Tulisitko meiliin kirjoittelemaan sextiviestejä kanssani?
Hei Sinä NAINEN
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
voisin tullakin.
- Anonyymi
Miten saadaan yhteys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saadaan yhteys
anna meiliosottees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna meiliosottees.
Itseasiassa olen sen jo parikertaa laittanut mutta se poistetaan sääntöjenvastaisena, mikä jotenkin omituista koska täällä on vaikka sp osoitteita muutenkin julkaistu...🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa olen sen jo parikertaa laittanut mutta se poistetaan sääntöjenvastaisena, mikä jotenkin omituista koska täällä on vaikka sp osoitteita muutenkin julkaistu...🤔
Ja taas se poistettiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitetaas näin
sexmail [merkki] meiliboxi piste suomentunnus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas se poistettiin....
Jos laitat kommenttiin pelkän meiliosoitteen niin kone poistaa sen, pitää olla muutakin tekstiä, aläkä laita sitä miukumaukua vaan sulkuihin at
- Anonyymi
Kelpaisko 75-v metsuri Kiteeltä? Mulla stondaa meleko hyvin.
- Anonyymi
Vaan lukutaito näyttää olevan hukassa....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997