Aihe

Missä Keuruun parhaat pitsat/pihvit?

Anonyymi

Tullaan ensi viikolla vuoden vaihtoon Keuruulle, nyt kiinnostaisi tietää mihin kannattaa viedä perhe Keuruulla syömään?
Suosituksia, kiitos.

21

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Abc

• Anonyymi

Bistro Otto tai Pappilan Taverna suosittelen, pitsapaikoista La Mel on kaupungin paras.

• Anonyymi

La Melissa onnhyvät lätyt. Myös Bistro Otto on hyvä, vaikka siellä ei saa pitsaa, muita herkkuja kylläkin. Hotellia en suosittele.

• Anonyymi

La Mel on kaupungin ainoa pizzeria, sen takia varmasti paras. Itse en ainakaan lamelliin menisi, ellet vatsatautia halua. Ei tarvitse kun kurkata keittiöön, huomaa jo syynkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

La Mel on kaupungin ainoa pizzeria, sen takia varmasti paras. Itse en ainakaan lamelliin menisi, ellet vatsatautia halua. Ei tarvitse kun kurkata keittiöön, huomaa jo syynkin.

No niin, tämä on taas näitä...olen syönyt usean vuoden La Melin pitsoja ja en ole sairastunut niistä kertaakaan. Aion ostaa pitsani sieltä ja Nyyssänniemestä tulevaisuudessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, tämä on taas näitä...olen syönyt usean vuoden La Melin pitsoja ja en ole sairastunut niistä kertaakaan. Aion ostaa pitsani sieltä ja Nyyssänniemestä tulevaisuudessakin.

Hyvä . Ostetaan pizzoja edellenkin kummastakin paikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin söin minäkin aikanaan, edellisten omistajien aikana ei tarvinnut vessassa kärvistellä toisin kuin nykypäivänä. Jokainen saa käydä syömässä missä haluaa. Voi olla että meillä on ollut huonoa tuuriakin että meidän aikaan pizzoihin on mennyt jotain vanhentunutta tms, mene ja tiedä. Kuitenkin näistä virheistä oppineena en suosittele paikkaa kenellekään.

• Anonyymi

Mäntän taidemuseo Göstaan.

• Anonyymi

Sanoisin ,että atrian käristepaketti ja kertakäyttö grilli,niin sinappi . Kaikkein paras !

• Anonyymi

Camping Nyyssänniemi, ehdottomasti kaupungin parhaat pitsat, vaikkakin vähän hinnakkaammat. Myös edellä mainittu La Mel on hyvä pitsa ja kebab paikka.

• Anonyymi

Nyyssänniemen pizzat ovat kaupungin parhaat. Vielä kun saisivat sen ikuisen valkokaaliraasteen tai köyhän miehen coleslawin päivitettyä vastaamaan 2010-luvun salaattipöytää. Vähintään jäävuorisalaattia valkokaaliraasteen tilalle. Ei siihen Sukulaa tai Välimäkeä tarvita.

• Anonyymi

Itse tehdyt pizzat ovat hyviä. Niihin voi valmiiseen pizzapohjaan laittaa omat mieleisensä täytteet ja nam.

• Anonyymi

Et se sinäkään mikään mensan jäsen ole. Aloittaja kysyi Keuruun ruokapaikkoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et se sinäkään mikään mensan jäsen ole. Aloittaja kysyi Keuruun ruokapaikkoja!

Kyllä Keuruulle vielä mahtuisi yksi oikea ja hyvä pitseria👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Keuruulle vielä mahtuisi yksi oikea ja hyvä pitseria👍

Mieluummin suomalainen, koska karvakourahygieniaan ei voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin suomalainen, koska karvakourahygieniaan ei voi luottaa.

S-maretista saa Saarioisten herkullista pizzaa ja pussikljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-maretista saa Saarioisten herkullista pizzaa ja pussikljaa.

Oma tekemää pitsaa ei voita mikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma tekemää pitsaa ei voita mikään

Totta, suotta siitä maksaa itsensä kipeäksi että saa arvelluttavia pizzoja ja tulee kipeäksi. Itse kun tekee tietää ainakin raaka-aineiden kunnon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, suotta siitä maksaa itsensä kipeäksi että saa arvelluttavia pizzoja ja tulee kipeäksi. Itse kun tekee tietää ainakin raaka-aineiden kunnon.

Se on vaan niinkin kaikessa kaupanteossa, että jos et käytä palveluita, palvelu lakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vaan niinkin kaikessa kaupanteossa, että jos et käytä palveluita, palvelu lakkaa.

Kyllähän tuo harmittaa että tuo konsepti jossain vaiheessa hukkaan menee tuolla menolla. Aikaisemmat yrittäjät tekivät kovasti töitä eikä asiakas huomannut mitään väsymisen merkkejä, ja nyt pyörittävät paikkoja Jyväskylässä. Nykyisiltä yrittäjillä ja työntekijöillä on jonkinnäköinen asenneongelma asiakkaita ja jopa ruokaa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuo harmittaa että tuo konsepti jossain vaiheessa hukkaan menee tuolla menolla. Aikaisemmat yrittäjät tekivät kovasti töitä eikä asiakas huomannut mitään väsymisen merkkejä, ja nyt pyörittävät paikkoja Jyväskylässä. Nykyisiltä yrittäjillä ja työntekijöillä on jonkinnäköinen asenneongelma asiakkaita ja jopa ruokaa kohtaan.

Eli olet käynyt kyseisessä paikassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12118
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      162
      9521
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      7335
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      16
      4542
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2951