Olen hämmästynyt kun

Anonyymi

miehen lapset eivät tanssi. Ei mitään sivistävää harrastusta eikä kulttuuria.
Miten voi elää niin ettei osaa tanssia, eikä katsele dokumentteja ja elokuvia, tai harrasta mitään sivistävää ja opettavaista aiaa.

Minun lapset onvat sivistyneitä ja osaavia, joten hämmästelen äitipuolena ettei miehen lapset osa mitään.

Nyt on aika harrastaa, ja ilmoitan lapset pitsinnypläyskurssille ja kansantanssikurssille, ja historian kurssille, jotta meillä olisi puheen aihetta, nyt ei viitsi akuankoista ja pupupetteriestä jutella. Kyllä pisiosata jo 25 v ilmaista itseään muutenkin kuin syömällä.

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen hämmästynyt , kun vaimoni lapset eivät liiku . Ei mitään urheilu harrastusta eikä liikuntaa
      Miten voi elää niin ettei liiku ja urheile vaan katsovat dokumentteja ja elokuvia, tai puhelinta , eivät harrasta mitään liikuntaa ja opettavaista aiaa.

      Minun lapset onvat sivistyneitä ja liikunnallisia , joten hämmästelen isäpuolena ettei mvaimoni lapset viitsi mitään.

      Nyt on aika harrastaa, ja ilmoitan lapset Hapkido ja kuntosalille , ja partioon , jotta meillä olisi puheen aihetta, nyt ei viitsi Aku ankoista ja pupupetteriestä jutella. Kyllä vois jo 25 v ilmaista itseään muutenkin kuin syömällä roskaruokaa ,suklaata ja muita nameja ja istumalla soffalla

    • Anonyymi

      Hämmästynyt, omahyväinen, itseään ja omia lapsiaan kehuva äitipuoli osoittaa omalla kirjoituksellaan, että sivistys ja toisten kunnioittaminen on häneltä itseltään kadoksissa. Keskustelutaitoon ei tarvita tanssitaitoa, dokumentteja vaan sosiaalisuutta. Ymmärrän , että miehen lapsista on aina haettava vikoja, koska olet unohtanut, että sinäkin olet vain ihminen puutteinesi. Muista, aina löytyy myös äitipuolia, jotka arvostavat miehen lapsia, ovat ystäviä keskenään , eivätkä arvostele ja halveksi toisiaan.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, eivät twerkkaa?

    • Anonyymi

      Minä olen hämmästynyt, kun vaimoni ei osaa tanssia , miten voi olla niin ettei osaa tanssia.
      Minä olen jo lukio aikana opetellut tanssimaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe