Joulu ilman sexsiä!

Anonyymi

Kumppani aina keksi syyn,että ei moista tapahtunut!

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset ovat kovasti hyviä keksimään niitä tekosyitä ettei tarvitse vaivautua.

      • Anonyymi

        Kannattaisko katsoa peiliin? Kuulostaa siltä, ettei kovin kummoisia rakastajan taitoja löydy, jos ei saa naista haluamaan. Osaatko käyttää liukuvoidetta, käsiä, kieltä? Oletko hemmotellut naistasi muuten, kertonut miten ihana ja haluttava hän on? Älä nyt ainakaan kuvittele, että sun vehje olis mitenkään niin ihmeellinen, että se olis naiselle joku syy seksiin, jos koko homma on pelkkää mekaanista nylkytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko katsoa peiliin? Kuulostaa siltä, ettei kovin kummoisia rakastajan taitoja löydy, jos ei saa naista haluamaan. Osaatko käyttää liukuvoidetta, käsiä, kieltä? Oletko hemmotellut naistasi muuten, kertonut miten ihana ja haluttava hän on? Älä nyt ainakaan kuvittele, että sun vehje olis mitenkään niin ihmeellinen, että se olis naiselle joku syy seksiin, jos koko homma on pelkkää mekaanista nylkytystä.

        "mekaanista nylkytystä."

        Kävinpä tuossa lähimarketissa eileen, ja siinä minun edellä menevä nuorehko nainen osasi kyllä hyvin mekaanisesti nylkyttää muhkeata perää korkokengissä. Joten kyllä tämä aika naisiinkin vaikutuksia aiheuttaa, ilman sen suurempaa hemmottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko katsoa peiliin? Kuulostaa siltä, ettei kovin kummoisia rakastajan taitoja löydy, jos ei saa naista haluamaan. Osaatko käyttää liukuvoidetta, käsiä, kieltä? Oletko hemmotellut naistasi muuten, kertonut miten ihana ja haluttava hän on? Älä nyt ainakaan kuvittele, että sun vehje olis mitenkään niin ihmeellinen, että se olis naiselle joku syy seksiin, jos koko homma on pelkkää mekaanista nylkytystä.

        Ei arkiseksi hemmottelua kaipaa. Se on tarpeen tyydytys.


      • Anonyymi

        Tämän ikäluokan nainen saa olla imarreltu kun joku saman ikäluokan mies vielä osoittaa kiinnostusta!
        Toisaalta, jos tämän ikäluokan nainen kokee saavansa aitoa vastakaikua niin silloin hän itse hoitaa aktiivisen osan tuntien kumppaninsa "turn on" toiminnot.
        Ei pitäisi olla vaikeaa pitemmissä parisuhteissa!


    • Anonyymi

      No ...oliko sulla edes keksiä... lohduksi.
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Kohtalo kolhii. Yli 50:n aviovuoden jälkeen olemme tulleet tilanteeseen jossa vaimoni on käyttökelvoton mutta ei sentää ole toimintakyvytön!

      • Anonyymi

        Jotenkin särähti tuo, että vaimoni on käyttökelvoton. Kenties halusitkin provosoida noin kirjoittaessasi.

        Kauan olette olleet aviossa ja olen antanut itseni ymmärtää sinun kommenteistasi, oletan kuka olet, että teillä on ollut hyvä ja antoisa elämä matkusteluineen ja sen semmoisineen.

        Nyt pitkäaikainen sairaus on edennyt ja elämä on muuttunut. Te ja sinä varmasti sopeudutte tilanteeseen. Olet kuitenkin luullakseni aika järkevä mies.

        Toivottavasti en ollut aivan hakoteillä sinun suhteesi. En omista sitä kuulua kristallipalloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin särähti tuo, että vaimoni on käyttökelvoton. Kenties halusitkin provosoida noin kirjoittaessasi.

        Kauan olette olleet aviossa ja olen antanut itseni ymmärtää sinun kommenteistasi, oletan kuka olet, että teillä on ollut hyvä ja antoisa elämä matkusteluineen ja sen semmoisineen.

        Nyt pitkäaikainen sairaus on edennyt ja elämä on muuttunut. Te ja sinä varmasti sopeudutte tilanteeseen. Olet kuitenkin luullakseni aika järkevä mies.

        Toivottavasti en ollut aivan hakoteillä sinun suhteesi. En omista sitä kuulua kristallipalloa.

