Kuhmoon!!!
Olisimme suurehkon ystävä porukan kanssa tulossa Helsingistä Kuhmoon viettämään uutta vuotta. Tiedustelemme sitten täällä onko Kuhmon baarit silloin auki.
14
759
Vastaukset
- Anonyymi
saatte miettiä kaks kertaa tuutteko
- Anonyymi
Mitä meinasit tehdä asialle?
- Anonyymi
Tänne vaan.. 😀
- Anonyymi
KALJAA!!!
- Anonyymi
tänne ei perkele oo mittään asiaa!!1!1
- Anonyymi
Tervetuloa !Liikkukaa 2-4 hengen porukoissa.Varmaan löytyy kivaa tekemistä,etenkin kun lunta on näin vähän ,pääsee luontoon .
- Anonyymi
Lämpimästi tervetuloa tänne mahtuu.. 👍
- Anonyymi
Tervetulloo! Baarit on auki. Tosin myös me tytöt olemme ihan auki, joten jos olette rikkaita miehiä, niin meillä on kyllä teille myös haarat auki.
- Anonyymi
Eikö siellä päin olla sukulaisiin päin kallellaan, eli sukurutsaus. Kun kaikki vapaat ja varatut on testattu.
- Anonyymi
Hei! Olen sotkamosta ja satuin lukee tän alotuksen. Meillä on täällä sotkamossa ja vuokatissa koronaa ollu itse kävin testissä mutta tsen verran oireeton olo että arveltiin lähteä isolla naisseurueella kohti helsinkiä,eli isolle kirkolle uuuuuutenna vuodenna. Voisitko lähteä näyttämään parhaita meno mestoja että saadaan ihan kunnolla rietastella?
- Anonyymi
Minäkin olisin tulossa, mutta Tytti ei ole vielä vastannut treffipyyntöön.
- Anonyymi
Pysykää vaan virusten kantajat kotonanne tai menkää korpeen.
- Anonyymi
Sotkamolaiset ja kajaanilaiset. Pysykää omassa helvetin esikartanossanne. Kuhmoon teillä ei ole mitään asiaa, räkätautiset.
- Anonyymi
Tänne vaan..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4311922Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1589209Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2247149- 134333
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1912862