Mä tunnen itseni maailman tyhmimmäksi ihmiseksi!

Anonyymi

Oon 05 poika ja eilen mä tajusin että mulla olisi todennäköisesti ollut ainakin kaksi kertaa tilaisuus saada tyttöystävä, mutta en oo silloin tajunnut että he yrittävät kertoa olevansa kiinnostuneita minusta. Toinen oli joku pari tai kolme vuotta sitten, kun meidän omakotitaloalueella asuva tyttö jonka kanssa olin ollut ystävä alkoi puhua seurustelusta. Hän kysyi et onks mulla ketään ja sanoin ei ja hänkin sanoi ettei hänellä ole. Sitten hän alkoi kävellessämme puhumaan millaisista pojista hän pitää ja ne kaikki asiat sopi minuun. Elikkä olin täys idiootti silloin. Mulla alkoi välillä seisoo kun juttelin hänen kanssaan ja hän katseli sitä seisokkia. Me pidimme samoista asioista eikä taidettu saada oikein mistään vakavaa riitaa aikaiseksi. Meitä yhdisti kiinnostus paranormaaliin ja tämän takia kävimmekin paikoissa jotka olivat jännittävän oloisia. No sitten meidän vanhempien välillä tuli riitaa ja heidän perheellään oli muutakin ongelmaa joten he myivät sen omakotitalon ja muuttivat pois.

Toinen oli semmonen joku kans pari kolme vuotta sitten et meidän koulussa yks mua hieman nuorempi tyttö halusi mun puhelinnumeron ja oltiin kans hyviä ystäviä. Mä muistan hyvin sen että hänkin yritti kertoa pitävänsä minusta ja voin nyt melkein varmuudella sanoa ettei hän halunnut olla pelkkä kaveri. En tajunnut sitäkään silloin :(

Nykyään minun mielenterveys on syistä joita en tässä ala avaamaan sen verran heikossa kunnossa että tyttöystävän saaminen saattaapi olla vaikeaa. Olen miettinyt että ehkä se oli hyvä etten saanut kumpaakaan niistä tytöistä. Eipä tarvitse kummankaan heistä olla katselemassa tätä mun nykyistä tilaa kaikkine vainoharhoineni.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mullekin on käyny vähä samalla tavalla vaik oon 12v tyttö:-(

      • Anonyymi

        Ai toi 05 poika vai 12v tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai toi 05 poika vai 12v tyttö?

        Kumpikaan niistä tuskin on sen ikäinen tai sitä sukupuolta mitä sanoo olevansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan niistä tuskin on sen ikäinen tai sitä sukupuolta mitä sanoo olevansa.

        Joo mäkään en oikein jaksa uskoa et sä oot ihminen. Oikeesti sä oot apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mäkään en oikein jaksa uskoa et sä oot ihminen. Oikeesti sä oot apina.

        Niin me kaikki ollaan, vaikka muutama uskovainen saattaa väittää toisin.


    • Anonyymi

      Jeesus auttaa ja kääntää jokaisen sun elämän pahankin tapahtuman hyväksi, kun käännyt hänen puoleensa! ❤️

      "Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut." (Roomalaiskirje 8:28, lisää Raamattua voit lukea täältä: raamattu.fi) Jumala kutsuu sinua elämään elämäsi hänen lähellään!

      • Anonyymi

        Hän myöskin auttaa sinua saamaan elämääsi kaiken mitä todella tarvitset, monien kohdalla tähän on kuulunut myös hyvä puoliso!


      • Anonyymi

        Itse olen huomannut että kyllä se luonto joka sanelee. Kaikki elämäni havainnot on perustunut luonnonlakien liikkeisiin. Jos tämä Jumalasi kieltää luonnonlait, niin sillon en siihen usko. Sillä se ON silloin epätoivon merkki ja merkki siitä että totuus tuntuu liian inhottavalta. Se ei ole enään realismia...


    • Anonyymi

      Nää on tosi ikäviä tilanteita. Kerronpa tähän väliin myös oman tarinani. Olen nyt 17v poika ja kohta lukio ohi.

