Onko väärin jos haluaa kokeilla

Anonyymi

Hei
Niinkin tyhmältä kun kuulostan. Olen 23vuotias mies, olin pitkään parisuhteessa naisen kanssa. Eron jälkeen olen kaivannut jotain uutta. Onko normaalia jos tahdon kokeilla miehen kanssa miltä se tuntuisi. Koen itseni täysin heteroksi ,mutta silti jotenkin pakon omainen tarve päästä yrittämään .

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään väärää. Meitä on monia muitakin. Kannattaa tehdä nuo kokeilut nyt kun olet sinkku, koska vaikeutuu aika paljon jos olet suhteessa.

      • Anonyymi

        Oletko sinä itse ollut tässä tilanteessa? Mihin se johti


      • Anonyymi

        Kiitos rakentavasti palautteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä itse ollut tässä tilanteessa? Mihin se johti

        Olen tälläkin hetkellä, mutta en ole sinkku. Sinkkuna pääsisi paljon helpommin toteuttamaan näitä juttuja. Onhan se kiihottavaa päästä runkkailemaan ja imemään kulleja, eikä siitä hetken päästä jää mitään morkkista. Tykkään edelleen heteroseksistä, mutta on se vaan hienoa jos pääsee toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan kokonaisvaltaisesti. Elämä on lyhyt, niin miksi pitäisi elää valheessa ja jättää yksi puoli itsestä kokonaan pimentoon? Tietysti pitää terveys edellä toimia näissäkin.


      • Anonyymi

        Hassua miten homot väittää olevansa täysheteroita ja silti haluavat kokeilla miehen kanssa.
        Itse pidän itseäni täysheterona, enkä voisi ajatellakaan ajatuskin puistattaa ja yrjöttää.
        Joskus olen ajatellut että antaisin mieluummin ampua kuulan kallooni kun antaisin nussia itseäni perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua miten homot väittää olevansa täysheteroita ja silti haluavat kokeilla miehen kanssa.
        Itse pidän itseäni täysheterona, enkä voisi ajatellakaan ajatuskin puistattaa ja yrjöttää.
        Joskus olen ajatellut että antaisin mieluummin ampua kuulan kallooni kun antaisin nussia itseäni perseeseen.

        Sulla taitaa olla käsitteet sekaisin. Jos tykkää pääosin naisista, mutta haluaisi myös kokeilla seksiä miehen kanssa, niin eihän silloin ole homo. Ehkä bi, mutta ei kokeilunhalu mielestäni vielä tee edes biseksuaaliksi. Jos on lihansyöjä, mutta haluaisi kokeilla myös vegeruokaa, niin onko silloin vegetaristi?


    • Anonyymi

      Kokeilla kannattaa. Kiihottava imeä ja runkata kovaa kalua.

    • Anonyymi

      Itse olen mies ja kauan aikaa sitten oli parin vuoden juttu jossa koin asian. Asia oli ok, mutta jäi siitä jälkiä. Joskus olen jutellut asiasta yhden naisen kanssa. Hän mietti tuota asiaa, oli jutellut ikäisensä tytön kanssa. Myöhemmin kysyin oliko hän päässyt asiaan naisen kanssa. Ei ollut... Mutta mitä miettii... On varmaan aivan eri asia jos koskee toisen samaa sukupuolta olevian kroppaan tai maistaa esimerkiksi spermaa kuin omaansa. Tietenkin munan ottaminen suuhun tai peppuun ei onnistu kuin toisen miehen kanssa. Ja sama naisilla. Ja yks asia... Ei kannata sanoa asiasta että kokeilee kerran. Kannattaa kokeilla asioita enemmän. Ekat kerrat voi tuntua huonoilta ja vasta kymmenes olla hyvä. Eikä se homoksi tee

    • Anonyymi

      Saisipa vuosien tauon jälkeen ottaa suuhun. Kaverini vaan ollut niin kestävä että ollut vaikea saada hänet tulemaan.

    • Anna mennä vaan ja testaile ja kokeile kaikenlaista! Just hyvä aika ja elämäntilanne sulla siellä.

      Jokunen puolivakava ja vakavampi naissuhde vuosien varrella opettanut sen, että todennäköisyydet nykyistä liberaalimpaan menoosi tulee erittäin todennäköisesti kapenemaan.

      Mulla on ihan uskomattoman upea, laajakatseinen ja ymmärtävä vaimo, joka ei itse intoile seksin suhteen suuria. Mutta hän jopa melkein yllyttää kokemaan kaikkea muuta sellaista, mitä hän ei itse pysty tai halua tarjota. Se on onnekasta ja harvinaista....

      On silti niinkin, että 23 -veenä on helpompi löytää ja päästä touhuilemaan noita BI -kokeiluja kuin näin viiskymppisenä, jolloin potentiaaliset leikkikaverit on noiden kapeakatseisten naisten kanssa naikkiksessa :=)

      Enjoy, my friend!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe