Hei, oon perus 16v tyttö joka käy nyt lukion ensimmäistä vuotta pienessä sijaisperheessä. Oon aika kokematon rakkaudesta ja omasta seksuaalisuudesta puhuttaessa, eikä mulla oo vielä mitään hajua tykkäänkö pojista/tytöistä. Oon elämäni varrella ollu toki ihastuneena pariin poikaan, mut nyt asia on toisin. Oon nimittäin ihastunu samanikäseen tyttöön kun minä, ja oon tällä hetkellä sen paras kaveri. Ollaan tunnettu jo melkein kaks vuotta. En tiiä mitä hän tuntee mua kohtaan mut tiiän, et oon tosi onnellinen ja huoleton sen kanssa. Onks kellään kokemusta tämmösestä, koska en haluu rikkoo meidän ystävyyssuhdetta, mut kaipaan silti enemmän... Kaikki kommentit käy.
Oon ehkä lesbo?!
Anonyymi
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olen 12v tyttö nii oon enemmän ihastunu poikiin mut yhes vaihees olin ihastunu mun parhaaseen kaveriin. Mut ku ootin vaa tarpeeks kauan nii mun ihastus sitä kohtaan haihtu🙂
- Anonyymi
Lesbolta terveisiä et kysy kaverilta. Ja on ok jos ei viel tiiä. Sitä on viel aikaa ettii itteää ja nautit vaa ihan homona ihastumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535