Siteiden haistelu

Normal(?) Boy69

kerran ku olin mun tyttöystävän luona mä heitin vahingossa rahaa sen roskikseen. sitten kun mä kaivoin niitä sieltä mun käteen osu kuukautisside. mä ihan hiukan vaan haistoin sitä ja aattelin et tästä en kerro kenellekää. mut jostain syystä mä otin sen mukaan. sit kotona mä haistoin sitä pitkään ja voi hitto, mä sain ihan tajuttomat orkut ku runkkasin samal.

nyt siit on tullu tapa ja joka kerta ku oon tyttöystävän luona ja se on vessassa tai muualla poissa ni kaivan kaikki roskikset läpi. ja aina tiettyyn aikaa mua onnistaa. löytyyhän sielt sen mutsinki siteitä ja neki kelpaa.

mä oon mun mielest ihan tavallinen poika, mut tää on kyl omastaki mielestä noloa. vai onko? ja oonko mä ihan seko teijän mielest? ja sit mua pelottaa koko ajan et jään kii...tekeeks muutki pojat näin?

6

2287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aerox

hyvä idea..täytyy testata! kiitos :)

• yökk

Mitäköhän järkee tommoses on????? Toi on niinku sairasta. Aatelkaa ny vähä.

• älytöntä

en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....

• einarii
        älytöntä kirjoitti:

en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....

vittu ku repesin :D :D

• mato

Onhan niitä suuntauksia itse kullakin. Mikä sitte on normaalia, eihän sitä kukaan tiedä. Meillä terveystiedon tunnilla määriteltiin niin, että kaikki mikä ei loukkaa tai vahingoita toista, on normaalia.

Jotku kiihottuu naisten vaatteista, tirkistelystä, itsensä paljastamisesta, tai jostain...

Jatka vain jos hyvältä tuntuu. :) Kokeilkaapa seksiä silloin kun tytölläs on kuukautiset (ellei hän kieltäydy). Se voi olla aika mielenkiintoinen kokemus. Itestä ei ainakaan tuntunu pahalta ku kerran kokeiltiin (oon tyttö).

• Anonyymi

Olet terve poika, joka on keksinyt hauskan ja kehittävän harrastuksen.
        Olennaista on , että viihdyt harrastuksen parissa ja olet paneutunut siihen syvällisesti.
        Menkkasiteitä vaan ja paljon orkkuja tulevaisuudessakin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      201
      11840
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5559
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2877
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      19
      2756
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      43
      2488
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2063
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1959
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1921
    9. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1865
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1777
    Aihe