        Käyttökelvoton on helppoa tulkita kielteisesti mutta karulla tavalla kuvaa tilannetta.
        Toimintakykyinen on hyvin positiivinen ilmaisu sen kaikissa merkityksissään.
        Toimintakyvyn realisointi vaatii toteuttajaltaan hyvää tahtoa kumppaniaan kohtaan enkä tarkoita taloustöitä!

        Parempaa uutta vuotta toivotuksiin sanoimme herkästi, että kunhan olisi kuluneenkin veroinen. Tähän saakka ovat olleet.
        Tämä vuosi tasoitti tilastot kerralla.

        Heti rokotuksien saamisen jälkeen ja matkustusrajoitusten poistuttua vaimoni valmistelee minun häätämistäni Espanjan asuntomme kunnostuspuuhiin.
        Vaimoni teki takavuosina useita tyttöjen matkoja mutta minä en ole viitsinyt lähteä yksin mihinkään eikä ole tullut mieleen kukaan kaverikaan. Nyt ajatus yksin lähtemisestä tuntuu hölmöltä.
        Onhan yli vuoden tyhjänä ollut asunto saatava kuntoon ennen tyttäremme sinne menoa.

        Kriittisimmässä vaiheessa pohdimme tilannetta ja totesimme, ettei ole tunnetta minkään kiinnostavan tai tarpeelliseksi kokemamme jäämisestä toteuttamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttökelvoton on helppoa tulkita kielteisesti mutta karulla tavalla kuvaa tilannetta.
        Toimintakykyinen on hyvin positiivinen ilmaisu sen kaikissa merkityksissään.
        Toimintakyvyn realisointi vaatii toteuttajaltaan hyvää tahtoa kumppaniaan kohtaan enkä tarkoita taloustöitä!

        Parempaa uutta vuotta toivotuksiin sanoimme herkästi, että kunhan olisi kuluneenkin veroinen. Tähän saakka ovat olleet.
        Tämä vuosi tasoitti tilastot kerralla.

        Heti rokotuksien saamisen jälkeen ja matkustusrajoitusten poistuttua vaimoni valmistelee minun häätämistäni Espanjan asuntomme kunnostuspuuhiin.
        Vaimoni teki takavuosina useita tyttöjen matkoja mutta minä en ole viitsinyt lähteä yksin mihinkään eikä ole tullut mieleen kukaan kaverikaan. Nyt ajatus yksin lähtemisestä tuntuu hölmöltä.
        Onhan yli vuoden tyhjänä ollut asunto saatava kuntoon ennen tyttäremme sinne menoa.

        Kriittisimmässä vaiheessa pohdimme tilannetta ja totesimme, ettei ole tunnetta minkään kiinnostavan tai tarpeelliseksi kokemamme jäämisestä toteuttamatta.

        Nyt lienen ymmärtänyt, mitä tarkoitit klo 15:06 olleessa viestissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttökelvoton on helppoa tulkita kielteisesti mutta karulla tavalla kuvaa tilannetta.
        Toimintakykyinen on hyvin positiivinen ilmaisu sen kaikissa merkityksissään.
        Toimintakyvyn realisointi vaatii toteuttajaltaan hyvää tahtoa kumppaniaan kohtaan enkä tarkoita taloustöitä!

        Parempaa uutta vuotta toivotuksiin sanoimme herkästi, että kunhan olisi kuluneenkin veroinen. Tähän saakka ovat olleet.
        Tämä vuosi tasoitti tilastot kerralla.

        Heti rokotuksien saamisen jälkeen ja matkustusrajoitusten poistuttua vaimoni valmistelee minun häätämistäni Espanjan asuntomme kunnostuspuuhiin.
        Vaimoni teki takavuosina useita tyttöjen matkoja mutta minä en ole viitsinyt lähteä yksin mihinkään eikä ole tullut mieleen kukaan kaverikaan. Nyt ajatus yksin lähtemisestä tuntuu hölmöltä.
        Onhan yli vuoden tyhjänä ollut asunto saatava kuntoon ennen tyttäremme sinne menoa.

        Kriittisimmässä vaiheessa pohdimme tilannetta ja totesimme, ettei ole tunnetta minkään kiinnostavan tai tarpeelliseksi kokemamme jäämisestä toteuttamatta.

        Mieheni teki sinne isä-poika matkan, ja se oli hyvin mieluinen, vuosi sitten elokuun viimeinen viikko, kun pojalla sattui olemaan vielä se viikko lomaa. Viikko on lyhyt aika, mutta he ehtivät ihmeen paljon. Tapasivat pMuttaarit rakkaat ystävämme, kävivät herkullisilla illallisilla, kiertelivät paikoissa. Nauttivat molemmat vuosikymmenien jälkeen yhteisestä ajasta. He ovat läheisiä, mutta luulen tuon reissun lähentäneen heitä entisestään.

