Nuoret naiset kassalla visiireissä on kyllä idiootin näköisiä 😂😂😂hävettääköhän käyttää visiirii?
Nolot visiiriit
14
87
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti hävettää, kun kaikki täyspäiset ymmärtää, että sieltä visiirin alta kulkee kaikki aerosolit esteettä.
- Anonyymi
Tai sitten visiirin käyttö voi olla kannanotto että en tahdo suojella sinua oireettomalta mielikuvitustaudilta, jos naurat minulle, mutta voin myydä sinulle muovipussi
- Anonyymi
Entä pitääkö maski riisua äänestyspaikalla, jotta äänestä voidaan tunnistaa?
- Anonyymi
Miten liittyy myyntityöhön?
- Anonyymi
Ennemmin visiiri kui korona. Persu ei vaan ymmärrä. Kannattaisi tehdä tutkimus koronaan kuolleiden puoluekannasta. Ettei vaan olisi enemmistö ...
- Anonyymi
En nyt varsinaisesti ole ihan samaa mieltä, mutta sanotaanko näin: joidenkin naisten kasvoilla varsinkin musta kangasmaski kaartuu niin himottavan bikinilinjamaisesti nenän päälle, että "pahaa" tekee. Ei visiiri koskaan viisaria niin väräytä.
- Anonyymi
Masuunin äärellä kannattaa käyttää visiiriä, mut emmä tiiä kui kassal kans?
- Anonyymi
KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!
AP:n kommentti meni selvästi tunteisiin. Huutomerkin ja kysymysmerkin yhdistelmä = tunnesävyistä ihmettelyä (http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/haku/huutomerkki/ohje/22)
Ymmärrät aivan tasan tarkkaan, että keskustelun aloittaja nauraa sille, miten visiirimuoti tekee myyntityöntekijöistä idiootin näköisiä työpaikallaan. Yksi huono piirre suomalaisessa keskustelukulttuurissa onkin tahallinen väärin ymmärtäminen (https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/11/16/hyvin-sanottu-bra-sagt-hanke-kutsuu-parantamaan-suomalaista)
Et pysty takomaan "järkeä" kenenkään päähän kysymällä: miten tämä liittyy siihen ja siihen. Turha kysyä myöskään "mitä tarkoitat".
Googlettamalla "Vic ffp2 kasvomaski" löydät sellaisia suojaimia, mitkä luultavasti toimisivat koronantorjunnassa myyntityössä, face2face, mutta olen nauranut niille niin hysteerisesti kun olen päässyt kotiin, että minulla on alkanut ilmestyä ryppyjä suunpieliin ja lähinnä sen takia olen alkanut miettiä, että pystyisikö näitä huutonaurukohtauksia jotenkin hillitsemään...
- Anonyymi
Myyntityötä tekevillä on visiirit päässään. Tänäänkin näin Prismassa. Siten liittyy myyntityöhön ja myyntityötä tekevien ulkonäköön, joka huvittaa keskustelun aloittajaa.
Visiirit liittyvät myyntityötä tekevien työvaatetukseen.
Mielenkiiintoinen aihe muuten! Kun itse tein myyntityötä, kasvoissa ei saanut olla lävistyksiä ja ne piti ottaa pois vuoron ajaksi. Tästä ohjeistuksesta minulla on mielipiteitä, mutta luonnollisestikaan niillä ole mitään väliä, enkä välitä, koska olen vaihtanut alaa.
Näin jälkeen päin ajateltuna ei olisi tarvinnut ottaa pois, jos olisin peittänyt ne kasvomaskilla. Visiirin läpi olisivat näkyneet kyllä. - Anonyymi
Ei ne minusta noloja ole piäisin itsekkin jos kassan takana joutuisi olemaan
Kaikki hengittää samaa ilmaa
Esim.tuberguloosi voi levitä ja kaikenmaalaisia käy kaupoissa ulkomailla on sitä tuberguloosoa enemmän.
Pitäis olla rokotus todistus ennen ko tulevat hönkimään samaan maahan ja kauppaan, autoon,junaan,hissiin...... - Anonyymi
Ei saa nauraa. On asiatonta, että naurat visiireille. Visiirit ovat taikaviittoja, joka suojelee kaikelta
- Anonyymi
Jos myyjä aivastaa tai yskäisee, niin kyllä ne roiskeet ihan visiriin jää samoin kuin maskeihin. Pitäisikö sitten olla joku moottorimaski yhdistelmäsuotimilla?
- Anonyymi
Kysyin Prisman kassa tytöltä miksi sillä on hitsaus kypärä päässä. Sanoi että muutosta oli jäänyt ja ei viitsinyt poiskaan heittää. Hienosti oli sana hallussa. Nauratti koko kotimatkan... On ne nuoret vaan niin hauskoja tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035