kerran ku olin mun tyttöystävän luona mä heitin vahingossa rahaa sen roskikseen. sitten kun mä kaivoin niitä sieltä mun käteen osu kuukautisside. mä ihan hiukan vaan haistoin sitä ja aattelin et tästä en kerro kenellekää. mut jostain syystä mä otin sen mukaan. sit kotona mä haistoin sitä pitkään ja voi hitto, mä sain ihan tajuttomat orkut ku runkkasin samal.
nyt siit on tullu tapa ja joka kerta ku oon tyttöystävän luona ja se on vessassa tai muualla poissa ni kaivan kaikki roskikset läpi. ja aina tiettyyn aikaa mua onnistaa. löytyyhän sielt sen mutsinki siteitä ja neki kelpaa.
mä oon mun mielest ihan tavallinen poika, mut tää on kyl omastaki mielestä noloa. vai onko? ja oonko mä ihan seko teijän mielest? ja sit mua pelottaa koko ajan et jään kii...tekeeks muutki pojat näin?
Siteiden haistelu
6
2415
Vastaukset
- aeroxhyvä idea..täytyy testata! kiitos :) 
- yökkMitäköhän järkee tommoses on????? Toi on niinku sairasta. Aatelkaa ny vähä. - älytöntäen mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh.... 
- einariiälytöntä kirjoitti:en mä viittis sentää siteitä haistella, tänään haistelin pikku proidin pitkiä kalsareita, oli tosi mahtavat kusen hajut.. aaahhhh.... vittu ku repesin :D :D 

- matoOnhan niitä suuntauksia itse kullakin. Mikä sitte on normaalia, eihän sitä kukaan tiedä. Meillä terveystiedon tunnilla määriteltiin niin, että kaikki mikä ei loukkaa tai vahingoita toista, on normaalia. 
 Jotku kiihottuu naisten vaatteista, tirkistelystä, itsensä paljastamisesta, tai jostain...
 Jatka vain jos hyvältä tuntuu. :) Kokeilkaapa seksiä silloin kun tytölläs on kuukautiset (ellei hän kieltäydy). Se voi olla aika mielenkiintoinen kokemus. Itestä ei ainakaan tuntunu pahalta ku kerran kokeiltiin (oon tyttö).- AnonyymiOlet terve poika, joka on keksinyt hauskan ja kehittävän harrastuksen. 
 Olennaista on , että viihdyt harrastuksen parissa ja olet paneutunut siihen syvällisesti.
 Menkkasiteitä vaan ja paljon orkkuja tulevaisuudessakin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset779040
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1044965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään334037
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi773829
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982849