        Minun ihan pakko uskaltaa matkustaa Espanjaan kunhan olen saanut rokotteet. Siellä on pakko hoitaa jotkin asiat ihan henkilökohtaisesti. Joka virastossa on käytävä itse passin kera näyttämässä naamassa, ja yhden asian saa hoidettua yhden päivän aikana. Siinä maassa asuu kymmenen kertaa enemmän ihmisiä kuin Suomessa, joten jonot ovat joskus pitkiä. Olen kuitenkin 15 vuoden aikana tottunut maan tapoihin, ja pidän siitä maasta paljon. Mutta menen, kun kaikki on varmallista turvallista, Olin siellä viimeksi tämän vuoden tammikuun viimeisen viikon, siis kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni teki sinne isä-poika matkan, ja se oli hyvin mieluinen, vuosi sitten elokuun viimeinen viikko, kun pojalla sattui olemaan vielä se viikko lomaa. Viikko on lyhyt aika, mutta he ehtivät ihmeen paljon. Tapasivat pMuttaarit rakkaat ystävämme, kävivät herkullisilla illallisilla, kiertelivät paikoissa. Nauttivat molemmat vuosikymmenien jälkeen yhteisestä ajasta. He ovat läheisiä, mutta luulen tuon reissun lähentäneen heitä entisestään.

        Minun ihan pakko uskaltaa matkustaa Espanjaan kunhan olen saanut rokotteet. Siellä on pakko hoitaa jotkin asiat ihan henkilökohtaisesti. Joka virastossa on käytävä itse passin kera näyttämässä naamassa, ja yhden asian saa hoidettua yhden päivän aikana. Siinä maassa asuu kymmenen kertaa enemmän ihmisiä kuin Suomessa, joten jonot ovat joskus pitkiä. Olen kuitenkin 15 vuoden aikana tottunut maan tapoihin, ja pidän siitä maasta paljon. Mutta menen, kun kaikki on varmallista turvallista, Olin siellä viimeksi tämän vuoden tammikuun viimeisen viikon, siis kauan sitten.

        Laiskuuden huippuko? Kaikki Espanjan asiamme hoituvat myös poissa ollessamme.
        Sähkö- ja vesisopimukset ovat voimassa läpi vuoden. Deutsche Bank veloittaa valtakirjalla kaikki saapuneet laskut ml. taloyhtiön, em. laitosten perus- ja muut maksut, verot ja valtuuttamamme laikiaisiain toimiston laskut.
        Pankki lähettää kuitit kaikista tapahtumista myös Suomeen ja sovitusti englanniksi.
        Ikävänä rutiinina on DB:n vaatimat selvitykset 1 - 3 kertaa vuodessa ja meikäläinen Nordea matkii sitä mutta hieman harvemmin.
        Talon ympärivuorokautinen portero hoitaa loput.
        37:n vuoden aikana on toimiston henkilö vaihtunut kolmesti ja portero neljästi mutta aina ovat asiat hoituneet ilman henkilökohtaista otettamme.

        Niin kauan kuin vuokrasimme asuntoa niin se oli aina viimeisen päälle siivottu, astiat tiskattu ja kaikki liinavatteet puhtaina hyllyissä meidän mennessämme ilmoittamanamme ajankohtana.
        Portero hoiti vuokrauksen 20%:n palkkiota vastaan.
        Jaa. Huijattiinko meitä? Viimeiset vuokraukset teimme ennen eläköitymistämme. Viimeisistä vuorauksista portero tilitti meille kesäkuukausilta pesetoina noin 10400mk/kk. Jos sai rumasti enemmän niin pitäköön.


    • Anonyymi

      On harmi miehen kannalata kun vaimo ei enään viitti alkaa seksileikkeihin,

      tommoseen vaivaan on lääke,
      hankkia luotettava rakastajatar,
      TAI
      sitten käyttää omaa kättä ,
      moni käyttää ja tyytyy jopa mieluummin oman käden taoitoihin,
      kuin vieraissa juoksemiseen,

      pysyy terveenäki, ei tautejakaan tartu,
      sukupuolitaudit voi olla joskus jopa kuolemaksi,

      • Anonyymi

        Mutta se naisen tuoksu, mikä sieltä kummusta kohoaa, on vallan toista, kuin omatoiminen vemputus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se naisen tuoksu, mikä sieltä kummusta kohoaa, on vallan toista, kuin omatoiminen vemputus!

        Vai kummuista ??? Ookkonna nekrofiili ???


    • Anonyymi

      olist tilannut pukkipalvelusta, sillä olisi ollut pussit täynnä ja keppi ojossa

    • Anonyymi

      Dildo ja Elivo pari tuntia sitten. Tyyni olo. Ei tarvii kärttää ei kieltää.

      • Anonyymi

        Surinaa vain kuului.


    • Anonyymi

      Hymyilyttää jo etukäteen, kun sopimuksessa on että uudenvuodenpäivinä. Closed- kyltti onkin valmiina.

    • Anonyymi

      Mullakin vaimo kyhnii päivävaatteissa yli puolenyön. Aamulla nukkuu pitkään. Aamulla ei saa muutenkaan koskea...

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä te vanhat huru-ukot höpötätte aina seksistä?
        Eikö ole muuta ajattelemisen aihetta, kun seksi ja missä sitä käsiään pitäisi
        jos ei naisen hameenalla? Luulisi jo tuohon ikään tullessa, että on vähän kypsempi mitä teinipojat. Katsokaa tarkasti peiliin ja miettikää oletteko
        kovin haluttuja? Ryppyinen keho ja hilavitkutin kun paleltunut nakki muusta
        olemuksesta puhumattakin. Tyytykää ja olkaa kiitollisia vaimoillenne jos
        viitsivät katsella edes naamatauluanne. Aina odotatte vain palveluita ja
        kaiken vamiina nenänne eteen. Ette osaa edes kiittää mitä kaikkea naiset
        tekee teille valmiiksi. Mitä vanhempi mies sitä kiukkusempi ja epäsiisti.
        Ja tämä on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä te vanhat huru-ukot höpötätte aina seksistä?
        Eikö ole muuta ajattelemisen aihetta, kun seksi ja missä sitä käsiään pitäisi
        jos ei naisen hameenalla? Luulisi jo tuohon ikään tullessa, että on vähän kypsempi mitä teinipojat. Katsokaa tarkasti peiliin ja miettikää oletteko
        kovin haluttuja? Ryppyinen keho ja hilavitkutin kun paleltunut nakki muusta
        olemuksesta puhumattakin. Tyytykää ja olkaa kiitollisia vaimoillenne jos
        viitsivät katsella edes naamatauluanne. Aina odotatte vain palveluita ja
        kaiken vamiina nenänne eteen. Ette osaa edes kiittää mitä kaikkea naiset
        tekee teille valmiiksi. Mitä vanhempi mies sitä kiukkusempi ja epäsiisti.
        Ja tämä on tosi.

        Mikä riepoo ryppy-Raijaa, kun tuollai rienoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä riepoo ryppy-Raijaa, kun tuollai rienoo?

        ryppy-Raijaa ei mikään rienoo vaan sanon niin kun asiat on.
        Turha hyssyttely ja nyökyttely kumppania kohtaan ei auta.
        Asiat pitää sanoa niin kun ne on, jos ei toinen niitä hyväksy
        se on sitten sitä myöten selvä.
        Jos miehet miettisivät kumppaninsa tarpeita enemmän ja
        toimisivat toista kohtaan kunnioittaen elämä olisi vanhanakin
        sietettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ryppy-Raijaa ei mikään rienoo vaan sanon niin kun asiat on.
        Turha hyssyttely ja nyökyttely kumppania kohtaan ei auta.
        Asiat pitää sanoa niin kun ne on, jos ei toinen niitä hyväksy
        se on sitten sitä myöten selvä.
        Jos miehet miettisivät kumppaninsa tarpeita enemmän ja
        toimisivat toista kohtaan kunnioittaen elämä olisi vanhanakin
        sietettävää.

        Noh, hyvä kun sait kakastua.


      • Anonyymi

        "Katsele peilistä kärpäslätkä"
        Ihan mielelläni katselen peilistä itseäni ja sanon, että olepa vielä
        hyvän näköinen. En katsele enkä välitä sellaisesta "kävystä" jolla
        ei seiso muu kun järki. Luuletteko, että yksikään nuorenpi nainen
        haluaa teitä sänkyynsä. Tietysti jos on tarjolla tukku seteleitä niin
        voivat yhden yön kitua vierellänne.
        Että repikää siitä alfaurot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Katsele peilistä kärpäslätkä"
        Ihan mielelläni katselen peilistä itseäni ja sanon, että olepa vielä
        hyvän näköinen. En katsele enkä välitä sellaisesta "kävystä" jolla
        ei seiso muu kun järki. Luuletteko, että yksikään nuorenpi nainen
        haluaa teitä sänkyynsä. Tietysti jos on tarjolla tukku seteleitä niin
        voivat yhden yön kitua vierellänne.
        Että repikää siitä alfaurot!

