Loistavaa.

Anonyymi

Taidat olla edelleen messissä. Olen pelännyt joko luovutit. Mä en luovuta kysymättä sulta. Jollain ihmeellisellä tavalla musta tuntuu, että tällaista ei koe kuin kerran elämässä.

116

780

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle.

Antaudun😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle.

Tuo vastaus ei ole aloittajalta. Kirjoitapa itse omat sanasi, jos osaat. Varas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaudun😍

Rautoja en tohdi laittaa nyt ;)

• Anonyymi

Oi naene mää meesissä josa sitä kaippa ;) Tämän päivän me muistamme.

• Anonyymi

Ei se oo se mia ei mia sun uusin takertumiskohde eli sinun mielestä timo mutta oikeasti Nokialainen tuomas

Mutta voithan sä kuvitella sen timoksi että voit jatkaa 20 v lisää palstalla suhdetta ja raivojab😆🤦‍♀️

• Anonyymi

Ps: Tuomaksen ja kaivattunsa asuinaluetta nimitetään nokialla Lähdekorven alueeksi eli ”korpi” 😉😂

• Anonyymi

Nuo kommentit ei liity aloitukseen. Joku aloittanut hyvinkin suomalaisen joulunvieton ajoissa. Ei siinä mitään, itekin kaadoin viinit lasiin äsken.

• Anonyymi

Onk tää tosi kans :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo kommentit ei liity aloitukseen. Joku aloittanut hyvinkin suomalaisen joulunvieton ajoissa. Ei siinä mitään, itekin kaadoin viinit lasiin äsken.

Viiniä oi viiniä sinun kanssasi vain kun nauttia saisi...Mutku kato ooks sä hää ketä mä ikävöitte ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viiniä oi viiniä sinun kanssasi vain kun nauttia saisi...Mutku kato ooks sä hää ketä mä ikävöitte ?

Aloitus on miehelle. Se joka väitti sen olevan naiselle oli sivullinen sotkija. Jotenkin luulen, että tästä tuli näin pitkä juuri siksi, koska sivullinen käänsi tämän naisille.

• melko samanlaiset fiilikset erästä miestä kohtaan.

• Anonyymi

Sama fiilis täällä naisella😉😍

• Anonyymi

Mitä väliä.

• Anonyymi

"Kerran elämässä"kysy multa pikuinen in real life

• Anonyymi

Jonain päivänä kysynkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonain päivänä kysynkin.

Ei ole aloittajalta tuo vastaus.

• Anonyymi

Kerran elämässä -ihmisen tapaa vain kerran elämässä. Hän ei unohdu koskaan.

Semmoinen pitkä tähtäyksen tavoite olisi joskus päästä samaan perhehautaan

• Anonyymi

Ei paha tavoite. Tosin mulle riittää joku muistolehtokin. Elämässä jo yhdessä, siinä on tavoitetta.

• Anonyymi

Valtionsalaisuuksia osa tiedoista on syvempää historiaa nykypolvet ei tiedosta.

Maarian linnan sisäpihalla makoilee suvut vanhimmat ikisuomen maan...tätä kanttorikaan ei tiennyt.

• Anonyymi

Kirjoitat kymmensormitekniikalla ?

• Anonyymi

Salatussa puutarhassa hautamme ois ? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salatuissa eläimissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salatuissa eläimissä

Kuulostaa mystiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa mystiseltä.

Ei hänelle nuo sanat kenelle aloitus. Mutta jatkakaa te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näppäimistöt näkevät parhaat päivänsä kun oikein tulistun kirjoittamaan hänelle 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näppäimistöt näkevät parhaat päivänsä kun oikein tulistun kirjoittamaan hänelle 😍

Ou mama tuut kaapelin pisiä jo Rauha !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salatussa puutarhassa.. Joskus ajattelin niin mutta nyt haluan sinut toisin viereeni.. Ehkä muistolehdossa tai ihan kirkon kupeessa nimikyltein..

• Anonyymi

Juuri näin, ainoa rakkaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salatussa puutarhassa.. Joskus ajattelin niin mutta nyt haluan sinut toisin viereeni.. Ehkä muistolehdossa tai ihan kirkon kupeessa nimikyltein..

Kiitos :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni kirjoittaa.

Persoonallinen on kaunokirjoituskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persoonallinen on kaunokirjoituskin.

Kirjoitan kymmensormijärjestelmällä. Kaunoni on koukeroista ja terävähköä..

• Anonyymi

Minä en luovuta. Minulla on myös tunne, että tämä on tuollainen kerran elämässä kokemus ja että me vaan kuulutaan yhteen. En ole uskonut tälläiseen ennen tätä, en ennen sinua. Oon sitä mieltä, että meidän on pakko ainakin puhua tästä. Muuten mietin koko elämäni sitä, mitä meullä olisi voinut olla. Enkä halua jossitella.

Hyvää joulua, ajattelen sua. ⭐

• Anonyymi

Hyvää joulua. Ajattelen sua aina. Enkä uskonut itsekään tällaiseen ainakaan omalla kohdallani ennen sua. Toki elokuvissa ja kirjoissa mutta että oikeasti. Sä olet (tai hän jos et sä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää joulua. Ajattelen sua aina. Enkä uskonut itsekään tällaiseen ainakaan omalla kohdallani ennen sua. Toki elokuvissa ja kirjoissa mutta että oikeasti. Sä olet (tai hän jos et sä)

Jos. Mies. Ajattelis. Musta. Noin. Niin. Haluaisin. Siitä. Tietää. Ilman. Palstaa!
        T:nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos. Mies. Ajattelis. Musta. Noin. Niin. Haluaisin. Siitä. Tietää. Ilman. Palstaa!
        T:nainen

Mutta kun ei tuo sulle ole. Kukapa ei haluais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään tiedä, olenko hän, mutta toivon, että olen. Tai että hän ajattelee, kuten sinä. Minäkin ajattelen sua/häntä aina, minkä vuoksi on vähän haastavaa välillä vaikuttaa täysjärkiseltä. Sen suhteen oon vähän luovuttanut. Siis, siitä että vaikuttaisin täysjärkiseltä. On ikävä. ⭐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään tiedä, olenko hän, mutta toivon, että olen. Tai että hän ajattelee, kuten sinä. Minäkin ajattelen sua/häntä aina, minkä vuoksi on vähän haastavaa välillä vaikuttaa täysjärkiseltä. Sen suhteen oon vähän luovuttanut. Siis, siitä että vaikuttaisin täysjärkiseltä. On ikävä. ⭐

Hänen ei tarvitse mun takia näyttää täysjärkiseltä enhän siinä itsekään onnistuisi. Pelännyt joskus, että hän pitänyt mua vähemmän täysjärkisenä, ei täällä netissä vaan ihan oikeasti kohdatessa :) Sen verran tunteissa olen liidellyt hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen ei tarvitse mun takia näyttää täysjärkiseltä enhän siinä itsekään onnistuisi. Pelännyt joskus, että hän pitänyt mua vähemmän täysjärkisenä, ei täällä netissä vaan ihan oikeasti kohdatessa :) Sen verran tunteissa olen liidellyt hänestä.

Oikeasta elämästä minäkin puhuin. Oletko nainen vai mies? Minä olen nainen ja miestä kaipaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasta elämästä minäkin puhuin. Oletko nainen vai mies? Minä olen nainen ja miestä kaipaan.

Kaks kajahtanutta kohtaa toisensa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaks kajahtanutta kohtaa toisensa ;)

Luinkin tuolta. Onkohan niillä miehillä mitään käsitystä tästä?😁

• Anonyymi

Joo, ihan oikein päätelty, mutta mistäs sen huomasit?

• Anonyymi

Ei sen, että on messissä vai sen, että on kerran elämässä hän mulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen, että on messissä vai sen, että on kerran elämässä hän mulle?

