Aihe

onko minlla seksitauti?

Anonyymi

hei olen 16vuotias minun terskan alapuolella on paljon valkoisia finnejä muistuttavia palluroita ja ne on ollut minulla jo monia kuukausia enkä tiedä mitä tehdä koska ne ei ole lähteneet vaikka olen pessyt pippeliäni. onko minulla siis syytä hulia kun ne on oolut minulla monia kuukausia eikä lähde.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ku vedät nahan taakse nii ne näkyy? Ei ne oo vaarallisii ja niitä on aika usealla. Pese kullis päivittäin nii siellä ei vanhatg kuset ja mällit muhi, se voi vähä auttaa. Suomeksi niitä kutsutaan helmiäisnystyiksi.

• Anonyymi

Ton lisäksi kivespusseissa ja peniksen juuressa alapinnalla on usein kanssa sillasia pieniä pallomaisia kohoumia jotka voi joskus olla vähän valkosia, ne kuuluukin olla siinä, ne on paikkoja josta karvat kasvaa tuli nyt vaan mieleen koska niistäki usein kysellään.

• Anonyymi

Jos oot seksiä harrastanut niin testiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      11237
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      133
      5105
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1967