Minun sydämeni

Anonyymi

Muista aika, jolloin poltin kaikki sillat sinulle,
Se rikkoo edelleen sydämeni kahtia
Kuinka saan jälleen luottamuksesi?
Kuinka voin saada sinut uskomaan uudelleen?
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Anna tämä vala
Kaikki on vain sinua varten
Mitkä sanat ovat tarpeeksi vahvoja
Saamaan meidät nousemaan tuhkasta
Anteeksiantoa ei unohdeta
Haluan olla kanssasi nyt ja ikuisesti,
Mutta ikuisesti ei ole edes aivan tarpeeksi
Ole taivaani, ole ankkurini
Ole opastava valoni ja johdata meidät kotiin
Sydämeni on lähellä puhkeamista
Horisonttini on tulessa
Ja taivas muuttuu sinisestä harmaaksi
Ota sydämeni ja pelasta sieluni
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Anna tämä vala

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteella kirjoitat. Kenelle?

• Anonyymi

Kaunista. Niin kaunista. Ja totta. Toivon, että tuo voisi olla rakkaaltani. Sillä vaikkei hän olisi tätä kirjoittanut, suurinpiirtein noin, minä kuulen hänen puhuvan.

• Anonyymi

Minä olen vain Hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vain Hän

Nyt ja ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ja ikuisesti.

Paras vain hänenä, kevyenä kuin tuuli, joka tanssii ikuisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vain Hän

Minä taas olen hänmies.

• Anonyymi

Ihanaa, olisipa kirjoittaja Hän. Tunnen samoin. Loistavalle leijonaiselle ❤

• Anonyymi

Oikeilla ja vakavilla asioilla ei leikitä nimettömin viestein sillä kaikki täällä on pelkkää leikkiä ei keneltään ei kenellekään. Oikeasti tarkoitetut asiat puhutaan suoraan hänelle.
      Huomenna tämä vakuutus on kadonnut bittiavaruuden taivaanrannan taakse näkymättömiin, samoin sinun asiasi.

• Anonyymi

Helvetin hauskaa, sinä poltit sillat ja nyt valitat kuinka se repi sydäntäsi, siis SINUN sydäntäsi. Oletko koskaan tullut miettineeksi mitä HÄN, se toinen jolle noin teit mahtoikaan tuntea ja vielä kehtaat porata miten saisit hänen luottamuksensa takaisin.
      Osaatko edes hävetä yhtään.

• Anonyymi

Mutta kummiulla onnii vaikia elämä.

• Anonyymi

Kun luottamus on kerran rikottu sitä on todella vaikea saada takaisin. Usko on mennyt.

• Anonyymi

Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.

petturi menetti nimensä ja naamansa, yhteiskunta ajoi umpitilanteeseen, historia toistaa itestäeen.....
        hei, meikäläinen on taas täällä, lällälläläää
        Poliisihan ei ole vieras, synkimpiä harhojaan kytät meikäläiseltä muka verottavat, en ole supersankari, senkin Skyttä.....
        viiskyttää
        viiskyttää
        viiskyttää........

https://www.youtube.com/watch?v=Tpl6ncyxLGw

• Anonyymi

Muuten ihan hienoa mutta sydämen pitäisi ensisijaisesti lyödä Jeesukselle, muuten et voi rakastaa toisia niin että luottamuskin syntyisi, antaa Jeesuksen rakastaa kauttasi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sanoillahan sinä olet aina osannut vietellä, yksi teko merkitsee kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa.

• Anonyymi

Varmasti saisist sillat korjattua jos yhtä suurella ajatuksella keskittyisit mahdollisesti loukkaamasi ihmisen tunteisiin. Valitat tässä ainoastaan SINUN tilannetta ja kuinka SINUUN sattuu. Tämän lisäksi pyydät tai melkein vaadit häneltä suuria asioita. Jos sinulle hänen tunteensa olisivat tärkeitä, kuten rakastavalle rakastetun tunteet ovat, niin olisit löytänyt rohkeuden ottaa häneen yhteyttä oikeassakin elämässä selvittääksesi painavat asiat. Ei tuosta viestistä tietenkään mitään syvällisiä johtopäätöksiä voi tehdä, mutta energiavarkaan vaikutelma siitä tulee mielestäni väistämättä esille.

• Anonyymi

Oikeassa elämässä pitäisi asiat selvittää, totta se on.

• Anonyymi

Heti ku rallasi o loppunu ja sit mennää makkarinpual rupattelema.

• Anonyymi

Wovs, tässähän kilot karisee kuin lewikseltä. Pois pois pois.

• oi, kauniisti kirjoitettu.

• Anonyymi

toisen kanssa on siis ilmeisesti hyvä olla. pelekkä hyvä ei nyt valitettavasti riitä, sillä hirteen meneminen kyllä lopettaisi kaiken hyvän, viimeisenkin, senkin knassikka......
      rauhallista, äärrimmäisen turvallista joulua, sulle halia, laps psilles, ne skidit tietää mun..... MORO :)
      https://www.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ

• Anonyymi

Hei kopiokonelutka näppäryytesi ylittää aivokapasiteettisi. Älä huoli yksikään jeesus fucking kristus ei ole luonasi.

• Anonyymi

Räjäytit sillat ja oli kahlattava joen yli tamineet päällä

• Anonyymi

Kielikuva onneksi tiedän koulutuksesi biojeegermeister sillat kuitenkin ehjät illuusio toiminut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1906
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      413
      1531
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1483
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      363
      1405
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1266
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1206
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      59
      1046
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe