YT-kanavan nimi vs kuvauslaatu vs sisällön laatu?

Anonyymi

Olen tässä miettinyt videoiden tekoa jo vuoden ja nyt ajattelin että sen teen. Tekisin videoita aiheesta jota ei vielä suomitubessa ole.

Onko teille merkitystä jos kanavalla on huono nimi?
Esim. katson paljon moottoripyöräaiheisia videoita. Ei niiden nimi ole koskaan Pekka Perus vaan ne on jotain WhEelieBurNout69 tms. No ei ehkä paras esimerkki, mutta tuollaisia ne on.

Vai vaikuttaako eniten laadukas sisältö. Minulla on kamerana 4 vuotta vanha kamera jossa on 4k ja josta maksoin itseni kipeäksi. Netissä sanotaan että pitäisi ostaa uusi malli, joka on myös 4k. Ei kiinnostaisi vielä alkaa laittamaan satasia uuteen kameraan kun vanha on käytännössä uusi ja laadultaan ei juuri eroa uusimpaan.

Äänityslaitteet on kunnossa. On kunnon mikrofori ja Tascam nauhuri. Olen äänittänyt näillä bänditouhua joten äänenlaadusta homma ei jää kiinni.

5

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikissa kompromissi. Huono nimi ei välttämättä tuo kanavaa esille ja huono kuvanlaatu taas karkottaa katsojat.

• Anonyymi

Ja huono sisältö ei myöskään tuo katsojia. Kaikkien näiden tulee olla kohdillaan.

• Anonyymi

Kameraan sain sellaisen vahvistuksen että ei kannata vaihtaa. Huomasin tubesta että moni ammattilainen käyttää vielä vanhempaa mallia mutta kuvanlaatu on huikea.
      Moni harrastelija ostaa todella kalliin kameran ja kuvanlaatu on todella surkea.
      Eli kuvanlaatu ei ole laitteesta kiinni jos se on kymmenen vuoden sisällä valmistettu laadukas laite.

• Anonyymi

Kyllä se on kiinni. Jos laite ei kuvaa 50 tai 60 fps niin aika tökkivää meininkiä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on kiinni. Jos laite ei kuvaa 50 tai 60 fps niin aika tökkivää meininkiä on.

Moni ammattimies kuvaa kovaakin menoa 24fps vaikka löytyisi 120fps.
        Ammattitaitoa ei paikata paremmalla kameralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59