Minun sydämeni

Anonyymi

Muista aika, jolloin poltin kaikki sillat sinulle,
Se rikkoo edelleen sydämeni kahtia
Kuinka saan jälleen luottamuksesi?
Kuinka voin saada sinut uskomaan uudelleen?
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Kaikki on vain sinua varten
Mitkä sanat ovat tarpeeksi vahvoja
Saamaan meidät nousemaan tuhkasta
Anteeksiantoa ei unohdeta
Haluan olla kanssasi nyt ja ikuisesti,
Mutta ikuisesti ei ole edes aivan tarpeeksi
Ole taivaani, ole ankkurini
Ole opastava valoni ja johdata meidät kotiin
Sydämeni on lähellä puhkeamista
Horisonttini on tulessa
Ja taivas muuttuu sinisestä harmaaksi
Ota sydämeni ja pelasta sieluni
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Kaikki on vain sinua varten
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Sydämeni lyö vain sinua varten
Kaikki on vain sinua varten

25

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunteella kirjoitat. Kenelle?

    • Anonyymi

      Kaunista. Niin kaunista. Ja totta. Toivon, että tuo voisi olla rakkaaltani. Sillä vaikkei hän olisi tätä kirjoittanut, suurinpiirtein noin, minä kuulen hänen puhuvan.

      • Anonyymi

        Minä olen vain Hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vain Hän

        Nyt ja ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ja ikuisesti.

        Paras vain hänenä, kevyenä kuin tuuli, joka tanssii ikuisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vain Hän

        Minä taas olen hänmies.


    • Anonyymi

      Ihanaa, olisipa kirjoittaja Hän. Tunnen samoin. Loistavalle leijonaiselle ❤

    • Anonyymi

      Oikeilla ja vakavilla asioilla ei leikitä nimettömin viestein sillä kaikki täällä on pelkkää leikkiä ei keneltään ei kenellekään. Oikeasti tarkoitetut asiat puhutaan suoraan hänelle.
      Huomenna tämä vakuutus on kadonnut bittiavaruuden taivaanrannan taakse näkymättömiin, samoin sinun asiasi.

    • Anonyymi

      Helvetin hauskaa, sinä poltit sillat ja nyt valitat kuinka se repi sydäntäsi, siis SINUN sydäntäsi. Oletko koskaan tullut miettineeksi mitä HÄN, se toinen jolle noin teit mahtoikaan tuntea ja vielä kehtaat porata miten saisit hänen luottamuksensa takaisin.
      Osaatko edes hävetä yhtään.

      • Anonyymi

        Mutta kummiulla onnii vaikia elämä.


    • Anonyymi

      Kun luottamus on kerran rikottu sitä on todella vaikea saada takaisin. Usko on mennyt.

      • Anonyymi

        Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.

        petturi menetti nimensä ja naamansa, yhteiskunta ajoi umpitilanteeseen, historia toistaa itestäeen.....
        hei, meikäläinen on taas täällä, lällälläläää
        Poliisihan ei ole vieras, synkimpiä harhojaan kytät meikäläiseltä muka verottavat, en ole supersankari, senkin Skyttä.....
        viiskyttää
        viiskyttää
        viiskyttää........

        https://www.youtube.com/watch?v=Tpl6ncyxLGw


    • Anonyymi

      Muuten ihan hienoa mutta sydämen pitäisi ensisijaisesti lyödä Jeesukselle, muuten et voi rakastaa toisia niin että luottamuskin syntyisi, antaa Jeesuksen rakastaa kauttasi.

    • Anonyymi

      Sanoillahan sinä olet aina osannut vietellä, yksi teko merkitsee kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa.

    • Anonyymi

      Varmasti saisist sillat korjattua jos yhtä suurella ajatuksella keskittyisit mahdollisesti loukkaamasi ihmisen tunteisiin. Valitat tässä ainoastaan SINUN tilannetta ja kuinka SINUUN sattuu. Tämän lisäksi pyydät tai melkein vaadit häneltä suuria asioita. Jos sinulle hänen tunteensa olisivat tärkeitä, kuten rakastavalle rakastetun tunteet ovat, niin olisit löytänyt rohkeuden ottaa häneen yhteyttä oikeassakin elämässä selvittääksesi painavat asiat. Ei tuosta viestistä tietenkään mitään syvällisiä johtopäätöksiä voi tehdä, mutta energiavarkaan vaikutelma siitä tulee mielestäni väistämättä esille.

    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä pitäisi asiat selvittää, totta se on.

      • Anonyymi

        Heti ku rallasi o loppunu ja sit mennää makkarinpual rupattelema.


    • Anonyymi

      Wovs, tässähän kilot karisee kuin lewikseltä. Pois pois pois.

    • oi, kauniisti kirjoitettu.

    • Anonyymi

      toisen kanssa on siis ilmeisesti hyvä olla. pelekkä hyvä ei nyt valitettavasti riitä, sillä hirteen meneminen kyllä lopettaisi kaiken hyvän, viimeisenkin, senkin knassikka......
      rauhallista, äärrimmäisen turvallista joulua, sulle halia, laps psilles, ne skidit tietää mun..... MORO :)
      https://www.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ

      • Anonyymi

        Hei kopiokonelutka näppäryytesi ylittää aivokapasiteettisi. Älä huoli yksikään jeesus fucking kristus ei ole luonasi.


    • Anonyymi

      Räjäytit sillat ja oli kahlattava joen yli tamineet päällä

      • Anonyymi

        Kielikuva onneksi tiedän koulutuksesi biojeegermeister sillat kuitenkin ehjät illuusio toiminut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe