Niskan katukeittiö

Anonyymi

Tulipa käytyä syömässä kyseisellä grillillä, kakka liki karkasi housuun ennenkuin ehdin veskiin... maha sekaisin liki kolme päivää...
Kannattaisi kenties panostaa kyseisen grillinpitäjän tilojensa siivoamiseen ja hygienisyyteen muutenkin...

28

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otitko maustesuolan vai tavallisen? Maustesuola tekee juuri tuota.

      • Anonyymi

        Ihan normi suolaa...


    • Anonyymi

      Liekkö omistaja vaihtunut. Joskus 15 vuotta sitten käytiin useasti ruokatunnilla makkaraperunat syömässä. Ruoka oli hyvää ja sitä riitti. Jäi mieleen viereisellä mäenrinteellä päiväänsä viettäneet puistojen miehet. Osalla oli päällään läheisen paperitehtaan työtakit. Liekkö eläkeläisiä vai mitä, mutta työkykyisiä eivät olleet.

      • Anonyymi

        On vaihtunut ihan tänä tai viime vuonna...


    • Anonyymi

      Siellähän syöteään ihan sitä itteensä.

    • Anonyymi

      Eikö olisi korrektimpi tapa ilmoittaa terveysviranomisille eikä itkeä täällä netissä

      • Anonyymi

        Juuri näin. Viesti menee paremmin perille.


    • Anonyymi

      "Kannattaisi kenties panostaa kyseisen grillinpitäjän tilojensa siivoamiseen ja hygienisyyteen muutenkin..."

      Kannattaisi tuo kertoa itse kioskinpitäjälle.

      • Anonyymi

        Ei kukaan uskalla kun on niin tuiman oloinen että saattaapi anta korville....


    • Anonyymi

      Haikaraisten aikaan oli huippuhyvä grilli"kumpa suola" Nykyään eivät osaa edes mausteita levittää vaan laittavat ne yhdeksi kököksi keskelle lautasta.

      Haikaraisilta ostin myös tupakkaa alaikäisenä, luulivat että ikäraja on 16v ja grilli oli myös yötä myöten auki.

    • Anonyymi

      Ennen oli joku mummo myymässä, joka ei suolaa laittanu kirveelläkään.

      • Anonyymi

        Suola onkin myrkkyä! Ja sokeri myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suola onkin myrkkyä! Ja sokeri myös

        Nii on!


      • Anonyymi

        Silloin paikka oli siisti ja hygieeninen, toisin kuin nykyisin.


    • Anonyymi

      Miksi te valitatte täällä? Ettekö te uskalla viedä asiaanne eteenpäin niille viranomaisille joille tällaiset tapaukset kuuluvat?

    • Anonyymi

      Ei ! Kun on paljon mukavampi valittaa täällä ! Mitäs sitten valitetaan...?

      • Anonyymi

        Viranomaisten toiminta on niin leväperäistä ja toiminta hidasta joten sosiaalisen median kautta valittamalla on todennäköistä että muutoksia alkaa tulemaan nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaisten toiminta on niin leväperäistä ja toiminta hidasta joten sosiaalisen median kautta valittamalla on todennäköistä että muutoksia alkaa tulemaan nopeammin.

        Siinä vaiheessa kun terveysviranomaiset astuu ovesta sisään ja hygienia ym. elintarvikkeisiin liittyvät asiat ei ole kunnossa niin laitetaan lappu luukulle ja loppuu tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun terveysviranomaiset astuu ovesta sisään ja hygienia ym. elintarvikkeisiin liittyvät asiat ei ole kunnossa niin laitetaan lappu luukulle ja loppuu tulot.

        Tota en kyllä usko, eköhän siinä ole joku asioiden korjaus aika.


    • Anonyymi

      Ravintola on kuulemma saamassa ensimmäisen michelin-tähden.

      • Anonyymi

        Eiköhän se tähti ole joku halvempi merkki, esim. Linglong tai Pneumant


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ennen oli patsaan pariskunnalla hyvät sapuskat ja nakki Eerolla"Ebo" nyt on vaan diibadaabaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli patsaan pariskunnalla hyvät sapuskat ja nakki Eerolla"Ebo" nyt on vaan diibadaabaa.

        Epon grilli oli legenda!
        Ja patsaan Ailako hää oli ni aiiiivan parhaat pöperöt aikanaan!


    • Anonyymi

      Epon grilli oli hyvä !

      • Anonyymi

        Oppikaa pennut tekemään ITSE ruokanne niin ei tarvitse itkeä täällä jonkun kioskin toimista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppikaa pennut tekemään ITSE ruokanne niin ei tarvitse itkeä täällä jonkun kioskin toimista !

        Kyse ei ole siitä etteikö itse osata, vaan siitä että välillä on mukava käydä grillillä syömässä.


    • Anonyymi

      Saako sieltä nahkapiirakkaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe