Hei, oon perus 16v tyttö joka käy nyt lukion ensimmäistä vuotta pienessä sijaisperheessä. Oon aika kokematon rakkaudesta ja omasta seksuaalisuudesta puhuttaessa, eikä mulla oo vielä mitään hajua tykkäänkö pojista/tytöistä. Oon elämäni varrella ollu toki ihastuneena pariin poikaan, mut nyt asia on toisin. Oon nimittäin ihastunu samanikäseen tyttöön kun minä, ja oon tällä hetkellä sen paras kaveri. Ollaan tunnettu jo melkein kaks vuotta. En tiiä mitä hän tuntee mua kohtaan mut tiiän, et oon tosi onnellinen ja huoleton sen kanssa. Onks kellään kokemusta tämmösestä, koska en haluu rikkoo meidän ystävyyssuhdetta, mut kaipaan silti enemmän... Kaikki kommentit käy.
Oon ehkä lesbo?!
Anonyymi
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olen 12v tyttö nii oon enemmän ihastunu poikiin mut yhes vaihees olin ihastunu mun parhaaseen kaveriin. Mut ku ootin vaa tarpeeks kauan nii mun ihastus sitä kohtaan haihtu🙂
- Anonyymi
Lesbolta terveisiä et kysy kaverilta. Ja on ok jos ei viel tiiä. Sitä on viel aikaa ettii itteää ja nautit vaa ihan homona ihastumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305567
- 1832128
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81778Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321354Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681352Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2151121