Aihe

Server not found !

Anonyymi

Yks'kaks alkoi outo ongelma, eli tavan takaa, jo auki olevillakin eri sivuilla ja välilehdillä tulee vastaan tuo otsikon viesti ja sivu ei aukea.

Nettiyhteys on kunnossa ja kokeeksi otin reitittimestä hetkeksi virrat pois ja takaisin.

Selaimista poistin kaiken historiikin ja cookit, mutta ei muutosta.

PaleMoon ja Waterfox ollut peruskäytössä, Firefoxilla en edes kokeillut.

Mikähän bugi tuo voisi olla.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kokeilin Googlata tuota ongelmaa niin heti löytyi vastauksia.

• Anonyymi

Poliisi sulki pimeän verkon palvelimet, koputtavat ovelle sitten tutkinnan edetessä.

• Anonyymi

Palvelut ei ehkä tue enää selaintasi ? Selaimessa on jotain rikki ? Firefoxissa pystyy palauttamaan selaimen asetusten takaan alkuperäseen tilaan ... Noista mainitsemistasi en ole koskaan kuullutkaan ..Onko toi taas joku linux vai apple romu?!

• Anonyymi

Ei hyvin toimineet sivut ala ongelmoida yks'kaks tuolla tavoin vain selaimesta johtuen.

Itse alan epäillä ikivanhan modeemi-reitittimen olevan syypäänä ongelmaan.

Pitääkin jossakin vaiheessa kun jaksaa, testata Androidia mokkulana käyttäen.

"Onko toi taas joku linux vai apple romu?!"

Vanha W7 Pro-romu ei-virallisten asioiden surfailussa.

Tosin aivan vastaava ongelma alkoi taannoin myös Mint 20:ssä, mutta tähän mennessä vain pankkisivuilla, mutta kun käytti Androidia mokkulana niin pankkisivut toimivat ja sen vuoksi tuli epäilys tuosta vanhasta reitititmestä.

Operaatori-soppari-kuviot työn alla, muuttanen sopparia ja samalla tulisi myös uusi reititin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvin toimineet sivut ala ongelmoida yks'kaks tuolla tavoin vain selaimesta johtuen.

Itse alan epäillä ikivanhan modeemi-reitittimen olevan syypäänä ongelmaan.

Pitääkin jossakin vaiheessa kun jaksaa, testata Androidia mokkulana käyttäen.

"Onko toi taas joku linux vai apple romu?!"

Vanha W7 Pro-romu ei-virallisten asioiden surfailussa.

Tosin aivan vastaava ongelma alkoi taannoin myös Mint 20:ssä, mutta tähän mennessä vain pankkisivuilla, mutta kun käytti Androidia mokkulana niin pankkisivut toimivat ja sen vuoksi tuli epäilys tuosta vanhasta reitititmestä.

Operaatori-soppari-kuviot työn alla, muuttanen sopparia ja samalla tulisi myös uusi reititin.

Ei mikään ihme jos käyttää noin vanhaa järjestelmää..

• Anonyymi

Wanha Windows romuhan se oli. HeH HeH Heee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wanha Windows romuhan se oli. HeH HeH Heee.

Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on romu, sillä sehän asennetaan yleensä SER-kontista kierrätettyyn vanhaan Windows-7 tietokoneeseen.
        Windows-7 on jo esiasennettuna tietokoneessa ja toimii siinä erinomaisesti vieläkin (kuten nyt minulla) mutta kun tämä kone hajoaa, se käydään hakemassa SER-kontista linukshihhulien toimesta, johon sitten asennetaan tämmöinen linuks, joka siten tökii kaikin tavoin.

• Anonyymi

Varmastikin modeemiongelma sillä Androidia mokkulana käyttäen homma toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      234
      15904
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13571
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      9533
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6763
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      250
      4053