        Hyvin petät itseäsi!😅


    • Anonyymi

      Thaimaan matkat ovat täynnä lämpöä ja iloista tunnelmaa. Pitkät rannat, herkullista ruokaa tarjoilevat hiekkarantojen ravintolat, hauskojen hetkien harrastukset ja rento yöelämä houkuttelevat loman viettoon. Hymyjen maahan.

      Ei tarvitse katsella näitä kärttyisiä Suomi neitoja ja kuullella ainaista rutinaa ja valituksia. Hyvin olen tullut toimeen ilman heitä yli puolet elämästäni ja lopunkin aikomukseni on tulla.

      • Anonyymi

        Se on miehen puhetta. Mitä tällä kerjämän kärtuistä lihaa, kun nuota aulista tarjolla?


    • Anonyymi

      Voi on menny jo monta joulua ilman seksiä. Onko se häpeä?

      En ole katsonut olevan vaivan arvoista hakea seksikaveri jouluksi, liikaa vaivaa yhden yön tarpeeseen, olen ilman seuraavankin, jos en rakastu juhannuksena ja ota vakituista.

    • Anonyymi

      Peiliin katsominen? Missä mielessä?

      Jos tarkoitetaan fyysistä olemusta niin taitaa olla hieman myöhäistä etsiä peilikuvasta alle 3-kymppisen seksuaalisesti kiihoittavaa hahmoa. Kummankaan sukupuolen.

      Jos kyse on suhteen sisällöstä ajatellen vilpitöntä halua tuottaa kumppanille nautintoa joka ei ole kikkailua vaan vaatii kumppanin tuntemista, niin silloin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

      Ihmeen pintapuolisesti näyttää hyvin moni asiaan suhtautuvan. Vai onko se oman itsekkyyden seurauksen selittelyä?

      • Anonyymi

        kyllä ikä tekee tepposet tän ikäsille miehille kans, eipä ihme jos ei enää kiinnosta naistakaan, pitää etsiä muita virikkeitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ikä tekee tepposet tän ikäsille miehille kans, eipä ihme jos ei enää kiinnosta naistakaan, pitää etsiä muita virikkeitä :)

        Yksiniitinen kommenttisi kertoo kaiken asennemaailmastasi!


    • Anonyymi

      Saattaapi olla, että ei oikein pelitäkään eli ota eteen näillä vanhoilla ukoilla, jotka täällä unelmoivat ja vanhoja naisia haukkuvat. Se tietty syö jo teränsä menettänyttä miestä ja voi sanoa , että naispolo on löysä, kun ei muuta keksi!!

      • Anonyymi

        Pelittäminen riippuu elämäntavoista ja sekä niihin liittyvästä, että geneettisperäisestä terveydestä!
        Kun pelittää niin ei tarvitse haukkua vanhaa naistakaan kun on aikanaan sattunut panemaan hynttyyt yhteen sopivan kanssa.
        Vaikka pelittää tuon yli 50 vuotta sitten yhteen menneen kanssa niin en voi kuvitella vastaavaa kenenkään muun mummelin kanssa.
        Jos ei sellaista riittävän tuttua ole niin nuorempiin (kaupallisiin palveluihin) turvautuminen on ymmärrettävää.
        Vanha ukko voi tarkistaa tilanteensa kattavilla laboratoriokokeilla joissa on mukana myös S-Testo ja laskennallinen testo.

        Turha leimata asioita ehdottomasti kaikki kattaviksi. Yleinen linja on toinen asia.


    • Anonyymi

      Ota oppia Dannystä, nyt on kierrossa 19v Helmi Ilmajoelta.

      Ilkka han on vasta 78v ja silleen se toimii. ;=O

      • Anonyymi

        Viputtaa voi monella lailla myös lemmensaralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viputtaa voi monella lailla myös lemmensaralla.

        Konstit on monet, jos haluja piisaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konstit on monet, jos haluja piisaa,

        ja muistaa käydä testeissä, jos useampi heila :))


    • Anonyymi

      Niin se meni vuodenvaihtuminenkin. Ei viitsinyt mankua pakkeja...

      • Anonyymi

        Vanhoina aikoina: "Mies otti naisensa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoina aikoina: "Mies otti naisensa".

        Tai päinvastoin , muistan nuorena ku muija minua kragasta kii ja sanos että nyt on sänkyaika :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoina aikoina: "Mies otti naisensa".

        Ja bordelli oli joka kortelissa. Ai sentään ne sisäpiiat!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe