kerran ku olin mun tyttöystävän luona mä heitin vahingossa rahaa sen roskikseen. sitten kun mä kaivoin niitä sieltä mun käteen osu kuukautisside. mä ihan hiukan vaan haistoin sitä ja aattelin et tästä en kerro kenellekää. mut jostain syystä mä otin sen mukaan. sit kotona mä haistoin sitä pitkään ja voi hitto, mä sain ihan tajuttomat orkut ku runkkasin samal.
nyt siit on tullu tapa ja joka kerta ku oon tyttöystävän luona ja se on vessassa tai muualla poissa ni kaivan kaikki roskikset läpi. ja aina tiettyyn aikaa mua onnistaa. löytyyhän sielt sen mutsinki siteitä ja neki kelpaa.
mä oon mun mielest ihan tavallinen poika, mut tää on kyl omastaki mielestä noloa. vai onko? ja oonko mä ihan seko teijän mielest? ja sit mua pelottaa koko ajan et jään kii...tekeeks muutki pojat näin?
Siteiden haistelu
5
2188
Vastaukset
- aerox
hyvä idea..täytyy testata! kiitos :)
- yökk
Mitäköhän järkee tommoses on????? Toi on niinku sairasta. Aatelkaa ny vähä.
- älytöntä
en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....
- einarii
älytöntä kirjoitti:
en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....
vittu ku repesin :D :D
- mato
Onhan niitä suuntauksia itse kullakin. Mikä sitte on normaalia, eihän sitä kukaan tiedä. Meillä terveystiedon tunnilla määriteltiin niin, että kaikki mikä ei loukkaa tai vahingoita toista, on normaalia.
Jotku kiihottuu naisten vaatteista, tirkistelystä, itsensä paljastamisesta, tai jostain...
Jatka vain jos hyvältä tuntuu. :) Kokeilkaapa seksiä silloin kun tytölläs on kuukautiset (ellei hän kieltäydy). Se voi olla aika mielenkiintoinen kokemus. Itestä ei ainakaan tuntunu pahalta ku kerran kokeiltiin (oon tyttö).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885