Niskan katukeittiö

Anonyymi

Tulipa käytyä syömässä kyseisellä grillillä, kakka liki karkasi housuun ennenkuin ehdin veskiin... maha sekaisin liki kolme päivää...
Kannattaisi kenties panostaa kyseisen grillinpitäjän tilojensa siivoamiseen ja hygienisyyteen muutenkin...

28

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otitko maustesuolan vai tavallisen? Maustesuola tekee juuri tuota.

      • Anonyymi

        Ihan normi suolaa...


    • Anonyymi

      Liekkö omistaja vaihtunut. Joskus 15 vuotta sitten käytiin useasti ruokatunnilla makkaraperunat syömässä. Ruoka oli hyvää ja sitä riitti. Jäi mieleen viereisellä mäenrinteellä päiväänsä viettäneet puistojen miehet. Osalla oli päällään läheisen paperitehtaan työtakit. Liekkö eläkeläisiä vai mitä, mutta työkykyisiä eivät olleet.

      • Anonyymi

        On vaihtunut ihan tänä tai viime vuonna...


    • Anonyymi

      Siellähän syöteään ihan sitä itteensä.

    • Anonyymi

      Eikö olisi korrektimpi tapa ilmoittaa terveysviranomisille eikä itkeä täällä netissä

      • Anonyymi

        Juuri näin. Viesti menee paremmin perille.


    • Anonyymi

      "Kannattaisi kenties panostaa kyseisen grillinpitäjän tilojensa siivoamiseen ja hygienisyyteen muutenkin..."

      Kannattaisi tuo kertoa itse kioskinpitäjälle.

      • Anonyymi

        Ei kukaan uskalla kun on niin tuiman oloinen että saattaapi anta korville....


    • Anonyymi

      Haikaraisten aikaan oli huippuhyvä grilli"kumpa suola" Nykyään eivät osaa edes mausteita levittää vaan laittavat ne yhdeksi kököksi keskelle lautasta.

      Haikaraisilta ostin myös tupakkaa alaikäisenä, luulivat että ikäraja on 16v ja grilli oli myös yötä myöten auki.

    • Anonyymi

      Ennen oli joku mummo myymässä, joka ei suolaa laittanu kirveelläkään.

      • Anonyymi

        Suola onkin myrkkyä! Ja sokeri myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suola onkin myrkkyä! Ja sokeri myös

        Nii on!


      • Anonyymi

        Silloin paikka oli siisti ja hygieeninen, toisin kuin nykyisin.


    • Anonyymi

      Miksi te valitatte täällä? Ettekö te uskalla viedä asiaanne eteenpäin niille viranomaisille joille tällaiset tapaukset kuuluvat?

    • Anonyymi

      Ei ! Kun on paljon mukavampi valittaa täällä ! Mitäs sitten valitetaan...?

      • Anonyymi

        Viranomaisten toiminta on niin leväperäistä ja toiminta hidasta joten sosiaalisen median kautta valittamalla on todennäköistä että muutoksia alkaa tulemaan nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaisten toiminta on niin leväperäistä ja toiminta hidasta joten sosiaalisen median kautta valittamalla on todennäköistä että muutoksia alkaa tulemaan nopeammin.

        Siinä vaiheessa kun terveysviranomaiset astuu ovesta sisään ja hygienia ym. elintarvikkeisiin liittyvät asiat ei ole kunnossa niin laitetaan lappu luukulle ja loppuu tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun terveysviranomaiset astuu ovesta sisään ja hygienia ym. elintarvikkeisiin liittyvät asiat ei ole kunnossa niin laitetaan lappu luukulle ja loppuu tulot.

        Tota en kyllä usko, eköhän siinä ole joku asioiden korjaus aika.


    • Anonyymi

      Ravintola on kuulemma saamassa ensimmäisen michelin-tähden.

      • Anonyymi

        Eiköhän se tähti ole joku halvempi merkki, esim. Linglong tai Pneumant


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ennen oli patsaan pariskunnalla hyvät sapuskat ja nakki Eerolla"Ebo" nyt on vaan diibadaabaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli patsaan pariskunnalla hyvät sapuskat ja nakki Eerolla"Ebo" nyt on vaan diibadaabaa.

        Epon grilli oli legenda!
        Ja patsaan Ailako hää oli ni aiiiivan parhaat pöperöt aikanaan!


    • Anonyymi

      Epon grilli oli hyvä !

      • Anonyymi

        Oppikaa pennut tekemään ITSE ruokanne niin ei tarvitse itkeä täällä jonkun kioskin toimista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppikaa pennut tekemään ITSE ruokanne niin ei tarvitse itkeä täällä jonkun kioskin toimista !

        Kyse ei ole siitä etteikö itse osata, vaan siitä että välillä on mukava käydä grillillä syömässä.


    • Anonyymi

      Saako sieltä nahkapiirakkaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe