Laulu windowsista III

Anonyymi

Ilman Linuxin käyttöä moni hautautuu kaaokseen

Ne ravitsee mieltä, estää juuttumasta windowsiin
Windows myyjien likaiset valheet täällä vallitsee
Puuttuvat tiedostot, tyhjät kiintolevyt meitä hallitsee

Jos tahdot turvaan, Linuxin hurmaan on helppo tulla
Senkun kysyy, niin vastataan
Ja windows bugit, korjaukset on silloin turhaa

Nyt on Linux käyttäjän onnenpäivä
Windowsia ei tarvitse kukaan enää
Tahdon omistaa Linuxille vuorokauden
Olla kaksistaan

Tuhannet windowsit kaipaa ymmärrystä osakseen
Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen
Parkkeeratut harmaat päivät windowsin vie kaamokseen
Windows on korkattu, rimpuiltu lisää niitä korkatakseen

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin nuorena koulussa, oli yksinlaulukoe, hitonmoinen painajainen olikin, ei rytmitajua eikä lauluääntä koko suvussa. Mutta en muista koskaan saaneeni lauluopetusta, synnynnäistä suuntautumistakohan kokeella testattiin.

      Mutta sinulla on taipumusta lauleskeluun, pistä Youtubeen jotain ja linkki tänne.

      • Anonyymi

        Minä olen vain sanoittaja/sovittaja, ja tämän tyyppisiä esityksiä on ollut Assemblyssä, mutta kun minä en tunne ketään ja minulla ei ole suhteita niin en saa juutuubiin mitään...


    • Anonyymi

      Lyhyt virsi:
      Kun linuks koneeseen losahtaa, heti siitä bios posahtaa!

      • Anonyymi

        Tiesithän että asennuksen aikana windows kirjoittaa biosiin salaista tietoa, jota se käyttää tutkimaan että onko tietokoneen konfiguraatiota muutettu jotta voi päättää että onko lisenssi enää validi vai ei.

        Tästä syystä emolevyillä ei enää ole irroitettavaa bios-piiriä enään lainkaan koska jos emolevy meni rikki niin nämä irroitettavat bios-piirit voitiin vaihtaa suoraan toiseen emolevyyn ja hups! windows toimii taas! Nykyään tämä ei enää ole mahdollista vaan jos emolevy menee rikki niin sitten pitää ostaa uusi lisenssi.

        Tosin uutta lisenssiä ei tarvitse ostaa jos teet sen microsoftin pilvipalvelutunnuksen asennuksen yhteydessä ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille tämän jälkeen niin sitten kyllä saat asentaa saman windowsin uudelleen uuteen emolevyyn 2-3 kertaa, mutta vain jos aina asennuksen yhteydessä teet sen pilvipalvelutunnuksen ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille edelleen....

        Häh hää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesithän että asennuksen aikana windows kirjoittaa biosiin salaista tietoa, jota se käyttää tutkimaan että onko tietokoneen konfiguraatiota muutettu jotta voi päättää että onko lisenssi enää validi vai ei.

        Tästä syystä emolevyillä ei enää ole irroitettavaa bios-piiriä enään lainkaan koska jos emolevy meni rikki niin nämä irroitettavat bios-piirit voitiin vaihtaa suoraan toiseen emolevyyn ja hups! windows toimii taas! Nykyään tämä ei enää ole mahdollista vaan jos emolevy menee rikki niin sitten pitää ostaa uusi lisenssi.

        Tosin uutta lisenssiä ei tarvitse ostaa jos teet sen microsoftin pilvipalvelutunnuksen asennuksen yhteydessä ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille tämän jälkeen niin sitten kyllä saat asentaa saman windowsin uudelleen uuteen emolevyyn 2-3 kertaa, mutta vain jos aina asennuksen yhteydessä teet sen pilvipalvelutunnuksen ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille edelleen....

        Häh hää!

        Jos pitää ostaa uusi lisenssi, se ostetaan. Tyhjätaskut joutuvat sitten kolvailemaan emolevyjä HEHEHEHHEE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää ostaa uusi lisenssi, se ostetaan. Tyhjätaskut joutuvat sitten kolvailemaan emolevyjä HEHEHEHHEE!

        hyvä että windows hihhuleilla ainakin rahaa tuntuu olevan. ehkä se täyttää jotain muita puutteita...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe