Aihe

Lapseni poikkesivat

Anonyymi

Tuli mieleeni, heitä en ole koskaan "kasvattanut " ☺,hyvin ovat kuitenkin kasvaneet ☺. He ovat kylläkin kasvattaneet minua todella paljon, kiitos heille 🙏❤

11

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin että sitten vaan muumimukeja käyttöön, tai adoptioita, auttaa ihan hitosti itsekeskeisyyteen 😙

• Anonyymi

No kaikki ei osaa valitettavastiymmärtää niitä , lahjoja "lapsia " jotka ovat saaneet ☺. Kun ei ole päässä mitään muuta kuin minä minä minä , eikä kukaan muu, minulle heti ja kaikki !

• Anonyymi

Toivottavasti ei tsrvitse vääntää rautalankasta, voin senkin kyllä tehdä 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei tsrvitse vääntää rautalankasta, voin senkin kyllä tehdä 😙

No et ole rautalankaa ennenkään kaihtanut, joten ehkä se on tarpeen tässäkin..

• Anonyymi

"Joululahjatoiveita" on lähetelty useampaan osoitteeseen, katsotaan tuleeko mitään takaisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et ole rautalankaa ennenkään kaihtanut, joten ehkä se on tarpeen tässäkin..

Voipi olla ....no ehkä tässä ei ole niin tarpeellista ☺, ihan kaikki tekee tietty niinkuin haluaa ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joululahjatoiveita" on lähetelty useampaan osoitteeseen, katsotaan tuleeko mitään takaisin..

🙏❤☺

• Anonyymi

Ai niin , minähän en mitään ymmärrä enkä mistää mitä tiedä ☺

• Anonyymi

Suukkoja ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suukkoja ☺

Suukkoja sullekin 😘

• Anonyymi

Turha nitistä rajoituksista jos ei oo ite valmis ottamaan rokotetta. Tätä rokotevastasuutta kun tuntuu kuulevan sieltä sun täältä. Eihän tästä pandemiasta ja rajoituksista päästä ennenkuin rokotekattavuus on riittävä.
      Mut yhyy kun baarit menee aikaisemmin kiinni. Voi voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      10882
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      121
      4371