Ai sen tuossa piti lukea, eikä Ei sen, sori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sen tuossa piti lukea, eikä Ei sen, sori

Luulin että aloittajan viestin pihvi oli se että hän on iloinen siitä, että joku jossain ei ole vielä luovuttanut. Siihen kommentoin, että mistä aloittaja mahtaa päätellä, että asiat niin olisivat.

• Anonyymi

Eli meinaat häneltä kysyä? Kiva ❤️

• Anonyymi

Jollain tavalla joskus kyllä.

• Anonyymi

Suomi taisteli itsenäisyyden, jotta voit kysyä nyt multa.

• Anonyymi

Ehkä.

• Anonyymi

reps

• Anonyymi

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/näin-britannia-kommentoi-syntynyttä-brexit-sopua-täysi-itsenäisyys-tammikuusta-alkaen-kohtalo-omiin-käsiin-lisää-kauppaa-euroopan-kanssa/ar-BB1ccPPQ?li=BBr5KbI
        Kaksin käsin omaan onneen.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta mitä sinä ajattelet, ei ketään. Sillä ei ole paskaakaan merkitystä kenenkään elämään, ei tänään eikä huomenna. Olet vain pikuinen paska, joka jää aina kakkoseksi ryveten omissa virheissäsi muita kohtaan. Olet säälittävä paska! Maailmassa on vain yksi ja se ole minä!

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

On sullakin päivä. Parempaa huomista sulle :)

• Anonyymi

Tunnistin sut messistä😊Ja ihanaa, että molemmat luotamme intuitioon ja kemiaan😉

• Anonyymi

Hän onkin todella fiksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän onkin todella fiksu.

Fiksuuden takana syyt ?

• Anonyymi

Kyllä mä tähän kemiaan luotan mitä hänestä huokuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tähän kemiaan luotan mitä hänestä huokuu.

Ahaa,

• Anonyymi

Minä luotan juuri näihin. Ihanuuteni neljännes vuosisadan takaa.. Tiivistynyt kaipaus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luotan juuri näihin. Ihanuuteni neljännes vuosisadan takaa.. Tiivistynyt kaipaus..

Aloittaja ei sitten kaipaa ketään noin kaukaa. Hän on aika uusi tuttavuus, tai tutustuminen jäi tavallaan vaiheeseen koronan iskiessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa,

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei sitten kaipaa ketään noin kaukaa. Hän on aika uusi tuttavuus, tai tutustuminen jäi tavallaan vaiheeseen koronan iskiessä.

..sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan. Silloin jo seistiin vierekkäin, kun paratiisi avattiin..

• Anonyymi

Mistä tiiät et oon messissä?

• Anonyymi

Erinäiset teot paljastavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erinäiset teot paljastavat.

Jos tulkitset väärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulkitset väärin?

Tulkitsen ehkä väärin ja jos olen väärässä niin elo muualla.

• Anonyymi

Ei ole tuo aloittaja joka sulle vastailee. Lukeekohan ne ees noita sanoja, joita väittävät kirjoittaneensa. Epäilen.

• Anonyymi

Koen aivan samoin hänen suhteensa. SS

• Anonyymi

Salaisessa puutarhassa on turhuuden rovio, jonka hiivuttua haravoidaan luulojen tuhkaa. Kai sinne pari kroppaakin mahtuu maatumaan.

• Anonyymi

Sut tunnen 100% Hävisit kokonaan 3v, osui oikein? "Episodi"

• Anonyymi

Entä askeleemme, step by step?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä askeleemme, step by step?

Se ollos mä oloneuvos ja sala. Rauhallisin askelin ja vakain, kiertoteitä ei nyt ole.

• Anonyymi

Te kirjoitatte ihan outoja ja samanmieliset vastailee. Ja mä saan sitten henkisen iskun noilta besserwissereiltä. Se sattuu joskus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vai niin.Minusta maistuu ilmankin.

• Anonyymi

Juokse villi lapsi

• Anonyymi

Tahdon rakastella sinua

• Anonyymi

Jotain trollausta tuo. Rakkaus on paras humalatila mitä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain trollausta tuo. Rakkaus on paras humalatila mitä tiedän.

