Corolla Hybrid

Anonyymi

Corolla Hybrid, ylivertaisen hyvä TM maailman suurimman vaativimman talvitestin voittaja-auto 2020!!!
Käsittämättömän eriomainen valinta arktisiin olosuhteisiin!!!

18

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talvitesti - 7 C pakkasella ei kerro ihan totuutta. Tänään olisi ollut mahdollisuus tehdä testi -37 C pakkasella.

      • Anonyymi

        Näin on, erot olisivat olleet vielä suurempia tuossa kelissä. Toyota on vaan niin hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, erot olisivat olleet vielä suurempia tuossa kelissä. Toyota on vaan niin hyvä!

        Corollakuskin pää olisi jäätynyt ja kori sisältä huurteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corollakuskin pää olisi jäätynyt ja kori sisältä huurteessa.

        Tuo on skeidojen ominaisuus.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Inariin susia naimaan, en kyllä lähtisi ainakaan Toyotalla, vaatis kunnon bensa konneen joka hönkii hukkalämpöt kabiiniin!!

    • Anonyymi

      Joko corollaa saa nelivedolla vai eivät vieläkään osaa sellaista tehdä?

      • Anonyymi

        Osaavat vaan pärjää hyvin kaksivedollakin. Auriskin hakkasi taannoin talvitestissä radalla monet nelivedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaavat vaan pärjää hyvin kaksivedollakin. Auriskin hakkasi taannoin talvitestissä radalla monet nelivedot.

        Voin luvata että Auris ei ole hakannut ensimmäistäkään nelivetoautoa jääradalla missään testissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin luvata että Auris ei ole hakannut ensimmäistäkään nelivetoautoa jääradalla missään testissä.

        Kyllähän Toyota Auris on parempi kuin monet haldex nelivedot. jatkuville nelivedoille ei välttämättä pärjää, mutta on ylivoimaisesti paras kaksivetoinen.


      • Anonyymi

        tohjo tuleekin jälkijunassa tässäkin asiassa...


    • Anonyymi

      Käsittämätön valinta kun hävinnnyt kaikkk vertailut luokassaan.

    • Anonyymi

      Toyotako talviauto? Hah.
      Nyt on sotkettu asioita: 1. Talvella ja toyotalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Yhteen ne eivät sovi. 2. Autolla ja Toyotalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Korkeintaan Toyotalla ja mopoautolla on yhteistä pohjaa.

    • Anonyymi

      Tosi vaativa vertailu, peräti -15 astetta pakkasta ja auto jossa oli paskat jarrut ja kova melu voitti sekalaisessa seurassa 0,1 pisteen erolla.
      Aika väsynyttä jopa Terolla.
      No hänelle riittää luulo siitä, että hänen juttunsa ärsyttää, mutta hauskaahan tämä on.

      • Anonyymi

        No kun aletaan veetailemaan luokassaan niin tuleekin sitten kokonaisella pisteellä turpiin. Kun tehdään asiat vähän sinnepäin niin turha muutakaan odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aletaan veetailemaan luokassaan niin tuleekin sitten kokonaisella pisteellä turpiin. Kun tehdään asiat vähän sinnepäin niin turha muutakaan odottaa.

        Niinpä, Corolla otti turpaansa Focukselta, Golfilta ja Mazda 3:lta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, Corolla otti turpaansa Focukselta, Golfilta ja Mazda 3:lta.

        Nämäkin ottivat Toyolta turpaan että ratisi, hihii!

        BMW 118i A Business Sport

        Citroën C5 Aircross Puretech 180 A Shine

        DS 3 Crossback Puretech 130 A Grand Chic

        Ford Puma 1,0 Ecoboost Hybrid Titanium Launch Edition

        Kia Xceed 1,0 T-GDI Business Premium

        Mazda CX-30 2,0 Skyactiv-X A Vision Plus

        Nissan Juke DIG-T A Tekna

        Opel Corsa GS Line 130 Turbo A

        Peugeot 208 Puretech 100 Allure

        Renault Clio TCe 100 Intens

        Škoda Kamiq 1,5 TSI A Style

        Volkswagen T-Cross 1,0 TSI A Sport


    • Anonyymi

      12 sentin maavaralla talviauto. Hah. Hyvä vitsi. No niinhän se toyota on muutenkin, pelkkä vitsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe