Tapanin päivän ajelulle

Anonyymi

Lähtisikö nainen kanssani ajelulle?
Tämäkin pitäisi lähettää naisen puhelimeen.
Keitin juuri kahvin, paketin pohjassa lukee, hieno ja täyteläinen.
Mekin varmaan yhdessä ollaan hienoja ja täyteläisiä, ainakin jolunaikaan.
Sikäli mikäli yhteen päädytään.
MihelTä, Hienolle Naiselle .

51

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos pystyisit oleen selvänä koko loppuelämäsi niin voisimmekin.

      Päihteissä seurustelusta tuli ruma ja tyhjä suhde. Täynnä tappelua ja itkua

      • Anonyymi

        Minä olen absoluuttisen raitis.


      • Anonyymi

        En tappele päihtyneenä, päihtymys ei muuta personallisuttani,
        sitäpaitsi ei minun tarvitse juoda itseäni humalaan, otan vain lääkkeeksi, aivan yskän lääkkeen ojehiden verran. Enkä ole kiinnostunut naisesta joka vaatisi minulta moista.


      • Anonyymi

        Sinun luvallasi jos vain niin sitten.


    • Anonyymi

      Mielelläni lähtisin (hänen kanssaan), mutta velvollisuudet kutsuvat. Maanantai kävisi oikein hyvin. Meillä riittäisi juttua varmasti :) :)

      • Anonyymi

        Mites miehesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites miehesi?

        Kuka niistä monista? No ei.... ei ole miestä:(


      • Anonyymi

        Todellakin riittäisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin riittäisi :)

        Pistäisitkö nainen vielä itsestäsi tunnisteen minkä minä sinusta tiedän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäisitkö nainen vielä itsestäsi tunnisteen minkä minä sinusta tiedän?

        Juhla Mokka, suklaa :) namiii


      • Anonyymi

        Onk vedon paikka ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhla Mokka, suklaa :) namiii

        Kinuskikastiketta sitten varalta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kinuskikastiketta sitten varalta ;)

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhla Mokka, suklaa :) namiii

        Juhla Mokka olisi voinut käydäkkin mutta ..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhla Mokka olisi voinut käydäkkin mutta ..?

        Käy ja nainen niukassa tonttuasussa


      • Anonyymi

        Runeberg on toinen nimeni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        No miiiiiksei ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miiiiiksei ?

        Ajattelin hänen kanssaan ihan muunlaista jälkiruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy ja nainen niukassa tonttuasussa

        Toi oli naiselle vinkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli naiselle vinkkinä.

        Niukka asu 🙂. 14.21 kommentoija. Jos haluat aloituksen tekijä.


    • Anonyymi

      Tietysti lähtisin, mutta sen oikean kanssa.

      • Anonyymi

        Mikäpä se on se oikea?
        Minäkin se oikean naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä se on se oikea?
        Minäkin se oikean naisen kanssa.

        No kun ei sitä täällä oikein tunnista. Kyllä mä tunnistaisin jos kyytiin ottaisi tai pyytäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei sitä täällä oikein tunnista. Kyllä mä tunnistaisin jos kyytiin ottaisi tai pyytäisi.

        Ahaa.


      • Anonyymi

        hesen kautta ? olis meinaan nälkä kans


    • Anonyymi

      Sitä päivää ei tule että kännykkääni minkäänlaista viestiä saisit lähetettyä.

      • Anonyymi

        👍.


      • Anonyymi

        Eipä ollut sinulle. Sori.


    • Anonyymi

      Jos kirjoittaisit yhdyssanat oikein lähtisin, mutta en siis tässä tapauksessa!

      • Anonyymi

        Taas nämä, yhdyntää tahtoisin sen naisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas nämä, yhdyntää tahtoisin sen naisen kanssa

        Ensin yhdyssanat oikein ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas nämä, yhdyntää tahtoisin sen naisen kanssa

        Älä välitä tuosta rakas. Joillain on tarve loukata muita. Se johtuu siitä, että niitä on kiusattu ja loukattu lyttyyn asti. Ne ei ole opetellut puolustautumaan vielä oikeassa elämässä. Ne elää vain netissä. Ne ei osaa kuin kiusata ventovieraita. Oikeita aitoja ihmisiä ei yhdyssanat haittaa.


    • Anonyymi

      Kyllähän myö yhteen vielä päädytään. Sydämeni on valinnut sinut❤️

      • Anonyymi

        Oi, kauniisti sanottu ❤Mie toivon että näin tapahtuu❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, kauniisti sanottu ❤Mie toivon että näin tapahtuu❤

        😊❤️


      • Anonyymi

        Tietääkö sydän kent se haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊❤️

        Jos olet tampereelta ❤️


    • Anonyymi

      En usko että niin tulee käymään...

    • Anonyymi

      Hei ujopiimä!
      Hyvää Tapaninpäivää sinulle.
      Toivottavasti joulusi on ollut mieluinen.
      Lähtisin joku päivä ajelulle ja sitten puhuttaisiin asiat halki.

      • Anonyymi

        Tämä selvä, laita suppiin noottii nii oon kaupal , oke ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä selvä, laita suppiin noottii nii oon kaupal , oke ?

        Unohtui

        Hei enkeksimitääntähännytolensanaton
        Samoin sulle :)
        Joulu rauhallisesti kuten aina.


      • Anonyymi

        Kiitti vaikkei ollut minulle.


    • Anonyymi

      Lähtisin tietysti heti, jos oikea, kerrothan selvästi, paljon puhumista. Onko siellä idässä korona hellittänyt, en ole katsonut paikkakuntasi tilannetta.

      • Anonyymi

        Kokonaan humps on kadonnut pöpö, ei mitään merkkejä enää viruskannasta, liekö itälän rakettiingenjöörit viisaampia lännenmiehiin verrattuna.Oli miten oli.


    • Anonyymi

      Mikset sitten lähetä niin kuin tuossa aloituksessa lupaat?

    • Anonyymi

      Lähden, kun laitat sen viestin.

    • Anonyymi

      Arvoisa täyteliäisyyteni vaatii nyt apostolinkyytiä. Sinunkin kyytisi kyllä sopii jonain toisena päivänä.

    • Anonyymi

      Tapanin kanssa ajelulle kyllä..

      • Anonyymi

        Loppuiko plörö?


    • Ehei, olla hienoja kumpikaan en minä eikä hän.

      mutta ei se haittaa. eikä juotais täyteläistä kahviakaan =) =)

    • Anonyymi

      Minkälainen menopeli on miehellä alla vai tarkoitetaanko aloituksella nyt jotain muuta?!?! ;O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe