8 kk toimeentulotuella, 4 kk ilman - ilman koronatukia jäin
Tammikuu, ttt
Helmikuu, ttt
Maaliskuu, ttt
Huhtikuu, ttt
Toukokuu, ttt
Kesäkuu, ttt
Heinäkuu, ttt
Elokuu, ei
Syyskuu, ei
Lokakuu, ei
Marraskuu, ei
Joulukuu, ttt
Jäin ilman koronatukia
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on....
Petalast? - Anonyymi
Älä välitä , pienituloiset saavat ensi vuonna suurimmat veronkorotukset palkkioksi , hyvä suomi . Kannattaisi olla mamu tässä maassa mielummin kuin pientuloinen.
- Anonyymi
Sitten vain tekemään laulua tilanteestasi, sanoituksen ja kertosäkeetkin siinä jo kirjoittelit valmiiksi.
Jonkinlainen mollivoittoinen sävel varmasti sopisi, sitten sinusta tulee miljonääri kun laulusi myy maailmalla ja kaikki saavat tietää kuinka koronatuki jäi saamatta, ja muutenkin elämäsi on ihan epäreilua. - Anonyymi
Tuskin nettotappio kuitenkaan kovin suuri koska sait veronpalautuksia.
Vaan ei, minulle kaikki palatukset ja epidemiakorvaukset muuten oikeusmurha..
Minä Minä Minä...betalast?- Anonyymi
En saanut veronpalautuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mutta ilmeisesti tuo laskukaava koronarahaa varten olikin tehty juuri siksi tällä tavoin, että veronpalautuksia saavat eivät koronarahaa saisi.
Säästyy valtion rahaa ja kuitenkin ollaan muka hengessä mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo, jostain ilmaantui kuitenkin lisäfyrkkaa koska tt-tuet menivät. Valitettavasti et nälkään kuollut epidemiakorvauksen vajeen vuoksi ja nettilaskunkin taisit saada maksettua koska ehdit täällä itkeä kovaa kohtaloasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo, jostain ilmaantui kuitenkin lisäfyrkkaa koska tt-tuet menivät. Valitettavasti et nälkään kuollut epidemiakorvauksen vajeen vuoksi ja nettilaskunkin taisit saada maksettua koska ehdit täällä itkeä kovaa kohtaloasi.
Sain takautuvasti työttömyyskorvauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10/10 megainen taloyhtiölaajakaista ei maksa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kiitos samoin , itkijät helvettiin perkele
- Anonyymi
Ei sitä koronatukea kaikki toimeentulotuen saajat saaneetkaan. Tuen piti olla myönnetty tietynä aikana jotta tuo oli mahdollista saada.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749