      Olin yläasteella ihastunut yhteen tyttöön aika pahasti. Tämä tyttö oli jotenkin positiivises mieles ihan erilainen kuin muu. Voisi jopa sanoa että ehkä kivoin tyttö, johon olen koko elämäni aikana törmännyt. Koska olin ihastunut häneen pahasti, niin automaattisesti aloin häntä silloin tuijottelemaan kun teki mieli katsoa häntä ja hänen puuhia. Noh tämä tyttö alkoi sen jälkeen myös itse (ainakin mielestäni) hakemaan katsekontaktia ja hymyä. Ajattelin että se johtuu vain siitä että olin itse tuijotellut häntä, niin hän halusi vain olla ystävällinen takaisin. Sen lisäksi minulla oli paha akne ja muita piirteitä joita en katsonut ja en edelleenkään katso kovin kauniina piirteenä. Joten miksi tälläinen tosi kaunis ja kiva tyttö minuun silloin ihastuisi. Kuitenkin paljon myöhemmin yläasteen jälkeen kävi ilmi että hän oli ollut ainakin vähän ihastunut minuun. Eli kusin mahdollisesti ehkä suhteen sellaisen tytön kanssa, joka olisi mahdollisesti kivoin ja paras mitä voisin ikinä löytää. Tämän tiedon tultua ilmi että hän oli joskus ollut hieman ihastunut myös minuun, niin koitin ehdottaa tapaamista, mutta en liian painostavasti. Noh tämä tyttö on nyt ollut tekemisissä yhden puolitutun kanssa aktiivisesti, joka tarkoittaa että he ovat varmaan suhteessa tai ainakin säätöä menossa. Kaiken lisäksi tämä kyseinen puol tuttu on kuulemma kova pettämään, joten toivon ettei hän riko tämä tytön sydäntä, jos he tosiaan seukkaavat/säätävät..

      Olin lukiossa myös ihastunut yhteen tyttöön. Ajattelin että ei minulla voisi olla niin hyvää tuuria että hän ihastuisi tälläseen aknenaaman ja jne. Tyttö kuitenkin tuntui flirttailevan (Tosin hyvin sosiaalinen tyttö kyseessä) ja hänen käytös oli paljon enemmän kiinnostuneen oloista, kuin tämän toisen tytön kohdalla. Silti uskoin vaistoihini ja ajattelin että ei mulla voisi niin hyvää tuuria olla että hän olisi minuun ja saataisiin mitään suhdetta aikaan. Silti olin niin pahasti ihastunut häneen että en pystynyt keskittymään koulussa kunnolla tunteihin, jotenka päätin kertoa hänelle että olin ihastunut häneen. Hän ei ollut minuun, mutta sitä en uskonutkaan, mutta sain ainakin tunteen hieman sivumpaan, vaikka olin silti ihastunut häneen suht pahasti usean kuukauden tämän jälkeen. Ja itseasiassa ehkä parempi ettei meille mitään suhdetta tullut, sillä tiedän tai ainakin veikkaan että kyseinen tyttö ei olisi tykännyt muutamista ulkonäköni piirteistä ja olisi sisimmässä halunnut parempaa.

      Rakkaus satuttaa, kun oikeasti rakastaa jotain ilman vastakaikua ja samalla huomaa että vaikka välität jostain yli kaiken niin sillä ei ole väliä. Sitten kun taas komeampi ja paremmat yhteiskunnan kauneusihanteet omaava poika tulee kyseisten tyttöjen lähelle, niin tyttö on ihan täpinöissö sen pojan suhteen ja tuumii kuinka ihana se poika on, vaikka kyseinen poika ei hakisi muuta tytöstä kuin Rumasti sanottuna ns. Sekilelua. Ihminen on sisältään vaistoiltaan eläin ja se ilmenee vaistollisena eugeniikkana.

      Mutta maailma on naisia puolillaan, vaikka se yksi saattaa kaataakkin sun elämän: https://youtu.be/1nuEmYtaf_c
      😉

    • Anonyymi

      Jee! Mun aloitus on yhä täällä😀 palasin tänne vain kertoakseni, että oon ihastunut aika vahvasti yhteen luokkalaiseeni tyttöön ja tiedän ettei hän oo minusta kiinnostunut pätkääkään😭

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe