Ilman Linuxin käyttöä moni hautautuu kaaokseen
Ne ravitsee mieltä, estää juuttumasta windowsiin
Windows myyjien likaiset valheet täällä vallitsee
Puuttuvat tiedostot, tyhjät kiintolevyt meitä hallitsee
Jos tahdot turvaan, Linuxin hurmaan on helppo tulla
Senkun kysyy, niin vastataan
Ja windows bugit, korjaukset on silloin turhaa
Nyt on Linux käyttäjän onnenpäivä
Windowsia ei tarvitse kukaan enää
Tahdon omistaa Linuxille vuorokauden
Olla kaksistaan
Tuhannet windowsit kaipaa ymmärrystä osakseen
Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen
Parkkeeratut harmaat päivät windowsin vie kaamokseen
Windows on korkattu, rimpuiltu lisää niitä korkatakseen
Laulu windowsista III
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin nuorena koulussa, oli yksinlaulukoe, hitonmoinen painajainen olikin, ei rytmitajua eikä lauluääntä koko suvussa. Mutta en muista koskaan saaneeni lauluopetusta, synnynnäistä suuntautumistakohan kokeella testattiin.
Mutta sinulla on taipumusta lauleskeluun, pistä Youtubeen jotain ja linkki tänne.- Anonyymi
Minä olen vain sanoittaja/sovittaja, ja tämän tyyppisiä esityksiä on ollut Assemblyssä, mutta kun minä en tunne ketään ja minulla ei ole suhteita niin en saa juutuubiin mitään...
- Anonyymi
Lyhyt virsi:
Kun linuks koneeseen losahtaa, heti siitä bios posahtaa!- Anonyymi
Tiesithän että asennuksen aikana windows kirjoittaa biosiin salaista tietoa, jota se käyttää tutkimaan että onko tietokoneen konfiguraatiota muutettu jotta voi päättää että onko lisenssi enää validi vai ei.
Tästä syystä emolevyillä ei enää ole irroitettavaa bios-piiriä enään lainkaan koska jos emolevy meni rikki niin nämä irroitettavat bios-piirit voitiin vaihtaa suoraan toiseen emolevyyn ja hups! windows toimii taas! Nykyään tämä ei enää ole mahdollista vaan jos emolevy menee rikki niin sitten pitää ostaa uusi lisenssi.
Tosin uutta lisenssiä ei tarvitse ostaa jos teet sen microsoftin pilvipalvelutunnuksen asennuksen yhteydessä ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille tämän jälkeen niin sitten kyllä saat asentaa saman windowsin uudelleen uuteen emolevyyn 2-3 kertaa, mutta vain jos aina asennuksen yhteydessä teet sen pilvipalvelutunnuksen ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille edelleen....
Häh hää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän että asennuksen aikana windows kirjoittaa biosiin salaista tietoa, jota se käyttää tutkimaan että onko tietokoneen konfiguraatiota muutettu jotta voi päättää että onko lisenssi enää validi vai ei.
Tästä syystä emolevyillä ei enää ole irroitettavaa bios-piiriä enään lainkaan koska jos emolevy meni rikki niin nämä irroitettavat bios-piirit voitiin vaihtaa suoraan toiseen emolevyyn ja hups! windows toimii taas! Nykyään tämä ei enää ole mahdollista vaan jos emolevy menee rikki niin sitten pitää ostaa uusi lisenssi.
Tosin uutta lisenssiä ei tarvitse ostaa jos teet sen microsoftin pilvipalvelutunnuksen asennuksen yhteydessä ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille tämän jälkeen niin sitten kyllä saat asentaa saman windowsin uudelleen uuteen emolevyyn 2-3 kertaa, mutta vain jos aina asennuksen yhteydessä teet sen pilvipalvelutunnuksen ja luovutat kaikki mahdolliset tietosi microsoftille edelleen....
Häh hää!Jos pitää ostaa uusi lisenssi, se ostetaan. Tyhjätaskut joutuvat sitten kolvailemaan emolevyjä HEHEHEHHEE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää ostaa uusi lisenssi, se ostetaan. Tyhjätaskut joutuvat sitten kolvailemaan emolevyjä HEHEHEHHEE!
hyvä että windows hihhuleilla ainakin rahaa tuntuu olevan. ehkä se täyttää jotain muita puutteita...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402