Nokia/HMD ei pidä mitä lupaa. Lupasivat Android-päivitryksiä kahden vuoden ajan. Vajaat kaksi vuotta vanha 3.1 ei koskaan saanut Euroopassa Androidi 10'iä. Akunkesto luvattoman heikko. Puhdas android ei tarkoita yhtään mitään. Esimerkiksi Samsungit to0imivat paljon nopeammin ja luotettavammin. Nokia puhelinten hankkiminen loppui tässä taloudessa 3.1 malliin.
Välttäkää Nokia-puhelimia
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
Sai kyllä päivityksen.. älä valehtele:)
- Anonyymi
Ei saanut Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut Suomessa.
Saipas..
- Anonyymi
Valehtelijoiden klubi.
- Anonyymi
https://suomimobiili.fi/nokia-3-1-sai-android-10-paivityksen/
"Ensimmäisessä aallossa Android 10 tulee jakoon vain muutamissa maissa, eikä Suomi kuulu ensimmäisten joukkoon.".
Eli ei ensimmäisten joukossa koska markkina-alue pieni mutta on jokatapauksessa tulossa tai jo tullut. - Anonyymi
Käyttöjärjestelmän päivitys seuraavaan versioon ja turvallisuuspäivitys ovat eri asioita.
- Anonyymi
HMD on luvannut yleensä kaksi Androidin versiopäivitystä ja kolme vuotta turvallisuuspäivityksiä laitteen lanseeraushetkestä.
Näyttää tuo 3.1 olevan julkaistu toukokuussa 2018 Androidin (One) versiolla 8, ja on päivitettävissä versioon 10.
- Anonyymi
Ohjelmisto
Androidin parhaat puolet
Android One on joukko puhelimia, jotka täyttävät Googlen asettamat korkeat ohjelmistovaatimukset. Android 3.1 -laitteena Nokia 3.1 tarjoaa kaiken, mitä et halua, virtaviivaisella, helppokäyttöisellä käyttöliittymällä ja kuratoidulla esiasennetuilla sovelluksilla sekä ilmaisella, rajoittamattomalla korkealaatuisella valokuvien tallennustilalla Google Photos 1 -palvelun kanssa . Kolmen vuoden säännölliset tietoturvapäivitykset ja kahden vuoden ohjelmistopäivitykset tarkoittavat, että Nokia 3.1 pysyy turvassa ja sisältää uusimmat Google-innovaatiot, kuten Google Assistant -optimoinnin. - Anonyymi
Logiikallasi pitää välttää erityisesti samsungeja ja muita kuin Nokiaa, koska niihin ei tule ollenkaan päivityksiä tai paljon epätodennäköisemmin. Hyvä kun varoitit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514