mITÄ MIELTÄ OOTTE KYSEISESTÄ SARJAKUVASTA? MUSTA SE ON PARAS!!
W.I.T.C.H. lehti
17
1401
Vastaukset
- entinen lukija
enpä tiedä...aika huono. Luin ennen, mutta meni niin oudoksi ja sekavaksi...
- Galaxia
Niin meni oudoksi ja piirrosjälkikin huononi... Tuhlaan rahani mielummin johonkin parempaan
- - haukotus -
Teollisesti tuotettua p*****
Sori vaan. - ffffll
Nyt musta tuntuu että oot erehtynyt, siis tarkoitat varmaankin B.I.T.C.H -lehteä, vai mitä??
- tassutellen
Ite se kirja/lehti on nii sekava et ku on kaikki ne oraakkelit ja ja ne johtajat ja elementit ja ne kaiken maailman maailmat ja eliöstö ja siis se on täyttä ja todellista.. (tiedät kai mitä) huonosti luotu, piirustus on sujuvaa mut ne kuvakulmat esim siinä mikä se sydän olikaa ni siinä kuvataa irman takapuolta ku ne kuvaa niitä muita ja niiden vitsit on tosi mauttomia esim. takuttomat kun cornelian hiukset.. kuka nauraa, kysyn vaan
- taana90
MuSTAKIN se on PARAS KAIKISTA!
- X).
Hei haloo!!!!! Pitäskö sarjiksissa sit tanssii joku tyllerö jolla on hiukset ihan sekasin ja takussa?!?!?! Ja siks toiseks se että Irman persettä muka kuvattas erityisen tarkasti niin PYH PAH JA PASKA!!!!!!! Jos ootte niin täydellisii ja tiette tasan tarkkaan millanen on hyvä sarjis niin senkus vaan rupeette tekeen niitä... Mutta antakaa meidän nauttia rauhassa!!!!!
-Ikuinen Fani-- kissa
........on iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana lehti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- yks tyttö vaan..
kissa kirjoitti:
........on iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana lehti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaikilla on tietysti omat mielipiteet, mut ei kaikkien tarvihe haukkua niitä asioita joista ei tykkää, sanoo vaan et ei tykkää tai tykkää... Tiedän, tiedän, teiltä kysyttiin mielipidettä mutta kuhan ei tuu mollanneeksi niitä jotka sitä lehtee lukee... Mut mä tykkään w.i.t.c.h:istä kauheesti...
- Viiivi
yks tyttö vaan.. kirjoitti:
Kaikilla on tietysti omat mielipiteet, mut ei kaikkien tarvihe haukkua niitä asioita joista ei tykkää, sanoo vaan et ei tykkää tai tykkää... Tiedän, tiedän, teiltä kysyttiin mielipidettä mutta kuhan ei tuu mollanneeksi niitä jotka sitä lehtee lukee... Mut mä tykkään w.i.t.c.h:istä kauheesti...
Ihan ok sarjis. Ei kyllä mikään mun suosikki, mutta kyllähän tuota nyt lukee...
- pete
Viiivi kirjoitti:
Ihan ok sarjis. Ei kyllä mikään mun suosikki, mutta kyllähän tuota nyt lukee...
juu siis mul on kaikki lehet paitsi ykkönen joten en ihan viitti lopettaa vaikka juoni toistaa itteensä ja kyllä huomaa et lehti on tarkotettu alle ylä-aste ikäsille.. ei oikein iske. kyllähän sitä lukee ja ne päiväkirja jutut on niin hauskoja! ne on niiiin tyhmiä! kuka oikeesti muka kirjottaa sillee? ja ne willin ah matt on minun jutut on niin.. :D päivän piriste.
- moon fani
pete kirjoitti:
juu siis mul on kaikki lehet paitsi ykkönen joten en ihan viitti lopettaa vaikka juoni toistaa itteensä ja kyllä huomaa et lehti on tarkotettu alle ylä-aste ikäsille.. ei oikein iske. kyllähän sitä lukee ja ne päiväkirja jutut on niin hauskoja! ne on niiiin tyhmiä! kuka oikeesti muka kirjottaa sillee? ja ne willin ah matt on minun jutut on niin.. :D päivän piriste.
mulpas on ihan kaikki lehet alotin 19 ja ostin andigraviaatist 10 ykkösen ja toisella kympillä 2. aikas kallista tieden mutkun ne on niin kivoja sarjiksii!!!!!!!
- ...
Oishan se punatukkain tyttö ihan pantava...
- ¤Pihu¤ (so LUCKY)
Joo mustakin witch on ihan PARAS!
- Lintsi
Joo! Mustkin se on just PARAS! W.I.T.C.H. RULES!!!
- W.I.T.C.H IS BEST
W.I.T.C.H on sairaan ihana, mutta aloitin niiden keräilyn ihan liian myöhään :( kerään niitä yhä...mulla on 1-117 lehtee extrat kirjat pokkarit ja 2 tavaraa. Että se on IHQ sarjis
- fani4
W.I.T.C.H on ihan paras mutta en löyä mistään enää melkee niitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569