Näytä nainen, että välität juuri siitä omasta tietystä miehestä,

Anonyymi

jos kerran täällä olet. Ei täällä ole salattua, että kertoo etunimiä, ei kukaan tunnista henkilöitä, koska meitä kaikkia on niin paljon Suomessa. Hyvää Joulua ihan kaikille!

36

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole, mun ja näyttäisi kirjoittelevan ihan jollekkin toiselle henkilölle jota ilmeisesti myös tapailee ja johon on ihan oikea keskusteluyhteys. Selittää tavallaan miksi hän on täällä. Tai sitten joku pilailee kustannuksellani.

      • Anonyymi

        Muutenkin jutut ovat olleet enemmän veemäisiä ja alle tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin jutut ovat olleet enemmän veemäisiä ja alle tason.

        eli esität väittämän pöydän alle juomisesta? taso ja vee eivät palaa pöydän ääreen.....
        rauhallista joulutusta, turvallisuutta
        https://www.youtube.com/watch?v=cKlFA6YNUiU


      • Anonyymi

        Ehkä olet käsittänyt väärin.

        Tai sitten on käynyt niin, että hän ihastui sinuun, mutta et antanut tarpeeksi selvää signaalia, ja joku muu antoi aihetta iloon, ja mies tarttui siihen, vaikka olisi mieluummin halunnut sinut.


    • Anonyymi

      Kuka nainen sinulla sitten oli mielessä?

      • Anonyymi

        Mun kihlattu o karkumatkal mä sitä eti ookko huomannu...... ;)


    • Anonyymi

      Täällä pääasiassa kiusataan, varsinkin jos tietää jonkun täällä olevan. Se on joillekin nautinto saada ilkeillä.

      • Anonyymi

        En sinun kustannuksellasi tai tunteillasi löisi leikkiä täällä saatikka IRL tiedät sen hupsu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinun kustannuksellasi tai tunteillasi löisi leikkiä täällä saatikka IRL tiedät sen hupsu.

        Minä tiedän itse miten asiat on. Ja täällä kiusataan joitakin ja se on ollut kauan tiedossa.
        Pilkallakin toiset elää........... Ja saa siitä voimaa.. Esim. Sinä nyt teet sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän itse miten asiat on. Ja täällä kiusataan joitakin ja se on ollut kauan tiedossa.
        Pilkallakin toiset elää........... Ja saa siitä voimaa.. Esim. Sinä nyt teet sitä

        Pilkkaan ? Saan negatiivisista asioista voimaa elääkseni huipulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaan ? Saan negatiivisista asioista voimaa elääkseni huipulla ?

        Sitähän täällä tehdään.
        Tällaiset aloitukset on kiusaamista ja kalastelua.
        Jos joku olisi jostakin kiinnostunut, niin kyllä se yhteys olisi oikeassa elämässä. Jos sitä ei ole, niin se on sitten selvä homma.


    • Anonyymi

      Niin, mitä järkee edes laittaa nimee, kun kukaan ei kuitenkaan tunnista/halua tunnistaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan näin Josef ehdotti numerojärjestelmää.

        M. Engel 1941


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin Josef ehdotti numerojärjestelmää.

        M. Engel 1941

        Että sellasen assosiaation kautta lähit sit asiaa pohtimaan..


    • Anonyymi

      HJR

    • Anonyymi

      En laita nimeä. Pidä näppisi irti hänestä! Hän on varattu minulle.

      • Anonyymi

        Ihmisiä ei omisteta. Pakolla ei voi pitää kuin hetken ja silloinkin lopputulos ei ole mukava. Hän on sinun, jos itse tahtoo olla.

        Sama kohtalo minullakin, en omista ”omaa” häntä eikä omat toiveeni suhteesta riitä. Kunnioitan häntä niin paljon, että annan hänen itse päättää mitä elämältään tahtoo. Rakkaus ilman kunnioitusta ei ole kestävää.


