Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nolot visiiriit

Anonyymi

Nuoret naiset kassalla visiireissä on kyllä idiootin näköisiä 😂😂😂hävettääköhän käyttää visiirii?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti hävettää, kun kaikki täyspäiset ymmärtää, että sieltä visiirin alta kulkee kaikki aerosolit esteettä.

      • Anonyymi

        Tai sitten visiirin käyttö voi olla kannanotto että en tahdo suojella sinua oireettomalta mielikuvitustaudilta, jos naurat minulle, mutta voin myydä sinulle muovipussi


      • Anonyymi

        Entä pitääkö maski riisua äänestyspaikalla, jotta äänestä voidaan tunnistaa?


    • Anonyymi

      Miten liittyy myyntityöhön?

    • Anonyymi

      Ennemmin visiiri kui korona. Persu ei vaan ymmärrä. Kannattaisi tehdä tutkimus koronaan kuolleiden puoluekannasta. Ettei vaan olisi enemmistö ...

    • Anonyymi

      En nyt varsinaisesti ole ihan samaa mieltä, mutta sanotaanko näin: joidenkin naisten kasvoilla varsinkin musta kangasmaski kaartuu niin himottavan bikinilinjamaisesti nenän päälle, että "pahaa" tekee. Ei visiiri koskaan viisaria niin väräytä.

    • Anonyymi

      Masuunin äärellä kannattaa käyttää visiiriä, mut emmä tiiä kui kassal kans?

      • Anonyymi

        KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KERTKOKAA NYT: MITEN LIITTYY MYYNTITYÖHÖN?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!

        AP:n kommentti meni selvästi tunteisiin. Huutomerkin ja kysymysmerkin yhdistelmä = tunnesävyistä ihmettelyä (http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/haku/huutomerkki/ohje/22)

        Ymmärrät aivan tasan tarkkaan, että keskustelun aloittaja nauraa sille, miten visiirimuoti tekee myyntityöntekijöistä idiootin näköisiä työpaikallaan. Yksi huono piirre suomalaisessa keskustelukulttuurissa onkin tahallinen väärin ymmärtäminen (https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/11/16/hyvin-sanottu-bra-sagt-hanke-kutsuu-parantamaan-suomalaista)

        Et pysty takomaan "järkeä" kenenkään päähän kysymällä: miten tämä liittyy siihen ja siihen. Turha kysyä myöskään "mitä tarkoitat".

        Googlettamalla "Vic ffp2 kasvomaski" löydät sellaisia suojaimia, mitkä luultavasti toimisivat koronantorjunnassa myyntityössä, face2face, mutta olen nauranut niille niin hysteerisesti kun olen päässyt kotiin, että minulla on alkanut ilmestyä ryppyjä suunpieliin ja lähinnä sen takia olen alkanut miettiä, että pystyisikö näitä huutonaurukohtauksia jotenkin hillitsemään...


    • Anonyymi

      Myyntityötä tekevillä on visiirit päässään. Tänäänkin näin Prismassa. Siten liittyy myyntityöhön ja myyntityötä tekevien ulkonäköön, joka huvittaa keskustelun aloittajaa.

      Visiirit liittyvät myyntityötä tekevien työvaatetukseen.

      Mielenkiiintoinen aihe muuten! Kun itse tein myyntityötä, kasvoissa ei saanut olla lävistyksiä ja ne piti ottaa pois vuoron ajaksi. Tästä ohjeistuksesta minulla on mielipiteitä, mutta luonnollisestikaan niillä ole mitään väliä, enkä välitä, koska olen vaihtanut alaa.

      Näin jälkeen päin ajateltuna ei olisi tarvinnut ottaa pois, jos olisin peittänyt ne kasvomaskilla. Visiirin läpi olisivat näkyneet kyllä.

    • Anonyymi

      Ei ne minusta noloja ole piäisin itsekkin jos kassan takana joutuisi olemaan
      Kaikki hengittää samaa ilmaa
      Esim.tuberguloosi voi levitä ja kaikenmaalaisia käy kaupoissa ulkomailla on sitä tuberguloosoa enemmän.
      Pitäis olla rokotus todistus ennen ko tulevat hönkimään samaan maahan ja kauppaan, autoon,junaan,hissiin......

    • Anonyymi

      Ei saa nauraa. On asiatonta, että naurat visiireille. Visiirit ovat taikaviittoja, joka suojelee kaikelta

    • Anonyymi

      Jos myyjä aivastaa tai yskäisee, niin kyllä ne roiskeet ihan visiriin jää samoin kuin maskeihin. Pitäisikö sitten olla joku moottorimaski yhdistelmäsuotimilla?

    • Anonyymi

      Kysyin Prisman kassa tytöltä miksi sillä on hitsaus kypärä päässä. Sanoi että muutosta oli jäänyt ja ei viitsinyt poiskaan heittää. Hienosti oli sana hallussa. Nauratti koko kotimatkan... On ne nuoret vaan niin hauskoja tyyppejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe