Myykö kukaan enää noita edullisempia katinkullan lippuja?
Katinkullan liput
5
962
Vastaukset
- Anonyymi
Ka, minulle taas saa paljon maksaa jotta sinne koronalinkoon lähtisin!
- Anonyymi
Vaikuttaako korona hintoihin?
- Anonyymi
Minä voin myydä, saat osakkeen kaupan päälle.
- Anonyymi
Ei korona haittaa:
LÄHDE TALVEN TUTUSTUMISLOMALLE HUIPPUEDULLISESTI
Lähde talvilomalle tutustumaan Holiday Club -lomamaailmaan huippuedullisesti! Toimi nopeasti ja varaa koko perheen talviloma heti, sillä tilaa on rajoitetusti ja kysyntä suurta. Valitse suosikkikohteesi ympäri Suomen sijaitsevista kohteista ja lähde viettämään koko talven hauskinta lomaa! Valitse kohteeksi Caribia, Saariselkä, Saimaa, Kuusamon Tropiikki, tai Tampereen Kylpylä. Lomailla voit aikavälillä 5.1.–31.3.21.
Verkkokaupasta varatessasi käytä koodia UTK21 - Anonyymi
Haitta maksu tulee kaupan päälle 20000eur
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522624555Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923423Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242626Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582295Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962179TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain901472Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli701239- 55811