Aihe

Kuhmoon!!!

Anonyymi

Olisimme suurehkon ystävä porukan kanssa tulossa Helsingistä Kuhmoon viettämään uutta vuotta. Tiedustelemme sitten täällä onko Kuhmon baarit silloin auki.

14

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

saatte miettiä kaks kertaa tuutteko

• Anonyymi

Mitä meinasit tehdä asialle?

• Anonyymi

Tänne vaan.. 😀

• Anonyymi

KALJAA!!!

• Anonyymi

tänne ei perkele oo mittään asiaa!!1!1

• Anonyymi

Tervetuloa !Liikkukaa 2-4 hengen porukoissa.Varmaan löytyy kivaa tekemistä,etenkin kun lunta on näin vähän ,pääsee luontoon .

• Anonyymi

Lämpimästi tervetuloa tänne mahtuu.. 👍

• Anonyymi

Tervetulloo! Baarit on auki. Tosin myös me tytöt olemme ihan auki, joten jos olette rikkaita miehiä, niin meillä on kyllä teille myös haarat auki.

• Anonyymi

Eikö siellä päin olla sukulaisiin päin kallellaan, eli sukurutsaus. Kun kaikki vapaat ja varatut on testattu.

• Anonyymi

Hei! Olen sotkamosta ja satuin lukee tän alotuksen. Meillä on täällä sotkamossa ja vuokatissa koronaa ollu itse kävin testissä mutta tsen verran oireeton olo että arveltiin lähteä isolla naisseurueella kohti helsinkiä,eli isolle kirkolle uuuuuutenna vuodenna. Voisitko lähteä näyttämään parhaita meno mestoja että saadaan ihan kunnolla rietastella?

• Anonyymi

Minäkin olisin tulossa, mutta Tytti ei ole vielä vastannut treffipyyntöön.

• Anonyymi

Pysykää vaan virusten kantajat kotonanne tai menkää korpeen.

• Anonyymi

Sotkamolaiset ja kajaanilaiset. Pysykää omassa helvetin esikartanossanne. Kuhmoon teillä ei ole mitään asiaa, räkätautiset.

• Anonyymi

Tänne vaan..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11922
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      158
      9209
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      7149
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      13
      4333
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2862