W.I.T.C.H. lehti

Jensku007

mITÄ MIELTÄ OOTTE KYSEISESTÄ SARJAKUVASTA? MUSTA SE ON PARAS!!

17

1446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen lukija

enpä tiedä...aika huono. Luin ennen, mutta meni niin oudoksi ja sekavaksi...

• Galaxia

Niin meni oudoksi ja piirrosjälkikin huononi... Tuhlaan rahani mielummin johonkin parempaan

• - haukotus -

Teollisesti tuotettua p*****

Sori vaan.

• ffffll

Nyt musta tuntuu että oot erehtynyt, siis tarkoitat varmaankin B.I.T.C.H -lehteä, vai mitä??

• tassutellen

Ite se kirja/lehti on nii sekava et ku on kaikki ne oraakkelit ja ja ne johtajat ja elementit ja ne kaiken maailman maailmat ja eliöstö ja siis se on täyttä ja todellista.. (tiedät kai mitä) huonosti luotu, piirustus on sujuvaa mut ne kuvakulmat esim siinä mikä se sydän olikaa ni siinä kuvataa irman takapuolta ku ne kuvaa niitä muita ja niiden vitsit on tosi mauttomia esim. takuttomat kun cornelian hiukset.. kuka nauraa, kysyn vaan

• taana90

MuSTAKIN se on PARAS KAIKISTA!

• X).

Hei haloo!!!!! Pitäskö sarjiksissa sit tanssii joku tyllerö jolla on hiukset ihan sekasin ja takussa?!?!?! Ja siks toiseks se että Irman persettä muka kuvattas erityisen tarkasti niin PYH PAH JA PASKA!!!!!!! Jos ootte niin täydellisii ja tiette tasan tarkkaan millanen on hyvä sarjis niin senkus vaan rupeette tekeen niitä... Mutta antakaa meidän nauttia rauhassa!!!!!

-Ikuinen Fani-

• kissa

........on iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana lehti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• yks tyttö vaan..
        kissa kirjoitti:

........on iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana lehti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikilla on tietysti omat mielipiteet, mut ei kaikkien tarvihe haukkua niitä asioita joista ei tykkää, sanoo vaan et ei tykkää tai tykkää... Tiedän, tiedän, teiltä kysyttiin mielipidettä mutta kuhan ei tuu mollanneeksi niitä jotka sitä lehtee lukee... Mut mä tykkään w.i.t.c.h:istä kauheesti...

• Viiivi
        yks tyttö vaan.. kirjoitti:

Kaikilla on tietysti omat mielipiteet, mut ei kaikkien tarvihe haukkua niitä asioita joista ei tykkää, sanoo vaan et ei tykkää tai tykkää... Tiedän, tiedän, teiltä kysyttiin mielipidettä mutta kuhan ei tuu mollanneeksi niitä jotka sitä lehtee lukee... Mut mä tykkään w.i.t.c.h:istä kauheesti...

Ihan ok sarjis. Ei kyllä mikään mun suosikki, mutta kyllähän tuota nyt lukee...

• pete
        Viiivi kirjoitti:

Ihan ok sarjis. Ei kyllä mikään mun suosikki, mutta kyllähän tuota nyt lukee...

juu siis mul on kaikki lehet paitsi ykkönen joten en ihan viitti lopettaa vaikka juoni toistaa itteensä ja kyllä huomaa et lehti on tarkotettu alle ylä-aste ikäsille.. ei oikein iske. kyllähän sitä lukee ja ne päiväkirja jutut on niin hauskoja! ne on niiiin tyhmiä! kuka oikeesti muka kirjottaa sillee? ja ne willin ah matt on minun jutut on niin.. :D päivän piriste.

• moon fani
        pete kirjoitti:

juu siis mul on kaikki lehet paitsi ykkönen joten en ihan viitti lopettaa vaikka juoni toistaa itteensä ja kyllä huomaa et lehti on tarkotettu alle ylä-aste ikäsille.. ei oikein iske. kyllähän sitä lukee ja ne päiväkirja jutut on niin hauskoja! ne on niiiin tyhmiä! kuka oikeesti muka kirjottaa sillee? ja ne willin ah matt on minun jutut on niin.. :D päivän piriste.

mulpas on ihan kaikki lehet alotin 19 ja ostin andigraviaatist 10 ykkösen ja toisella kympillä 2. aikas kallista tieden mutkun ne on niin kivoja sarjiksii!!!!!!!

• ...

Oishan se punatukkain tyttö ihan pantava...

• ¤Pihu¤ (so LUCKY)

Joo mustakin witch on ihan PARAS!

• Lintsi

Joo! Mustkin se on just PARAS! W.I.T.C.H. RULES!!!

• W.I.T.C.H IS BEST

W.I.T.C.H on sairaan ihana, mutta aloitin niiden keräilyn ihan liian myöhään :( kerään niitä yhä...mulla on 1-117 lehtee extrat kirjat pokkarit ja 2 tavaraa. Että se on IHQ sarjis

• fani4

W.I.T.C.H on ihan paras mutta en löyä mistään enää melkee niitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5663
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      12
      3528
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2301
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1723
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1607
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1447
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1365
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1325
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe