Aihe

Äiti aiheutti sen että tyttöystäväni jätti mut!

Anonyymi

Äitini meni kertomaan tyttöystävälleni siitä kun mä ja yks tyttö oltiin kosketeltu toisiimme ja suudeltu muttei menty pidemmälle. En oo kenenkään kanssa vielä mennyt. Naapuri näki meidät ja kertoi sit äidille ja äiti kertoi mun tyttöystävälle. No tyttöystävä jätti mut ja ei haluu edes puhua. Kyllä äidin pitäisi uskoa että hänen 15v poikansa osaa jo pitää huolen omista asioistaan. Tekisi mieli työntää äiti meidän parvekkeelta alas. Äiti oli vaan kertonut sen sillä aikaa kun olin kusella ja oli varmaan oikein nauttinut kun sai vähän ongelmia aikaan. Tai tuskin hän toivoi siitä mitään hyvääkään seuraavan.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytäpä vaan kuule ittees

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      18684
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      366
      6878
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2040