kerran ku olin mun tyttöystävän luona mä heitin vahingossa rahaa sen roskikseen. sitten kun mä kaivoin niitä sieltä mun käteen osu kuukautisside. mä ihan hiukan vaan haistoin sitä ja aattelin et tästä en kerro kenellekää. mut jostain syystä mä otin sen mukaan. sit kotona mä haistoin sitä pitkään ja voi hitto, mä sain ihan tajuttomat orkut ku runkkasin samal.
nyt siit on tullu tapa ja joka kerta ku oon tyttöystävän luona ja se on vessassa tai muualla poissa ni kaivan kaikki roskikset läpi. ja aina tiettyyn aikaa mua onnistaa. löytyyhän sielt sen mutsinki siteitä ja neki kelpaa.
mä oon mun mielest ihan tavallinen poika, mut tää on kyl omastaki mielestä noloa. vai onko? ja oonko mä ihan seko teijän mielest? ja sit mua pelottaa koko ajan et jään kii...tekeeks muutki pojat näin?
Siteiden haistelu
6
2519
Vastaukset
- aerox
hyvä idea..täytyy testata! kiitos :)
- yökk
Mitäköhän järkee tommoses on????? Toi on niinku sairasta. Aatelkaa ny vähä.
- älytöntä
en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....
- einarii
älytöntä kirjoitti:
en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh....
vittu ku repesin :D :D
- mato
Onhan niitä suuntauksia itse kullakin. Mikä sitte on normaalia, eihän sitä kukaan tiedä. Meillä terveystiedon tunnilla määriteltiin niin, että kaikki mikä ei loukkaa tai vahingoita toista, on normaalia.
Jotku kiihottuu naisten vaatteista, tirkistelystä, itsensä paljastamisesta, tai jostain...
Jatka vain jos hyvältä tuntuu. :) Kokeilkaapa seksiä silloin kun tytölläs on kuukautiset (ellei hän kieltäydy). Se voi olla aika mielenkiintoinen kokemus. Itestä ei ainakaan tuntunu pahalta ku kerran kokeiltiin (oon tyttö).- Anonyymi
Olet terve poika, joka on keksinyt hauskan ja kehittävän harrastuksen.
Olennaista on , että viihdyt harrastuksen parissa ja olet paneutunut siihen syvällisesti.
Menkkasiteitä vaan ja paljon orkkuja tulevaisuudessakin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581