16 kesäisenä menetin neitsyyteni vuokraisännelleni

Anonyymi

Pääsin lähikaupunkimme amikseen ja piti hankkia asunto ja se löytyikin helposti vanhan omakotitalon yläkerrasta vanhan pariskunnan talosta,
siihenaikaan ei ollut suihkua ja pesulla käytiin alakerran saunassa.
Olin pannut merkille kuinka ihaillen pariskunnan vanha mies katseli vartaloani kuin mittaillen nuorta vartaloani.
Kerran kun emäntä oli torilla ja olin alakerrassa pesulla mies tuli juuri silloin sisään kun olin alasti kuivaamassa itseäni, pelästyin kauheesti.
Miehellä oli vanhat siniset verkkarit jalassa ja etuosa pullotti uhkaavasti, yritin mennä hänen ohitse ovesta, mutta sehän tarrautui minuun voimakkailla käsilläään ja huohotti kiimaisena.
Äijä oli varmaan jo 56v ja vanhuksenahan silloin pidin sitä, verkkarit veti alas ja kauhukseni näin ekankerran miehen elimen siinä kunnossa jökköttäen, käski ottamaan sen käteeni vieden väkisin pienen käteni siihen, kuumaltahan se tuntui.
Ulkoa kuului ääniä emännän saapuessa kotiin torilta, pääsin livahtamaan yläkertaan hämmentyneenä.
Illalla mietin tapahtunutta ja mietin että muutan pois, mutta en saanut uutta asuntoa ja jäin asumaan.
Mietin monta kertaa tapahtunutta ja kuinka kuumalta miehen kalu oli tuntunut, jotenkin se alkoi kiihoittamaankin.
Tapahumasta en puhunut emännälle, mutta sitten emäntä joutuikin viikoksi sairaalaan ja olin nyt kaksistaan isossa talossa, kyllä vähän pelotti.
Sitten tapahtuikin se mitä olin pelännyt, illalla kun olin mennyt nukkumaan yöpaitaisillani äijä tuli yläkertaan ja kun olin unohtanut lukita oven tuli sisään samantien kutsumatta.
- Meillä jäi silloin kesken,,,,aloitti ...
jatkuu...

1

7373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siihen sitten heräsit äippämuorisi tissejä imuttelemaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe