Näytä nainen, että välität juuri siitä omasta tietystä miehestä,

jos kerran täällä olet. Ei täällä ole salattua, että kertoo etunimiä, ei kukaan tunnista henkilöitä, koska meitä kaikkia on niin paljon Suomessa. Hyvää Joulua ihan kaikille!
36631
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 36

Vanhimmat

Ei ole, mun ja näyttäisi kirjoittelevan ihan jollekkin toiselle henkilölle jota ilmeisesti myös tapailee ja johon on ihan oikea keskusteluyhteys. Selittää tavallaan miksi hän on täällä. Tai sitten joku pilailee kustannuksellani.

Äänestä
  • Muutenkin jutut ovat olleet enemmän veemäisiä ja alle tason.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin jutut ovat olleet enemmän veemäisiä ja alle tason.

eli esität väittämän pöydän alle juomisesta? taso ja vee eivät palaa pöydän ääreen.....
    rauhallista joulutusta, turvallisuutta
    https://www.youtube.com/watch?v=cKlFA6YNUiU

Äänestä

• Ehkä olet käsittänyt väärin.

Tai sitten on käynyt niin, että hän ihastui sinuun, mutta et antanut tarpeeksi selvää signaalia, ja joku muu antoi aihetta iloon, ja mies tarttui siihen, vaikka olisi mieluummin halunnut sinut.

Äänestä

Kuka nainen sinulla sitten oli mielessä?

Äänestä
  • Mun kihlattu o karkumatkal mä sitä eti ookko huomannu...... ;)

Äänestä

Täällä pääasiassa kiusataan, varsinkin jos tietää jonkun täällä olevan. Se on joillekin nautinto saada ilkeillä.

Äänestä
  • En sinun kustannuksellasi tai tunteillasi löisi leikkiä täällä saatikka IRL tiedät sen hupsu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En sinun kustannuksellasi tai tunteillasi löisi leikkiä täällä saatikka IRL tiedät sen hupsu.

Minä tiedän itse miten asiat on. Ja täällä kiusataan joitakin ja se on ollut kauan tiedossa.
    Pilkallakin toiset elää........... Ja saa siitä voimaa.. Esim. Sinä nyt teet sitä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän itse miten asiat on. Ja täällä kiusataan joitakin ja se on ollut kauan tiedossa.
    Pilkallakin toiset elää........... Ja saa siitä voimaa.. Esim. Sinä nyt teet sitä

Pilkkaan ? Saan negatiivisista asioista voimaa elääkseni huipulla ?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pilkkaan ? Saan negatiivisista asioista voimaa elääkseni huipulla ?

Sitähän täällä tehdään.
    Tällaiset aloitukset on kiusaamista ja kalastelua.
    Jos joku olisi jostakin kiinnostunut, niin kyllä se yhteys olisi oikeassa elämässä. Jos sitä ei ole, niin se on sitten selvä homma.

Äänestä

Niin, mitä järkee edes laittaa nimee, kun kukaan ei kuitenkaan tunnista/halua tunnistaa.

Äänestä
  • Nimenomaan näin Josef ehdotti numerojärjestelmää.

M. Engel 1941

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan näin Josef ehdotti numerojärjestelmää.

M. Engel 1941

Että sellasen assosiaation kautta lähit sit asiaa pohtimaan..

Äänestä

HJR

Äänestä

En laita nimeä. Pidä näppisi irti hänestä! Hän on varattu minulle.

Äänestä
  • Ihmisiä ei omisteta. Pakolla ei voi pitää kuin hetken ja silloinkin lopputulos ei ole mukava. Hän on sinun, jos itse tahtoo olla.

Sama kohtalo minullakin, en omista ”omaa” häntä eikä omat toiveeni suhteesta riitä. Kunnioitan häntä niin paljon, että annan hänen itse päättää mitä elämältään tahtoo. Rakkaus ilman kunnioitusta ei ole kestävää.

