Demilakkoilijat

Anonyymi

Joo, eli kaikki te Demit, jotka selaatte Suomi24:ää, tai muuten vaan törmäätte tähän, niin voitais yrittää käydä Demilakko tai ihan mitä vaan muutakin Demityylistä keskustelua täällä lakon ajan.

ps.
en ole vieläkään aloittanut joulusiivousta

27

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve! Saanko kysyä kuka on kyseessä?
      T. Irwikissa:)

      • Anonyymi

        Iguessimhuman oon, siis se joka tän aloitti :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iguessimhuman oon, siis se joka tän aloitti :DD

        Noni kiva tavata jälleen!
        Minä lakon aloirtaja en huomannut että kello oli yli 12 ja vanhasta tottumuksesta jäin sadekuuron kanssa keskustelemaan neopronomineistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni kiva tavata jälleen!
        Minä lakon aloirtaja en huomannut että kello oli yli 12 ja vanhasta tottumuksesta jäin sadekuuron kanssa keskustelemaan neopronomineistä....

        Vahva mood :D


    • Anonyymi

      Täällä Mursuilijaa :D

      • Anonyymi

        Hei terve mursu! Sä olit ppistunut demistä(?) Tai vaihtanut ainakin nikkiä.
        Kiva nähdä jälleen:)
        Ja kyllä irwikissa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei terve mursu! Sä olit ppistunut demistä(?) Tai vaihtanut ainakin nikkiä.
        Kiva nähdä jälleen:)
        Ja kyllä irwikissa täällä

        Juu salasana pääsi unohtumaan D:
        Mutta hauskaa nähdä jälleen!!

        Ja siis nykyään nikki on tuo Mursuilijaa, heh :D


    • Anonyymi

      Olkaa varovaisia mitä kaikkea täällä kerrotte, ei ole turvallisin paikka.
      Btw... Mikä on tämä demilakko juttu?

      • Anonyymi

        Vastustamme Demin nykyistä ylläpitoa ja sen toimintatapoja, joten menimme lakkoon aikaväliksi 24.12. - 1.1. ja olemme sen aikaa pakolaisina mm. täällä
        (En nyt tässä nimimerkin kera ainakaan tunnusta kirjoitelleeni Suomi24:ään aiemmin :DD)



        Iguessimhuman


      • Anonyymi

        Me tosissaan olemme demittäjiä jotka menimme lakkoon demin huonon ilmapiiriin ja yleistyneiden trollaajien takia.
        Ja koska meillä ei ole muutakaan elämää ja demittäjöt ovat kavereita joita emme muuten tapaa niin siirryimme sitten yksinäisyyttäme tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tosissaan olemme demittäjiä jotka menimme lakkoon demin huonon ilmapiiriin ja yleistyneiden trollaajien takia.
        Ja koska meillä ei ole muutakaan elämää ja demittäjöt ovat kavereita joita emme muuten tapaa niin siirryimme sitten yksinäisyyttäme tänne.

        Lol. Ja tulitte Suomi24 joka on trollaajien sekä petofiilien paratiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol. Ja tulitte Suomi24 joka on trollaajien sekä petofiilien paratiisi?

        Jos menisitte nuortennettiin niin siellä voisi olla turvallisempaa, koska jos demissä trollit on ongelmallisia niin täällä ne on monta kertaa pahempi ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol. Ja tulitte Suomi24 joka on trollaajien sekä petofiilien paratiisi?

        Tämän pitäisi olla tehokas keino osoittaa Demin ylläpidolle, kuinka tosissamme olemme, jos olemme kerta valmiita tulemaan Suomi24:ään mielummin kuin Demiin

        Iguessimhuman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän pitäisi olla tehokas keino osoittaa Demin ylläpidolle, kuinka tosissamme olemme, jos olemme kerta valmiita tulemaan Suomi24:ään mielummin kuin Demiin

        Iguessimhuman

        Ne ei välitä pskan vertaa ja tuskin huomaa koskaan koko asiaa. Varsinkaan joululomalla.
        Mutta jos te niin haluatte itsellenne uskotella, että niitä muka kiinnostaa; siitä vain.
        Kiitos hyvistä nauruista! Hyvää joulua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän pitäisi olla tehokas keino osoittaa Demin ylläpidolle, kuinka tosissamme olemme, jos olemme kerta valmiita tulemaan Suomi24:ään mielummin kuin Demiin

        Iguessimhuman

        Tämä.
        Ehdotankin että etsimme täältä jonkun aihealueen jossa ei ole muita ja kaikki demi kesut tungetaan sinne.
        Eli omademi suomi24 sisällä.

        Irwikissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.
        Ehdotankin että etsimme täältä jonkun aihealueen jossa ei ole muita ja kaikki demi kesut tungetaan sinne.
        Eli omademi suomi24 sisällä.

        Irwikissa

        Minulla on idea
        Iguessimhuman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on idea
        Iguessimhuman

        Joka kerta kun te kommentoitte jonnekin se päivittyy Suomi24 keskustelupalstan etusivulle missä näkyy kaikki keskustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on idea
        Iguessimhuman

        Kerro pois
        Vai oliko tuo se aihealie?
        Irwikissa
        Ps kauhee paikka hyi yäk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro pois
        Vai oliko tuo se aihealie?
        Irwikissa
        Ps kauhee paikka hyi yäk

        Ihan just ilmestyy hyvä paikka Demilakkoilulle!
        Iguessimhuman


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ps en tykkää suomi24. Sekava paikka

    • Anonyymi

      Ihan tiedoksi. Demi.fillä ja Suomi24:lla on yhteinen mainosyhtiö mistä ne saa kaikki tulonsa ja pyörittää sivustojaan. Joten ruokitte edelleen samaa firmaa täällä.

    • Anonyymi

      demilakko.keskustelu.info
      Tervetuloa tuonne
      t: Iguessimhuman
      (pliis tulkaa Demi-nimimerkeillä)

    • Anonyymi

      tässä paikassa on myös yksi huonopuoli
      tämä on ihan samallainen kuin demi mutta ilman demimäistä fiilistä

      • Anonyymi

        Tämä on totta.
        En saa ilmoituksia.
        Ja jotenkin irrallinen paikka ilman tätä yhteenkuuluvuurta(paitsi muiden demujen kanssa)

        Irwikissa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe