Lähes uusi wc istuin ja siellä jo värjäytymiä
Meillä on vähän toista kuukautta vanha wc istuin. Itse olen pessyt sitä wc ankalla sisäpuolelta ja muualta amwayn yleispuhdistusaineella, lopputulos on ollut hyvä.
Nyt ihmettelin kun sinne oli sisäpuolelle vesirajan yläpuolelle ilmestynyt vaaleeta olisko ruskehtavaa jälkeä, näytti vesitipoilta mutta on kiinni pöntö pinnassa. Koitin pestä edellä mainitulla tavalla mutta ei lähtenyt. Selvisi että yksi perheenjäsenistä oli pessyt pöntön sisältä huuhtelukauluksesta alaspäin wc ankalla ja huuhtelukauluksen yläpuolelta, kannen alta ja joka puolelta ulkoa sanytol desinfiointi ja puhdistusaineella, mietin voisiko ne värjäytymät liittyä jotenkin tuohon puhdistusaineeseen? Pullossa luki että wc istuimen kansiin voi käyttää mutta itse istuimesta ei ollut mainintaa.
Osaisiko kukaan sanoa voisiko tuo sanytol aine liittyä jotenkin niihin värjäytymiin vai mitä se voisi olla? Jos liittyykin tuohon aineeseen niin onko pöntön pinta nyt pilalla vai voiko noille jäljille vielä tehdä jotain? Onko muut käyttäneet tuota ainetta pöntön pesuun?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi teillä edes on jotain desinfioivaa pesuainetta? Vai asutteko leikkaushuoneessa?
- Anonyymi
Kummallista toimintaa varsinkaan kun Sanytol ainetta EI SAA päästää vesistöihin. Kuormitetaan taas turhaan paikallista vedenpuhdistamoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin22815430Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013523Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2939364- 426653
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2463948