Uutena äitinä on vaikeaa

Anonyymi

Monet itsestään selvät asiat ei olekkaan enää niin kun perheeseen tulee ylimääräisiä lapsia. Omat kun osaavat kaiken niin ala opettaa miehen lapsia sitten käyttäytymään ja kunnioittamaan uutta äitiä ja uuden äidin lapsia, se on vaieketa heidän ymärtää.

Ajan kanssa ehkä, mutta tässä on menty jo viisi vuotta eikä vieläkään osaa mitään. Kersat senkun pahenee vaan kun ikää tulee, on itse päässyt helpolla ja sääliksi käy miestä jolla on moiet pennut. Minusta se ei johdu olen ihana äitipuoli, mutta vaadin että tehdään asiat hyvin ja oikein.
Eilenkin eivät vieneet roskia vaikka kymmenen kertaa sanoin niin oli pakko sitten pyytää omia lapsia viemään roskat, valitettavasti joutuivat siihen hommaan, ja veivät kyllä nurisematta, mutta sanoin ettei tämä toistu että nuo homat kuuluu miehen pennuille. Me teemee vaan siistit hommat se on vähintä mitä voin tehdä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutena isäpuolena on vaikeeta ,monet itsestään selvät asiat ei olekkaan enää niin kun perheeseen tulee ylimääräisiä lapsia muijan lapsia Omat kun osaavat kaiken niin ala opettaa vaimoni lapsia sitten käyttäytymään ja kunnioittamaan uutta isäpuolta ja uuden isäpuolen lapsia, se on vaieketa heidän ymärtää.

      Ajan kanssa ehkä, mutta tässä on menty jo vuosi , eikä vieläkään osaa mitään. Kersat senkun pahenee vaan kun ikää tulee, on itse päässyt helpolla ja sääliksi käy naistani jolla on moiset pennut. Minusta se ei johdu olen ihana isäpuoli , mutta vaadin että tehdään asiat hyvin ja oikein.
      Eilenkin eivät vieneet roskia vaikka pariin kertaa sanoin niin oli pakko sitten pyytää omia lapsia viemään roskat, valitettavasti joutuivat siihen hommaan, ja veivät kyllä nurisematta, mutta sanoin ettei tämä toistu että nuo homat kuuluu naiseni pennuille, jotka asuvat täällä. Me teemee hommat se on vähintä mitä voin tehdä.

    • Anonyymi

      Palkitsemisjärjestelmä tai vuorotyölistat. Sillä tuo tilanne aukeaa.
      1_ Palkitseminen = Jokaisesta työstä saa esim. 10c rahaa, joka merkitään työlistaan ja maksetaan kerran viikossa.
      2. Vuorotyölistat= Jokaisella on vuoropäivä ja hoitaa päivän juoksevat työt.
      Vain pelisäännöt pitävät elämänne jotenkin fiksuna ja samalla lapsenne oppii että oikeakin elämä on semmoista.

      • Anonyymi

        Minun lapset jo teinejä käyvät jokatoinen viikonloppu, niin en heitä nyt ekana töihin laita, vietän aikaa heidän kanssa ja olen kasvattanut heidät hyvin ,vanhempi on jo viime kesänä kesätöissä ja ensi kesänä pääsee taas samaan paikkaan töihin molemmilla koulu sujuu ,siis lukio erittäin hyvin, kiitos siitä myös ex vaimolle joka loistava äiti, ja minulla myös hyvät välit häneen.


    • Anonyymi

      Yleensä äidit ei kasvata lapsiaan kohtaamaan äitipuolta. Katkerana haukkuvat äitipuolta lapsille vaikka äitipuoli kohtelee lasten äitiä kauniisti ei koskaan hauku ketään.
      Minä en saa mennä lasten kotiin vaikka mun pitäisi päästä sinne katsomaan ja arvostelemaan syy on se ettei exällä ole asiaa meidän kotiin, ei tietenkään ole, miksi olisi? Typerä syy hänellä.

      Olen vastuussa meihen lasten kasvusta joten se on äidin hyvä ymmärtää että minä määrään nyt. Ei ymmärrä, kumma naakka.

      • Anonyymi

        Toi on sitä typerää kilpailua kumpi on parempi. Jos ei olla aikuisia ja toimita fiksusti, niin se on todellakin tuollaista kateutta ja katkeruutta puolin ja toisin.


      • Anonyymi

        Yleensä isät ei kasvata lapsiaan kohtaamaan isäpuolia . Katkerana haukkuvat isäpuolta lapsille vaikka isäpuoli kohtelee lasten äitiä ja isää kauniisti ei koskaan hauku ketään.
        Minä en saa mennä lasten etäkotiin vaikka mun pitäisi päästä sinne katsomaan ja arvostelemaan syy on se ,ettei minun ja vaimoni exällä ole asiaa meidän kotiin, ei tietenkään ole, miksi olisi? Typerät syyt heillä .

        Olen vastuussa vaimoni lasten kasvusta ,joten se on niiden isän hyvä ymmärtää, että minä määrään nyt. Ei ymmärrä, kumma ukko, kasvattaisi itse pentunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on sitä typerää kilpailua kumpi on parempi. Jos ei olla aikuisia ja toimita fiksusti, niin se on todellakin tuollaista kateutta ja katkeruutta puolin ja toisin.

        Joo, ei pitäisi vertailla, koska kaikkihan sen tietää että äidit on parempia sitte tulee äitipuolet ne osaa olla puolueetomia. Näkevät miehen lapsiss aina ongelmia onneksi ajoissa, joita omat vanehmmat ei näe. Ja sitten kun äitipuolella on omia lapsia, ne voivat olla apuna ja tukena ja opastamassa miehen lapsia kun ovat paljon etevämpiä ja osaavampia, eikä heillä ole ongelmia niinkuin miehenl apsilla. se on surullista.

        Äidit on sikäli hyviä että ottavat omat lapset sillon kun äitipuoli ei jaksa hoitaa raskaita lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei pitäisi vertailla, koska kaikkihan sen tietää että äidit on parempia sitte tulee äitipuolet ne osaa olla puolueetomia. Näkevät miehen lapsiss aina ongelmia onneksi ajoissa, joita omat vanehmmat ei näe. Ja sitten kun äitipuolella on omia lapsia, ne voivat olla apuna ja tukena ja opastamassa miehen lapsia kun ovat paljon etevämpiä ja osaavampia, eikä heillä ole ongelmia niinkuin miehenl apsilla. se on surullista.

        Äidit on sikäli hyviä että ottavat omat lapset sillon kun äitipuoli ei jaksa hoitaa raskaita lapsia.

        Joo, ei pitäisi vertailla, koska kaikkihan sen tietää että isät on parempia sitte tulee isäpuolet ne osaa olla puolueetomia. Näkevät naisten lapsiss aina ongelmia onneksi ajoissa, joita omat vanehmmat ei näe. Ja sitten kun isäpuolella on omia lapsia, ne voivat olla apuna ja tukena ja opastamassa vaimon lapsia kun ovat paljon etevämpiä ja osaavampia, eikä heillä ole ongelmia niinkuin naiseni lapsilla . se on surullista.

        Isät on sikäli hyviä että ottavat omat lapset sillon kun isäpuoli ei jaksa hoitaa raskaita lapsia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe