Tästä kysyisin. Miksi minun WhatsApp aina väittää, että salasana on väärä?
Olenko siis itse tehnyt virheen? Olen yrittänyt korjata sitä laittamalla varmasti oikean puhelin-numeruni ja sen kuusi numeroisen koodin. jota se kysyy, mutta aina vastaus on sama. "salasana on väärä . Salasanan vaihtaminenkaan onnistu.
En myöskään pysty kokonaan poistamaan Whats Appia, Miksi?
WhatsApp olisi minulle hyvin tärkeä.
Kiitos.
4
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei kysy salasanaa.
- Anonyymi
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Erahdyin.
Ei kysykkään salasanaa.. Vaan minun puhelin numeroani. V aikka varmasti naputan sen oikein, ei se sitä hyväksy.
Voiko vaan aloittaa alusta?Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numero on väärässä muodossa jos se ei sitä hyväksy. Kyllä se standardinumerot hyväksyy eli suomalaiset 10-12 pituiset numerot pitäisi mennä läpi. Lyhyemmissä jotka ovat harvinaisia voi olla ongelmia.
Aivan. Kyllä se jo heräsi henkiin. Kiitos vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846