Maataloustukea on lisättävä v 2021

Anonyymi

Peruste: Ihmisiä on joka vuosi enemmän ja enemmän.

9

97

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun on enemmän ostavia asiakkaita, niin tukia voidaan leikata kovalla kädellä!

Kohta ollaan jo sellaisessa tilanteessa, että maanviljelijät elättävät itsensä omalla työllään!!

• Anonyymi

Näyttää anelusta päätellen siltä että ruokaa tarvitaan!

• Anonyymi

Jos lisätään, nii tuloo sisällissora.

• Anonyymi

Ai oikein "sisällissora"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein "sisällissora"....

Ettekö te tukijussit sano sodan 'sorana'. Rahan te sanotte 'rahaaaanaaa'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö te tukijussit sano sodan 'sorana'. Rahan te sanotte 'rahaaaanaaa'.

Yksinpuhelua...

• Anonyymi

Jokainen palkansaaja maksaa vuodessa 2.000 euroa maataloustukea.

Yhdeltä palkansaajaperheeltä maatalouden tukiaiset vievät 4.000 euroa vuodessa. Tämähän on sellainen summa, että palkansaajat maksavat mielellään lisää.

Kyllä viljelijät ja maataloustuottajat tarvitsevat lisää tukia, koska nykyinen tukisumma ei nouse kesdkimäärin kuin 80.000 euroon jokaista tilaa kohti vuodessa.

• Anonyymi

Ensi vuonna päästään taas joukolla talveksi Thaimaahan, joten tukien nosto on enemmän kuin aiheellista.

• Anonyymi

Ohan niit tukiloit nostettava koska ruokaa pitää tehdä enempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      91
      440
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe