Aihe

Oon ehkä lesbo?!

Anonyymi

Hei, oon perus 16v tyttö joka käy nyt lukion ensimmäistä vuotta pienessä sijaisperheessä. Oon aika kokematon rakkaudesta ja omasta seksuaalisuudesta puhuttaessa, eikä mulla oo vielä mitään hajua tykkäänkö pojista/tytöistä. Oon elämäni varrella ollu toki ihastuneena pariin poikaan, mut nyt asia on toisin. Oon nimittäin ihastunu samanikäseen tyttöön kun minä, ja oon tällä hetkellä sen paras kaveri. Ollaan tunnettu jo melkein kaks vuotta. En tiiä mitä hän tuntee mua kohtaan mut tiiän, et oon tosi onnellinen ja huoleton sen kanssa. Onks kellään kokemusta tämmösestä, koska en haluu rikkoo meidän ystävyyssuhdetta, mut kaipaan silti enemmän... Kaikki kommentit käy.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka olen 12v tyttö nii oon enemmän ihastunu poikiin mut yhes vaihees olin ihastunu mun parhaaseen kaveriin. Mut ku ootin vaa tarpeeks kauan nii mun ihastus sitä kohtaan haihtu🙂

• Anonyymi

Lesbolta terveisiä et kysy kaverilta. Ja on ok jos ei viel tiiä. Sitä on viel aikaa ettii itteää ja nautit vaa ihan homona ihastumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      15334
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      141
      13183
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      614
      8803
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      129
      5787
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      321
      5414