Aihe

Olisikoha nyt mitenkään

Anonyymi

mahdollista RAKKAUTENi, et loppuisi toi pelaaminen...ihan vaan jalat maan pinnalle ❤

13

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä pelaaminen. Anna esimerkki

• Anonyymi

Mikä sinusta on "jalat maan pinnalla" ratkaisu?

• Anonyymi

Se joka ei koskaan pelaa, pelkää

• Anonyymi

Minäpä en pelkää ☺, on vaan oma tapani pelata ☺❤. Mutta silmistähän sen pelon näkee ☺. Ihan vaan rehtiä peliä, kiitos ☺😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä en pelkää ☺, on vaan oma tapani pelata ☺❤. Mutta silmistähän sen pelon näkee ☺. Ihan vaan rehtiä peliä, kiitos ☺😙

Silmät on SIELUN peili ☺😈😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät on SIELUN peili ☺😈😇

Miksiköhän sinulla, minä minä minä, minulle heti kaikki , on pelko silmissäsi ??? Ehkä nyt rehellisyyttä kehiin ?!!! Kiitos !!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noku mitku ja sitku ja sitte toi ja hän ja ja ja ......HEi hävinneet selittää !!!!!!!!

• Anonyymi

Koska en voi vastustaa sua.

• Anonyymi

Ei tarvitse vastustaa

• Anonyymi

En mäkään voi vastustaa häntä..

• Anonyymi

Saatana, ko laittaisit viestin mun numeroon, nii loppuis epämääräinen pelleily sen saman tien.

• Anonyymi

Laitoin kerran. T siveyden s

• Anonyymi

Aika monta kertaa oon laittanut, mutta sekoitamme vaan asioita entistä pahemmin. Siltä pahasti vaikuttaa kun vittuilet mulle vaan, vaikka itelläs on toinen elämä. Ei mulla. Mun ei tarvi pelata.

Saatana itelles, tiedät jo itsekin missä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29531
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20776
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14055
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10839
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7977