Aihe

Toyotan maalipinnan..

Anonyymi

Paksuus on vaatimattomat 60-70- mikronia saksalaisten autojen 100-150 mikronia.Ei ihme noilla mikronoilla toyota ruostuu vuodessa..

27

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohutta se on Toyotan peltikin, kuin foliota.

    • Anonyymi

      Milläpä mittasit ?

      • Anonyymi

        Maalikalvon paksuus mittarilla. huom mitattu.


    • Anonyymi

      Ja lisäksi jätetty ruostesuojaus ja äänieristys tekemättä. Ei ole kovin fiksu tuote.

      • Anonyymi

        Jos puolet vähemmän korin korin ulkopuolisissaosissa.Voi jokainen kuvitella mitä pohjassa ei juuri maalia olleskaan ilmaNKOS RUOSTUU ALUSTA ALLE VUODEN..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos puolet vähemmän korin korin ulkopuolisissaosissa.Voi jokainen kuvitella mitä pohjassa ei juuri maalia olleskaan ilmaNKOS RUOSTUU ALUSTA ALLE VUODEN..

        Toyota ei juurikaan ruostu. Sen sijaan Ranskalaiset autot ruostuu edelleen samoin Skoda. Suurin osa Toyotista on vielä yli 20v vanhoina liikenteessä. Mikäli ne ruostuisi ne eivät olisi kaikista pisimpään liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei juurikaan ruostu. Sen sijaan Ranskalaiset autot ruostuu edelleen samoin Skoda. Suurin osa Toyotista on vielä yli 20v vanhoina liikenteessä. Mikäli ne ruostuisi ne eivät olisi kaikista pisimpään liikenteessä.

        Toyotan oma poju ei edes huomaa kun jalka menee tojon pohjasta läpi.


    • Anonyymi

      Japseissa maali pitää kasassa pelti hyvin ohutta Japanissa kun ei ole omaa metallia siksi ne sardiinipurkit on noihin autoihin laitettu

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

        Kuten artikkelissa todettiin, omistajien laiminlyönti. Auto pitää pestä ja varsinkin listojen väleistä huuhdella kurat pois.
        Toyotan omapoika yrittää taas kääntää asian pois Toyotan helmasynneistä ja markkinoiden nopeimmasta ruostujasta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Japsi autot maalaataan näin pelti maalataan molemminpuolin ja sitten vedetään pelti välistä pois.Jatoyota kestää...


      • Anonyymi

        Lukisit tuon artikkelin. Siellä kerrottiin että syynä on omistajien oma välinpitämättömyys. Autoa pitää pestä ja kyseisen tyylisen auton ja listojen välistä huuhdella suolakurat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisit tuon artikkelin. Siellä kerrottiin että syynä on omistajien oma välinpitämättömyys. Autoa pitää pestä ja kyseisen tyylisen auton ja listojen välistä huuhdella suolakurat pois.

        Toyotan maalipintaa ei pysty myllytämään eli hiomaan ja poistamaan naarmuja .Maalipinta kuluu puhki myllytyksessä liian vähän maalia 60-70 mikronia ei kestä myllytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan maalipintaa ei pysty myllytämään eli hiomaan ja poistamaan naarmuja .Maalipinta kuluu puhki myllytyksessä liian vähän maalia 60-70 mikronia ei kestä myllytystä.

        Toyotassa maalataan ja vedetään pelti pois kun maali kuivuu !

        Toyotassa ei ole peltiä, maalia on puolet mitä normaali autossa.

        t.
        toyota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan maalipintaa ei pysty myllytämään eli hiomaan ja poistamaan naarmuja .Maalipinta kuluu puhki myllytyksessä liian vähän maalia 60-70 mikronia ei kestä myllytystä.

        Lisäksi Toyotassa erittäin pehmeä maali- ja lakkapinta, hyvin uhuen paksuuden lisäksi.