    • ei ole oma, ihastuin kyllä, tykkään vaikka hölmöili.

      mutta vetää puoleensa.

      • Anonyymi

        Hei nainen, sinussa on jotain niin tuttua. Hyvä, ettet suuttunut mulle!


    • Anonyymi

      en voi kun en voi, hän sen ymmärtää miksi en voi, joten ei mitään väliä

    • Anonyymi

      En laita, en suo hänelle sitä vahingoniloa.

      • Anonyymi

        Hölmöjä juttuja


    • Anonyymi

      Sä et aloittaja tiedä millaisia tunnisteita toiset käyttää, kun ne ei ole sinulle. Se mies ja se nainen saattaa viestiä niin, että susta tuntuu että ne puhuu puutaheinää ja siellä onkin tunnisteita vilisemällä.

      • Anonyymi

        Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.

        Sopineet siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, ovat todennäköisesti opineet tunnisteet keskenään jotta voivat turvallisesti viestiä täällä. Taisin nolata itseni kun menin melko tunnistettavasti (hänelle) kirjoittamaan tänne vaikka hän kirjoittelee ihan muun ihmisen kanssa.

        Et nolannut mitenkään. Todellisuudessa täällä tuskin kukaan voi varmaksi tietää kenenkään tunnistettavuutta. Ota ihan iisisti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nolannut mitenkään. Todellisuudessa täällä tuskin kukaan voi varmaksi tietää kenenkään tunnistettavuutta. Ota ihan iisisti. :)

        Eikä vinkkejä huomaa kovin helposti, jos ne on joltain muualta ketä ajattelee.


    • Anonyymi

      En laita, kun tästä ei oo tarkotuskaan tulla mitään. Yritän jatkossakin ignoorata parhaan kykyni mukaan.

    • Anonyymi

      ONKO SULLA JOKIN ONGELMA, TUON SAMAN ASIAN VOISI KYSYÄ TOISINKIN PÄIN. AINA KAIKKI LAITETAAN NAISTEN SYYKSI.
      KYLLÄ MIES OTTAA YHTEYTTÄ MUUTOINKIN JOS OLISI NAISESTA KIINNOSTUNUT
      TULIKO SELVÄKSI

    • Anonyymi

      🤪😜🤪😜🤪😜🤪😜🤪😜

      • Anonyymi

        10 kirjainta, oliko hänen kaivatun sukunimessä?


    • Anonyymi

      Eikä pelkästään nimiä vaan asioita jotka vain kohde henkilö voi tunnistaa.Ei ole kellään varmaan tarkoituskaan esitellä kohdetta kaikkien tunnistettavaksi.Eikä niin pidä todellakaan tehdä.

    • Anonyymi

      Tunnistaa, tiiän montakin jotka käy täällä, mutta periaatteessa sillä ei ole pienintäkään väliä.
      Ahdistaa vain yksi asia, kun jotku luulee, että rakastan sitä ja tätä ja rakastan kaikkia, vaikka läheisiä onkin jotka näin ajattelee, ei mulla kylläkään ole kuin yksi jota tällä hetkellä kaipaan. Niin ne läheisetkin voi erehtyä.

    • Anonyymi

      Niin, jos on kymmenen saman nimistä miestä, silloin on kymmenen prosentin mahdollisuus osua oikeaan? Eli aika pieni, joten ei muuta kuin paljastuksia? Mielellään omakin nimi hyvä paljastaa, jollei uskalla niin edes etukirjain. Pienentään joka tapauksessa osumaprosenttia sekin. Rohkeutta peliin, joulu on vielä läsnä ja se edesauttaa vastaanottoa, pehmentäen sitä, siten että paljastus tuntuu enempi lahjalta kuin raa'alta totuudelta?

    • Anonyymi

      Tanja ❤️ Juha 😍😍😍

    • Anonyymi

      Jotkut iskee varattujen muijia niinku yks J-mies teki😉. No, muija vaihtoi ukkonsa varakkaampaan, pääsee edustusrouvaksi😉😉😂😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe