Muista aika, jolloin poltin kaikki sillat sinulle,
Se rikkoo edelleen sydämeni kahtia
Kuinka saan jälleen luottamuksesi?
Kuinka voin saada sinut uskomaan uudelleen?
Sydämeni lyö vain sinua varten
En koskaan anna sinun mennä
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Anna tämä vala
Kaikki on vain sinua varten
Mitkä sanat ovat tarpeeksi vahvoja
Saamaan meidät nousemaan tuhkasta
Anteeksiantoa ei unohdeta
Haluan olla kanssasi nyt ja ikuisesti,
Mutta ikuisesti ei ole edes aivan tarpeeksi
Ole taivaani, ole ankkurini
Ole opastava valoni ja johdata meidät kotiin
Sydämeni on lähellä puhkeamista
Horisonttini on tulessa
Ja taivas muuttuu sinisestä harmaaksi
Ota sydämeni ja pelasta sieluni
Anna tämä vala
Minä rakastan sinua
Anna tämä vala
Minun sydämeni
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tunteella kirjoitat. Kenelle?
- Anonyymi
Kaunista. Niin kaunista. Ja totta. Toivon, että tuo voisi olla rakkaaltani. Sillä vaikkei hän olisi tätä kirjoittanut, suurinpiirtein noin, minä kuulen hänen puhuvan.
- Anonyymi
Minä olen vain Hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vain Hän
Nyt ja ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ja ikuisesti.
Paras vain hänenä, kevyenä kuin tuuli, joka tanssii ikuisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vain Hän
Minä taas olen hänmies.
- Anonyymi
Ihanaa, olisipa kirjoittaja Hän. Tunnen samoin. Loistavalle leijonaiselle ❤
- Anonyymi
Oikeilla ja vakavilla asioilla ei leikitä nimettömin viestein sillä kaikki täällä on pelkkää leikkiä ei keneltään ei kenellekään. Oikeasti tarkoitetut asiat puhutaan suoraan hänelle.
Huomenna tämä vakuutus on kadonnut bittiavaruuden taivaanrannan taakse näkymättömiin, samoin sinun asiasi. - Anonyymi
Helvetin hauskaa, sinä poltit sillat ja nyt valitat kuinka se repi sydäntäsi, siis SINUN sydäntäsi. Oletko koskaan tullut miettineeksi mitä HÄN, se toinen jolle noin teit mahtoikaan tuntea ja vielä kehtaat porata miten saisit hänen luottamuksensa takaisin.
Osaatko edes hävetä yhtään.- Anonyymi
Mutta kummiulla onnii vaikia elämä.
- Anonyymi
Kun luottamus on kerran rikottu sitä on todella vaikea saada takaisin. Usko on mennyt.
- Anonyymi
Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottoa ei saa koskaan enää takaisin. Eräs pelle pilasi kaiken elämästäni ja eikä hän vieläkään ymmärrä ettei hänen tekemisistään ole kenellekkään mitään hyötyä.
petturi menetti nimensä ja naamansa, yhteiskunta ajoi umpitilanteeseen, historia toistaa itestäeen.....
hei, meikäläinen on taas täällä, lällälläläää
Poliisihan ei ole vieras, synkimpiä harhojaan kytät meikäläiseltä muka verottavat, en ole supersankari, senkin Skyttä.....
viiskyttää
viiskyttää
viiskyttää........
https://www.youtube.com/watch?v=Tpl6ncyxLGw
- Anonyymi
Muuten ihan hienoa mutta sydämen pitäisi ensisijaisesti lyödä Jeesukselle, muuten et voi rakastaa toisia niin että luottamuskin syntyisi, antaa Jeesuksen rakastaa kauttasi.
- Anonyymi
joo kahden vuoksi ei Jumala luo rakkautta ilman kolmatta, hevonenkin voi olla vaikka tuvassa......
ei kahta ilman, kolmatta hali
https://www.youtube.com/watch?v=95tr7kn82-M
- Anonyymi
Sanoillahan sinä olet aina osannut vietellä, yksi teko merkitsee kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa.
- Anonyymi
Varmasti saisist sillat korjattua jos yhtä suurella ajatuksella keskittyisit mahdollisesti loukkaamasi ihmisen tunteisiin. Valitat tässä ainoastaan SINUN tilannetta ja kuinka SINUUN sattuu. Tämän lisäksi pyydät tai melkein vaadit häneltä suuria asioita. Jos sinulle hänen tunteensa olisivat tärkeitä, kuten rakastavalle rakastetun tunteet ovat, niin olisit löytänyt rohkeuden ottaa häneen yhteyttä oikeassakin elämässä selvittääksesi painavat asiat. Ei tuosta viestistä tietenkään mitään syvällisiä johtopäätöksiä voi tehdä, mutta energiavarkaan vaikutelma siitä tulee mielestäni väistämättä esille.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä pitäisi asiat selvittää, totta se on.
- Anonyymi
Heti ku rallasi o loppunu ja sit mennää makkarinpual rupattelema.
- Anonyymi
Wovs, tässähän kilot karisee kuin lewikseltä. Pois pois pois.
oi, kauniisti kirjoitettu.
- Anonyymi
toisen kanssa on siis ilmeisesti hyvä olla. pelekkä hyvä ei nyt valitettavasti riitä, sillä hirteen meneminen kyllä lopettaisi kaiken hyvän, viimeisenkin, senkin knassikka......
rauhallista, äärrimmäisen turvallista joulua, sulle halia, laps psilles, ne skidit tietää mun..... MORO :)
https://www.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ- Anonyymi
Hei kopiokonelutka näppäryytesi ylittää aivokapasiteettisi. Älä huoli yksikään jeesus fucking kristus ei ole luonasi.
- Anonyymi
Räjäytit sillat ja oli kahlattava joen yli tamineet päällä
- Anonyymi
Kielikuva onneksi tiedän koulutuksesi biojeegermeister sillat kuitenkin ehjät illuusio toiminut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4131531Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3631405Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141206- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948