Äänestä

ei ole oma, ihastuin kyllä, tykkään vaikka hölmöili.

mutta vetää puoleensa.

Äänestä
  • Hei nainen, sinussa on jotain niin tuttua. Hyvä, ettet suuttunut mulle!

Äänestä

en voi kun en voi, hän sen ymmärtää miksi en voi, joten ei mitään väliä

Äänestä

En laita, en suo hänelle sitä vahingoniloa.

Äänestä
  • Hölmöjä juttuja

Äänestä

Sä et aloittaja tiedä millaisia tunnisteita toiset käyttää, kun ne ei ole sinulle. Se mies ja se nainen saattaa viestiä niin, että susta tuntuu että ne puhuu puutaheinää ja siellä onkin tunnisteita vilisemällä.

Äänestä
  • Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.

Sopineet siis.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.

Et nolannut mitenkään. Todellisuudessa täällä tuskin kukaan voi varmaksi tietää kenenkään tunnistettavuutta. Ota ihan iisisti. :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et nolannut mitenkään. Todellisuudessa täällä tuskin kukaan voi varmaksi tietää kenenkään tunnistettavuutta. Ota ihan iisisti. :)

Eikä vinkkejä huomaa kovin helposti, jos ne on joltain muualta ketä ajattelee.

Äänestä

En laita, kun tästä ei oo tarkotuskaan tulla mitään. Yritän jatkossakin ignoorata parhaan kykyni mukaan.

Äänestä

ONKO SULLA JOKIN ONGELMA, TUON SAMAN ASIAN VOISI KYSYÄ TOISINKIN PÄIN. AINA KAIKKI LAITETAAN NAISTEN SYYKSI.
KYLLÄ MIES OTTAA YHTEYTTÄ MUUTOINKIN JOS OLISI NAISESTA KIINNOSTUNUT
TULIKO SELVÄKSI

Äänestä

🤪😜🤪😜🤪😜🤪😜🤪😜

Äänestä
  • 10 kirjainta, oliko hänen kaivatun sukunimessä?

Äänestä

Eikä pelkästään nimiä vaan asioita jotka vain kohde henkilö voi tunnistaa.Ei ole kellään varmaan tarkoituskaan esitellä kohdetta kaikkien tunnistettavaksi.Eikä niin pidä todellakaan tehdä.

Äänestä

Tunnistaa, tiiän montakin jotka käy täällä, mutta periaatteessa sillä ei ole pienintäkään väliä.
Ahdistaa vain yksi asia, kun jotku luulee, että rakastan sitä ja tätä ja rakastan kaikkia, vaikka läheisiä onkin jotka näin ajattelee, ei mulla kylläkään ole kuin yksi jota tällä hetkellä kaipaan. Niin ne läheisetkin voi erehtyä.

Äänestä

Niin, jos on kymmenen saman nimistä miestä, silloin on kymmenen prosentin mahdollisuus osua oikeaan? Eli aika pieni, joten ei muuta kuin paljastuksia? Mielellään omakin nimi hyvä paljastaa, jollei uskalla niin edes etukirjain. Pienentään joka tapauksessa osumaprosenttia sekin. Rohkeutta peliin, joulu on vielä läsnä ja se edesauttaa vastaanottoa, pehmentäen sitä, siten että paljastus tuntuu enempi lahjalta kuin raa'alta totuudelta?

Äänestä

Tanja ❤️ Juha 😍😍😍

Äänestä

Jotkut iskee varattujen muijia niinku yks J-mies teki😉. No, muija vaihtoi ukkonsa varakkaampaan, pääsee edustusrouvaksi😉😉😂😂

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

jos kerran täällä olet. Ei täällä ole salattua, että kertoo etunimiä, ei kukaan tunnista henkilöitä, koska meitä kaikkia on niin paljon Suomessa. Hyvää Joulua ihan kaikille!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu