Nyt tarvitaan Saarijärvelle e al-Holin leiriltä saapuville naisille ja lapsille koulutusta ja rahoitusta että pääsevät elämän alkuun. Mistä löytyy virkamies joka osaisi molemmat pestit?Mistä löytyisi virkamies jolla oma nuori vaimo olisi ulkomailta ja jolla olisi näyttöä oman vaimon laadukkaasta kotouttamisesta?
Rikollisuuden kasvulla ja maahanmuuton ongelmilla selkeä yhteys, siksi kotoutuminen Suomeen tärkeää
8
194
Vastaukset
- Anonyymi
Voin ottaa haasteen vastaan.
- Anonyymi
Päivän paras vitsi
- Anonyymi
Kotoutuminen ? Omiin ryhmiin jengiytyminen missä ei tarvitse osata Suomea pärjätäkseen vie voiton . Missään duunipaikassa ei voi poiketa paljoakaan valtaväestöstä tullakseen hyväksytyksi . Hyvä niin .
- Anonyymi
Vihreät ovat kohta aloittamassa kotoutuksen....
- Anonyymi
Minä lupasin ottaa pari luokseni asumaan ja koulutan kuinka kasvatetaan vihreää kultaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lupasin ottaa pari luokseni asumaan ja koulutan kuinka kasvatetaan vihreää kultaa..
Oletko Sipilä, joka antaa talonsakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Sipilä, joka antaa talonsakin.
Joha osui ja upposi suoraan hermoon mutta ei ymmärrä uuden Nokian päälle näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joha osui ja upposi suoraan hermoon mutta ei ymmärrä uuden Nokian päälle näköjään.
Ulkomaalaisen joka tulee Suomeen pitää oppia kieli ja mennä töihin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422622Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302315- 322032
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471666- 241655
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251539- 441409
- 1001389
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391335- 361126