Nolot visiiriit

Anonyymi

Nuoret naiset kassalla visiireissä on kyllä idiootin näköisiä 😂😂😂hävettääköhän käyttää visiirii?

14

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmasti hävettää, kun kaikki täyspäiset ymmärtää, että sieltä visiirin alta kulkee kaikki aerosolit esteettä.

• Anonyymi

Tai sitten visiirin käyttö voi olla kannanotto että en tahdo suojella sinua oireettomalta mielikuvitustaudilta, jos naurat minulle, mutta voin myydä sinulle muovipussi

• Anonyymi

Entä pitääkö maski riisua äänestyspaikalla, jotta äänestä voidaan tunnistaa?

• Anonyymi

Miten liittyy myyntityöhön?

• Anonyymi

Ennemmin visiiri kui korona. Persu ei vaan ymmärrä. Kannattaisi tehdä tutkimus koronaan kuolleiden puoluekannasta. Ettei vaan olisi enemmistö ...

• Anonyymi

En nyt varsinaisesti ole ihan samaa mieltä, mutta sanotaanko näin: joidenkin naisten kasvoilla varsinkin musta kangasmaski kaartuu niin himottavan bikinilinjamaisesti nenän päälle, että "pahaa" tekee. Ei visiiri koskaan viisaria niin väräytä.

• Anonyymi

Masuunin äärellä kannattaa käyttää visiiriä, mut emmä tiiä kui kassal kans?

• Anonyymi

KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!

AP:n kommentti meni selvästi tunteisiin. Huutomerkin ja kysymysmerkin yhdistelmä = tunnesävyistä ihmettelyä (http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/haku/huutomerkki/ohje/22)

Ymmärrät aivan tasan tarkkaan, että keskustelun aloittaja nauraa sille, miten visiirimuoti tekee myyntityöntekijöistä idiootin näköisiä työpaikallaan. Yksi huono piirre suomalaisessa keskustelukulttuurissa onkin tahallinen väärin ymmärtäminen (https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/11/16/hyvin-sanottu-bra-sagt-hanke-kutsuu-parantamaan-suomalaista)

Et pysty takomaan "järkeä" kenenkään päähän kysymällä: miten tämä liittyy siihen ja siihen. Turha kysyä myöskään "mitä tarkoitat".

Googlettamalla "Vic ffp2 kasvomaski" löydät sellaisia suojaimia, mitkä luultavasti toimisivat koronantorjunnassa myyntityössä, face2face, mutta olen nauranut niille niin hysteerisesti kun olen päässyt kotiin, että minulla on alkanut ilmestyä ryppyjä suunpieliin ja lähinnä sen takia olen alkanut miettiä, että pystyisikö näitä huutonaurukohtauksia jotenkin hillitsemään...

• Anonyymi

Myyntityötä tekevillä on visiirit päässään. Tänäänkin näin Prismassa. Siten liittyy myyntityöhön ja myyntityötä tekevien ulkonäköön, joka huvittaa keskustelun aloittajaa.

Visiirit liittyvät myyntityötä tekevien työvaatetukseen.

Mielenkiiintoinen aihe muuten! Kun itse tein myyntityötä, kasvoissa ei saanut olla lävistyksiä ja ne piti ottaa pois vuoron ajaksi. Tästä ohjeistuksesta minulla on mielipiteitä, mutta luonnollisestikaan niillä ole mitään väliä, enkä välitä, koska olen vaihtanut alaa.

Näin jälkeen päin ajateltuna ei olisi tarvinnut ottaa pois, jos olisin peittänyt ne kasvomaskilla. Visiirin läpi olisivat näkyneet kyllä.

• Anonyymi

Ei ne minusta noloja ole piäisin itsekkin jos kassan takana joutuisi olemaan
      Kaikki hengittää samaa ilmaa
      Esim.tuberguloosi voi levitä ja kaikenmaalaisia käy kaupoissa ulkomailla on sitä tuberguloosoa enemmän.
      Pitäis olla rokotus todistus ennen ko tulevat hönkimään samaan maahan ja kauppaan, autoon,junaan,hissiin......

• Anonyymi

Ei saa nauraa. On asiatonta, että naurat visiireille. Visiirit ovat taikaviittoja, joka suojelee kaikelta

• Anonyymi

Jos myyjä aivastaa tai yskäisee, niin kyllä ne roiskeet ihan visiriin jää samoin kuin maskeihin. Pitäisikö sitten olla joku moottorimaski yhdistelmäsuotimilla?

• Anonyymi

Kysyin Prisman kassa tytöltä miksi sillä on hitsaus kypärä päässä. Sanoi että muutosta oli jäänyt ja ei viitsinyt poiskaan heittää. Hienosti oli sana hallussa. Nauratti koko kotimatkan... On ne nuoret vaan niin hauskoja tyyppejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe