https://youtu.be/ZLNfUG_i5Is
Sykähdyttävää tulkintaa
Et ole yksin
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Oulun poliisi Petrus Schroderus laulaa komeasti ja on raamikas mies vielä lisäksi.
Olen sama immeinen, joka kommentoi sitä Laulu rakkaudelle ohjelmaa ja tykkäsin siitä, kun sen tallenteena iltasella katsoin. Sinähän 2lesken myös pidit siitä ja teit sen aloituksenkin.
Ja tuo Aake Kalliala on kyllä aika hyvä tyyppi. Ollaan saman ikäisiä ja samasta kaupungista ja vielä hän oli aikoinaan rinnakkaisluokalla koulussa. Eikö ole paljon meillä yhteistä? No leikkiä vaan...
On meillä kyllä hyviä laulajia ja hyviä ohjelmia! - Anonyymi
Tämä lesken näkyy olevan vahvasti kallellaan poliiseihin. Addiktoitunut heihin, viinan korvike sekin.
Ano 08:19
Kun vieroittauduin viinasta 9 vuotta sitten, tilalle oli pakko löytää jotain muuta.
Aloitin pitkillä lenkeillä, kun en uskaltanut mennä kahvilaan.
Enkä tietenkään kapakkaan.
Pelkäsin ihmisiä ja häpesin itseäni,
Ne painajaiset olivat niin kaameita, että kun heräilin hiestä märkänä, oli kotisänky turvallinen paikka.
Ja mieskin oli silloin vielä tukena.
Ehkäpä tuo poliisi tuo kuvaannollisesti sen turvallisuuden tunteen, kun yksin elelee.
Kun laulaja on vielä niin mahdottoman komea, ei voi muuta kun kuunnella ja ihailla.
- Anonyymi
Äläpä ole ilkeä! Miksi aina pitää vetää tuo viina kaikkeen, en ymmärrä. Voi niitä olla monta muutakin ihmistä, joilla joskus ollut viinaongelma, mutta päässyt siitä eroon.
Tuo Oulun poliisi kyllä laulaa upeasti! Kannattaa sinunkin kuunnella, joka ilkeilit. - Anonyymi
Kaunista on laulu! Vastaan tuohon et ole yksin. Tulen lenkiltä. Auto oli pysäköitynä metsäpolulle. Minä epäluuloisena lähestyin, että joku on tuomassa sohvansa tai jääkaappinsa metsään. Niitä näkyy joskus. Nyt ei ollut siitä kyse. Mies oli syöttämässä linnuille jouluksi ostamaansa liikaa pullaa. Odotteli peurojakin, joita usein liikkuu. Juttelimme lähes tunnin, rakennuksista, työelämästä, kotieläimistä, liikunnasta.... aiheita löytyi. Olipa mukava kohtaaminen ventovieraan kanssa. Nyt ei tunnu yhtään yksinäiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634