        Tänä aiheuttaa sen, että tulee helposti kiveniskuja ja pesunaarmuja, kun maalipinta on pehmeä. Pitäisi kiillottaa, ei kovin hyvin pysty kun maali liian pehmeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa maalataan ja vedetään pelti pois kun maali kuivuu !

        Toyotassa ei ole peltiä, maalia on puolet mitä normaali autossa.

        t.
        toyota

        Toyotan pohjassa 10-30 mikronia eli ei juuri maalia ollenkaan.Ei ihme jos pohja ruosteessa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi Toyotassa erittäin pehmeä maali- ja lakkapinta, hyvin uhuen paksuuden lisäksi.

        Tänä aiheuttaa sen, että tulee helposti kiveniskuja ja pesunaarmuja, kun maalipinta on pehmeä. Pitäisi kiillottaa, ei kovin hyvin pysty kun maali liian pehmeää.

        Ei pysty edes myllytämään pohjat paistaa jos myllyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisit tuon artikkelin. Siellä kerrottiin että syynä on omistajien oma välinpitämättömyys. Autoa pitää pestä ja kyseisen tyylisen auton ja listojen välistä huuhdella suolakurat pois.

        Eipä tuollaisia ruostumisia ole Toyotissa. Ne on vielä lähes 20v vanhoina lähes ruosteettomia.


    • Anonyymi

      Pakko vetää paksumpi kerros saksalaisiin kun niissä heittää noin paljon tuo paksuus. Voi muuten jäädä maalittomia läikkiä. Toyotalla sentään on homma tarkemmin hallittua niin ei tartte tuollaista "varmuuden vuoksi" lotrailua harrastaa. Ja onhan se pinta paljon siistimpi muutenkin kun ei ole niin epätasainen, suorastaan muhkurainen.

      • Anonyymi

        Heikko yritys Toyotan omapoika. Provosi ei oikein toimi ja olet mahdottoman tehtävän edessä puolustaessasi Toyotan maalipintaa ja olematonta ruostesuojaa ja äänieristystä.


    • Anonyymi

      Hei tojo-ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahin aika! Hetken kestää Tojota, sekin synkkä ja ikävä. Hei tojo-ukot hyppikää, nyt on romutusplkkion aika!

    • Anonyymi

      Mersu C ja E sarja maalin paksuus 230-250 mikrometriä.

      • Anonyymi

        Mersu c jae sarja 100-150 mikronia mitattu useista mersuista...


    • Anonyymi

      Säästöä joka maaligramma.

      • Anonyymi

        Toyota. Halpuutuksen mestari.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse mitään tutkimuksia, kun katselee vanhempia autoja niin lähes tulkoon kaikki VW huijari konsernin tekemissä autoissa ruoste täpliä siellä sun täällä. taka luukut kaikki ulkoa päin ruosteessa , helmat paksussa ruosteessa yms . kamala merkki kaikin puolin tuo vw .

    • Anonyymi

      Uuden auton maalipinnan paksuus todella vaihtelee 90 -150 µm. Kun maalin paksuus on tästä korkeampi, voidaan epäillä uudelleen maalausta, jopa kolarointia.
      Poikkeuksena on kiveniskumassauspinnat. Lähinnä helmat ja joissain autoissa ovien alaosat.

      Todellisuudessa tämä 90 - 150 µm ei ole maalin paksuus. Se on kokonaisuus eli
      pohjaväri + maalimassa + lakkapinta.
      Tämän vahvuuden on helppo mitata teräspohjaisesta pellistä, mutta kun puhutaan alumiinista tai muovista, mittaaminen on lähes mahdoton.

      Kun haluaa kolaroimattomaan käytettyyn autoon sijoittaa, ei ole iso kustannus hankkia maalinvahvuusmittari. Niitä saa digitaalisena tai mekaanisena.
      t. RMB54

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      487
      5651
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

      Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      95
      5548
    3. Riinan oudot selitykset

      Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4819