Siteiden haistelu

Normal(?) Boy69

kerran ku olin mun tyttöystävän luona mä heitin vahingossa rahaa sen roskikseen. sitten kun mä kaivoin niitä sieltä mun käteen osu kuukautisside. mä ihan hiukan vaan haistoin sitä ja aattelin et tästä en kerro kenellekää. mut jostain syystä mä otin sen mukaan. sit kotona mä haistoin sitä pitkään ja voi hitto, mä sain ihan tajuttomat orkut ku runkkasin samal.

nyt siit on tullu tapa ja joka kerta ku oon tyttöystävän luona ja se on vessassa tai muualla poissa ni kaivan kaikki roskikset läpi. ja aina tiettyyn aikaa mua onnistaa. löytyyhän sielt sen mutsinki siteitä ja neki kelpaa.

mä oon mun mielest ihan tavallinen poika, mut tää on kyl omastaki mielestä noloa. vai onko? ja oonko mä ihan seko teijän mielest? ja sit mua pelottaa koko ajan et jään kii...tekeeks muutki pojat näin?

6

2519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aerox

      hyvä idea..täytyy testata! kiitos :)

    • yökk

      Mitäköhän järkee tommoses on????? Toi on niinku sairasta. Aatelkaa ny vähä.

      • älytöntä

        en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....


      • einarii
        älytöntä kirjoitti:

        en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....

        vittu ku repesin :D :D


    • mato

      Onhan niitä suuntauksia itse kullakin. Mikä sitte on normaalia, eihän sitä kukaan tiedä. Meillä terveystiedon tunnilla määriteltiin niin, että kaikki mikä ei loukkaa tai vahingoita toista, on normaalia.

      Jotku kiihottuu naisten vaatteista, tirkistelystä, itsensä paljastamisesta, tai jostain...

      Jatka vain jos hyvältä tuntuu. :) Kokeilkaapa seksiä silloin kun tytölläs on kuukautiset (ellei hän kieltäydy). Se voi olla aika mielenkiintoinen kokemus. Itestä ei ainakaan tuntunu pahalta ku kerran kokeiltiin (oon tyttö).

      • Anonyymi

        Olet terve poika, joka on keksinyt hauskan ja kehittävän harrastuksen.
        Olennaista on , että viihdyt harrastuksen parissa ja olet paneutunut siihen syvällisesti.
        Menkkasiteitä vaan ja paljon orkkuja tulevaisuudessakin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe