Eiköhän se niin mene, että joku täyttää ajan myötä jonkun tyhjiön.
Tyhjenevät kirkot moskeijiksi?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama
- Anonyymi
Kertoo jotakin aloittajan älykkyydestä jos ei osaa edes sanan taivutusmuotoja! Seuraavaan provoon muista kirjoittaa moskeijoiksi!
- Anonyymi
Jussi Björling : O Helga natt!
- Anonyymi
Maahanmuuttajaystävällisestä Suomussalmesta löytyy varmasti moskeijoiksi sopivampiakin tiloja kuin kirkko.
- Anonyymi
Tuskin tyhjän kirkon veroista tulee olemaan. Se olisi vähän niin kuin selkävoitto ev. lut. kirkosta.
- Anonyymi
Kunnan virastotalo olisi sopiva kun ei sillä nykyään muuta virkaa olekaan.
- Anonyymi
Miksikäs ei.
Koraaniin on lainattu yksi yhteen jahvelaisuuden teoria materian luomisesta. Samoin siihen on kopsattu Abrahamin ja jälkeläisten tarinoista osia. Kristinuskohan palvoo näiltä osin Jahvea jumalanaan.
Islamista puuttuu jumalan kuolettamisen uhrimagia ihmisten toimesta . Täten koraani siitä "surmatyöstä" vapaa.
Oppina koraanin sanoma on kristinuskon raamattua jonkin verran siistimpi.
Molemmissa uskonnoissa käy jäsenkato, joten siinäkään ei ole eroavuutta.
Tietoteoria on molemmissa väärä. Ajattelu kulkisi taivaallisen hengen kautta kun se todellisuudessa heijastaa reaalista maailmaa väärine ja oikeine näkemyksineen.
Tiede korjaa väärät näkemyksensä. Islamin ja kristinuskon sanoma on naputeltu lopulliseksi tiedoksi, muuttumattomaksi tiedoksi. Siksipä molemmat aatteet kuoleutuvatkin. - Anonyymi
Evl kirkko myy omaisuuttaan. Jäsenveron pienenemisestä syntyy looginen seuraus.
Miksi kirkkorakennuksia ei voisi hyödyntää? Toiselle uskonnolle tai maallisille järjestöille. Kirkko voisi lahjoittaa kunnalle tiloja. Kuntalaiset ovat aikanaan rahoittaneet kirkkorakennukset. - Anonyymi
Moskiitot pittäisi muuttaa valtakunnannsaleiksi.
- Anonyymi
Moskiitot on hyönteisiä. Sinnä menisi ikä ja terveys muuttaa niitä.
- Anonyymi
Tai sitten vain puretaan pois. Tarvitaanko moisia enää nykyaikana?
Kirkkoja ja moskeijoita tarvitaan.
- Anonyymi
Piruntorjunta bunkkereita tarvitaan.
- Anonyymi
Mihin ?
- Anonyymi
Kyllä satanistit tarttis kirkon...mielellään semmosen minkä voisi aina välillä vaikka polttaa.
- Anonyymi
Ei teällä oo palanu kirkkoja sitten talavisoan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamatonta sakkia senkin suhteen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistit....ette ole antaneet. Muslimitkin mielellään tuhoaisi kristinuskoisten uskon merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372435Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461890- 401567
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281320Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327907Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles105863Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762