Rakennustyömailla käytetään hyvin valitettavasti H&H siivouspalveluita siivouksessa/loppusiivouksiin mitä nyt tekevätkään. Ulkomaalaistaustaistakin höynäytettävää halpatyövoimaa joukossa. Jotka ei tunne lakia ja TESiä?
Miten H&H voi vetää välistä puolet siitä mitä minä saan kuukaudessa palkkaa? Satuin kuulemaan erään rakennuksella olevan siivoojan palkan vahingossa tänään ja itse saan KAKSI KERTAA SEN VERRAN KUUKAUDESSA samassa hommassa. Oon kuulu kyseisestä firmasta pelkkää pahaa ja tää vahvistaa lisää mun ajatuksia. Miten jotkut isotkin rakennusliikkeet kehtaa ees käyttää tommosta firmaa? Miten toi enää ees elää ja hengittää? Varmaan just sillee, että pilkkapalkalla teetetään ja ite syödään kaviaaria ja ajetaan uusimmalla Audilla.
Öh kyllä niin raskaasta työstä täytyy saada lisineen ja vitkuttimineen vähintään 2k kuussa. Ei mee kun kaaliin. Tottakai kokemus vaikuttaa ja kaikki tämmönen, jos sitä tesiä oikein noudatetaan. Vuokrafirmoistakin suurin osa noudattaa erinomaisesti. Tuntuu pahalta, että joku raataa niska limassa reilu tonnin palkalla samalla kun itse saa yli kaks tonnia kuussa.
Kuulemma h&h:lla ei perehdytetä yms. Työntekijät perehdyttää toisiaan ilmaiseksi.
H&H vetää välistä vai mitä ihmettä se firman touhu on?
Anonyymi
1
229
Vastaukset
- Anonyymi
*mun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779