1500
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei kysy salasanaa.
- Anonyymi
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta?Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
Aivan. Kyllä se jo heräsi henkiin. Kiitos vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213788
- 921881
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681251- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52997Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849