Hei olen ahkera, nopea oppimaan ja reipas 14 kohta 15v nuori joka tarttis töitä tampereelta ja oikeastaan mikä vaan homma kelpais kun tarvitsis alkaa rahaa tienaamaan mopoautoon ja mikään kauppa ja tälläiset ei ota alle 16vuotiaita töihin, niin olisiko kellään tampereen alueelta mitä vaan hommaa tämmöselle ahkeralle melkeen 15v nuorelle ku pitäs alkaa tienaamaan rahaa mopoautoon ja mikä vaan homma kelpaisi kunhan sais sitä rahaa tienattuu ja olisin valmis tekemään arkisin ja varsinkin viikonloppuisin hommia paljon jotta sais sitä rahaa ja tosiaan kuten sanoin mikä vaan homma kelpais niin oisko kellään tampereen alueella jotain pikkuhommaa ja myös isompia hommia mistä sais tienattua sitä rahaa mopoautoa varten? Esim apua kotitöissä tai pihahommissa tai jotain ns raskaampaakin olisin valmis tekemään jotta sais vaan tienattuu ja mikä vaan homma kelpais ja isojakin työmääriä olisin valmis ottamaan vastaan niin olisiko kellään täällä tampereen aluuella töitä mulle?
Olen ahkera, nopea oppimaan ja reipas 14-vuotias kohta 15v nuori joka tarvitsee töitä
Anonyymi
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
siis tota haeksä niinku tampereelta töitä mopoautoo varte? vai haeks sää mopoautoo varte töitä? vai haeksää mopoautolla töitä tampereelta?
- Anonyymi
Mistäs me tiedetään että olet nopea oppimaan ja kaiken kukkuraksi vielä ahkera ja reipaskin. Onko näyttöjä. Miltä koulutodistus näyttää. Se kertoo edes jotain ahkeruudesta ja nopeasta älystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741