Niin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on

Komppaan ähpuh pena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdon rakastella sinua

Minäkin sinua rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on

Ai rakkausko on sustakin? Musta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin sinua rakas

Minä taas vaan häntä -miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai rakkausko on sustakin? Musta on.

Nimmustaagi mainhaani.

Suukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juokse villi lapsi

Minne ?

• Anonyymi

Kapyysissä funtsin suolien suhdetta.

• Anonyymi

Kello käy, kello käy. Aikarajat ne ovat olemassa, tunteet kestävät vain niin kauan kuin ne kestävät.

• Anonyymi

Älä manipuloi. Jokainen tietää itse milloin on mahdollista ja milloin ei. Ihmistä ei voi lähestyä jos ei ole yhteystietoja ei mitään,.

• Anonyymi

Olen kyydissä edelleen ja peräänantamaton edelleen.

• Anonyymi

Kaunein viesti tässä aloituksessa. Kiitos. Besserwisserien jälkeen tarvitsin tämän. Palautit uskon palstaan ja anonyymeihin. Mietin eilen miten ihmiset osaa olla niin julmia nimettömänä, sitten esitetään niin hyvää tyyppiä töissä ja somessa, kavereille ja perheille. Oikea sisin on läpimätä. Heillä vasta huono elämä onkin kun pitää esittää muuta kuin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunein viesti tässä aloituksessa. Kiitos. Besserwisserien jälkeen tarvitsin tämän. Palautit uskon palstaan ja anonyymeihin. Mietin eilen miten ihmiset osaa olla niin julmia nimettömänä, sitten esitetään niin hyvää tyyppiä töissä ja somessa, kavereille ja perheille. Oikea sisin on läpimätä. Heillä vasta huono elämä onkin kun pitää esittää muuta kuin on.

Tätä olen ihmetellyt kyllä.

minä

• Anonyymi

Pyhäpäivän ratoksi skriivaan ja kiitollisena muistan hommailujasi.
      Mietin, että onko tänäänkin aamulenkillä saman köpön isonenäisen ukon kuminaama kyttiksellä autoossaan kun viimeiset kaksi vuotta on ollut.

• Anonyymi

Eikä ?!?!?!?!

• Anonyymi

Onk joku nii tyhmä oikeesti ?

• Anonyymi

Mikä teitä naisia vaivaa? Olen nainen, nenäni on ihan ok enkä kyttäisi ketään missään. Mikä saa tiedä kuvittelemaan jonkun vihaamanne ihmisen tänne palstalle. Mun ei tulisi mieleenkään kuvitella, että joku josta en itse pidä, kirjoittaisi tänne mulle. Ohittaisin sujuvasti jos siltä tuntuisi. Oletteko te sairaita vai harhaisia vai vaan niin ahdisteltuja, että ette enää muuta voi. Mua loukkaa teidän sairaat sananne, vaikka en tunne teitä ja olen nainen. Koska olen niin empaattinen ihminen enkä voisi kirjoittaa noin, ellen olisi varma, että kohde on oikea. Hyvää joulua kaikille teille pahoillekin. Toivottavasti päästätte irti ja annatte joku päivä meidän ventovieraiden kirjoitella rauhassa.

• Anonyymi

Joo, olen edelleen matkalla läpi harmaan kiven.

• Anonyymi

Ahaa okei ! Se on haastavaa, toivottavasti ei ole siirtolohkare ;)

• Anonyymi

Äh, me ollaan niin eteviä että selvitetään tää keissi, jos halutaan. N-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, me ollaan niin eteviä että selvitetään tää keissi, jos halutaan. N-m

"keissi" :D Pffff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"keissi" :D Pffff

Vaikutat siltä kuin tietäisit mistä keissistä on kyse

• Anonyymi

Kiva kuulla. Samaa kiveä me lohkotaan mutta eri suunnista toivon.
        aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat siltä kuin tietäisit mistä keissistä on kyse

Ei hän ainakaan aloituksesta mitään tiedä eikä ymmärrä.

• Anonyymi

Oon valitettavasti.Olis jo aika päästää irti kun vain pystyis.

• Anonyymi

Mahtaa olla jännittävää etsiä palstalta jonkin tietyn ihmisen kirjoituksia. Tuhlata omaa aikaansa täyteen turhuuteen ja tulkita väärin, ehkä joskus osuu oikeaankin. Toivotaan, että joskus tajuat, miten paljon omaa aikaasi olet tuhlannut jonkun vahtimiseen. Mitä kaikkea on jäänyt tekemättä ja sanomatta. Mitä olet menettänyt sinä aikana, kun olet tuijottanut silmät soikeina pelkkää potaskaa suoltaviin teksteihin.
      Toivottavasti et vedä hernettä nenukkaasi, ja ala suoltaa aivopierujasi tästä kirjoituksesta. En tiedä kuka olet, ap, mutta toivon, että saisit simpääsi rauhan ja voisit jättää palstan edes jouluksi. Toivonkin jouluusi Hyvää mieltä ja rauhallisia hetkiä niiden kanssa, joiden kanssa vietät joulusi.

• Anonyymi

On myös rikkautta kokea Joulu monella eri tavoin, eipä sitten jää epäselväksi vanhemmiten miksi näin.

• Anonyymi

En jättänyt palstaa edes jouluksi. Olen yksin, joten miksi en olisi tullut tähän lueskelemaan. Olin sentään tähän asti poissa tänään ihan joulun takia. Syy juuri se, että sun kaltaiset ihmiset pilaa helposti joulun loukkaamalla toista. Eikä yksinäisellä ole hirveästi varaa loukkauksille, jouluna muutenkin herkistyy. Ethän sä mua tunne tai tiedä mihin aloitus viittaa tai miksi kirjoitat hänelle täällä. Olet ilkeä tahallisesti, mutta ei mulla ole mitään aivopieruja sinulle antaa. Hyvää joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jättänyt palstaa edes jouluksi. Olen yksin, joten miksi en olisi tullut tähän lueskelemaan. Olin sentään tähän asti poissa tänään ihan joulun takia. Syy juuri se, että sun kaltaiset ihmiset pilaa helposti joulun loukkaamalla toista. Eikä yksinäisellä ole hirveästi varaa loukkauksille, jouluna muutenkin herkistyy. Ethän sä mua tunne tai tiedä mihin aloitus viittaa tai miksi kirjoitat hänelle täällä. Olet ilkeä tahallisesti, mutta ei mulla ole mitään aivopieruja sinulle antaa. Hyvää joulua.

Ja tämä on oikeasti aloittajalta, suurin osa kommenteista tuolla ei, jättävät vaan sen sanomatta.

• Anonyymi

Kysyn vielä miksi sinä saat olla täällä myös jouluaattona mutta minä en? Pilasit nyt jouluaattoni noilla teksteilläsi, ne kun ei pidä yhtään paikkaansa enkä mitenkään pysty näin herkässä tilassa edes puolustautumaan. Tekstisi on todella inhottava, ei siksi mitä kirjotat vaan siksi että tarkoituksesi on loukata minua jouluaattona. Jos ei jouluaattona pystytä olemaan loukkaamatta täysin ventovieraita ihmisiä vain esittääkseen jotenkin nokkelaa ja toista parempaa. Et ole ihmisenä minkään arvoinen.

Sinä et ole mua parempi ihminen vaikka hän ja minä täällä palstalla olemme kirjoitelleet.

• Anonyymi

Kenelle miehelle?

• Anonyymi

"kuusi juhlakunnossa 24/7 - 365 "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kuusi juhlakunnossa 24/7 - 365 "

Täytyy tuntua hyvälle kehossa ja mielessä. Ei aina tunnu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy tuntua hyvälle kehossa ja mielessä. Ei aina tunnu

Itkuhan siinä tulee jos ei aina hyvältä tunnu mutta se auttaa.

• Anonyymi

Ei ollut aloittajalta nuo muut kommentit, kun en niitä ymmärtänyt. Yhdelle vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe