Corolla1.6.2005

Anonyymi

240tkm ajettu, hyvin huollettu, tuommoinen olisi kiikarissa, mites pitkää starttimoottorit ja laturit kestäneet em mallissa ? oli aikoinaan carina -97 siinä oli ruostumaton pakoputkisto mites em corollassa vieläkö niissä on ja onko alustalleen herkkiä ruostuun ?, em ruosteeton kyllä päällisin puolin, carinalla meni 400tkm ihan ok,oli 1.6 elegance -97 1.6 4afe, oiskos em corollasta samaan? kohtuu kustannuksin

12

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Toyotassa muitakin kohtia kuin herkkiä ruostumaan? On, niistä muista menee käsi läpi.

• Anonyymi

Omassani kesti ainakin yli 300 tkm, mutta kummankin teho heikkenee ajan mittaan, sisälle kertyvän hiilipölyn vuoksi. Autona E12 corollat on huonoja. Jousitus ei ole paljoa kivirekeä kummempi. Meluisa, käytännön ajaossa tehoton ellei kaasu pohjassa, kuluttaa paljon.

• Anonyymi

Kyseessä on 15 vuotta vanha paskakasa. Osta vaikka polkupyörä ja kiikaroi lintuja!

• Anonyymi

Älä aina tuo esille sitä omaa Klongswageniasi. On olemassa oikeitakin autoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä aina tuo esille sitä omaa Klongswageniasi. On olemassa oikeitakin autoja!

Ja oikeat autot eivät todellakaan ole mitkään ikäloput ruosteiset Toyotat.

• Anonyymi

Toyotassa mallista riippumatta moottorin apulaitteet kestää normikäytössä noin 300.000km, siis laturi, startti, vesipumppu. Katsomasi yksilö voi hyvinkin palvella vielä pitkään ja vähin kustannuksin. Testaile ja arvioi itse.

• Anonyymi

Toisena vaihtoehtona olisi 1.3 2003 Yaris ja sillä vaan 105tkm ajettu ja pari omistajaa, on samassa hintaluokassa tuon Corollan kanssa

• Anonyymi

Näinhän se menee, helmojen alapuolella näytti olevan muovit, se vähän pisti miettiin että kuinka herkkä muhiin em paikasta, siisti auto kuiten pitänee tuosta kauppoja hieroa..

• Anonyymi

Minun 2000 Corollassa on laturi, startti ja vesipumppu alkuperäiset. Pakoputki on galvanoitu, vaihdettiin ensimmäisen kerran vuosi sitten. Se oli ensimmäinen yli 300 euron remontti, siis koko pakoputkisto.

• Anonyymi

Onkos nuo "vihreiden" sisarusvanhempien rakkauden hedelmiä jotka huonoilla geeneillä vit... joka autopalstoilla ?, Terveisin se alkuperäinen viestin lähettäjä

• Anonyymi

kestää auton iän eli 25-30 v startti ja laturi, ja bensakone 600-700 tkm

• Anonyymi

Voi halvattu , sit joutuu pitää lopunikää , no pari polttimoo ja kulutus-osien vaihdolla menty nyt 6 vuotta ja akkukin alkuperäinen 14- vuotias , japaninmersu joka myös kestää ajoa vaikkei mitään luksusta tarjoakkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe