Voisitko seurustella transmiehen kanssa?

Anonyymi

Oon 20v homoseksuaali transmies. Rintojen poistoleikkaus on tehty mut sukupuolielinten korjausleikkausta en ees haluu. Ku olin tavannu mun nykyisen poikaystävän ni en kertonu totuutta mun sukupuolesta heti. Mut kerroin sit kuitenki ennenku me oltiin alettu seurustella ku sen kertominen tuli ajan myötä vaan hankalammaks ja hankalammaks enkä halunnu et totuus tulis ilmi vast sängyssä. Kerroin ennen ekoja treffejä (eli ku oltiin tunnettu 1,5kk) et oon oikeesti biologisesti nainen ja kerroin juurta jaksaen mun kamppailun transsukupuolisuuteni kanssa. Eli alotin ihan sieltä asti et 8-vuotiaana olin viel tavallinen vaaleenpunasesta ja prinsessoista tykkäävä pikkutyttö, ja ala-asteen kakkos- ja kolmosluokkien välisenä kesänä aloinki tykkäämään poikien vaatteista ja spidermanista ja musta alko tuntua et oon väärässä kehossa. Pelkäsin et se poika jättää mut jo ennenku me ollaan alettu ees seurustelemaan mut se oliki tosi ymmärtäväinen ja sano olevansa biseksuaali. Eli ei peruuntunu treffit ja pian niiden jälkeen me alettiin seurustella. Mut jos se poika ois ollu umpihomo ni sit se ois saattanu suuttua ja hylätä mut. Ni kysyisin nyt täältä homomiehiltä ihan mielenkiinnosta et voisitteko seurustella transmiehen kanssa?

4

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en varsinkaan sellaisen kanssa jolla on vielä naisen alapää, mutta mitä tulee täydelliseen transmieheen niin kyllä minä ihan aitoja miehiä kuitenkin etsin. Ei silti että minulla sinällään olisi mitään transmiehiä vastaan, mutta silloin jos on parisuhteesta kysymys niin maku asioista ei voi kiistellä.

    • Anonyymi

      Jostain syystä transvestiitti, varsinkin hyvin varustettu ja top kiihottaa minua suunnattomasti.
      Mutta transseksuaali , mihinkään suuntaan ei lainkaan.
      Valitan.

    • Anonyymi

      Kumma, kun asialliset vastaukset katoaa. Miksei, jos kemiat kohtaa. En poissulkisi lainkaan.

    • Anonyymi

      On aika vaikea ottaa kantaa asiaan, jonka taakse kätkeytyy asioita joita ei tiedä. En edes tiedä mitä transpoijan jalkojenvälistä löytyy jne.
      Näistä kaikista ei ole tietoa ainakaan minulla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe